Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ostin sitä Konjak-juttua.

Vierailija
17.05.2013 |

Kiinnostuin, kun joku täällä sitä tuossa aikaisemmin kyseli. Saa nähdä auttaako oikeasti laihdutuksessa?

Mun ongelma on päin pepusta oleva ateriarytmi ja suuret annoskoot. Ja tämä valitettavsti näkyy omenavartlossa.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!! älkää nyt herran jestas mitään halpis tuotetta ostako terveytenne uhalla !!!

Se on aivan sama kun vertaillaan ladaa ja mersua. Jos auto maksaa kymmenen euroa tai 10 tuhatta euroa niin on siinä jotain eroa!

Konjak (siis Mezina Oy:n tuote) on tabletti muodossa, hyvistä ja puhtaista raaka-aineista tehty - muut on pelkkää roskaa! Imeytyvät huonosti ja paakkuuntuvat... Ei hyvä!

Puhun omakohtaisesta kokemuksesta.

Ps. Konjak sisältää myös makeanhimoa hillitsevää Kromia.. eli sekin siinä parempaa.

On kauheeta lukea ihmisten kirjotuksia Konjakista kun aina ilmenee joku joka ehdottaa halvempaa jostain kaukaisesta nettikaupasta jne(?!?!)
Kumpaa haluat- terveyttä vai säästää rahaa?

Anteeksi kiihtymiseni.... En halua ketään ärsyttää, haluan teille pelkkää hyvää.

Vierailija
2/80 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle kirjoittajalle, huomaa että puhut vain omasta kokemuksestasi eikä sinulla ole kunnon tietoa asiasta. Konjak on kuituvalmiste, jonka ei kuulukaan imeytyä suolistosta :D kromia saa myös pillereinä esim. apteekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Kromia saa myös apteekista erikseen, enkä tarkoittanut että se "imeytyy suolistoon" (?) vaan imee vettä itseensä paremmin ja paakkuuntumatta. Ja jos etsii toimivaa LAIHDUTUSravintolisää ja tukea laihtumiseen onhan se tietysti helpompaa että kaikki on yhdessä ja samassa puristeessa? Eikö?

Ja suosittelen kaikille tasapuolisesti järkeä siinä kun miettii, että terveys vai raha.

Ja apteekeista tuli mieleenikin- Konjakia voi myös saada apteekeista.

Vierailija
4/80 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki Kromia saa myös apteekista erikseen, enkä tarkoittanut että se "imeytyy suolistoon" (?) vaan imee vettä itseensä paremmin ja paakkuuntumatta. Ja jos etsii toimivaa LAIHDUTUSravintolisää ja tukea laihtumiseen onhan se tietysti helpompaa että kaikki on yhdessä ja samassa puristeessa? Eikö?

Ja suosittelen kaikille tasapuolisesti järkeä siinä kun miettii, että terveys vai raha.

Ja apteekeista tuli mieleenikin- Konjakia voi myös saada apteekeista.

Vierailija
5/80 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... glucomannan annos näkyy olevan 1,725 mg / 3 pilleriä. Konjak on tosiaan tuon 3000mg / 6 pilleriä.. Niinno kummalla siinä nyt pötkii pidemmälle, ainakin mun laskupään mukaan kuus pilsua pelkkää glucoa tekee 3450 mg ja edelleen halvempaa.. .. .. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Vierailija
6/80 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi uskaltautui tilaamaan linkistä ulkomaista halpis konjakkia (löysin myös vihreä tee-tabletteja halvalla kokeiltavaks:)). Vasta muutaman päivän oon kokeillut ja kyllä tuo tuntuu auttavan annoskokojen kurissapitämisessä eikä ainakaan tähän mennessä oo mitään sivuvaikutuksia ollut, tuntuu tuo kuitu tekevän ihan hyvää massulle :)

Vierailija
7/80 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa syödä kasviksia reippaasti enemmän, vatsa täyttyy samalla tavalla ja saa kaupan päälle paljon muita terveysvaikutuksia.

Vierailija
8/80 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo kuitenkin ettet vahingossa laihdu liikaa!

Vierailija
9/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppailen. Onko kokemuksia?

Vierailija
10/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli laihtunut peräti 3 kg! Kuituvalmiste imee itseensä nestettä eli laihtuminen on nesteen poistumista kehosta, ei varsinaista laihtumista. Vai sanotaanko jossain, että tuote polttaa rasvaa tai estää rasvan imeytymistä suolistossa? En tunne muuta kuin nestemäisen konjakin ja se ei kyllä laihduta, mitä nyt panee pään sekaisin ja joillakin myös mahan!

Vierailija
11/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 15:50"]

Täälläkin yksi uskaltautui tilaamaan linkistä ulkomaista halpis konjakkia (löysin myös vihreä tee-tabletteja halvalla kokeiltavaks:)). Vasta muutaman päivän oon kokeillut ja kyllä tuo tuntuu auttavan annoskokojen kurissapitämisessä eikä ainakaan tähän mennessä oo mitään sivuvaikutuksia ollut, tuntuu tuo kuitu tekevän ihan hyvää massulle :)

[/quote]

Koodilla HMV823 saat 10$ alennuksen kun tilaat iherbistä. Hyvää kilojen kurissapitoa kaikille!

[/quote]

Kiitos!

Vierailija
12/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt myös se, että ilman ruokailujen ja liikunnan muutosta tuo pilleri ei yksinään saa aikaan yhtään mitään. Saman laihtumisillusion saatte kun juotte vetta hullun lailla 3 päivää ja sen jälkeen ootte päivän juomatta laisinkaan, "laihdutte" takuulla jopa 5 kiloa, mutta heti kun normaaliin palaatte niin kilot tulee kohisten takaisin. Oikopolkuja pysyvään laihtumiseen ei ole, jos haluaa huijata itseään ja kuluttaa rahaa tyhjään niin tehkää se. Siinä on syy miksi olette lihavia; ette viitsi nähdä vaivaa oikeiden tulosten saavuttamiseksi. Kaikella rakkaudella..

Vierailija
13/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glukomannaanin eli konjakin pointti on se, että sen avulla pystyy pienentämään annoskokoja ja se pudottaa pahan LDL-kolesterolin pitoisuutta veressä. Jos juot litran vettä puoli tuntia ennen ateriaa, voit olla siitä huolimatta sudennälkäinen. Jos syöt puoli litraa konjakhyytelöä ja juot päälle puoli litraa vettä, olet todennäköisesti ruokailun alkaessa jopa kylläinen eli ei tule niitä holtittomia annoksiakaan otettua. Itse olen tuon kuidun avulla pudottanut 21kg ja painonpudotus jatkuu. Periksi en anna ennen kuin olen normaalipainoinen. Tilaan jauheeni iherbistä.

Vierailija
14/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koodilla  saat 10$ alennuksen kun tilaat iherbistä. Hyvää kilojen kurissapitoa kaikille!

[/quote]

Jännästi unohdit kertoa, että hyödyt itse siitä, kun joku käyttää tuota koodiasi. Saman alennuksen saa koodilla wow123, eikä silloin kartuta kenenkään linkittelijän kassaa sillä tuo on iherbin oma koodi. Samoin tuolla aikaisemmassa viestissä olevassa iherb-linkissä on ref-koodi eli linkittäjä hyötyy jos teette ostoksia sen kautta.

Vierailija
15/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Minä saan alennuksen ja se, että minulle tuntematon ihminen hyötyy siitä, ei ole minulta pois. Kateus on hanurista.

Vierailija
16/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:33"]

Mitä väliä sillä on? Minä saan alennuksen ja se, että minulle tuntematon ihminen hyötyy siitä, ei ole minulta pois. Kateus on hanurista.

[/quote]

Melko moni on eri mieltä, joten siksi kerroin asiasta kun se näillä iherb-linkittäjillä tuppaa unohtumaan. :) Varsinkin noissa blogiketjuissa on kerta ollut niiiiiin tärkeää ettei bloggaaja hyödy.

Vierailija
17/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:27"]

[/quote]

Koodilla  saat 10$ alennuksen kun tilaat iherbistä. Hyvää kilojen kurissapitoa kaikille!

[/quote]

Jännästi unohdit kertoa, että hyödyt itse siitä, kun joku käyttää tuota koodiasi. Saman alennuksen saa koodilla wow123, eikä silloin kartuta kenenkään linkittelijän kassaa sillä tuo on iherbin oma koodi. Samoin tuolla aikaisemmassa viestissä olevassa iherb-linkissä on ref-koodi eli linkittäjä hyötyy jos teette ostoksia sen kautta.

[/quote]

No voi että, että ihan joku hyötyy muutaman hassun dollarin. Eihän sitä nyt kannata auttaa!  :D 

Vierailija
18/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakua syödään Japanissa ruoan seassa tai sellaisenaan, se on sellaista harmaata hyytelöä tavallaan. Millaista versiota Suomessa kaupataan?

Vierailija
19/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No voi että, että ihan joku hyötyy muutaman hassun dollarin. Eihän sitä nyt kannata auttaa!  :D 

[/quote]

Toki kannattaa ja tuohan on hieno systeemi. Toivoisin vain, että tämäkin puoli muistettaisiin aina mainita noiden ref-koodien kanssa.

Vierailija
20/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Konjak on uusi laihdutustuote, joka on valmistettu vesiliukoisesta morphophallus konjac – juurimukulasta saatavasta kasvikuidusta . Tätä kasvikuitua kutsutaan glucomannaniksi." Hassu nimi tuolla kasvilla. Morphophallus nimittäin tarkoittaa kyrvän muotoista. Olisiko tuosta peräti potenssilääkkeeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä