Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu työkkärin ammatinvalintapsykologilla??

Vierailija
01.04.2012 |

Olen totaalisen jumissa ja mustassa aukossa työelämäni suhteen, ikää jo 36v ja pelkkiä pätkätöitä ja ala joka ei enää oikein innosta:( en tiedä onko ikinä innostanutkan mutta kun oli pakko johonkin vain hakea kypsässä 15-16v iässä (äiti pakotti, muuten kadulle) niin...

Viimeksi tänään itkenyt tätä asiaa, 2kk kuluttua olen, taas, työtön.

Sekin vielä ettei mikään pitkä opsikelu ole taloudellisista syistä mahdollista eikä mulla kyllä olisi voimiakaan sellaiseen:((

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ongelmana on se että en tiedä mitä haluaisin tehdä seur30v työelämässäni:´´(

En tajua miten ihminen voi ollakaan näin ulalla ja pihalla ja mustassa aukossa ja toivoton ja lohduton:((

ap

Vierailija
2/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä katsotaan millaisa todistuksia on, työhistoriaa, jutellaan kiinnostuksen kohteista ja voimavaroista. Onko sinulla hoidettavana masennusta, hyötyisitkö lääkityksestä?

Viimeksi kun kävin, psykologi sanoi, että kai ymmärrän, että papereillani pääsee parempiinkin töihin kuin hanttihommiin. Tiesin sen, mutta sitä ennen minun piti hoitaa masennus ja uupumus pois.

Olin pitkällä sairauslomalla, opiskelin omaksi ilokseni avoimessa yliopistossa ja kun olo oli parempi, hain aivan eri alalle millä olin ollut ja sanoin ihanan työpaikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testejä tehdään ja sitten saat tuloksia mm keskitasolla, keskitasoa ylempi, keskitasoa alempi.

Että joo ei ainakaan mulle mitään apua.

Ala täytyy kehitellä itse mitä haluaa ja mikä työllistää.

Vierailija
4/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä osaat, mitä olet tehnyt elämässäsi, mitä haluaisit osata ja mitä haluaisit tehdä. Soveltuvuustestit saattavat tulla puheeksi. Ne taitaa löytää Työkkärin sivuilta myös. Sinun pääkoppasi on psykologille tavallaan uutta ja tuntematonta maata ja psykologi on vain tutkimusretkeilijä, jonka tehtävänä on kartoittaa se maa. Otat vain ihan rennosti ja vastailet hänen kysymyksiin. Saatat oppia jotain uutta itsestäsikin samalla.

Vierailija
5/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi oli tutustunut papereihini. Siinä parin minuutin rupeamassa tultiin yhdessä siihen tulokseen, että minä itse tiedän parhaiten, mitä _ja jos_ töitä minulle on.

Ihan järkevästi suhtautui asioihin tämä ihminen, toisin kuin eräs työkkärin täti...

Vierailija
6/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeämpää on se, mitä ajatuksia käynti herättää sinussa, liikauttaako se tavoitteita tai ajattelua johonkin suuntaan.

Vierailija
7/7 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotenkin positiivisesti tähän suhtaudutaan.

Siis oikeesti hei! Ketä toi on auttanut (saamaan työpaikan, tai yleensäkään)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän