Auta toista naista tulkitsemaan miestä
Yleensä sanotaan, että mies hakee avioliiton ulkopuolisesta suhteesta jännitystä tai pelkkää seksiä.
Entä kun mies huolehtii toisesta naisesta kaikin tavoin? Esimerkiksi haluaa varmistaa, että tämä pääsee turvallisesti kotiin? Joskus saattaa iltavuoroon työhön, joka hieman epävakaammalla seudulla ja toivoo, että nainen lähtisi itsepuolustuskurssille, jonka mies haluaisi tarjota.
Mies käy naiselle kaupassa ja huolehtii, että naisella puurohiutaleita ja vessapaperia. Seksiä ei ole kovin usein, ei kai niinkään siksi, etteikö kumpikin haluaisi, mutta tilaisuuksia ei tule eteen kovin usein. Mies huolehtii naisesta tässäkin ja on hommannut laajan skaalan seksileluja naiselle, ettei naisen tarvitse olla ilman tyydytystä. Mies ei kuitenkaan edellytä mitään lelujen puolesta itselleen, ne ovat vain naista varten ja naisen hyvää oloa.
Suhde alkoi hitaasti. Mies etäältä ihaili naista pitempää ennen kuin otti yhteyttä ja siinäkin meni aikaa ennen kuin nainen lämpeni asialle. Olivat kuin kavereita ensi alkuun ennen kuin mies teki aikeensa selviksi. Mies siis pitää huolta naisesta, tekee naisen elämästä mukavampaa ja on päivittäin yhteydessä useampia kertoja. Suhteella kestoa jo karvaa vaille vuosi.
Voiko mies oikeasti rakastaa tätä naista? Vai mistä on kyse, jos mies ottaa rakastajattaren, mutta ei juurikaan seksin takia?
Kommentit (60)
Lipevä ja muutenkin oksetus. En kattelis kyllä päivääkään.
ei ole rakastajatarta, vaan lapsi huollettavana, eli viittais jonkin sortin mielenterveyshäiriöön.
Onko miehellä ja vaimollaan lapsia?
Miehellä on kotona nainen, joka on itsenäinen aikuinen, jota ei tarvitse kannatella. Miehen ominta aluetta hallita asioita, tämän tarpeen tyydyttämiseen hän tarvitsee sinua.
Ap:nä hankkiutuisin eroon kun vielä pääsen. Satasesta vetoa, että eipä onnistu kovin helposti, ainakin puolen vuoden häirintä edessä.
Ap:nä hankkiutuisin eroon kun vielä pääsen. Satasesta vetoa, että eipä onnistu kovin helposti, ainakin puolen vuoden häirintä edessä.
että vanhempi mies huolehtii ap:stä kuin lapsesta. Jos olette saman ikäiset, niin sit tosiaan varmaan vaan pitää sinua huollettavanaan.
olen itse yltiöitsenäinen, eli mies ei nyt ihan sentään tollasta yritä, mutta usein viestein on huolissaan jos olen vaikka ihan vain flunssassa ja kyselee mitä toisi apteekista tai työmatkaltaan tulaisiksi, jotta piristäisi mieltäni jne. Ja melkeinpä joka viikko muistuttaa että on tukenani ja turvanani ja hänen sylinsä on vain minua varten. Onhan tuo ihanaa, omaa miestä kun ei vähempää voisi kiinnostaa vointini, ainoastaan onko pelivaatteet pesty. Tätä kestänyt nyt jo 4v ja yhteydenpito on päivittäistä...joten jos pelkän seksin perään olisi, niin varmasti sitä helpommallakin jostain saisi....
Jos olisi rakkautta, et olisi toinen nainen.
mies ei pysty juuri nyt eroamaan kun menisi työpaikka....muutaman vuoden päästä onkin jo toinen juttu kun on kuntaliitokset voimassa, joten sitä odotellen...ja ei, minä en ole se joka yhteistä tulevaisuutta on edhottanut ja odottanut kuin kuuta nousevaa, toki epäröin, mutta uskoisin olevani valmis, kun tunnemme toisemme kauttaaltaan :)
15
Onhan se hyvinkin mahdollista, että tämä varattu mies on ihastunut jopa rakastunut toiseen naiseen. Ei siinä ole mitään uutta tai ihmeellistä. Sinuna (vai kaveristasiko puhuit :D ) sanoisin äijälle, että jos tunne on tarpeeksi vahva, niin ota ero edellisestä. Ei mitään selittelyjä.
Olen itsenäinen nainen; edellisestä suhteestani on ehtinyt vierähtää noin 5 vuotta. Minulla on ihan kohtalaisen hyvä palkka ja saan naulat seiniini itse, enkä tarvitse apua astianpesukoneen asennuksessakaan.
En koe olevani lapsen asemassa suhteessa. Miehellä ei ole lapsia. Pystymme puhumaan kaikesta ja olemme tiiviisti yhteydessä: saan huomenet ja hyvät yöt. Suhde alkoi keskustellen ja on sillä linjalla jatkunut, tosin nyt myös paljon hellittelyä ja romantiikkaa mukana pelkän kaveruuden sijaan.
Mies on jopa antanut nuoruutensa lempicd:t minulle, jotta voisin kuunnella hänen lempparimusaansa, jos olen yksinäinen. Työmatkoillakin hän saattaa avata videoyhteyden ja vain olemme yhdessä välimatkojenkin päästä.
Hän sanoo sitoutuneensa minuun ja että minulla on paikka hänen elämässään. Kun vain tietäisin mikä tuo paikka on! Olen pari kertaa yrittänyt lopettaa yhteydenpidon, en rakkaudenpuutteesta vaan tilanteen kompleksisuuden vuoksi, mutta hän saa minut aina pyörtämään päätökseni.
Olen pari kertaa yrittänyt lopettaa yhteydenpidon, en rakkaudenpuutteesta vaan tilanteen kompleksisuuden vuoksi, mutta hän saa minut aina pyörtämään päätökseni.
miksi hän ei sitten eroa vaimostaan ja ole sun?
Näin ulkopuolisesti kuvio näyttätyy erilailla kuin sulle, eli hän vain pitää sinut siinä ilman tulevaisuutta. Kuten moni yllä kirjoittaa.
Tästä miehestä et pääse helpolla eroon, vaikka olet yrittänyt...
Mä veikkaisin kahta vuotta, ennenkuin pääset eroon...
mutta lyhennän sen tähän: ei se sinua rakasta, eikä edes sitä vaimoaan. Se pitää sua roikkumassa siinä löyhässä hirressä tasan niin kauan kuin annat sen tehdä niin. Sen jälkeenkin se vainoaa sua vielä jonkin aikaa, kunnes löytää uuden vedätettävän.
On todella naiivia luulla että tuo on mitään rakkautta. Jos se olisi, niin se ei uittaisi melaansa monessa eri naisessa.
vaikea ja raskas. Samaa eroa olen minäkin yrittänyt varmaan kymmenkunta kertaa, mutta aina rakkaus ja hellyys vetää voiton...
Ja kyllä minä tämän miehen sen verran hyvin tunnen, ettei todella tulisi vainoamaan eron jälkeen. Noiden "testierojemme" aikana ei ole ruinannut takaisin ym. sanonut vaan, että ymmärtää päätökseni kun ei juuri nyt pysty antamaan sitä mitä haluaisi ja jos en jaksa odottaa niin se on hänen tappionsa, eikä syytä siitä minua.
Eli jospa te jotka ette ole olleet vastaavanlaisessa suhteessa, ette kommentoisi noin ikävään ja tietävään sävyyn ap:lle...
t.15
niihin ei saa kommentoida toisin, vaikka ap itse kyllä aloituksessaan pyysi...
Että sun pitäis jopa kuunnella hänen nuoruutensa lempimusiikkia kun hän on pois ja avaa oikein videoyhteydenkin..huh. Aika kontrolloivaa, etten sanoisi.
En usko, että tuo mitään rakkautta on kuulostaa pikemminkin jonkin asteisen narsistin ensikuhertelulta.
Ja tiedoksi, jos otat miehen joka pettää vaimoaan niin saat miehen joka pettää vaimoaan.
vaikea ja raskas. Samaa eroa olen minäkin yrittänyt varmaan kymmenkunta kertaa, mutta aina rakkaus ja hellyys vetää voiton... Ja kyllä minä tämän miehen sen verran hyvin tunnen, ettei todella tulisi vainoamaan eron jälkeen. Noiden "testierojemme" aikana ei ole ruinannut takaisin ym. sanonut vaan, että ymmärtää päätökseni kun ei juuri nyt pysty antamaan sitä mitä haluaisi ja jos en jaksa odottaa niin se on hänen tappionsa, eikä syytä siitä minua. Eli jospa te jotka ette ole olleet vastaavanlaisessa suhteessa, ette kommentoisi noin ikävään ja tietävään sävyyn ap:lle... t.15
Päivän parhaat naurut, kiitos!
Että sun pitäis jopa kuunnella hänen nuoruutensa lempimusiikkia kun hän on pois
haisee. Outo mies.
Mulla oli tollainen tapaus pari vuotta sitten, kun olin vielä vapaalla jalalla. Sanoin sille joka kerta kun oltiin yhteyksissä, että jos tunne on niin vahva kuin se väittää, sen on otettava avioero. Jos tunne ei ole tarpeeksi vahva, sen on jätettävä mut rauhaan. Ei ottanut eroa, eikä jättänyt rauhaan ennen kuin löysin nykyisen mieheni ja se tajusi jonkin ajan kuluttua, että peli on hävitty lopullisesti.
Tarkoitan tällä sitä, että toisin kuin yleensä av-palstalla, en kannata mustavalkoisuutta. Mies voi aivan hyvin olla rakastunut sinuun. Siitä huolimatta voi olla, että mukavuudenhalu tmv. tekijä voittaa eikä sillä ole pienintäkään aikomusta erota vaimostaan. Siitä syystä todisteet rakastumisesta sinuun ovat merkityksettömiä. Ei ole olemassa kahtiajakoa huijaripaskoihin ja täysillä mukana oleviin miehiin. Suurin osa on siltä väliltä.
Siinäpä se tulkinta tulikin.