Paras syömäsi kasvisruoka ever??? Mikä on sellainen kasvisruoka mitä ottaisit lisää?
Kommentit (56)
Rautatieaseman Namaskarin kasvispullat. En muista nimeä.
Kasvis enchilada on huippu kasvisruoka, samoin chili sin carne.
Tyttäreni on kasvissyöjä, ja terveyssyistä meillä on vähennetty lihankulutusta muutenkin. Tyttäreni rakastaa soijabologneseani ja munakoiso-mozzarellavuokaani. Kasvislasagne mennyt täydestä myös lihansyöjäappiukolle. Maa-artisokkakeitto on minun lempparini, ja kanttarellikastike uusilla perunoilla on ihan parasta.
Halloumi on minun suuhuni ihan liian suolaista.
Mä olen ehdottomasti lihansyöjä mutta rakastan kasvisruokia.
Sosekeittoja, risottoa (esim tomaatti ja tryffeli), melanzane alla parmigianaa, monia ihania turkkilaisia ja libanonilaisia ruokia jnw
Kasvispasta. Raastettua porkkanaa ja kesäkurpitsaa, tomaattia kuutioituna, mustia oliiveja, tomaattipyrettä, kermaa.
Mausteeksi suolaa, mustapippuria, chiliä, paprikaa, valkosipulia, sitruunamehua. Syödään spagetin ja rucolan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
voisin vaikka elää pelkillä pastasalaateilla. Tämän hetken suosikki on sellainen johon tulee pastan lisäksi vuohenjuustofetakuutioita, mustia kalamata-oliiveja, punaista paprikaa, aurinkokuivattua tomaatia, runsaasti persiljaa, paahdettuja pinjansiemeniä, rucolaa sekä kastike öljystä, sitruunamehusta, suolasta, pippurista ja runsaasta valkosipulista.
Kuulostaa tosi maukkaalta. Itse lisäisin tuohon vielä keitettyjä papuja, keitettyjä kikherneitä (tai hummukseksi valmistettuna nuo kikherneet) niin jopa olis ah vot.
En muista että olisin ikinä syönyt hyvää kasvisruokaa, ellei perunamuusia lasketa. Kun syön kasviksia, mitä syön päivittäin, syön ne sellaisenaan. Aamulla söin mustikoita ( joo eivät ole kasviksia mutta terveellistä) ja rahkaa. Lounaalla söin 2 punaista paprikaa paksuina suikaleina ja grillatun broilerin koipireiden, välipalana söin banaanin, illalliseksi aion paistaa lohimedaljongin, lisukkeena muusia ja viipaloitua kurkkua ja kirsikkatomaattejja.
fafa'sin falafel meze -salaatti ja baattiranskalaiset, täydellistä! <332
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaistyylinen pinaatti-feta-filotaikinapaistos.
Mistä lähtien feta on ollut kasvis?
Intialainen dal (linssejä, pinaattia, tomaattimurskaa ja mausteita ja kookoskermaa, itse laitan myös kik-herneitä).
Kasvisgratiinia, jossa on kylläkin katkarapuja, mutta ilmankin on hyvää!!
Yliopiston ruokalassa oli kerran TAIVAALLISTA porkkanalasagnea. Vieläkin kaihoisasti muistelen.
Sit yhessä ravintolassa söin kasvisvartaita, niissä oli kyllä myös halloum-juustoa eli ei ollut vegaaninen ruoka mutta kuitenkin. Ne oli niin törkeen hyviä että se oli jo jotain ihan uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaistyylinen pinaatti-feta-filotaikinapaistos.
Mistä lähtien feta on ollut kasvis?
No eihän tässä mitään vegaaniruokia kysytty. Lakto-ovokasvisruoka on kasvisruokaa.
Lankkupihvi vihannespedillä!