Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset maneerit/tavat ärsyttävät ihmisissä?

Vierailija
03.04.2012 |

Ruoan maiskuttaminen ja mässyttäminen saavat mut raivon partaalle. Tekeekö se ruoasta jotenkin herkullisempaa kun sitä mässyttää suu auki?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tönäisen toista ihmistä kaupassa ja pyydän anteeksi, ei sanota mitään takasin.

Tai jos avaan oven niin ollaan vaan hiljaa.

Tai jos nostan jollekin pudonneen tavaran niin edelleen vaan saan hiljasuutta.

Mitä helv..?

Eikö ihmisillä ole minkäänlaisia tapoja?

Katsotaan epäkohteliaisuudeksi sanoa mitään tuntemattomille. Pitää ensin esittäytyä.

Minä tosin saatan myhäillä mielessäni, kun joku avaa oven tai nostaa pudonneen tuotteen lattialta.

Olen hiljaa ja myhäilen tilannetta ja tohdin olisiko töyhkeää esittäytyä ja nostaa hattua, vai tunkeilisinko vain?

T: 11cm mies

Ainakin siinä Helsingissä, missä minä asun, on ihan kohteliasta pyytää anteeksi jos tönäisee. Tosin esim. miehet eivät juuri koskaan pyydä anteeksi, mitä vanhempi mies sitä harvemmin suu aukeaa. Eihän tällaiselta ämmältä ny mitään anteeksi tarvii pyydellä, niin.

terv. eräs, joka käveli bussipysäkin ohi ja sai bussia viittovan käden suoraan rintaansa - ei mitään pahoitteluja

Vierailija
42/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kassahenkilöt ja bussikuskit, jotka eivät osaa tervehtiä selkeästi. Huippu oli Haagan K-kauppa: Menin ostoksineni kassalle. Myyjä ei sanonut sanaakaan, ei edes tuotteen hintaa. Katsoin häntä hetken, lykkäsin kortin koneeseen ja maksoin. Sitten se myyjä ynähti "kuitti?". Siinä kaikki. Vois kai sitä edes tervehtiä, etenkin jos asiakas tervehtii!

Tylyt asiakaspalvelijat ärsyttävät muutenki. Joo, aina ei ole kivaa, mutta ei sitä varmaan silti tarttis ihan niin selkeän töykeä olla. Innolla odotan keski-ikää ja toivottavasti parempaa palvelua, tällainen parikymppinen nainen saa aina ne kurat niskaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheessa toistuvat turhat välisanat, oli kyseessä sitten v-u tai elikkäs, sekä puheviat kuten sssihahtava ässsssä. Mässyttäminen tai vaikkapa ruoka suussa puhuminen taas ei minua haittaa, jos kerran keskustelu kiivaana käy.

Vierailija
44/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen ottaa suihin ihan loppuun asti ja spermat suikkiin.

Eihän se ärsyttävää ole, mutta jotenkin verrattavissa rään syöntiin tai sen kurkkuliman kirnuamiseen.

Toisaalta se on jotain niin mahtavaa, ettei sanotuksi saa...

Tero

Vierailija
45/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nainen ottaa suihin ihan loppuun asti ja spermat suikkiin.

Eihän se ärsyttävää ole, mutta jotenkin verrattavissa rään syöntiin tai sen kurkkuliman kirnuamiseen.

Toisaalta se on jotain niin mahtavaa, ettei sanotuksi saa...

Tero

Entä se, kun nainen alkaa toimituksen jälkeen suutelemaan, niin "sen" maistaa. Miesten siemenneste maistuu kuulemma erilaiselta sanoo nainen.

Vaikken kysy niin hän kommentoi makuani ei niin hyväksi, mutta tekee sen mielellään mausta piittaamatta.

Jään miettimään makuani. Ei se nyt niin pahalta maistunut!

Vierailija
46/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-se kun hokee "joo, joo, joo" KOKO ajan kun toinen puhuu! Todella häiritsevää! Toinen vastaava ärsytys on se jos toistaa/täydentää keskustelukumppanin puhumisia:

"Menin kauppaan."

"...kauppaan"

"Ostin maitoa ja leipää"

"...ja leipää"

Besserwisseröinti, eli aina MUKA tietää parhaiten, vaikka olisi ihan ummikko jossain asiassa ja puhuisi asiantuntijan kanssa niin silti muka tietää paremmin.

Ja tietty huonot käytöstavat noin yleisesti (nekä ole mikään etikettivahti itsekään, mutta kuitenkin...), esim. etuilu, runnominen ruuhkassa, liukuportaiden yläpäähän pysähtyminen jne.

Vierailija
47/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toistaa/täydentää keskustelukumppanin puhumisia:

"Menin kauppaan."

"...kauppaan"

"Ostin maitoa ja leipää"

"...ja leipää"

Vierailija
48/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläki ärsyttävämpää on sellanen ihminen joka lopettaa sun lauseet mutta väärin.

"Eilen me käytiin..."

"...kaupassa."

"eiku kahvilla..."

"niin Mirjan kans."

"...eiku Pirkon."

Arvailee loppulauseet ja aina väärin.

Vierailija
49/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyneepä soitella huomenna lääkärille ja pyytää verenpainelääkitys.

Kurjahan se on sydänkin pysähtyy jos joku niinkuttelee ja kun mulla on tämä mahdoton stressi sen takia päällä koko ajan.

Miten luulet, saanko yöni nukutuksi vai pitäisikö muutakin lääkitystä pyytää?

Kerro oi viisas 11 cm!

Vierailija
50/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä harrastaa niin naiset kuin miehetkin. Pahimmat tapaukset vetävät kivasti ilmaa hampaiden välistä höröttäessään ja puhuessaan samanaikaisesti, kuuluu sellaista norppanaurua. Miten ne edes pystyy siihen?

Eikä niiden jutuissa edes ole mitään huvittavaa.

Vierailija
51/111 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyneepä soitella huomenna lääkärille ja pyytää verenpainelääkitys.

Kurjahan se on sydänkin pysähtyy jos joku niinkuttelee ja kun mulla on tämä mahdoton stressi sen takia päällä koko ajan.

Miten luulet, saanko yöni nukutuksi vai pitäisikö muutakin lääkitystä pyytää?

Kerro oi viisas 11 cm!

Lääkärille ei tarvitse mennä. Välttele näitä niikuttelijoita. Voit toki mitata verenpaineesi. Jokaisen ihmisen tulisi tarkkailla verenpainettaan kahdesti viikossa. Hyviksi päiviksi on havaittu tiistai ja lauantai. Myös sunnuntaisin voi mitata verenpaineen varmuudeksi.

Suosittelen lämmintä mannavelliä niin unikin tulee helpommin. Lääkitystä et välttämättä tarvitse, kunhan välttelet niinkuttelijoita ja poistut välittömästi tilanteesta, jossa niinkuttelijoita esiintyy.

T: 11cm mies

Vierailija
52/111 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakan sytyttäessä alkavat yskimään ja feikkaamaan keuhko-oireita tai astmaa. Vaikka vieressä on moottoritie ja pakokaasua on enemmän, kuin tupakan savua. Sen lisäksi ovat vielä viiden metrin päässä.

Vituttaa feikkaaminen. Vittumaisen säälittävää touhua.

Vierailija
53/111 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin.

Tätä harrastaa niin naiset kuin miehetkin. Pahimmat tapaukset vetävät kivasti ilmaa hampaiden välistä höröttäessään ja puhuessaan samanaikaisesti, kuuluu sellaista norppanaurua. Miten ne edes pystyy siihen? Eikä niiden jutuissa edes ole mitään huvittavaa.

Vierailija
54/111 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kauppaan mennessäni pidin ovea auki naiselle, jolla oli vaunut ja pari pikku lasta mukanaan, sen sijaan että tämä akka olisi kiittänyt minua oven avaamisesta, hän mulkaisi minua ihan kuin olisin ollut joku virallinen kaupan ovenavaaja, jota ei tietenkään tarvitsi noteerata millään tavalla. Ei varmaan satu, jos sanoo KIITOS.

vähän tönäisen toista ihmistä kaupassa ja pyydän anteeksi, ei sanota mitään takasin. Tai jos avaan oven niin ollaan vaan hiljaa. Tai jos nostan jollekin pudonneen tavaran niin edelleen vaan saan hiljasuutta. Mitä helv..? Eikö ihmisillä ole minkäänlaisia tapoja?

Vierailija
55/111 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kauppaan mennessäni pidin ovea auki naiselle, jolla oli vaunut ja pari pikku lasta mukanaan, sen sijaan että tämä akka olisi kiittänyt minua oven avaamisesta, hän mulkaisi minua ihan kuin olisin ollut joku virallinen kaupan ovenavaaja, jota ei tietenkään tarvitsi noteerata millään tavalla. Ei varmaan satu, jos sanoo KIITOS.

vähän tönäisen toista ihmistä kaupassa ja pyydän anteeksi, ei sanota mitään takasin. Tai jos avaan oven niin ollaan vaan hiljaa. Tai jos nostan jollekin pudonneen tavaran niin edelleen vaan saan hiljasuutta. Mitä helv..? Eikö ihmisillä ole minkäänlaisia tapoja?

Tästä tuli mieleen kun kerran olin yhtäaikaa kaupan ovensuussa jonkun naisen kanssa. Koin että tilanne menee helpoiten jos luikahdan pois tieltä ulos kaupasta. Hymyilin ystävällisesti tuolle naiselle kun poistuin kaupasta. Tilanne ei ollut varsinaisesti sellainen "oven avaaminen toiselle" tilanne vaikka nainen ovenkahvassa olikin kiinni (mäkin olin ensin mutta tilanteen sujuvuuden nimissä sitten vain siirryin pois tieltä). Olisin mä toki silti voinut sanoa kiitos, mutta en mä mitenkään tylykään ollut kun hymyilin ystävällisesti tuolle naiselle. Nainen huusi vihaisena mun perään "OLE HYVÄ vaan!!" :D

Ei nyt liittynyt niin aiheeseen mutta tuli vaan mieleen tuosta oven avaamisesta.

Vierailija
56/111 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani yks ihmisperse, sillä minua nyt ärsyttää lähes kaikki, varsinkin kaikki pinttyneet ja syöpyneet maneerit ja pakkomielteet.

Aika jännä kyllä 95% näistä tapahtuu isäni johdosta:

- Television ääressä nukkuminen.

- Sälekaihtimien taitto VÄÄRINPÄIN

- Toista -sanan käyttö joka perkeleen lauseessa. Esim 11 astetta pakkasta 1090 ihmistä, auto ajaa 120 km/h. Niin AINA vittu käytetään tota maailman vammasinta "toistakymmentä, sataa" jne sanontaa. -.- (Pitäis lailla kieltää toi)

- Sen ruskean ripulin pakonomainen uuttaminen ja juominen.

Ja kaikki muut yksilölliset maneerit ja piirteet varsinkin lähipiirin käytöksessä ärsyttää.

Vierailija
57/111 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-vittu joka välissä

Joo, ainoastaan jalkojen välissä se ei ärsytä.

Vierailija
58/111 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sälekaihtimet "taitetaan VÄÄRINPÄIN?"

Vierailija
59/111 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoijuuri ärsyttä tuo kolmen tyhjän rivin jättäminen näihin vbiesteihin. Siis mitä vittua?

Vierailija
60/111 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoijuuri ärsyttä tuo kolmen tyhjän rivin jättäminen näihin vbiesteihin. Siis mitä vittua?

Ja nyt ärsyttää tämä tabletin virtuaalinäppis. Typot perkele!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan