Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vit**maisin raskausvaiva?

Vierailija
01.04.2012 |

Närästys.

Ai joo..ja peräpukamat.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kyllä tosi vähän mitään vaivoja.

Vierailija
62/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistoin kaiken yhtä hyvin kuin joku koira: metrien päästä, jos joku syönyt valkosipulia, kaikki ruuat haisivat aivan järkkyvoimakkaalle ja jos esim. jääkaapinoven avaaminen oli painajaismaista hajun takia. hengitin suurinpiirtein koko 9kk suunkautta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veressä ja paskassa ulos peräsuolesta. Mitkään tropit tai peräruiskeet eivät auttaneet.

Vierailija
64/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veressä ja paskassa ulos peräsuolesta. Mitkään tropit tai peräruiskeet eivät auttaneet.

Vierailija
65/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina kysytään raskaanaolevalta, että "miten oot voinut" ja siihen vastataan "ihan hyvin, ei tässä mitään kun pahoinvointikin jo helpotti..lässynlässyn...". Haluaisin nähdä kysyjän ilmeen, kun kertois tuon ummetusongelman tai suonikohjuista häpyhuulissa :D

Vierailija
66/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka et ole edes raskaana: miten elät ja syöt?

Itselläni päivittäisessä ruokavaliossa kaura- ja muut täysjyväpuurot sekä paljon, paljon kasviksia. Säännöllisesti ja paljon liikuntaa. Ikinä ei yhtään ummetusta, päin vastoin juoksulenkiltä joskus kiire kotiin, jottei tule kakka housuun...

n39

Vierailija
67/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oksentanut nyt 3kk putkeen, alkaa olla vitsit vähissä... Tosin nykyinen olotila on suorastaan luksusta verrattuna ensimmäisten viikkojen kokopäiväiseen oksenteluun. Laihduinkin tuolloin kuukaudessa 4 kiloa, jipii. En pystynyt käymään kaupassa aluksi ollenkaan ja sitten kun pystyin, en voinut mennä lähellekään lihaosastoa, sillä pelkkä lihan näkeminen aiheutti oksennusrefleksin. Kassajonossa odottelu oli tuskaa...

Toiseksi veemäisin on hajuherkkyys. Kivaa olla tässä pienessä asunnossa, kun mies paistaa jauhelihaa tai makkaraa, yök!! Ei voi edes tuulettaa kunnolla, kun muuten tulee sisälle niin perhanan kylmä, eikä se haju silti lähde... Oikein särkee välillä nenää nuo hajut.

Vierailija
68/68 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä poikaa odottaessa iho loistavassa kunnossa. Yksilöllistä taitaa olla tämäkin.

Tyttöä odottaessani olin täplikäs kuin leopardi.

Nykyisen raskauden aikana raskautta edeltäneet iho-ongelmat ovat loistaneet poissaolollaan, vaikka en ole edes naamani sen kummemmin hoitanut. Ihanaa! Ja ultran mukaan olisi taas poika tulossa :)