Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkö vainoharhainen vai mies pettää....

Vierailija
04.04.2012 |

Eli mies on poissaoleva henkisesti, seksiä todella harvoin, välillä yllättäviä pitkiä työpäiviä, ja kysyessäni asiasta kuulemma on vain tällainen, ei halua jutella jatkuvasti jne..Meinaan tulla hulluksi, kun jokin vaisto sanoo, että kaikki ei tosiaankaan ole kunnossa, ja meillä on kaksi pientä lasta, jotka myös kärsivät tästä(kin).

Mies on pettänyt luottamuksen aikaisemminkin eri tavoin. Vannoo että ei ole pettänyt, ja todisteitahan minulla ei ole. Kaikki olisikin helpompaa kun niitä todellisia todisteita olisi (on kuitenkin käynyt mm. seuranhakupalveluissa jne.). Raivostuttava tilanne :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavan usein se vaisto vain tietää totuuden.

Eli löydät vielä ne todisteet, ikävä kyllä.

Vierailija
2/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aiemminkin haluton? EI haluttomuus aina tarkoita pettämistä...jotkut miehet eivät vaan oikeesti ole niin kiinnostuneita seksistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahinta on se, ettei mies tunnustaisi ikinä, ennekuin minulla on ne todisteet. Tyyliin kysyy "mitä tiedät" kun sanon että "tiedän siitä ja siitä", menee vaikeaksi kun epäilen (ota siitä selvää, ahdistuuko vaan turhista kysymyksistä vai siksi koska omatunto kolkuttaa). Helvetillinen olo.

Vierailija
4/4 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aiemminkin haluton? EI haluttomuus aina tarkoita pettämistä...jotkut miehet eivät vaan oikeesti ole niin kiinnostuneita seksistä!

On ollut kai aiemminkin, että sen perusteella en epäilisi, mutta yllätys yllätys luottamus on horjunut noitten seksitreffit-sivustojen jne takia. Nytkin työreissulla naiskollegansa kanssa, pitää mua vainoharhaisena hulluna kun joudun epäilemään kaikkea kun on niin hiton poissaoleva ja se vaisto...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän