Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ostin sitä Konjak-juttua.

Vierailija
17.05.2013 |

Kiinnostuin, kun joku täällä sitä tuossa aikaisemmin kyseli. Saa nähdä auttaako oikeasti laihdutuksessa?

Mun ongelma on päin pepusta oleva ateriarytmi ja suuret annoskoot. Ja tämä valitettavsti näkyy omenavartlossa.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:52"]

Jos ei välitä mahan turpoamisesta vaan on ns. tunnesyöppö, tuo valmiste ei auta. Pitää sitoutua syömään joka päivä vähemmän myös henkisesti. Jos tykkää ruokailun päätteeksi vetää suklaalevyn niin siinä ei auta kuin itsekuri.

Sen verran tiedän että suoliston tuo tyhjentää todella tehokkaasti. Ekoina päivinä kannattaa olla vessan lähettyvillä.

[/quote]

ei mulla tyhjentänyt suolistoa

Vierailija
42/80 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:54"]

Haloo ihmiset miksi käyttää näitä "poppaskonsteja"?! Ketut ne mitään auta, ei ole olemassa mitään ihmepilleriä millä laihdut 10kg kuussa samoilla elämäntavoilla millä olet lihonut. Terveellinen ruokavalio on kaiken a ja o! Jos et itse osaa tämmöistä laatia, hanki vaikka pt, käytä nettiä jne. Keinoja on. Voin vaikka itse laatia teille semmosen. Karkit ja muut herkut minimiin, sallikaa kuitenkin esim. 1 herkkupäivä, jolla ei kuitenkaan mussuteta 3 pakettia jäätelöä ja sipsiä, et sitä oikeasti tarvitse. Perse ylös penkistä, lenkille, salille, jumppaan, mikä vain tuntuu hyvältä. Kannattaa ostaa halpoja liikuntalaitteita kotiin, ja tehdä 10x30 toistoja vaikka 6 kertaa päivässä. Menee noin 10min. Ihanko oikeasti sulla ei siihen muka aikaa ole? Lopeta vaikka av:n selailu. Alkuun vaikkapa dieetti, esim 5:7 tai vähillä kaloreilla vaikkapa kuukausi. Mitään jaksamis mussutimussutia ei, ihminen selviää loppujenlopuksi todellla vähällä ruualla, ja jaksaa silti, ja dieetissähän ei ole loppuelämästä kyse. Kannattaa myös ruokakaupassa tutkia tuotteiden ravintoarvot, proteiinit ja hiilarit sekä sokerit. Kalorilaskuri.fi on myös hyvä. Kasviksia, puuroa, rahkaa, broileria jne. Vähähiilihydraattisia missä on paljon proteiinia, nälkä pysyy poissa. Turha pilata kroppaa millään napeilla jotka eivät kuitenkaan ole se tie onneen. Valitettavasti tässä maailmassa joudut tekemään oikeasti töitä jos haluat saavuttaa jotain.

[/quote]

rahkaa :D:D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:52"]

Jos ei välitä mahan turpoamisesta vaan on ns. tunnesyöppö, tuo valmiste ei auta. Pitää sitoutua syömään joka päivä vähemmän myös henkisesti. Jos tykkää ruokailun päätteeksi vetää suklaalevyn niin siinä ei auta kuin itsekuri.

Sen verran tiedän että suoliston tuo tyhjentää todella tehokkaasti. Ekoina päivinä kannattaa olla vessan lähettyvillä.

[/quote]

ei mulla tyhjentänyt suolistoa

[/quote]

JOitko varmasti tarpeeksi nesteitä? Ei se turpoa mahassa jos ei juo.

Vierailija
44/80 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo toiminut. Tosin kannattaa tilailla suomen ulkopuolelta kun saman tavaran saa kolmanneksella suomen hinnasta :S

Vierailija
45/80 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatteko, että se toimii, ilman että mitään muita muutoksia elämäntapaan tarvitse tehdä.....?

Vierailija
46/80 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi?

Vierailija
47/80 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä! TODELLA oleellinen ero. Hyvä pointti. Ja tosta autosta tuli mieleen. Ottaisitko kymmenen euron auton oikeasti vaikka se hajoaisi hetitai ei toimisi kunnolla? Kun taas se toinen kestäisi vuosi tolkulla ja toimisi täydellisesti? .. Kummallinen ajattelutapa jos näin on. Koska maalaisjärkikin sanoo kumpi on lopulta kannattavampaa....

Vierailija
48/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin glukomannania iherbistä. Haluan päästä eroon läskeistäni. 

Glukomannanin voi tullata elintarvikkeena ja nettitullauksessa vero lasketaan sen mukaan. Olisipa tuota jauhetta suomalaisten kauppojen hyllyillä!

Vierailija
49/80 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla tällaiselle iltasyöpölle täydellinen tuote. En kestä mennä nukkumaan liian tyhjällä mahalla.

Vierailija
50/80 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla saisi varmaan aikaiseksi sen päivittäisen 500 kilokalorin vähennyksen jotta paino alkaisi tippumaan. Syön terveellisesti mutta liikaa. Jokaisesta ateriasta se sata kaloria pois niin olo kevenisi. Kaiken lisäksi saisin ainakin tarpeeksi kuitua.

Vierailija
51/80 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän tähän tilannettani niin jää virtuaalista jalanjälkeä projektista. Taas 200g on pudonnut. Olo on hyvä ja kylläinen aamusta iltaan.

Vierailija
52/80 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostettu Konjac. Yksinäänhän se ei auta, mutta mukana hyvät ohjeet sopivasta kevyestä ruokavaliosta ja liikuntahan se tärkeintä on.

Minulla vaihdevuosien aikana tullut 8kg, joka ei meinaa millän lähteä=(

Nyt ekaa kertaa kokeilen jotain 'pillereitä', saa nähdä kuinka käy.

Lähtöpaino 73 , pituus 159. Paras paino olis mulle 65, sinne pyritään=))

Vierailija
53/80 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina noin yksinkertaista ole

Vierailija
54/80 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka jumankauta ihmiset vieläkin nykyäänkin haksahtaa tällaisiin kusetushörhöilyihin!?!? Ei voi jälleen todeta muuta kuin, että ihmisen älykkyyttä ei voi koskaan aliarvioida liikaa. 

Lopettakaa se yletön mässytys ja alkakaa liikkumaan, niin pomminvarmasti laihdutte! Ja tämä vinkki ei maksanut yhtään mitään!

Vierailija
55/80 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkailemalla näillä kuituvalmisteilla voi saada suolistonsa pahasti tukkeeseen. Eli paaaaaljoooon vettä kuitujen kanssa samaan aikaan kitusista alas, muuten ei hyvä heilu.

Vierailija
56/80 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 15:48"]

"Kaikki muut on roskaa" :D. Onhan se tosin hyvä, että joku suomen luontaistuoteketjuakin pitää pystyssä, onnea vahvasta moraalintunnostasi :)

http://www.iherb.com/now-foods-glucomannan-575-mg-180-capsules/6673?rcode=enu197 itse olen käyttänyt tota ja sen kanssa laihtunut 3kg vieläpä normipainon sisällä. Mun mielestä tää on ollu ihan mainio kun mulla on aiemmin ollu ahmimisongelmaa, tän kans tulee mätysteltyä vähemmän. Ja kun kapselit saa avattuakin niin ne pääsee turpoamaan masussa vielä nopeammin jos on unohtanut ottaa ajoissa. Ei näissä asioissa ole pakko säästää jos varaa on trendituotteeseen, en vaan itse tajua miksi ei vois levittää tietoa niille joiden pitää jostain säästääkin. Tosin puhunkin vain omasta kokemuksesta.. (Ja mää ottasin mielummin sen kymmenen euron auton, ihan mielenkiinnosta.)

[/quote]

Tuossa ulkomaisessa on glukomannaania 575mg, kun taas konjak:ssa näyttäisi olevan 3000mg. Ero on oleellinen, siis viisinkertainen. Luulisi että konjakilla saisi tuloksia nopeammin.

Vierailija
57/80 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hullunrohkeaa tilata tämäntyyppisiä tuotteita ulkomailta, jos merkki ei ole tuttu ja Suomessa myynnissä. Voivat sisältää mitä tahansa. Eri asia jos. esim Ruotsista sama tuote löytyy edullisemmin. Konjak on toiminut hyvin minulla kuuriluontoisena ja yhdistettynä päivittäiseen kävelylenkkiin, 12 kg lähtenyt uuden vuoden jälkeen. Ja Suomesta ostin, täältä http://www.funraiseshop.fi/verkkokauppa/fi/tuotteet/vitamiinit-ja-luontaistuotteet/laihdutus. Faktatietoa tuotteesta löytyy parhaiten Mezinan omilta sivuilta http://www.mezina.fi/tuotteet/konjak.aspx

Vierailija
58/80 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo konjam on kyllä aivan ykkönen laihdutus hommissa. Ite laihdutin abuut 10kg sillä viime vuonna, tosin taas pitää alottaa kuuri ku on päässy *kröhöm* kiloja tulemaan :) ite suosin Suomalaista ja aion tilata myös tälläkin kertaa tätä kautta: http://konjam.biz.ly

Vierailija
59/80 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaisit vaan syömään terveellisesti, niin ei tarvitse noita aineita.

-Mies 29v-

60/80 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thermacuts Laihdutuslääke - http://fi.thermacuts.com Vasta Thermacuts :n avulla asteittain pääsin eroon ylimääräisistä kiloista ja 3 kuukauden kuluessa painoni oli pudonnut 75 kilosta 60 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän