Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin keväällä pari uutta kesämekkoa ja tajusin just etten ole käyttänyt kumpaakaan kertaakaan

Vierailija
11.08.2025 |

Ei mulla vaan ollutkaan mitään tekemistä tai menoa koko kesänä vaikka toisin keväällä kuvittelin ja toivoin. Muutenkin tuntuu että koko kesä meni ihan humpsis vaan ja nyt alkaa olla jo elokuu puolessa välissä. Kesäkuukausi joo, mutta on tässä jo se tietty syksyn tuntu kun illat pimenee jo ysin aikaan ja öisin / aikaisin aamusta on melko viileää.

Jotenkin alakuloinen olo vaikka sinällään tykkäänkin syksystä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin. Onneksi on seuraavia kesiä ja mekot valmiina.

Vierailija
2/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii. Onhan lämpimiä päiviä tulossa ja kivoja tapahtumia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sitä olla mitään kummempaa tekemistä kesämekkoja varten (juhlamekot tietysti erikseen). Minä pidän kesämekkoa vaikka kauppareissulla tai ihan vain kotona ollessa.

Vierailija
4/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko sitä olla mitään kummempaa tekemistä kesämekkoja varten (juhlamekot tietysti erikseen). Minä pidän kesämekkoa vaikka kauppareissulla tai ihan vain kotona ollessa.

Sama täällä. Kauppareissulla kesämekkoja tänä kesänä käytetty ahkerasti.

Vierailija
5/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on jo monen edelliskesänkin mekot valmiina :(

Vierailija
6/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nuo mitään juhlamekkoja olekaan, mutta tuntuisi tyhmältä haahuilla kotona noin kivassa mekossa. Etenkin kun on jo ennestään ns kotimekkoja joissa makoilla sohvalla. Kauppareissut teen  kävellen ja paluumatkan otan aina treenin kannalta eli vedän oikein kunnon hikeen painavan repun kanssa joten mekko ei mulle ole se vaate missä käyn kaupassa. Ja missään muualla en näköjään sitten edes käy :(

Vierailija
7/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😩

Vierailija
8/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin mä ajattelin jo joku viisi kesää sitten.. Enää en ole varma onko seuraava kesä niin väliksikään.

Vierailija
9/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että tuntuu että kesä meni hups vaan ohi jos ainoa tekeminen ulkona on ollut kaupassa käynti.

Vierailija
10/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😩

First world probs 🤭😁

Vierailija
11/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että tuntuu että kesä meni hups vaan ohi jos ainoa tekeminen ulkona on ollut kaupassa käynti.

Niin no, ei tuolla yksinään oikein hirmuisesti ole tekemistä.  Aiempina kesinä olen käynyt yksinäni risteilylläkin ja tehnyt vaikka mitä muutakin, mutta minusta on tylsää mennä ja tehdä kaikki aina yksin.

Vierailija
12/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä, että on varoiksi kaapissa mekkoja joka lähtöön. Prinssi uljas ratsullaan voi yllättää milloin tahansa! 

N68 & still waiting

Vierailija
13/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ei tuolla yksinään oikein hirmuisesti ole tekemistä.  Aiempina kesinä olen käynyt yksinäni risteilylläkin ja tehnyt vaikka mitä muutakin, mutta minusta on tylsää mennä ja tehdä kaikki aina yksin.

Kaikkein huonoin vaihtoehto on jättää kesämenot menemättä.

Vierailija
14/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ostin laukunkin toiseen mekkoon sopivaksi. Kenkiäkin katselin, mutta onneksi en ostanut, niitäkin on tullut ostettua jo aiempia kesiä silmällä pitäen. 

Vierailija
15/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan lomille Atlantin saarelle muutaman kerran vuodessa, siellä on aina kesämekkokelit. 

Vierailija
16/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hyvä, että on varoiksi kaapissa mekkoja joka lähtöön. Prinssi uljas ratsullaan voi yllättää milloin tahansa! 

N68 & still waiting

Kun nyt ihan vaan elämä yllättäisi ja olisi vihdoin edes jotenkin omannäköistä.

Vierailija
17/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

-Kalle 67v.

Vierailija
18/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko on yliarvostettu kesävaate. Hikoillessa menee koko asu pesukoneeseen, ja polkupyöräillessä on housut paremmat.

Vierailija
19/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein huonoin vaihtoehto on jättää kesämenot menemättä.

Kuinka monen mielestä ne kesämenot on mahtavia kun jättää niistä pois kaverit / ystävät / puolison / perheen ja yhdessäolon? Kuinka moni "kesämenijä" jaksaisi nököttää yksinään ja mykkänä vaikkapa koko juhannuksen tai festariviikonlopun ja olisi edelleen sitä mieltä, että huonoin vaihtoehto olisi ollut jättää menemättä? Tai kuinka monen mielestä olisi ihan kesän paras päivä kun istui iltaa yksinään terassilla?

Vierailija
20/43 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nuo mitään juhlamekkoja olekaan, mutta tuntuisi tyhmältä haahuilla kotona noin kivassa mekossa. Etenkin kun on jo ennestään ns kotimekkoja joissa makoilla sohvalla. Kauppareissut teen  kävellen ja paluumatkan otan aina treenin kannalta eli vedän oikein kunnon hikeen painavan repun kanssa joten mekko ei mulle ole se vaate missä käyn kaupassa. Ja missään muualla en näköjään sitten edes käy :(

No otat asiaksesi lähteä jonnekin muualle. Käy vaikka jossain kahvilla tai syömässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme