Minulla on varmaan maailman kiltein ja ihanin mies. :)
Mies joutuu työnsä puolesta reissaamaan paljon maailmalla, viikko sitten lähti Sveitsiin. Itse olen kotiäitinä kotona, yhden lapsemme kanssa.
Äskön ovikello soi ja oven takana seiso kukkalähetti, sylissään ihana kimppu. :) Kortissa luki rakkaat terveiset omille rakkaille ja lopussa ps. käy kurkkaa verkkopankissa, siellä odottaa ylläri. :) No avasin verkkopankin ja mies oli laittanut tililleni 700e, viestilä hemmottelu rahaa tytöilleni. :)
Ihana ylläri näin ystävänpäivänä mieheltä. Välillä stä tulee ajateltua, että mitä ihmettä sitä on tehnyt, että on saanut noin ihanan miehen.
Muita joilla mies muistanut näin ystävänäivänä?
Kommentit (12)
meillä ei osteta rakkautta vaan ollaan läsnä. Mies otti päivän vapaata koska ystävänpäivä on niin tärkee juttu.
Se ei kyllä varmana muista ystävänpäivää mitenkään, ei muistanut hääpäivääkään ja synttärinikin siltä unohtuivat. Ja sille tuntuu olevan ihan kauheaa pakkopullaa nuo merkkipäivät muutenkin, saa hirveän ahdistuksen pelkästä ajatuksestakin. Silti se on hyvä mies ja rakas, mutta kyllä mä edes joskus kaipaisin pientä romantiikkaa ja sitä, että huomaisi toisen teoista, että se ajattelee mua.
on se ihana, mutta ystävänpäivää se ei ole ainakaan vielä mitenkään muistanut. Itse laitoin sille tekstarin. On kanssa reissun päällä.
meillä ei osteta rakkautta vaan ollaan läsnä. Mies otti päivän vapaata koska ystävänpäivä on niin tärkee juttu.
väkisin anglomaista tuotettu krääsäjuhla.
Kauppiaille se on tärkeä, ei kellekään muulle.
ei vähiten siksi, että se ei noteeraa tällasia lässyn lässyn -päiviä
väkisin anglomaista tuotettu krääsäjuhla.
Kauppiaille se on tärkeä, ei kellekään muulle.
ole ihaninta miestä sillä suomen ihanin mies on MINUN POIKANI!
MINULLA nimittäin on se maailman ihanin mies!
Ei tosin ole muistanut minua lainkaan nyt ystävänpäivänä, mutta muistaa kyllä muuten joka päivä. Hänen mielestään ei tarvitse yhtä tiettyä päivää siihen.
Vaikka hän onkin vähän "jörrikkä" pessimisti niin rakastan silti häntä yli kaiken! (yhteisten lapsiemme lisäksi toki)
Mutta okei, toivottavasti jokaiselta löytyy OMASTA MIELESTÄÄN se kaikkein ihanin mies!
Hyvää Ystävänpäivää kaikille! :)
minäkään muistanut häntä. Ihan hyvä mies se silti on, vaikka ei kyllä tuolla tavalla romanttinen kuin siunun miehesi näyttää olevan :). Mutta vakka kantensa valitsee, oma mieheni on minulle sopiva ja rakas, kuten sinun miehesi sinulle. Hyvä näin :)