Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini 62 vee aikoo ottaa silikonitissit :(

Vierailija
04.04.2012 |

On kuulemma ihan yleistä muidenkin eläkeläisten piirissä.

Tähän siis on tultu :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aika turhamainen ja itsekäs äiti?

Ja tyhmä ja lapsellinen :(

Vierailija
2/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kaksi kiinteätä palloo paistaa ohuen ja ryppyisen ihon läpi. Ja mihin ne asettuu?

Vierailija
4/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain eläkeläisten Tallinnan-matkalla oli innostunut, kun muut olivat kehuneet :(

Vierailija
5/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsekästä silareiden ottamisessa on?

Hei, äiti 62-vuotias!

Vierailija
6/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kaksi kiinteätä palloo paistaa ohuen ja ryppyisen ihon läpi. Ja mihin ne asettuu?

Paitsi että äitini ei ole kovin ryppyinen.

Vielä.

Vierailija
7/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsekästä silareiden ottamisessa on?

Hei, äiti 62-vuotias!

Vierailija
8/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avaudu nähtävästi myöskään ap:lle!

Vierailija
9/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekee äitisi onnelliseksi, niin mikset iloitsiis hänen puolestaan? En minäkään silareita kannata, mutta ei sinulla ole oikeutta marmattaa toisen päätöksistä. Varmasti äitisikin on ollut pahoillaan ja marmattanut ainakin mielessään sinun päätöksistä joskus.

Vierailija
10/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tekee äitisi onnelliseksi, niin mikset iloitsiis hänen puolestaan? En minäkään silareita kannata, mutta ei sinulla ole oikeutta marmattaa toisen päätöksistä. Varmasti äitisikin on ollut pahoillaan ja marmattanut ainakin mielessään sinun päätöksistä joskus.

olisi sillekin rahalle ollut parempaa käyttöä.

Ihan meilläkin.

ap

Vierailija
11/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis tuhlaa perintörahojas, kuka se tässä on itsekäs?

Vierailija
12/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi sillekin rahalle ollut parempaa käyttöä.

Ihan meilläkin.

ap

Sen käsityksen viestistäsi saa. Anna äitisi olla onnellinen. Iloitse hänen puolestaan.

12

Vierailija
13/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi kyseessä?

ap

Vierailija
14/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisi kyseessä?

ap

Että jos hankkisi silarit ja olisi onnellinen, niin olisin kyllä onnellinen hänen puolestaan. Sinä tunnut aika itsekkäältä eikä äitisi.

12

Vierailija
15/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ilkkua, kun ei ole oma äitisi kyseessä?

ap

Ja minäkin pidän ap:tä itsekkäänä.

Vaikka äitini toimenpiteestä (kasvojen kohotus) ja sen tarpeellisuudesta eri mieltä olinkin, ei tullut mieleenikään surkutella "perintörahojeni" käyttöä tai vaatia rahoja sen sijaan itselleni. Vaikka hoitovapaalla tuolloin olinkin.

Totta kai äitini saa tehdä rahoillaan mitä haluaa, ja jos se tekee hänet onnelliseksi, niin ihan vapaasti.

Äitiäni ei kukaan varmaan ensimmäisenä kuvailisi turhamaiseksi tai itsekkääksi. Silti halusi ko. toimenpiteen tehdä. On puolileikillään uhkaillut silareillakin. Ilmeisesti tosiaan joku 60-vuotiaiden "harrastus". Kun näitä olen hänelle ihmetellyt, on hän vain todennut, että kyllä mäkin sitten kuusikymppisenä tulen toisiin ajatuksiin :) Saa nähdä...

Vierailija
16/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kai sitä nyt saa nauttia rahoistaan ja ties vaikka löytäisi uuden rakkauden =)

Vierailija
17/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen tissit, hänen rahat... on se nyt kumma jos ei tuossa iässä saa jo itse päättää mitä tekee.

JOs hän kokee silarit tarvitsevansa niin siitä vaan!!!

Mut sano nyt sille äipälle että ei mene Viroon vaan ottaa ne Suomessa! jälki on taatusti luonnollisempi

Vierailija
18/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvi olla kateellinen äitis ryntäille!

Vierailija
19/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakskymppistenkö ne silikoonit pitäis ottaa ,ei ne niitä tarvi. Kuuskymppisellä on varmaan enemmän tarvetta . Itekin ottaisin jos uskaltaisin .Nyt vain push upit ,ikää 57.

Vierailija
20/25 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä sinä arvostelet äitisi tekemisiä? Kohta pääsee eläkkeelle ja on "suorituksensa" yhteiskunnalle jo tehnyt. Jos tulee onnelliseksi silikoneista, niin ottakoon.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa vanhempieni perintörahat. Toivon niin paljon että myisivät suuren omakotitalonsa PK-seudulta, muuttaisivat pienempään ja nauttisivat työnsä hedelmistä. He ovat sen elämän itselleen rakentaneet, ja haluan että he siitä saavat myös nauttia.

Olen niin onnellinen kun tiedän että tästä ei tule olemaan taistelua siskoni kanssa. Olen nähnyt niin monia perheitä menevän hajalle niinkin typerän asian kanssa taistelusta kuin rahan ja perinnön. SE ON VAIN RAHAA.

Onneksi vaimonikin on täysin samaa mieltä omista vanhemmistaan, eli olen löytänyt arvoiltaan samanlaisen ihmisen kuin itse olen. Toivon että eläisivät elämäänsä ja nauttisivat. Ovatkin onneksi niin tehneet.

Kun vielä myisivät molemmat sijoitusasuntonsa pois ja tuhlaisivat ne rahansa. Enää ei ole pula-aika, vaan elämästä saa nauttia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi