Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien ikää kyllä tosi vaikea sanoa, etenkin tyttöjen..

Vierailija
10.03.2012 |

En koskaan puolustele pedofiilia, mutta kyllä ne "vapaaehtoiset" (alempaa napattu termi) on haastava pala aikuiselle määrittää ikää. Paperit toki voisi kysyä, mutta entäs jos sillä onkin isosiskon henkkarit, joka on 3-4v vanhempi?

Koskemattomuus on jokaisen ihmisoikeus. Silti alaikäisellä on velvollisuus olla rehellinen. Naaman perusteella on täysin mahdoton sanoa, onko joku 15v vaiko 21v. Sen voin sanoa kokemuksella.

Surullista myös, että kaiken nykytiedon varassa alaikäiset silti menevät jonku nettitutun miehen kotiin jne. Mikä siinä on, ettei joka tuutista tuleva varoittaminen mee jakeluun?

Vanhempien valvonnassa myös hieman kiristämisen varaa monen nuoren kohdalla, vaikkei pedoja kaikkien teinit deittailisikaan. Pikkasen sitä kyylästä kehiin teinien mammat :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni luokan tytöt näyttävät paljon ikäistään vanhemmilta:(

Vierailija
2/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää bongata miehen baarista ja mies sitten pyytää näyttämään henkkaria, koska näyttää niin nuorelta. Kyllä siinä olis omituinen olo, ei varmaan tyttö lähtis miehen mukaan. Ja kuka haluaa yhden illan panolle henkilöllisyytensä paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee ikää ja yrittää tarkistaa?

Kun ne ei tasan halua aikuisia,vaan lapsia...

Vierailija
4/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaus on oma vika?

Vierailija
5/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan paperit pitää pyytää näytille. Jos tyttö näyttää väärennettyä henkkaria ja myöhemmin mies joutuu syytteeseen, mies todennäköisesti vapautetaan syytteestä tuon seikan vuoksi, koska oli asianmukaisesti pyrkinyt iän selvittämään. Ihan reilu peli omasta mielestäni.

Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, että papereiden kysyminen on "outoa". Jos ei siihen pysty, kannattaa varmaan pokailla niitä selvästi täysi-ikäisiä.

Vierailija
6/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mies

Vierailija
7/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisen ihmisen erottaa sen jutuista...elämänkokemuksesta ja käyttäytymisestä...teinin haistaa jo kaukaa...miehet on vaan niin helvetin tyhmiä...

Vierailija
8/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksia, joissa väärällä henkkarilla baariin menny teini on pokannu jonku miehen ja kun jääny kiinni kotona seikkailustaan niin sepittänyt raiskauksen ja mies saanut syytteen alaikäiseen sekaantumisesta, mies ollut n.25v.

Kyllä itsekin oletan, että jos baariin on päässyt sisälle niin jokainen on reippaasti täysi-ikäinen. Tuntuisi oudolta ruveta tenttaamaan papereita juttukumppanilta :D

Ettei vain tule sanottua sopimattomia väärillä papruilla sisäänkeplotelleelle.

Vierailija
9/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksella voin sanoa, että 20+ ikäryhmässä on myös niin kakaramaisia pissiksiä, että moni 15v osaa antaa fiksumman vaikutelman ittestään. Mietis ny vaikka Tuksua, jos ei naamasta näkyis ikä niin jututhan tädillä on ihan lapsentasoisia ;)

ap

Vierailija
10/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mua jatkuvasti joku luulee teiniksi!

Joskus kun olin baarissa 19-vuotiaana niin joku poika kysy multa et minkä ikänen oon. Mä vastasin totuudenmukaisesti että 19. Seuraava kommentti oli, et älä ny viitti, kerro minkä ikänen oikeesti oot, joku 16 vai? Olis ollu ihan söpö poika mutta en alkanu sit esitteleen henkkareita kun en tiedä olisko sekään auttanut.

Vierailija
11/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle 17-vuotiaaksi :D oli aika noloa sillon, kun joku aikuinen mies tuli iskemään ja pyytämään illaksi drinkille... :D oli noloa nimenomaan miehelle kun täräytin olevani 15.. :D itseä nolotti ja nauratti.

Nyt olen 21 ja minua luullaan n. 18-vuotiaaksi eikä kukaan tuntematon usko, että minulla on lapsi. Vaikeaa tämä elämä. :DD

Alaikäisenä seurustelin kerran 5v vanhemman miehen kanssa. Hän tiesi ikäni ja oli hänestä ok.. Nyt kun olen aikuistunut ja mietin itseni miehen asemaan niin oksettaa ajatuakin että olisin jonkun pennun kanssa.. Mitä ihmettä niiden miesten päässä liikkuu..

Vierailija
12/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei vaan halua katsoa kovin tarkkaan. Tai eivät kuuntele kovin tarkkaan.

Vierailija
13/13 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä toki menee viiden vuoden säteellä oikein, mutta joskus voi heittää ainakin kymmenellä vuodella. Hei, kun kuulee puhetta ja tietää jotain ihmisestä, on arvoinoit helpompaa, mutta pelkän ulkonäön ja tyylin avulla se voi olla tosi hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi