Lue keskustelun säännöt.
Halla-ahon uusin mamujen työllistymisestä 1.4.12
01.04.2012 |
http://www.halla-aho.com/scripta/tyollistymisesta.html
Halla-aho on oikeassa, somput halveksivat työntekoa. Kenialaiset ja nepalilaiset työllistyvät paremmin kuin kantikset!!!!
Kommentit (2)
Mihin se muuttuisi kun tulevat tänne valmiiseen pöytään?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Loppuu sen helvetin rasismihuutelu kun tilastoista käykin ilmi, että kenialaiset jne työllistyy ihan normaalisti eli somaleissa todellakin on jotain vikaa, ei ihonvärissä.