Jes, 1.4 olen virallisesti lapseton sinkku, kakarat muuttavat isälleen.
Kuusi vuotta lapsiperheleikkiä kokeilin, ei ollut mun juttu.
Ihana palata juurilleen ja olla vapaa.
Ruokkojakaan en joudu maksamaan, lopetin terapian ja työttömyyspäivärahani on niin pieni, ettei elatusvelkaa kelalle kerry.
Kommentit (33)
Yritä unohtaa lapsesi kokonaan ja toivoa että nekin unohtavat sinut. Älä ala tuppaamaan koskaan sairaan pääsi kanssa sekoittamaan niiden elämää. Olen iloinen että niillä on hyvä isä.
yrittää soittaa, tein sille oharit, se joutuu perumaan autokatsastuksen. hakekoot kakarat ihan itse tai pyytäkööt äitiään hakemaan kun kerran tahtoo kaikesta päättää.
paketit ja lähetän kortit, mutta käymään en mene.
Eli vertaat lapsia johkiin esineeseen,en tykkää enää,heitän pois..VOI JEESUS!!!!Sulta tarvis tai olis tarvinnu jo heti alkuus katkasta munajohtimet..tommonen sit lisääntyy.ONNEKS SUN lapset pääsee isälleen asuun.
elän niinkuin niitä ei olisikaan, toivottavasti nekin elävät ihan omaa elämäänsä.
Koita jatkaa elämääsi,toivottavasti lapsesi unohtavat sinut
tappelemalla lasten asioista kusipään kanssa. Jos lapsilla on asiaa mulle, ottakoot vaikka sossun kaitta yhteyttä, kusipään kanssa en ole puheväleissä enää.
Jos joku muuttaa, niin se on kusipää.
hyvin kauas susta ja ottaa lapset mukaan
hyvin kauas susta ja ottaa lapset mukaan
äidistään.
Korkeintaan muuttaa samalla alueella missä äitinsä ja isänsäkin asuvat.
Ja meikäläinen lähtee juhlistamaan sinkkuelämäänsä, menen aluksi vaikka elokuviin kun ei tarttekaan kakaroita hakea ja sittenhän sitä vois jäädä kaupungille pyörimään.
rahaa ja tavaraa hylätyille lapsiraukoille. Kaikki voittavat.
Ja mähän teen palveluksen mun lapsille, järjestän niille aineellisesti ja henkisesti paremmat oltavat kun en ole kuvioissa.
Ja miehiä siittäjiksi löytyy suomi24-sivuilta.
Mutta enpä usko että enää lapsiperhepaskaan käsiäni isken.