Mä ostin sitä Konjak-juttua.
Kiinnostuin, kun joku täällä sitä tuossa aikaisemmin kyseli. Saa nähdä auttaako oikeasti laihdutuksessa?
Mun ongelma on päin pepusta oleva ateriarytmi ja suuret annoskoot. Ja tämä valitettavsti näkyy omenavartlossa.
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 17:42"]
"Konjak on uusi laihdutustuote, joka on valmistettu vesiliukoisesta morphophallus konjac – juurimukulasta saatavasta kasvikuidusta . Tätä kasvikuitua kutsutaan glucomannaniksi." Hassu nimi tuolla kasvilla. Morphophallus nimittäin tarkoittaa kyrvän muotoista. Olisiko tuosta peräti potenssilääkkeeksi?
[/quote]
Teoreettisesti ajateltuna kyllä koska se laskee verensokeria ja huonoa kolesterolia. Nehän ovat tupakan lisäksi etuveitikan toimintakyvyn kannalta pahoja vihollisia. Veren pitää kiertää siinä kunnolla jokaista pienintä hiussuonta myöten. Kuitu tavallaan pesee pois kolesteroliplakkeja verisuonistosta. Elimistöä ei kiinnosta minkälaisesta lähteestä ne liukoiset kuidut tulevat.
Tuota konjakkia voi käyttää 5:2-dieetin paastopäivinä nälkää hillitsemään. Minä en kertakaikkiaan jaksa syödä hervottomia määriä kurkkua tai kaalia ja sen vuoksi keksin konjakin.
Mä olen käyttänyt ja olen tosi tyytyväinen. Mun ongelma painon pudotuksessa on juuri onneton nälänsietokyky, johon Konjak auttaa todellakin:)
Suosittelen!
Miksei kukaan varoita vaaroista joita voi aiheutua tuotteesta,esim. jos on menossa joku tärkeä lääkitys, niin Konjam voi haitata lääkeaineiden imeytymistä. Esim. veritulpan estolääkitys suuren leikkauksen jälkeen, on aika suuri riski jos ei se toimi.
Tilasin tuotetta Fennotuotteelta ja kokeiltuani totesin että se ei sovi minulle, vatsakipuja ,ilmavaivoja,verta ulosteessa.Yrittäessäni perua puhelimitse lisätoimituksen, kuunneltuani maksullista pimputusta yli viiden kympin edestä, lähetin sähköposti peruutuksen, olin lyönyt sähköposti osoitteeseen yhden kirjaimen väärin.Sain kolmen kuukauden lisä toimituksen jonka palautin saman tien.Luulin siinä vaiheessa että kaikki on kunnossa mutta mitä vielä.Tuli karhu kirje, soitin heille, he pyysivät todistamaan että olen tehnyt palautuksen, sen tehtyäni , tuli uusi karhu kirje ,kysyttyäni mistä nyt tuulee, vastattiin tuotteita ei voi palauttaa ne ovat elintarvikkeita. Maksoin laskun, meni kuukausi, tuli uusi lasku. Soitin ja kysyin mistä nyt on kysymys ,vastattiin sinulla on vielä kaksi kuukautta maksamatta. Tällä tavalla palauttamani, toimimattomat vatsavaivoja aiheuttaneet pillerit maksavat minulle yli kaksisataa euroa, ei kovin kohtuullista. Kaiken lisäksi ne ovat aiheuttaneet minulle vaaratilanteen saada veritulppa. Markkinoidessaan konjamia he väittävät niiden sopivan kaikille.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 16:49"]
Jos tietää, että oma ongelma on annoskoot ja väärä ateriarytmi, niin miksi niitä ei voi muuttaa?!
[/quote]
Sun kokoses ei tartte yhtään kaurapuuroa. Syö kolme ateriaa päivässä eikä väliin muuta kuin vettä tai kahvia/teetä. Nuo kolme ateriaa ihan oikeata ruokaa,ei mitään paloja.
Lisään sinulle vielä muutaman sanasen ennen kevyttä päivällistäni ja sen jälkeistä kotijumppaa. Ensinnäkin kysyn ihan uteliaisuuttani minkälainen on oikeanlainen ateriarytmi? Kuinka paljon saisi 150cm pitkä, kevyttä työtä tekevä nainen syödä aamulla kaurapuuroa? Kahvi ilman lisukkeita lienee sallittua?
Aamupalan lisäksi syön lounaan, välipalan (lasi tomaattimehua ja omena), päivällisen ja iltapalaksi kaurapuuroa. En kestä laktoosia ja otan kalsiumin purkista.
[/quote]
Glukomannaanin käyttöohjeissa mainitaan, että lääkkeitä syövien pitää puhua aineen käytöstä lääkärin kanssa. Lääkkeet kyllä imeytyvät mutta tietenkin hitaammin koska mahassa on paljon kuitua. Juuri sen suuren kuitumäärän vuoksi pitääkin juoda pari litraa vettä päivässä ettei tule suolitukosta.
Onko kaikkien laihdutukset jääny viime vuoteen?
Mäkin tilasin tuota tuosta linkistä täältä ja pari viikkoa popsinu. Normaalipainon sisällä laihdutan ja kunmullaki on ollu joskus nuorena ahmimistaipumusta niin tää on hyvä, vatsa täyttyy nopeemmin eikä tee mieli ahmia ja on noita kilojakin lähtenyt pari jo nii tietenki salaattia joka aterialla :) ja vaikka oiski placeboo niin ei haittaa kun ei toi pahanhintanen purkki ollut :)
Eikai siinä mitään hullunrohkeaa ole, jos itse omaa hiemankin älyä päässä? Tuolla iherbissä voi lukea käyttäjäkokemuksia ja jokainen tomppeli osaa googlea käyttää. Ei jenkeissä myydä myöskään Elovena-kaurahiutaleita mistä me aamupuuromme keitellään, mutta ei ne siitä sairastu. Tyhmempää se olisi sokeasti uskoa mitä keskustelupalstoilla sanotaan :P Mutta maksakoon kukin mistä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 15:57"]
Onhan tuo toiminut. Tosin kannattaa tilailla suomen ulkopuolelta kun saman tavaran saa kolmanneksella suomen hinnasta :S
[/quote] mistä kannattaisi siis tilata? vinkkejä? ;)
Kertokaa lisää kokemuksia konjak-valmisteista. Onko ollut apua ateriarytmin tihentämiseen, jollekin joka syö liian harvoin ja liian isoja annoksia.
Auttaako glucomannan oikeasti laihduttamiseen? Tiedän, ettei se auta pysyvään jos ei syö terveellisesti ja normaalisti. Mutta kai nyt kerran viikossa saa herkutella?
tiedän sen että jos alkaa ahmimaan ja näin kun kuuri loppuu ja ei välitä syömisestään niin kilot pamahtaa takaisin. Kiitos jos vastaatte.
Aloitin tänään syömään konjakia. En huomaa mitään muuta kuin sen, että on tajuton väsymys. Jatkuva väsymys. Voisin nukkua koko päivän. Väsymystä ei mainittu sivuoireissa. Eikö se nyt toimi mulla oikein vai onko mulle myyty jotain huijauskonjakia?
ei konjak aiheuta väsymystä, sillä ei ole sivuvaikutuksia
Kokeilkaa apteekin guarem-rakeita. Ovat edullisempia.
Haloo ihmiset miksi käyttää näitä "poppaskonsteja"?! Ketut ne mitään auta, ei ole olemassa mitään ihmepilleriä millä laihdut 10kg kuussa samoilla elämäntavoilla millä olet lihonut.
Terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o! Jos et itse osaa tämmöistä laatia, hanki vaikka pt, käytä nettiä jne. Keinoja on. Voin vaikka itse laatia teille semmosen.
Karkit ja muut herkut minimiin, sallikaa kuitenkin esim. 1 herkkupäivä, jolla ei kuitenkaan mussuteta 3 pakettia jäätelöä ja sipsiä, et sitä oikeasti tarvitse.
Perse ylös penkistä, lenkille, salille, jumppaan, mikä vain tuntuu hyvältä. Kannattaa ostaa halpoja liikuntalaitteita kotiin, ja tehdä 10x30 toistoja vaikka 6 kertaa päivässä. Menee noin 10min. Ihanko oikeasti sulla ei siihen muka aikaa ole? Lopeta vaikka av:n selailu.
Alkuun vaikkapa dieetti, esim 5:7 tai vähillä kaloreilla vaikkapa kuukausi. Mitään jaksamis mussutimussutia ei, ihminen selviää loppujenlopuksi todellla vähällä ruualla, ja jaksaa silti, ja dieetissähän ei ole loppuelämästä kyse.
Kannattaa myös ruokakaupassa tutkia tuotteiden ravintoarvot, proteiinit ja hiilarit sekä sokerit. Kalorilaskuri.fi on myös hyvä.
Kasviksia, puuroa, rahkaa, broileria jne. Vähähiilihydraattisia missä on paljon proteiinia, nälkä pysyy poissa.
Turha pilata kroppaa millään napeilla jotka eivät kuitenkaan ole se tie onneen. Valitettavasti tässä maailmassa joudut tekemään oikeasti töitä jos haluat saavuttaa jotain.
Tilatessa voi valita itselleen ilmaisen freebien eli pikkulahjan. Esim. huulirasvasta on aina iloa. Vastaava tuote maksaa Suomessa 2.75€.
Koodilla HMV823 saat 10$ alennuksen kun tilaat iherbistä. Hyvää kilojen kurissapitoa kaikille!
[/quote]