Minkä asian takia olet viimeksi ollut poliisien kanssa tekemisissä?
Kommentit (66)
Lapsi kuulustelatavana ja huoltajana olin hänen mukanaan
Toissa kesänä, näin puukotuksen kadulla.
Päivittäin, sillä mieheni on poliisi :)
Virallisesti vuosi sitten aselupaa metsästyskivääriin hakiessa, epävirallisesti pari viikkoa sitten serkkupoika (rikostutkija) kävi visiitillä ajellessaan kämpän läheltä käydessään koulutuskeikalla tms Tampereella.
Viime viikolla. Haettiin kaveri lentokentältä ja auto tuli pysäytettyä hetkeksi väärään paikkaan.
Nätisti pyysivät siirtämään koslan.
Soitin kytät kun näin jonkun hepun ryöstämässä kampaamoa.
Omaisuuteni kohdistuneen ilkivallan vuoksi. Soittelivat, että ovat saaneet tekijät kiinni ja kyselivät korvausvaatimuksista.
Löysin kuolleen henkilön kotoaan, oli odottamaton kuolema. Tällöinhän on ihan normaali käytäntö että poliisit tulevat yhdessä ruumisauton kanssa.
T. Kotihoidon hoitaja
Olen kassalla töissä ja minun kassa koitettiin ryöstää. Eikä ees ollu Siwa.
Hain passin.
Itse asiassa 2 viimeistä on kun soitin hätäkeskukseen, toinen oli varmaan aiheellinen ja toinen oli aiheeton. Eka soitto oli pari ulkomaalaisen näköistä veijaria, jotka hakkas polkupyörän lukkoa auki Viikissä kuopan pohjalla. Toinen oli kun ihmettelin kun bussista nousi savua... no nyt tiedän mikä on defa.
41v m
-rikosilmoituksen tekeminen raiskauksen jälkeen
-passin hakemiset ynnä muut
Poliisit käynyt meillä kyselemässä appiukkoani muutaman kerran vuoden aikana, appiukon osoite oli meillä. Appiukko piileskeli ulkomailla rikoksiaan. Lopulta meni hermo poliiseihin ja haastemiehiin ja uhkasin käräyttää appiukon oikean osoitteen. Siirsi paniikissa nopeasti osoitteen pois meiltä. Molemmilla kerroilla poliisit oli vähän töykeitä, haastemiehet ystävällisiä.
Joku random lapsi pyöräili meijän pihalle ja sanoi ettei osaa kotiin ja siinä sitten poliisit soittettiin paikalle, koti löytyi :)
Tänään viimeksi kun potilas oli x-1. Aika usein muutenkin ensihoitajana tulee virkavallan kanssa yhteisiä keikkoja.
Naapurissa asuu mukava perhe. Mies on komissario. Kiva heittää läpändeeriä sukkelan tyypin kanssa!
Fobban kanssa juttelin yhdessä vaalitilaisuudessa, lasketaanko se?
Poliisi oli parkkeerannut autonsa meidän ajoväylän kohdalle (laitonta) ja mun piti lähteä autolla liikkeelle joten pyysin nätisti häntä siirtämään autonsa. Samalla jutusteltiin niitä näitä ja hän pyysi mua hiukan vahtimaan nopeusmittalaitetta jonka just oli laittanut siihen kadun varren tolppaan, niitä on kuulemma varastettu muutamia. Kivasti vielä viittoi mulle koska ei tuu ketään kun sit peruutin pihasta pois.
Poliisit pysäytti ja vei autosta kilvet. Oma vika kun ei ollut katsastettu ja veroja oli rästissä.
Lapseni 8v oli lievässä liikenneonnettomuudessa ja poliisit toivat hänet sen jälkeen kotiin.
Lapselle ei käynyt kuinkaan, selvittiin pelkällä säikähdyksellä.