Millaiset maneerit/tavat ärsyttävät ihmisissä?
Ruoan maiskuttaminen ja mässyttäminen saavat mut raivon partaalle. Tekeekö se ruoasta jotenkin herkullisempaa kun sitä mässyttää suu auki?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Saatan säikähtää, jos joku puhuttelee minua ennenkuin on esitellyt itsensä minulle.
Eli jos vahingossa seisot jonkun tiellä, niin sinulle täytyy aina sanoa: "Olen Matti Meikäläinen, voisitko siirtyä hieman, kiitos?" Tai jos tarvitset kaupassa apua, myyjän täytyy myös esittäytyä? Entä julkisissa kulkuneuvoissa? Naurettavaa. Teet oman elämäsi vaikeaksi.
Mua ärsyttää se, kun keskustelukumppani ei katso silmiin, tai sinne päinkään, vaan koko ajan jonnekin poispäin. Tulee ihan sellainen olo, että olen jotenkin vastenmielinen. Mut niinhän mä varmaan oonkin :D
Minua ärsyttää tässäkin ketjussa olevat tyhjät viestit.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, kun keskustelukumppani ei katso silmiin, tai sinne päinkään, vaan koko ajan jonnekin poispäin. Tulee ihan sellainen olo, että olen jotenkin vastenmielinen. Mut niinhän mä varmaan oonkin :D
Silmiin tuijottaminen tuo aika friikin vaikutelman. Minusta ainakin pakonomainen silmiin katsominen on vaivaannuttavaa, sekä katsojana että kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Miten sälekaihtimet "taitetaan VÄÄRINPÄIN?"
Ihan niin kuin vessapaperirullankin voi laittaa väärinpäin. Meillä tosiaan kaihtimet jotka taittuu molempiin suuntiin. Jos ne raot jättää suuntaamaan ylöspäin, niin että auringonsäteet pääsee vielä läpi, niin on se sillon väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Käytävien tukkiminen jotain tuotetta toljotettaessa puoli tuntia, tai jonkun tuttavan kanssa jaarittelu keskellä käytävää. Samoin kassajonossa ihan ahteriin kiinni työntyminen tai kärryillä tökkiminen. Ei se saatanan jono etene sen nopeammin siitä, ja ärsyttää ettei saa rauhassa maksaa tavaroitaan vaikka senkin jouhevasti toimittaisi.
Ihmiset, jotka pyöräilevät tai kävelevät kävely-/pyöräteillä VÄÄRÄLLÄ puolen tietä. Kuinka hankalaa senkin älyäminen on?
TÄMÄ KASSAJONO! Komppaan !!
Siis mä en oo vielä avannu koskaan suutani tossa lähikaupassa, kun papat tökkii kärryillä perseeseen, kun mulla ei oo edes omat tavarat vielä hihnalla!! Joskus vielä möläytän jotain perhana :D
Se jos keskustelussa katselee joka paikkaan muualle paitsi ei mua silmiin.
Silmien tai toisen silmän jatkuva räpyttely. Tiedän, etteivät jotkut ihmiset voi sille mitään mutta en mäkään voi sille että se ärsyttää.
Helposti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin vessapaperirullankin voi laittaa väärinpäin. Meillä tosiaan kaihtimet jotka taittuu molempiin suuntiin. Jos ne raot jättää suuntaamaan ylöspäin, niin että auringonsäteet pääsee vielä läpi, niin on se sillon väärinpäin.
Se, mikä on sinusta väärin päin, on jonkun mielestä oikein päin. Kerro, kuinka päin on oikein päin kaihtimissa ja vessapaperissa.
Minua ärsyttää
- Miehen tapa olla kotona kokoajan käsi housun etumuksessa ja aina kun ottaa käden pois sieltä nuuhkii sormiaan.
-joidenkin ihmisten typeryys. Soitetaan ja kysytään neuvoa miten joku asiakirja täytetään tai jonkun tavaran käyttötarkoitusta vaikka tietokoneella tai ohjeet lukemalla asia tulisi heti selväksi.
-Whatsapissa tykitetään 5viestiä putkeen vaikka asian voi kirjoittaa yhteen viestiin.
-Jotkut luulevat olevansa hauskoja kun vääntävät joka asian vitsiksi. Jotkut saavat "hauskan" shown aikaiseksi banaanin lisäämisestä blenderiin tai sanoista "palliatiivinen hoito".
Helposti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaihtimet säädetään tarpeen mukaan riippuen valon tulosuunnasta. Asento, joka oli tunti sitten oikea, onkin nyt väärä.
Ryystäminen ja rään rykiminen, tulee välitön inho ja halu läimästä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva esim tietää, että pyörätiellä saa jalankulkija käyttää ihan kumpaa reunaa tahansa kulkiessaan kumpaan suuntaan tahansa, ellei, ole erikseen merkittyjä kaistoja joissa merkein osoitettu fillaristeille ja talsijoille omat puolet (kaistaviivat silloin myös tai yhtenäinen jakoviiva).
Joo joo, mutta sujuvampaa olisi jos kaikki käyttäis oikeaa reunaa.
Vierailija kirjoitti:
tätä ketjua lukiessa mussa on tosi paljon ärsyttäväiä piirteitä. Olen varmaan parhaimmillani kun nukun naama seinään päin. :D
Aika vähän tässä on mitään mainittu, mutta on hyvä korjata tapojaan, jos huomaa muiden ärsyyntyvän omasta toiminnastaan.
Helposti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassapaperirullan purkautumissuunta on samanlainen mielipidekysymys kuin vaikkapa se, missä järjestyksessä juustot ja leikkeleet laitetaan leivälle.
Tarpeeton kiroilu, syljeskely, etuilu ja roskaaminen. Huutaminen ja muu meuhkaaminen julkisilla paikoilla, jota tietty maamme vähemmistö ja useat mamut harrastavat. Normaali keskustelu kuullostaa tappelulta ja koko kauppa raikuu, kun mietitään mitä ostettaisiin.
Jankkaajat. Varsinkin Av:lla yleisiä. Pilataan hauskat ketjut jankkaamalla jostain täysin tyhjänpäiväisestä asiasta, kuten miten minun tyylisi pestä pyykkiä on se juuri oikea.
Kun joku käyttää _säännöllisesti_ jutuissaan jotain samaa ärsyttävää ja hölmöä sanontaa (esim palttiarallaa... tai puhuu toistuvasti väärin esim "Olin vauvasivustossa" tai "Korkeasaarella". Silloin revin melkein hiukset päästäni ja yritän olla näyttämättä ärtymystäni.
Juoman sekoittaminen kauan ja ennen jokaista hörppyä, niin että lusikka kilisee mukia vasten. Ärsytystä lisää se, jos liike on hidasta
Tarkoitat kevyen liikenteen väylää. Pyörätiellä saa kävellä vain jos jalkakäytävää ei ole tai se on kulkukelvoton.