Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIKUISET 2013

Kommentit (301)

Vierailija
161/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjanalle kovasti voimahaleja. :( Kyllä se plussa sieltä tulee, kovasti rukousta vaan...

Paljon plussia kaikille. :)

Vierailija
162/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tarvitsee pahoitella pitkää hiljaisuuttani. Olen yrittänyt olla ajattelematta tätä vauva asiaa, jotta asia ei olisi pelkkää suorittamista.

Anteeksi, kun tämä viesti on pelkkää omaa napaa, mutta olen täällä ihmeissäni, kun menkat ei ole alkanut eikä testi näytä vieläkään plussaa. Toisen terolut kuurin olen tässä kierrossa syönyt ja viimeisen tabletin otin 24 kp. Tähän asti olen kärsinyt todella lyhyistä kierroista, joten siksi olen täällä hieman paniikissa.

Olisin kiitollinen jos joku vastaisi minulle! Voiko olla ettei testi vielä näytä plussaa? Milloin pitäisi mennä jo gynelle käymään? Oireita: repäisy kivut, huonovointisuus, nipistelyt vatsalla ja selittämätön outo tunne. Koskaan ennen ei ole tuntunut tältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi86: en osaa neuvoa mitenkään, kun ei tuota omakohtaista kokemusta ole, mutta eikös kaikki ole mahdollista? :) ite kans aloittelemassa toista terolut kuuria... Voimia sinne!

Vierailija
164/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teille plussat ilmaantuu!

ON: Mulla taisi olla sittenkin se ovis eilen, kp 12. Oli eilinen ovistesti vielä vahvempi plussa. No eilen ei kyllä enää hyödynnetty, mutta perjantaina kyllä vaikka kylässä oltiinkin... Tänään voisi vielä varmistella. Ihan vaikka vaan huvikseen;)

töönis

Vierailija
165/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

zofine kp 32/? yk 1

Helmi86 kp 32/19-28 yk 6

Jadesa kp 30/29-30 yk 4

Gabriela kp 29/27-31

Antsi kp 28/34-35 yk 5

onnimuuli kp 28/27-28 yk 1

toivotonM kp 28/32-37 yk 2

82 kp 27/49-78 yk 5

Aliina kp 25/28-33 yk 5

Haaveilija89 kp 25/33-43 yk 5

alicia kp 22/28-35 yk 4

Pimpelipom kp 21/ 31-35 yk 1(km) + yk3

Regalo kp 21/28 yk 2

coconut kp 19/26-? yk 2 + km + yk 1

Liisu kp 18/26-32 yk 3

Narandja kp 18/30-32 yk 5

hilma3 kp 16/25-32 yk 3

Tossukumpu kp 15/24-28 yk 3

Auringonkukkanen kp 14/28-? yk 4

Claudia kp 14/24-30 yk1+km+yk6

Ele kp 13/?

töönis kp 13/26-? yk 2

Cedarfalls kp 13/26-28 yk 5

kesäkeiju86 kp 13/30-55 yk 11

Liisuli kp 9/22-27 yk 4

Pikkunuppu kp 9/23-24 yk 7

Lucija kp 7/23 yk 6

Sakura kp 7/23-24 yk 3

mupis kp 7/28 yk 6

Vierailija
166/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zofine, Gabriela, Antsi ja Onnimuuli? Onko testailtu? Plussaa toivottelen:)

Vierailija
167/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskelin kuulumiset ja onnea niistä ovisplussista! toivottavasti ne on nt hydynnetty kunnolla :))

ise lähen vapun viettoon eli sitten taas :)

Ja nopeesti on: ei mitään sen kummallisempaa, haamun haamua pukkaa ovistikkuun mutta nyt metsästän ja saalistan sen kunnolla :)

mupis

Vierailija
168/301 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tilannetta sen verran päivitän. Klinikalla testailtu monatorvien aukiolo, ja luojan kiitos auki on ,ja toimii niinkuin pitää. Miehenkin simpat täydelliset, ja ovulaation alkukin (vihdoin ja viimein) löytyi. Nyt sitten vaan peti hommiin, ja toivotaan, että kaikki natsaa :) jos ei nyt, niin ensi kierron alussa aloitan hormonit, ja sitten toivotaan vain parasta. Klinikalla täytyy tosin vielä ravata verikokeissa yms. mutta onneksi pahin alkaa olla jo ohi tutkimusten suhteen..

Marjana, kurja homma, suuri voima rutistus täältä !!

Plussa puhuria meille kaikille, ja oikein mukavaa vappua !! Kirjoittelen myöhemmin vähän paremmin, kunhan ehdin :)

-Claudia, kp14/24-30

Vierailija
169/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tätiä ei ole näkynyt vaikka jo toissailtana oli sen verran tuttua jomotusta havaittavissa. Tässä kun katselin merkintöjä niin mulla on näköjään ollut aika tarkasti 29 päivän kierrot viimeisen vuoden. En edes tiedä miks oon merkannut tuohon ton 29-30 .. No teinpä tietenkin heti aamutuimaan testin. Ensin katsoin että ihan selkeesti negatiiviselta näyttää mutta kun otin testin käteen niin huomasin jotain, joko on haamujen haamu, viivan paikka tai sitten vaan omaa kuvitelmaa.. Ei kyllä mitenkään ole edes selkeä haamu. Öö.. Jos nyt jotain positiivista hakee vaikka täti tänään kurvaisi paikalle niin ainakin luteaalivaiheeni piseni päivällä! Siis ainakin ja se tuntuu huikeelta :) Kai se olisi marssittava hakemaan lisää testejä, mikäli voin huomenna koittaa uudestaan! Hope so!

Jadesa kp 31/29

170/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin viikonloppureissulla ja siellähän pärähti kuukautiset käyntiin. Plääh. Noh, mä siis siirryn odottelemaan, josko helmikuussa tärppäis. Eli tällä hetkellä siis kp 3/26-28, yk2

Tsemppiä, josko jollain osuis näissä tammikuisissakin!

Vierailija
171/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

zofine kp 33/? yk 1

Helmi86 kp 33/19-28 yk 6

Jadesa kp 31/29-30 yk 4

Gabriela kp 30/27-31

Antsi kp 29/34-35 yk 5

toivotonM kp 29/32-37 yk 2

82 kp 28/49-78 yk 5

Aliina kp 26/28-33 yk 5

Haaveilija89 kp 26/33-43 yk 5

alicia kp 23/28-35 yk 4

Pimpelipom kp 22/ 31-35 yk 1(km) + yk3

Regalo kp 22/28 yk 2

coconut kp 20/26-? yk 2 + km + yk 1

Liisu kp 19/26-32 yk 3

Narandja kp 19/30-32 yk 5

hilma3 kp 17/25-32 yk 3

Tossukumpu kp 16/24-28 yk 3

Auringonkukkanen kp 15/28-? yk 4

Claudia kp 15/24-30 yk1+km+yk6

Ele kp 14/?

töönis kp 14/26 yk 2

Cedarfalls kp 14/26-28 yk 5

kesäkeiju86 kp 14/30-55 yk 11

Liisuli kp 10/22-27 yk 4

Pikkunuppu kp 10/23-24 yk 7

Lucija kp 8/23 yk 6

Sakura kp 8/23-24 yk 3

mupis kp 8/28 yk 6

Vierailija
172/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kaikki kunnossa sulla ja miehellä, nyt vaan tsemppiä ja rentoa meininkiä.

Jadesa: Toivotaan, että se haamu lähtee vahvistumaan. Mun serkku just kertoi, että hänen kuukautiset olivat myöhässä 9 viikkoa, ennen kuin raskaustesti näytti plussaa! Toki ovulaatio oli varmasti ollut myöhemmin.

Onnimuuli: tsempit helmikuuhun! Se on hyvä kuukausi syntyä;) (Mulla ja 2 mun lapsella on silloin synttärit...)

ON: Tänä aamuna kun seisten niistin nenääni, niin tunsin repäisykivun oikealla alavatsalla. Eihän sillä tietysti mitää merkitystä oo, tuleehan noita sillon tällöin aina mulle. Mut alkaa se mielikuvitus heti hiukan laukkaamaan... Jos kaveri tänään kylään tullessaan tuo tuliaisiks kuohari-pullon, niin aion siitä hiukan maistaa. Sit voikin taas alkoholin jättää. (En siis muutenkaan käytä alkoholia oikeastaan yhtään. Eikä mieskään.)

Hyvää vappuaattoa:)

töönis

Vierailija
173/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mupis: Toivottavasti ovistestiin ilmestyy plussa, ettei ovis puutu, sitä pelkään itsekin, että ovista ei ole ollenkaan.

onnimuuli: Voi höh. Tsemppiä helmikuisiin.

töönis: Juu ovulaation ajankohta vaikuttaa hyvältä, vielä ei ole tullut hymynaamoja ja huomenna mies jo tuleekin. Ja onneksi siittiöt elävät suht kauan. Kiitos tsemppauksesta. Ja mä voisin antaa sulle omasta kierrosta muutaman päivän kun on niin kauheen pitkä. Mut hyvä, et ovis tuntui löytyvän ja nyt odotellaan plussauutisia.

Sakura: Kiitos, toistaiseksi ajankohta vaikuttaa ihan hyvältä, ei tullut vielä hymynaamoja ja mieskin palaa jo huomenna.

Harmi kun monitori tuli vähän myöhässä, kerro sitten ensi kierrossa kokemuksia monitorista, olen myös harkinnut ostamista. Mutta tietysti sinulle käy niin onnellisesti, että et tarvitse sitä vaan plussa pärähtää tästä kierrosta se ois karman laki, mutta ihanaa se olisi.

Tossukumpu: Onnea ovisplussasta, minä vielä odottelen omaa. Ja hienoa, että kaikki mahdollinen on tehty, tulee itselle ainakin hyvä mieli.

Claudia: Hienoa, että kaikki on kunnossa, eikun peitot heilumaan.

jadesa: Vaikuttaa kyllä lupaavalta, toivotavasti huomenna saadaan plussauutiset.

ON: Oon tikutellut, mutta ei hymynaamoja vieläkään, tänään olisi kp14. Mies tulee huomenna ja sitten laitetaan peitot heilumaan ja toivotaan hymynaamoja. Meinaa vaan taas iskeä epätoivo, jos en ovuloi ollenkaan mitä sitten pitäisi tehdä :(

kesäkeiju kp 14/30-55 yk11

Vierailija
174/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

Niin ne menkat sitten alkoivat täällä taasen, ihan oikeana päivänä oviksesta laskien eli tänään (eli voitte poistaa listalta, kiitos). Olo on ihan ihmeellinen, mutta elämä on nyt niin sekaisin, että eikai sitä muuta voisi olettaakaan.. En ole nimittäin vielä alkuunkaan alkanut käsitellä sitä surua, että raskaana ei olla nytkään, enkä tiedä olenko sitten ikinäkään, kun tämä ainoa mies joka on kanssani lasta halunnut, ei ole vierelläni... Ollaan miehen kanssa tauolla nyt, eikä jatkosta tiedä kukaan. En kestä ajatella koko tilannetta, ikävöin miestä niin paljon ja suren.. Osittain kriisimme johtuukin juuri vauvakuumeestani, mies oli saanut siitä valtavan stressin josta en tiennyt.. Mutta nyt en ajattele häntä, enkä sitä, että tämä oli ehkä viimeinen mahdollisuus elämässäni, en muuten pystyis olemaan näin rauhallinen.. Tällä hetkellä yritän vaan pitää itseni kiireisenä muuten ajatellen, että aika tässä auttaa (vaikka normaalisti aika ei ole ystäväni, vaan se joka mua eniten stressaa, tässä iässä vauvakuumeisena nimittäin!!!). Tapaan paljon ystäviä ja ulkoilen, en istu vaan kotona ihmettelemässä, mitä tapahtui. Ymmärtänette, että elämäntilanteen muutoksesta johtuen mua tuskin näkyy täällä vähään aikaan kirjoittelemassa, mutta olen niin koukussa tähän palstaan, että käyn varmaan kyllä kurkkimassa muitten kuulumisia.. Ja peukkuja pitämässä!

Toivotankin teille kaikille, ja ihan erityisesti teille pitkänmatkalaisille Marjana ja Ele, mitä suurinta plussaonnea!!! +++++++++++++++++++++++++

Ja suurkiitos kaikille kannustavista viesteistä nyt ja aina. Yritän pysyä lujana ja pitää itsestäni huolta, ei tässä muukaan auta... ;-(

Hyvää wappua toivottaen ja hyvää kevättä, ja kesää..

Gabriela

PS. Kesäkeiju: ei hätää, kyllä se ovis sieltä tulee. Koska jos kiertosi on lyhyimmillään sen 30 päivää niin normaali ovulaatiopäiväsihän olisi siinäkin kierrossa vasta kp18 :-) (koska siitä on 14 päivää kp31:een, joka muuttuu (tai ei muutu) ykköseksi = kierto 30. Joten testaile rauhassa ja sitten peitot heilumaan!

Vierailija
175/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Voi että mikä tilanne:( Toivon kuitenkin että saatte asiat puhuttua! Vauvakuume saa joskus naisen aika sekaisin, siksi itse olen lakannut ajattelemasta koko asiaa. Positiivista tietysti on että tulen raskaaksi mutta ne eivät pitkälle ole kestäneet:( Uskon silti että raskaaksi vielä joskus tulen ja se kestää loppuun asti, sillä uskoa ja toivoahan ei saa menettää. Uskon myös että sinäkin vielä sen oman vauvasi saat syliin asti!

Toivon niin että saisitte miehen kanssa asiat kuntoon ja puhuisitte kaiken juurta jaksain. Ymmärrän sen että ajattelet tuota ikäasiaakin. Toisaalta miehesi olisi ehkä jo aikaisemmin voinut ottaa esille tuon stressin vauva-asiasta. Tulehan kuitenkin moikkailemaan ja kertomaan jos sittenkin saatte asiat vielä kuntoon. Hirmuisesti tsemppiä ja jaksuja & haleja sinne! Olet ollut niin ihana tsemppaaja täällä meille muille ja positiivinen ajattelusi on saanut aina itsellekin hymyn huulille!

Ele kp14 (ON: Uskon että ovis oli eilen tai edellispäivänä nippailuista päätellen ja se on kyllä hyödynnetty:) Nyt on pihalla niin paljon hommaa että saa ajateltua ihan muita asioita kuin keskenmenoa ja kaikkea ikävää, ainakin hetkellisesti)

Vierailija
176/301 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jadesa: Jes, kuulostaa tosi lupaavalle. Ihanaa!

Gabriela: Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Tylsä tilanne, mutta kaikki on vielä ihan mahdollista! Tsemppiä!

ON: Intouduin eilen testaamaan, jotta muka tietäisin että saako Vappuna juoda jos haluaa. Negaahan se näytti, mutta eihän se silti mitään tarkota. Todennäkösesti en oo raskaana mitenkään minun kiertopituuksillani, mutta ei sitä ikinä voi tietää ennen kuin ne kuukautuiset alkaa.. Eli ihan yhtä tyhjän kanssa koko testaaminen. Pitikin sortua... No parin viikon päästä testailen uudestaan, jotta tiedä kannattaako lääkäriä varata tän pitkän kiertoilun takia.

+vappua kaikille toivotellen,

82

Vierailija
177/301 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näille palstoille aiemmin kirjoittanut, mutta ajattelinpa tänne nyt mukaan ilmoittautua. moni varmasti kauhistuu, mutta ikää siis 38. Lapset edellisestä liitosta 6,11 ja 12 v.

Mieheni on 45. Hänelle lapsi olisi jos siis tuleepi ensimmäinen.

Mietin kyllä pitkään miten suku, lapset ja työpaikalla asia otettaisiin vastaan, ja myös mietityttää onnistuuko tällä iällä. Aiemmin toki olen raskautunut liiankin helpolla, mutta ikä tekee tehtävänsä.,,,,,,,

Mutta siis viime vuonna aloitettujen yrityksien päätteeksi viime viikolla plussaa, heikkoa, mutta siis plussaa. LA olisi 2.1.2013. Nyt pitisi olla rv 4 +6.

Eipä tässä oikein tiedä miten päin olla, mies tietysti ihan soikeana ihmetyksestä, pitää kuin kukkaa kämmenellä,,,,

Neuvolaan on turha hakeutua vielä viikkoihin. Päivä kerrallaan ja tsemppiä kaikille

Vierailija
178/301 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin tänä aamuna testasin sitten uudestaan ja kyllä sieltä nyt selkeämpi haamu ilmestyi. Vielä ei uskalla kumminkaan innostua. Testaan jälleen huomenna uudestaan, niin kauan että tulee selkeä plussa :) Esikoinen oli juuri potalla kun testasin aamulla ja koska mulla on vaan marketin halpoja testejä tein varmuudeksi toisen testin sitten pottaan tulleesta pissasta. Halusin ihan välttämättä nähdä antaako noi testit haamuja aina, no ei ollut näkyvissä edes viivan paikkaa! Jipii! Mutta silti ei tätä usko vielä todeksi!

Gabriela: tosi ikävää :( toivon todella että saatte asiat kuntoon!

Helmi: Miltäs siellä näyttää? Meillä vissiin vähän sama tilanne mut mulle tosiaan ilmestyi haamu tänäaamuna. Toivottavasti myös siellä plussataan pian! Mulla olikin ovis niin myöhään että sen takia kestääkin näköjään ennen kuin alkaa testit näyttämään mitään..

Jadesa kp 32/29

Vierailija
179/301 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan, oon osalle ainakin tuttu aijemmista keskusteluista. Täällä siis ollaan ekan lapsen yritykset laitettu käyntiin vuoden vaihduttua. Nyt ajattelin tulla tänne teidän muiden kansa jännäämään muutamksi päiväksi(pää asiassa oon ollu tos keskustelussa Talvi/kevät vauva 2013 niin ei oo tarvii koko ajan ryhmää vaihtaa).

Lyhyesti tämän kierron tapahtumat. Menkkojen jälkeen meillä oli hyvin aktiivista sitten mieheni sairastui ja joutui sairaalaan joten juuri netin mukaan hedelmällisimpiä päiviä jäi pois 6pv ja sen jälkeen ollut kyllä toimintaa mutta noin 2 krt viikossa. Nyt olen huomaillut pahoivoinitia, kuumetta sekä menkka maisii kipui ja pään särkyy ja outoja unia. Oudot unet ajottu varsinkin 23-24.4. jonka jälkeen alkoi päänsäryt (laitoin stressin piikkiin) 26-27.4. oli kuumetta ja 26.4-> pahoinvointia. La ja su olin punainen epäilimmme parvorokkoa mutta hävi todella nopeasti mitä lie? Vatsakipui ollut 28.4-> aina sillon tällön välillä voimakkaita vihlasuita välillä ihan särkyä. Yleensä menkka kivu alkaa päivää ennen Tai samana päivänä kuin menkat. Että tälläistä meillä :)

Haaveilija20 yk 4, kp 29/28-33

ps, testin meinasin tehdä la, voi olla eten malta sinne asti vaan teen pe kun on kp 33/33 jollei ole alkanut menkat.

Vierailija
180/301 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vappua kaikille!

Toivotaan Jadesa että se plussa vahvistuu :)

Nyt menossa siis piinaviikko... Ovista en ole testaillut, mutta voisin kuvitella että ehkä ne oli lauantaina (kp17), koska silloin oli ihan järkyttävä alavatsakipu, sellainen menkkajuiliminen, mikä kesti muutaman tunnin. Ja sunnuntaista lähtien on rinnat ja nännit olleet todella kosketusarat, yleensä mulla ei kyllä loppukierrosta tule nännien arkuuta, joten mietin myös että voisiko olla että se ois ollut jo kiinnittymiskipua? Mutta olisiko liian aikaista kiinnittymiskivuille...

No joka tapauksessa nyt sitten vaan odotellaan että milloin sitä uskaltaisi tehdä testin... ajattelin kyllä että jos jaksaisin odotella kp 30 asti, jos ei siihen mennessä ole vielä menkat alkaneet...

Liisu kp20/26-32