Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta toista naista tulkitsemaan miestä

Vierailija
29.03.2012 |

Yleensä sanotaan, että mies hakee avioliiton ulkopuolisesta suhteesta jännitystä tai pelkkää seksiä.

Entä kun mies huolehtii toisesta naisesta kaikin tavoin? Esimerkiksi haluaa varmistaa, että tämä pääsee turvallisesti kotiin? Joskus saattaa iltavuoroon työhön, joka hieman epävakaammalla seudulla ja toivoo, että nainen lähtisi itsepuolustuskurssille, jonka mies haluaisi tarjota.

Mies käy naiselle kaupassa ja huolehtii, että naisella puurohiutaleita ja vessapaperia. Seksiä ei ole kovin usein, ei kai niinkään siksi, etteikö kumpikin haluaisi, mutta tilaisuuksia ei tule eteen kovin usein. Mies huolehtii naisesta tässäkin ja on hommannut laajan skaalan seksileluja naiselle, ettei naisen tarvitse olla ilman tyydytystä. Mies ei kuitenkaan edellytä mitään lelujen puolesta itselleen, ne ovat vain naista varten ja naisen hyvää oloa.

Suhde alkoi hitaasti. Mies etäältä ihaili naista pitempää ennen kuin otti yhteyttä ja siinäkin meni aikaa ennen kuin nainen lämpeni asialle. Olivat kuin kavereita ensi alkuun ennen kuin mies teki aikeensa selviksi. Mies siis pitää huolta naisesta, tekee naisen elämästä mukavampaa ja on päivittäin yhteydessä useampia kertoja. Suhteella kestoa jo karvaa vaille vuosi.

Voiko mies oikeasti rakastaa tätä naista? Vai mistä on kyse, jos mies ottaa rakastajattaren, mutta ei juurikaan seksin takia?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies maksoi minulle paritalon yli 1000e vuokran, antoi joka kk ainakin 500-600e rahaa. Osti aina ruoat, kun oli samalla paikkakunnalla ja huolehti kaikin muin tavoin. Osti myös lapselleni kaikkea.

Meillä oli alusta asti selvää, että kyse on rakkaussuhteesta, vaikka seksiä harrastettiinkin monta kertaa päivässä (ja on sitä nykyäänkin joka päivä) ja kk yhdessäolon jälkeen mies sanoi, että jättää avioeropaperit noin puolen vuoden kuluttua ja niin myös teki. Tuohon puoleen vuoteen oli syy.

Mieheni olisi eronnut muutenkin yli 20-vuotisesta liitostaan, mutta oli alunperin aikeissa odottaa siihen, että viimeinenkin lapsi on täysi-ikäinen.

Eli meillä miehen huolehtimisessa oli kyse rakastamisesta.

Ja on nyt useamman vuode jälkeen yhtä huolehtiva ja se on ihanaa!

Vierailija
22/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain tästä päivän parhaat naurut! Oikeesti ap, kaikkea sä reppana uskotkin!

Onko se joku lestadiolaisvaltainen kunta vai mitä helvettiä..en mä pysty kirjoittamaan kun nauran...ja eikö niitä virkoja muka muualta löydy? Jos on halua, on kykyä toimenpiteisiin. Etsii uuden duunin, ottaa eron ja uuden naisen.

Uskomattomin valhe tähän saakka!

ja toi että sä voit sitten kuunnella sen lempilevyjä, kun se on poissa, niin se on jo vähän friikkiä, melko itsekeskeistäkin minusta. Narsistihan aloittaa naissuhteet pitämällä toista kuin kukkaa kämmenellä. Pikku hiljaa aletaan sitten sorsia. Kontrollointi voidaan naamioida huolenpidoksi.

tuhlaat elämääsi kuntaliitosta odotellessa... voi helv...mä tukehdun kahviini...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin, että tässä ketjussa on kaksi eri salarakasta. Ap ja 15.

Ap:n mies on 3-kymppinen kuten ap ja tuo sille vessapaperia ja kaurahiutaleita sekä nuoruutensa lempilevyjä.

15 on kuntaliitoksen odottaja, jolla on miehen kanssa salatili, josta vaimo ei tiedä eikä saa mitään erossa vuonna 2015.

15 lopetti keskustelemisen ja jäi odottamaa kuntaliitosta vuonna 2015. Ap ei ole vielä kertonut, miksi mies ei ota eroa. Odotellaan rauhassa.

Vierailija
24/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ota eroa, koska minä en ainakaan siihen kannusta. Voihan sitä olla yhteinen tulevaisuus muutoinkin. Olen ollut naimisissa aiemmin, enkä tiedä haluanko naimisiin toiste.

Vierailija
25/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla rakastunut, mutta tuo kysymys ei tule itselleni ensimmäisenä mieleen, vaan se, mikä miestä vaivaa. Käyttäytyminen on toki huolehtivaa ja välittävää, mutta samalla tosi outoa, etenkin noi seksilelut.

Vierailija
26/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua, että se eroaa? Mitä väliä sillä sitten on, rakastaako se sua vai hakeeko pelkkää jännitystä ja seksiä? Vähän hassua. Vai?

Vierailija
27/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua, että se eroaa? Mitä väliä sillä sitten on, rakastaako se sua vai hakeeko pelkkää jännitystä ja seksiä? Vähän hassua. Vai?

Tiedän, ettei hae pelkkää jännitystä ja seksiä, koska sitäkin olisi tarjolla, mutta ei hän sitä ainakaan pelkästään tunnu kaipaavan.

Kai sillä on merkitystä, rakastaako hän vai ei, riippumatta siviilisäädyistämme?

Vierailija
28/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei hae pelkkää jännitystä ja seksiä, koska sitäkin olisi tarjolla, mutta ei hän sitä ainakaan pelkästään tunnu kaipaavan.

Kai sillä on merkitystä, rakastaako hän vai ei, riippumatta siviilisäädyistämme?

Mitä merkitystä sillä on, jos tilanne jatkuu samanlaisena hamaan tappiin saakka? Äijä pysyy aviossa ja sä kakkosnaisena. Samahan se on, mitkä itsekunkin motiivit ovat. Aloitusviestisi pohjalta mä kyllä luulin, että sä kysyt, onko tossa suhteessa palstan mielestä rakkautta vai pelkkää seksiä ja jännitystä. Et kai sitten kysynytkään.

Vierailija
29/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, liitoksen jälkeen hänestä tulee kyllä edelleenkin johtaja, mutta onneksi sellainen virkamies, jota ei noin vain luottamushenkilöt saa virastaan. Ja älä sinä usko, minä uskon, minä kun olin se joka 2v vastaan harasi vastaan ja edelleenkin olen meistä se epäileväisempi kuinka yhteiselomme sujuisi. Mutta siihen uskon, ettei tällaista rakkautta enää kohdalleni tule ja jos sitä on jo 4v kestänyt tosi haastavissa oloissa, niin varmasti se tulee kestämäänkin. Mutta nytpä en enää jaksa tästä aiheesta vaan lähden tapaamaan rakastani ja sitten iltapvästä viikonlopun viettoon lasteni kanssa :)

Ap:lle jaksamista....katsele rauhassa, kyllä se muutamassa vuodessa selviää oletteko tarkoitettu toisillenne vai ette. Ja jos mahdolista, lähtekää yhteiselle pidemmälle reissulle (vähintään vko! meillä se oli työjuttujen vuoksi helppo järjestää kun oltiin Brysselissä "koulutuksessa"), siinä kyllä huomaa miten yhteiselo sujuu ja haluatko miehen oiekasti itsellesi ja päinvastoin. Meitä reissut ovat lujittaneet, suosittelen :)

15

Ne reissuthan sitä arkipäivää on, jep.. Kummallisen moni kakkossuhde kariutuu siihen kun siitä tulee ykkössuhde. Ehkä eri juttu olla salarakkaan kans brysselissä hotellissa kun saman akan kans mölliä kotona 24/7..

Vierailija
30/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin, että tässä ketjussa on kaksi eri salarakasta. Ap ja 15.

Ap:n mies on 3-kymppinen kuten ap ja tuo sille vessapaperia ja kaurahiutaleita sekä nuoruutensa lempilevyjä.

15 on kuntaliitoksen odottaja, jolla on miehen kanssa salatili, josta vaimo ei tiedä eikä saa mitään erossa vuonna 2015.

15 lopetti keskustelemisen ja jäi odottamaa kuntaliitosta vuonna 2015. Ap ei ole vielä kertonut, miksi mies ei ota eroa. Odotellaan rauhassa.

Kuntaliitos morsiamelle oman ketjun! Tai blogin!

Vierailija
31/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanotaan, että mies hakee avioliiton ulkopuolisesta suhteesta jännitystä tai pelkkää seksiä.

Entä kun mies huolehtii toisesta naisesta kaikin tavoin? Esimerkiksi haluaa varmistaa, että tämä pääsee turvallisesti kotiin? Joskus saattaa iltavuoroon työhön, joka hieman epävakaammalla seudulla ja toivoo, että nainen lähtisi itsepuolustuskurssille, jonka mies haluaisi tarjota.

Mies käy naiselle kaupassa ja huolehtii, että naisella puurohiutaleita ja vessapaperia. Seksiä ei ole kovin usein, ei kai niinkään siksi, etteikö kumpikin haluaisi, mutta tilaisuuksia ei tule eteen kovin usein. Mies huolehtii naisesta tässäkin ja on hommannut laajan skaalan seksileluja naiselle, ettei naisen tarvitse olla ilman tyydytystä. Mies ei kuitenkaan edellytä mitään lelujen puolesta itselleen, ne ovat vain naista varten ja naisen hyvää oloa.

Suhde alkoi hitaasti. Mies etäältä ihaili naista pitempää ennen kuin otti yhteyttä ja siinäkin meni aikaa ennen kuin nainen lämpeni asialle. Olivat kuin kavereita ensi alkuun ennen kuin mies teki aikeensa selviksi. Mies siis pitää huolta naisesta, tekee naisen elämästä mukavampaa ja on päivittäin yhteydessä useampia kertoja. Suhteella kestoa jo karvaa vaille vuosi.

Voiko mies oikeasti rakastaa tätä naista? Vai mistä on kyse, jos mies ottaa rakastajattaren, mutta ei juurikaan seksin takia?

Kuka haluaa varatun miehen joka ei ole edes kiihkeä vaan pelottavan takertuva vässykkä? Toi seksilelujen ostaminen.. Yök. Ostaisin ite omani.

Vierailija
32/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nä hankkiutuisin eroon kun vielä pääsen. Satasesta vetoa, että eipä onnistu kovin helposti, ainakin puolen vuoden häirintä edessä.

Mun exä oli samanlainen "huolehtiva"... alussa.

Vierailija
33/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ota eroa, koska minä en ainakaan siihen kannusta. Voihan sitä olla yhteinen tulevaisuus muutoinkin. Olen ollut naimisissa aiemmin, enkä tiedä haluanko naimisiin toiste.

Vierailija
34/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tili (tosin minun nimellä) jonne ollaan molemmat jo muutaman vuoden ajan laitettu rahaa jemmaan yhteisiä hankintoja varten (ts. vaimo ei pääse näihin rahoihin käsiksi erossa) :)

Mutta mitäpä muuta voisi suomalaiselta kuntapäättäjältä odottaa kuin hyvävelitoimintaa ja suoranaista rikollisuutta! :D

Vierailija
35/60 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olette ihan yhtä äimänä tämän kanssa kuin minäkin. Aika kertonee miten käy?

Vierailija
36/60 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tapana

Vierailija
37/60 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vanhemman puoleinen jo?

Vierailija
38/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat kolmekymppisiä.

Vierailija
39/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma vaimo on pirttihirmu ja mies haluaa antaa "hellyyttä ja turvallisuutta" näin?

Vierailija
40/60 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja holhottavana?