Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kanssa yksin etelään??

Vierailija
29.03.2012 |

Mietin tässä, että uskaltaisinko lähteä ainoana aikuisena 10 ja 6-vuotiaiden lasten kanssa etelään nyt keväällä? Kertokaa kokemuksia ja kohdetta ja hotelliakin saa suositella :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantalomakohde, ei kaupunkiin.

Vierailija
2/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt, suositelkaa paikkaa ja hyvää suht edullista hotellia!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v ja 7v kanssa Kreikassa yksin, 2vkoa ja hyvin meni!

Meressä uitiin eikä hotellin uima-altaalla, uskalsin paremmin uittaa pientä kun ei tarvinnu pelätä klooriveden nielemistä.

Mukavaa matkaa!

Vierailija
4/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo ihan helppoa, joten uskaltaisin.

Valitse hyvä hotelli, jossa puolihoito ja uima-allas.

Miksi et uskaltaisi?

Vierailija
5/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitten 3v ja 5 v kanssa Kreetalla Finnmatkojen kautta jossain Blue Star -hotellissa. Oli puolihoito ja vanhempi oli Bamse-kerhossa. Ehdottomasti noin isojen kanssa voi lähteä ja hyödynnä ihmeessä lastenkerhot!

Vierailija
6/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ainoa aikuinen jos sattuu jotain, jonka pitää huolehtia tavaroista ja aikatauluista, ei ole kantoapua jne. Osaanko ottaa rennosti vaikka aurinkoa jos joku kaappaakin lapseni... :/

ap

Vierailija
7/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohteita?

Vierailija
8/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ainoa aikuinen jos sattuu jotain, jonka pitää huolehtia tavaroista ja aikatauluista, ei ole kantoapua jne. Osaanko ottaa rennosti vaikka aurinkoa jos joku kaappaakin lapseni... :/ ap

Kuka teillä kotona huolehtii, mieskö?

Vierailija
9/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni reissaa tosi paljon (yli puolet vuodesta), mutta se ei estä minua ja kolmea lastamme (nyt 4, 9 ja 12) elämästä sillä aikaa ihan normaalia elämää matkusteluineen kaikkineen. Ollaan oltu monesti niin seuramatkoilla kuin omatoimilomillakin, silloinkin kun lapset oli pienempiä.

Jos haluat päästä tosi helpolla ja arastelet kulkemista kaupungilla ruokapaikkoja etsiskellen (mikä kyllä itsestäni on kivaa, mutta lapsista välttämättä ei :)), mene johonkin all inclusive -paikkaan. Noissa on yleensä valtaisat buffetit joista löytyy syötävää joka makuun (ja silti ihme kyllä, loppuviikosta alkaa jo tulla korvista ulos ;)). Matkabudjettiakaan ei tarvi juuri miettiä kun kaikki allasjuomia ja -jätskejä myöten on maksettu etukäteen. Noissa paikoissa on yleensä hyvin tarjolla myös järjestettyä ohjelmaa sekä lapsille että koko perheelle.

Mitäänhän ei suurella todennäköisyydellä edes satu, mutta jos oikein pulaan joudut, apua saa varmasti matkaoppailta jos olet jonkun kotimaisen matkanjärjestäjän reissulla.

Meillä on kokemusta vain Nazarin AI-lomista (aivan upeat hotellit lapsiperheille, ainoana vanhempana ei todellakaan tarvinnut kuin möllöttää ja kulkea altaan/rannan ja ruokapöydän väliä :D), mutta jos tuo oppaisiin turvautuminen on sinulle tärkeä pointti, kannattaa ehkä katsoa joku puhtaasti kotimainen matkanjärjestäjä. Noilla Nazarin matkoilla on ollut joitakin suomalaisoppaita, mutta pääasiassa muista Pohjoismaista.

Vierailija
10/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ainoa aikuinen jos sattuu jotain, jonka pitää huolehtia tavaroista ja aikatauluista, ei ole kantoapua jne. Osaanko ottaa rennosti vaikka aurinkoa jos joku kaappaakin lapseni... :/

ap

Vierailija
11/11 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2- ja 12-vuotiaiden kanssa (siis ainoana aikuisena) Kreetalla ja hyvin meni. ESikoisen kanssa matkusteltiin kanssa jonkun verran kahdestaan kun hän oli pieni. Lasten kanssa reissaaminen on kivaa ilman muita aikuisiakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi