Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valvotulla nutrauskuurilla, mutta taidan repsahtaa ihan kohta

Vierailija
07.04.2012 |

Mies vetää lasten kanssa popcornia tuolla olkkarissa. Itsellä on vain pskafiilis. Stressaa työasiat ja sit vielä tää ikuinen pussisotkujen "syöminen".

Mitä jos yhden illan söisi tässä välissä ja palaisi sitten taas pussien pariin?

Joo, tiedän, oon surkea.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset lääkärin valvomalle kuurille.

Mä jo silloin ihmettelin, että miten joko selviää semmoisille litkuilla.

Vierailija
2/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen onnellinen tästä mahdollisuudesta, mutta nyt on ollut muutaman päivän tosi vaikeaa pään kanssa.

Kiinnostaisi, että miten ihmiset ovat päässeet tämän yli? Masentaa ja ahdistaa vain tällä hetkellä.

Enkä mä mistään herkuista haaveile, ihan vaan ruisleivästä ja sen päällä juustosta ja kurkusta. Ah. Tai tavallisesta ruuasta. Tai että salaattiin voisi laittaa vähän kastiketta ja jotain proteiinia, juustoa, kananmunaa, tonnikalaa tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen teet, on hankala taas aloittaa.

Nyt otat ensi hätään tuhdisti vettä ja vaikka purkkaa. Lähdet lenkille!

Älä luovuta!!!

- Se toisen ketjun ap-

p.s Haluisitko vaihtaa vaikka sähköpostitse fiiliksiä? :)

Vierailija
4/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittamaan näläntunteesta. Kestää 5 päivää päästä siitä ohi :(

Paista vaikka sieniä ja vihanneksia pannulla, mausta voimakkaasti.

Vierailija
5/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lähde lenkille! Sen jälkeen mieti, kannattaako uhraus, esim. se ruisleipä. Silloin olet ehkä jo muuttanut mielesi. Jos et, olet ehkä ollut sen tarpeessa. Mutta usko pois, ei se niin hyvältä maistu kuin luulet ja huono olokin siitä tulee!

Vierailija
6/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa toista kertaa lähteä. Energiat on oikeasti tosi vähissä. Välillä huimaa istuessakin. Kun menen kyykkyyn ja nousen sieltä ylös, hakkaa sydän ihan hullun kovaa ja hengästyttää sekä tietysti huimaa. En oikein uskalla lenkkeillä paljoa. Kävelyllä kävin aamupäivästä.

Ja joo, ajatustenvaihto olisi kivaa. Onko sulla toisen ketjun ap jotain sähköpostia jonka uskaltaisit laittaa tänne?

Vierailija
7/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkuin se toisen ketjun ap

En jaksa toista kertaa lähteä. Energiat on oikeasti tosi vähissä. Välillä huimaa istuessakin. Kun menen kyykkyyn ja nousen sieltä ylös, hakkaa sydän ihan hullun kovaa ja hengästyttää sekä tietysti huimaa. En oikein uskalla lenkkeillä paljoa. Kävelyllä kävin aamupäivästä.

Ja joo, ajatustenvaihto olisi kivaa. Onko sulla toisen ketjun ap jotain sähköpostia jonka uskaltaisit laittaa tänne?

Vierailija
8/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan sulle ihan kohta :)

Vierailija
9/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen edelleen sitä mieltä, että terveellisillä elämäntavoilla laihtuu järkevämmin. alahan tyttö syömään.

t. se, joka silloin joskus kritisoi dieettiäsi

Vierailija
10/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan sulle ihan kohta :)

Vierailija
11/11 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kokonaan pois KAIKKI viljat, sokeri ja peruna. Jos sulla on reippaasti ylipainoa, laihdut saletisti noin yksinkertaisella menetelmällä.

Ja sitten syöt 3-5 kertaa päivässä ja JOKA aterialla proteiinia ja rasvaa (edes vähän).

Ja kasviksia vähintään puoli kiloa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi