Haluaisin niin suudella miehen kanssa
Siitä on niin kauan. Läheisyydestä miehen kanssa. Erityisesti suulle suutelemista olen viime aikoina kaivannut todella paljon. Kaipaan myös halauksia ja muuta läheisyyttä. Siitä on melkeen kaksikymmentä vuotta kun viimeksi sain hellyyttä..
T. Nainen 46 v.
P.s. Tykkäättekö miehet suutelemisesta jos nainen on puoleensavetävä?
Vai onko suuteleminen vain semmoinen pakko ennen seksiä
Kommentit (26)
Mä taas haaveilen siitä, että joku silittäisi mun alavatsaa. Haaveeksi taitaa jäädä.
N42
Juu. Salaa haaveilen, miltä tuntuis suudella erästä miestä joka vain humalassa pannut mua. Mutta suudelmia ei olla vaihdettu. Tosin taitaa olla myöhäistä.
Yäk. Enemmän basilleja kuin aunuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Salaa haaveilen, miltä tuntuis suudella erästä miestä joka vain humalassa pannut mua. Mutta suudelmia ei olla vaihdettu. Tosin taitaa olla myöhäistä.
Pantiin kaks kertaa ja suudeltiinkiin. Aamusta oli jo ajokunnossa. Äläpä valehtele, vaikka siitä aikaa onkin!
Minäkin haluaisin suudella erästä miestä, mutta tämä jää haaveeksi ja järjellä ajateltuna, se on hyvä asia...mutta voihan sitä haaveilla. Se ei vielä tarkoita mitään.
Lataa tinder ja mätsää afrikkasta tullut tumma mies. Ne on parhaita suutelijoita sekä ylivertaisia seksin saralla
Määkin haluaisin suudella Börjen kanssa, mutta se vaan ylenkatsoo mua ja pyörii joidenkin muotigurujen ja tanssioiden kanssa. Murheen alhoon vaipumassa olen. Terv. Håkan
Kyllä tinderistä löytyy vanhuksia, joille kelpaa tuollainen haahka. Jos ei vekkuli enää toimi, niin sitten saa keskittyä siihen suutelemiseen just
Olen harrastanut lukemattomia kertoja seksiä ilman minkäänlaista suutelua missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tinderistä löytyy vanhuksia, joille kelpaa tuollainen haahka. Jos ei vekkuli enää toimi, niin sitten saa keskittyä siihen suutelemiseen just
En minä ole mikään haahka, vaan kaunis ja tyttömäinen. Kolmevitoseksi veikataan.
Ap
Suuteleminen, halaukset, ihon koskettelu ja silittäminen, silmiin katsominen. Niillä haluan mennä uuden suhteen tutustumisvaiheen ja ihastua ensin. Sitten vasta seksiä vähän myöhemmin. En toki juoksisi karkuun jos nainen alkaisi minua riisua vaikka neljännellä tapaamiskerralla kunhan kertojen välillä ollaan viestitelty, puhuttu puhelimessa jne ja tuntuu muutenkin, että tästä voi tulla jotain.
M51
Hakeudu teatteriin hommiin. Saat siellä suudella näytelmissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut lukemattomia kertoja seksiä ilman minkäänlaista suutelua missään vaiheessa.
Panomiehenä en juurikaan suutele. Heti vaan hommiin.
Toivottavasti pääset suutelemaan oikein paljon, ap!
Huh, olispa kiva, jos tässä vieressä olisi nyt nainen, jota suudella intohimoisesti.
M39
Ymmärrän hyvin, kyllä sinä vielä suukon saat. <3