Oleteko hamstranneet kananmunia?
Minulla 117 kpl, kai sillä pääsiäisen yli pääsee.
Kommentit (12)
tekö ootte ostaneet kaupan tyhjiksi luomumunista? Mies kävi tänään kaupassa ja mä jäin tyystin munatta. Ärsyttävää, syön munia joka päivä. Tehotuotetut ei kelpaa, koska ne on pahoja. Ja epäeettisiä.
4x 15kpl kennoa, vaikka kotona entisiä pari kennoa olikin. Tuo ei kuitenkaan ole meillä mitään hamstrausta, mutta meillä menee ainakin pari tuollaista kennoa viikossa, ja noissa kuitenkin oli päiväys huhtikuun lopulle. Tykkään yleensäkin ostaa ruokaa sen verran varastoon ettei se kotoa pääse loppumaan, joten samalla periaatteella noitakin ostin kun nyt satuin kaupassakäydessäni muistamaan.
Leivon paljon ja joskus tehdään ruuaksi munakasta, jos ei muuta ehditä.
ap
30 kennoa ja omistaja sanoi naureskellen, että hae huomenna lisää. Ei ainakaan sieltä ollut ihan heti loppumassa.
25 30 kpl:n kennoa ja omistaja sanoi naureskellen, että hae huomenna lisää. Ei ainakaan sieltä ollut ihan heti loppumassa.
tekö ootte ostaneet kaupan tyhjiksi luomumunista? Mies kävi tänään kaupassa ja mä jäin tyystin munatta. Ärsyttävää, syön munia joka päivä. Tehotuotetut ei kelpaa, koska ne on pahoja. Ja epäeettisiä.
Yleensä ostan Rainbow-munia isoissa kennoissa. Nyt huomasin, että olen epähuomiossa ostanut 6 kennoa vapaan kanan munia, tosin Rainbowta nekin.
ap
Yleensä ostan Rainbow-munia isoissa kennoissa. Nyt huomasin, että olen epähuomiossa ostanut 6 kennoa vapaan kanan munia, tosin Rainbowta nekin.ap
söin kaverilla ja ne maistui aivan pierulta. Ei enää koskaan.
Ostin 3 kennoa, kuten normaalistikin. Meillä syödään paljon munia, varsinkin mies oyttaa monasti protskunsa munista.
mutta koska toimitusmäärät ovat hurjasti pienentyneet EU:n määräämien kanaloiden muutostöiden takia, ei munia riitä välttämättä iltapäiväksi.
ilmeisesti joku on, koska ne oli meidän kaupasta sunnuntaina lähes loppu.
niin, ettei yhtään munia ole näkynyt hyllyssä. Eipä ihme, jos jotkut on niitä noin kamalasti ostaneet. Olisin mielelläni vaikka yhden paketin ostanut :(