Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinteistö-Kaisa 44 v. raskaana...

Vierailija
28.03.2012 |

OMG!

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat vanhukset tekee lapsia, se on ihan ok.

Vierailija
2/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkaat vanhukset tekee lapsia, se on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kuopuksen 38-vuotiaana, pari vuotta sitten. Hyvin olen jaksanut mutta enää en lapsi itse kyllä tekisi.

Oma äiti on kahta vanhempaa hoitanut paljon, nyt ei ole jaksanut pienen vauvan kanssa, mutta ei tarvitsekaan.

Hoitajia riittää kaveripiiristä ja esikoinenkin on jo täysi-ikäinen joka mielellään on vauvaaa tarvittaessa ja vapaaehtoisestikin katsonut.

Mun mielestä mä olen jokaiselle lapselle ollut hyvä äiti. Mutta tän kuopuksen kohdalla mulla ei ole kiire mihinkään, toisin oli vanhempien lasten kohdalla, aina piti saada kaikkea ja olla kaikkea, kaikki piti saada just ja nyt heti!

Nyt mä vaan nautin ja hermot on kuin lehmällä :)

Yksi asia mitä mun tulee varoa on se että en tee tästä nuorimmasta mitään lellilasta!

Jos joku tekee lapsen yli nelikymmpisenä, niin en voi muuta kuin toivottaa onnea ja myös tarkoitan sitä ihan samoin kuin tarkoitan jos nuorempi lasta odottaa.

Myös minä olin todella itsekäs äiti 24-vuotiaana,koko ajan jäyti mielessä että mitää jää kokematta ja elämättä. Olin ihan liian kypsymätön,äitini hoiti lapsiania aika paljon kun minä viiletin. Minä voin ainakin rehellisesti tunnustaa että kun synnytin 42-vuotiaana olin sata kerta aaprempi äiti iltatähdelle kuin esikoiselle. Ei todellakaan ollut kiire minnekkään ja eikä mieltä jäytänyt että joku juttu jää kokematta. Paljon onnea kaisalle ja kimmolle.

No kuulostaa kyllä ettei Kaisalta oo kiire hävinny minnekään, kerran ei aio edes äitiyslomaa pitää, eikä imettää!! :O Ehkä toiset tarvii sitä ikää kasvaakseen vanhemmiksi, mutta en tiedä mitä tää Kaisa sit vaatii, kerran ei ees sitä vajaata vuotta voi ottaa töistä vapaata ja keskittyä vauvaan!?! :O

Vierailija
4/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lapset eivät ole täysi-ikäisiä, niin huostaan vaan tai johonkin sijaisperheeseen, jossa vanhemmat ovat alle 25-vuotiaita ( mielellään jotain pystyyn kuolleita läskejä taviksia, joilla ei ole omassa aikuiselämässään ikinä tapahtunut mitään muuta, paitsi synnyttelyä ja imettelyä ja lastenhoitoa. Sellaset on parhaita lasten vanhemmiksi ). Omille tyttärilleni olen opettanut, että lapset kannattaa tehdä 15-18vuotiaana.

Terveisiä sinne betonilähiöön kaupungin vuokrataloon täältä Westendistä. Meillä nelivitosena omat lapset vasta tulossa kouluikään, kun sinulla tuossa iässä taitaa/taisi jo lapsenlapset olla samanikäisiä. :D

Meillä sama juttu, naapurustossa melkein kaikki neljän ja viidenkympin välistä, vanhimmat lapset kaikki alakoululaisia ja nuorimmat kotona äitien kanssa (alle 3-vuotiaita) tai eskari-ikäisiä. Äidit erittäin hyvinvoivan näköisiä, urheiluharrastuksia jne.

Ihan tiedoksi, että tuo lainaamanne viesti oli mustaa huumoria! Halooooooo, onko Espoossa ketään kotona?

Vierailija
5/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on 46-vuotias. Ajatella jos tekisi vielä lapsen tai jos mulla olis 2-vuotias pikkusisko tai -veli. Ei hyvää päivää, kyllä yli 40-vuotias on jo vanha äidiksi!

Minä olen 46-vuotias, ja itsestäni taas tuntuisi vastenmieliseltä jos minulla olisi noin VANHA tytär. Onneksi tyttöni on vasta 6-vuotias. ;)

Mistäs tiedät kuinka vanha minä olen? 14-vuotias vai 24-vuotias. Vai tarkoitatko että kaikki yli 6-vuotiaat olisivat sinulle liian vanhoja lapsia?

Se on kuule ihan sun oma valinta ollut että teetkö lapsen yli nelikymppisenä, en mä sua mitenkään arvostele.

En vain usko että monikaan lähes 60-vuotias on innoissaan teini-ikäisistä lapsista ja ajattelee että onneks mulla ei ole vanhempia lapsia. Ehkä silloin miettii että jos olisin tehnyt lapseni ajoissa niin voisin nyt hoitaa jo lapsenlapsiani..

t: Se 46-vuotiaan tytär

Vierailija
6/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näyttää olevan niin, että nuori vanhempi ei jostain syystä jaksa, mutta mummot jaksavat. Tunnen myös erään äidin, joka synnytti kuopuksensa 47-vuotiaana. Nyt mamma on reilusti yli yhdeksänkymppinen ja lapsikin lähentelee viittäkymmentä. Hyvin on siis ehtinyt nähdä lapsenlapset ja myös lapsenlapsenlapset. Elinikä pitenee koko ajan.

Vierailija
7/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on 46-vuotias. Ajatella jos tekisi vielä lapsen tai jos mulla olis 2-vuotias pikkusisko tai -veli. Ei hyvää päivää, kyllä yli 40-vuotias on jo vanha äidiksi!

Minä olen 46-vuotias, ja itsestäni taas tuntuisi vastenmieliseltä jos minulla olisi noin VANHA tytär. Onneksi tyttöni on vasta 6-vuotias. ;)

Mistäs tiedät kuinka vanha minä olen? 14-vuotias vai 24-vuotias. Vai tarkoitatko että kaikki yli 6-vuotiaat olisivat sinulle liian vanhoja lapsia? Se on kuule ihan sun oma valinta ollut että teetkö lapsen yli nelikymppisenä, en mä sua mitenkään arvostele. En vain usko että monikaan lähes 60-vuotias on innoissaan teini-ikäisistä lapsista ja ajattelee että onneks mulla ei ole vanhempia lapsia. Ehkä silloin miettii että jos olisin tehnyt lapseni ajoissa niin voisin nyt hoitaa jo lapsenlapsiani.. t: Se 46-vuotiaan tytär

Pakko olla jotain muutakin taustalla kuin vaan äidin korkea ikä?

Vierailija
8/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät kuinka vanha minä olen? 14-vuotias vai 24-vuotias. Vai tarkoitatko että kaikki yli 6-vuotiaat olisivat sinulle liian vanhoja lapsia?

Se on kuule ihan sun oma valinta ollut että teetkö lapsen yli nelikymppisenä, en mä sua mitenkään arvostele.

En vain usko että monikaan lähes 60-vuotias on innoissaan teini-ikäisistä lapsista ja ajattelee että onneks mulla ei ole vanhempia lapsia. Ehkä silloin miettii että jos olisin tehnyt lapseni ajoissa niin voisin nyt hoitaa jo lapsenlapsiani..

t: Se 46-vuotiaan tytär

Luultavasti olet 14-24 väliltä. Ymmärrän että 46-vuotias on sinusta vanha, oli sen ikäinen minustakin teininä vanha, 20-vuotiaana pidin 25-vuotiaita keski-ikäisinä :). Nuorena sitä on helposti niin kovin ehdoton ja mielellään sanelee sääntöjä joita kaikkien tulisi noudattaa. Tässä vanhusiässä kuintenkin on viimeistään oppinut, että meitä on moneen junaan: on kypsiä ja epäkypsiä 20-vuotiaita ja kypsiä ja epäkypsiä nelikymppisiä, jopa sitä vanhempiin ikäluokkiin tämä pätee. Mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Vanhassa ihmisessä voi edelleen elää sisällä nuori ihminen samalla kun elämänkokemus on tuonut viisautta tai väsymystä...

Minä uskon kyllä olevani 53-59 -vuotiaana olevani iloinen teini-ikäisestä lapsestani. Miksi en olisi? 60-vuotiaana hoitaisin mielelläni lapsenlastani. (Monikohan nelikymppinen hoitaa mielellään heti lastenlasta, kun on ehkä koko aikuisikänsä hoitanut omia lapsiaan? ...Varmasti heitäkin on).

Ja kyllä, minulle yli 6-vuotiaat olisivat "liian vanhoja lapsia". Siinä tunnustan rehellisesti pienuuteni, en ollut valmis nuorempana. Mutta se oli ironiaa kun puhuin, että se olisi vastenmielistä. Halusin vain tuoda julki näkökulman, ettei tässä asiassa ole vain yhtä totuutta.

Onnea kasvuusi!

Vierailija
9/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan kaikille kauhistelijoille espoolaisesta omakotitalosta! :D

Vierailija
10/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt tiedän että lapsia saa siis tehdä, jos kaikki ehdot täyttyvät:

-rikas

-hyvännäköinen

-tarpeeksi nuori

-akateeminen

Mitäs muuta?

Vierailija
11/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lapset eivät ole täysi-ikäisiä, niin huostaan vaan tai johonkin sijaisperheeseen, jossa vanhemmat ovat alle 25-vuotiaita ( mielellään jotain pystyyn kuolleita läskejä taviksia, joilla ei ole omassa aikuiselämässään ikinä tapahtunut mitään muuta, paitsi synnyttelyä ja imettelyä ja lastenhoitoa. Sellaset on parhaita lasten vanhemmiksi ). Omille tyttärilleni olen opettanut, että lapset kannattaa tehdä 15-18vuotiaana.

Terveisiä sinne betonilähiöön kaupungin vuokrataloon täältä Westendistä. Meillä nelivitosena omat lapset vasta tulossa kouluikään, kun sinulla tuossa iässä taitaa/taisi jo lapsenlapset olla samanikäisiä. :D

Meillä sama juttu, naapurustossa melkein kaikki neljän ja viidenkympin välistä, vanhimmat lapset kaikki alakoululaisia ja nuorimmat kotona äitien kanssa (alle 3-vuotiaita) tai eskari-ikäisiä. Äidit erittäin hyvinvoivan näköisiä, urheiluharrastuksia jne.

Ihan tiedoksi, että tuo lainaamanne viesti oli mustaa huumoria! Halooooooo, onko Espoossa ketään kotona?

Aivan, minä olen Westend-viestin kirjoittaja ja ihan läpällä heitin....:D

Vierailija
12/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt tiedän että lapsia saa siis tehdä, jos kaikki ehdot täyttyvät:

-rikas

-hyvännäköinen

-tarpeeksi nuori

-akateeminen

Mitäs muuta?

Vain parhaimmat geenit omaavat ihmiset saavat lisääntyä.

Vierailija
13/97 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jos haluaa pilata elämänsä niin mikäs siinä - oma valinta!

Vierailija
15/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin vanhana vielä uskaltaa tehdä.

Vierailija
16/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tietoo?

Vierailija
17/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lähinnä se että jutussa kerrottiin Seiskan toimittajan bonganneen Kaisan yksityisestä

äitiysneuvolasta..

Eli onko Kaisaa seurattu minne menee?

Vierailija
18/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin saavani kehitusvammaisen lapsen, kun odotin "vain" 39-vuotiaana...

Vierailija
20/97 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella herkästi haukutaan sekä nuoret ja vanhat synnyttäjät.Jja on ihan ämmästä kiinni mikä kenenkin mielestä on liian väärän ikäinen. Yksityisellä toivottavasti pitävät omat mielipiteet paremmin omana tietonaan. Siitähän siellä kai maksetaan, että saa paremman palvelun.