Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti toisen naisen takia, ja nyt miehen sisko soitti mulle

Vierailija
28.03.2012 |

että mies ei kuulemma olekaan ollut näitä viikkoja uuden naisensa luona, vaan on asunut siskollaan ja itkenyt ettei tiedä mitä haluaa.

Tilanne siis se että meillä lapset 2v. ja 6kk ja mies ilmoitti n. kuukausi sitten että on rakastunut toiseen naiseen ja että haluaa olla tämän kanssa. Kahden päivän päästä pakkasi kamojaan ja lähti, oletettavasti tämän naisen luo.

Nyt sitten selvisikin että oli bunkannut siskonsa luona miettimässä mitä tekee, ja viimeisen viikon on porannut ettei uskalla yrittää takaisin kotiin vaikka kuulemma rakastaakin sittenkin minua eniten.

Meillä on ollut alusta asti todella läheinen, lämmin ja inhtohimoinen suhde, kunnes toisen lapsen synnyttyä mies otti rajusti etäisyyttä. Epäilin jo silloin pettämistä ja epäily kävi toteen. Läheisen suhteemme ja pienten lastemme vuoksi tämä oli minulle elämäni shokki.

Anteeksi jos ajatus harhailee tai teksti on sekavaa, en vain saa oikein mistään kiinni ja olen ihan turta enkä tiedä mitä pitäisi nyt sitten asian kanssa tehdä. Olen muutenkin väsynyt kun hoidan pienet lapset yksin.

Miksi siskonsa soitti? Yrittikö sanoa että MINUN pitäisi nyt tulla lohduttelemaan mies-raukkaa kun se ei itse uskalla puhua ja kuitenkin on päättänyt että kotiin haluaa? En jaksa.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnutkaan toinen nainen ottaa avosylin miestäsi luoksensa.

Oli pakotettu menemään siskollensa ja nyt yrittää palata häntä koipien välissä luoksesi, kun muutakaan ei ole.

Siskonsa soitti, koska haluaa veljestänsä jo eroon.

Vierailija
42/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille taitaisi olla parasta esim kirkon pariterapia. Onko kunnallasi mahdillisuutta saada lastenhoitoapua jostain? Neuvolassa voisivat tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ ON VIISI VUOTTA VANHA KESKUSTELU. Tuskin vinkeistänne enää on apua ap:lle.

Vierailija
44/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lesbosuhteeseen miehen siskon kanssa. 

-AP

Vierailija
45/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla ja lapsilla on perheen pään sukunimi?:) Muista että itse alistuit miehelle ja annoit hänelle kaiken kunnian, miehet käytävät teitä aina hyväksi. Kunhan tulee seksiä, johtajuus ja nimenjatkon kunnia niin teidät lempataan. Lapsesi ovat varmaan tyttöjä?

Vierailija
46/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista: anteeksiantaminen ei tarkoita sitä, että hyväksyisi teon!

Vierailija
47/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinulla ja lapsilla on perheen pään sukunimi?:) Muista että itse alistuit miehelle ja annoit hänelle kaiken kunnian, miehet käytävät teitä aina hyväksi. Kunhan tulee seksiä, johtajuus ja nimenjatkon kunnia niin teidät lempataan. Lapsesi ovat varmaan tyttöjä?

Tää sukunimihullu alkaa jo kyllästyttämään!

Vierailija
48/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu nyt, ap?

Vierailija
49/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun lapsia tulee. Älä kuvittele, että mies palaa sinun ja lastenne luo, jos mahdollisuus on johonkin nuorempaan naiseen ja vapaaseen elämään. Mikäs siinä. Mies päättää sinä et!

Vierailija
50/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on, kun lapsia tulee. Älä kuvittele, että mies palaa sinun ja lastenne luo, jos mahdollisuus on johonkin nuorempaan naiseen ja vapaaseen elämään. Mikäs siinä. Mies päättää sinä et!

Taas toisaalla itketään, kun suomalaiset ei tee enemmän lapsia, vaan pitää sitä tarkoitusta varten tuoda maahan ihmisiä.

Vierailija
51/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollut kiitollinen että miehen sisko soitti. Hän varmaan huomasi ettei veli saa mitään aikaan ja katsoi tarpeelliseksi puuttua tilanteeseen.

Voi luoja!  Kaikesta sitä pitäisi kiitollinen olla. Jos mies ei uskalla itse ottaa yhteyttä vaimoonsa, kun on ensin kuitenkin uskaltanut ottaa ja lähteä ja jättää vaimonsa 2 pienen lapsen kanssan, niin  ei tarvitse kiitollinen olla siitä, että miehen sisko soittaa. Itse en tiedä voisinko antaa miehelle anteeksi sitä, että lähti. Ja sekin kuulostaa oudolta, että sisko väittää miehen tulleen hänen luokseen heti, kun oli kotoaan lähtenyt. Miksi mies olisi mennyt siskolleen heti kun lähti? Miksi silloin olisi edes lähtenyt kotoaan?  Kai sitä olisi mielummin miettinyt omassa kotonaan, että lähdenkö nyt varmasti, eikä mennä siskolle miettimään. Sanoiko mies lähtiessään minne menee? Uuden ihastuksen luo vai siskolleen, vai sanoiko ollenkaan minne lähtee? Lähti vain?

Vierailija
52/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas luulen, että aika monikin mies palaa sen vaimon ja lasten luo jos vain huolitaan. Ei se nuori nainen välttämättä perheellistä miestä onnelliseksi tee. Kyllä mieskin voi rakastaa lapsiaan ihan aidosti ja haluta olla heidän kanssaan. Ja monesti siinä "vanhassa vara parempi". Ja ei kai tämä ap edes ole vanha? On miesten aliarviointia kuvitella, että miehet eivät rakastaisi perheitään.

Vierailija
53/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikillahan se mahdollisuus siihen "vapaaseen" elämään on, mutta yllättävän moni sitä ei halua. Moni haluaa nimenomaan sitoutua ja olla "ei vapaa".  Ja usko tai älä, niin jokunen mieskin haluaa ihan vapaaehtoisesti elää perhe-elämää.

Vierailija
54/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, nyt selvisi, miksi minua ei ole lempattu! Minä pidin oman sukunimeni! 

Vierailija
55/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella lapsenuskoinen ja naiivi, jos noin ajattelet. Omasta kokemuksesta sanon, että ihminen joka lyö kerran, lyö toisen ja kolmannenkin ja joka kerta sattuu enemmän. Ihminen, joka valehtelee, valehtelee uudestaan, mutta ensi kerralla uudesta asiasta. Ihminen, joka pelaa perheensä ja lastensa rahat, pelaa ne uudestaan. Ihminen, joka ei viitsi maksaa laskuja tänään, ei takuulla ala maksaa niitä huomennakaan. Ja ihminen joka pettää parisuhteessa puolisoaan, aivan varmasti pettää uudestaan. Ja eipä ole tuossa miehessä ollut kiinnostusta soitella lapsilleen tai kysyä niiden kuulumisia. Taitaa olla sellainen pilvilinnavätys, joka ei kestä arkea, tunteitaan eikä elämää. Vastuuta on ihan turha lähteä hakemaan tuollaisista ihmisistä, ei sitä niihin tule.

Vierailija
56/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta anna miehelle tai teille mahdollisuus. Jos suhteenne  on ollut hyvä, on se myös pelastettavissa kovalla työllä. Parisuhdeterapia ja lasten vahti. Kannattaa aina kokeilla, niin ei tarvitse sitten jossitella ja potea huonoa omaatuntoa. Pyydä mies takaisin. Ajattelen että meillä on yksi, hiton yksi ainoa elämä ja jos siinä elämässä löytää jotain hyvää ja rakasta, ei siitä pidä päästää taistelematta irti.

Vierailija
57/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että mies ei kuulemma olekaan ollut näitä viikkoja uuden naisensa luona, vaan on asunut siskollaan ja itkenyt ettei tiedä mitä haluaa.

Tilanne siis se että meillä lapset 2v. ja 6kk ja mies ilmoitti n. kuukausi sitten että on rakastunut toiseen naiseen ja että haluaa olla tämän kanssa. Kahden päivän päästä pakkasi kamojaan ja lähti, oletettavasti tämän naisen luo.

Nyt sitten selvisikin että oli bunkannut siskonsa luona miettimässä mitä tekee, ja viimeisen viikon on porannut ettei uskalla yrittää takaisin kotiin vaikka kuulemma rakastaakin sittenkin minua eniten.

Meillä on ollut alusta asti todella läheinen, lämmin ja inhtohimoinen suhde, kunnes toisen lapsen synnyttyä mies otti rajusti etäisyyttä. Epäilin jo silloin pettämistä ja epäily kävi toteen. Läheisen suhteemme ja pienten lastemme vuoksi tämä oli minulle elämäni shokki.

Anteeksi jos ajatus harhailee tai teksti on sekavaa, en vain saa oikein mistään kiinni ja olen ihan turta enkä tiedä mitä pitäisi nyt sitten asian kanssa tehdä. Olen muutenkin väsynyt kun hoidan pienet lapset yksin.

Miksi siskonsa soitti? Yrittikö sanoa että MINUN pitäisi nyt tulla lohduttelemaan mies-raukkaa kun se ei itse uskalla puhua ja kuitenkin on päättänyt että kotiin haluaa? En jaksa.

Voi rakas ystävä mitä olet saanut kestää. Mieti asiaa rauhassa. Lapset ovat tärkeintä mitä olla voi ja he ovat viattomia ja itse ajattelen, luojan lahjoja. Ajattelen aina ongelmissani, että asioilla on tapana järjestyä. Toivon sinulle henkilökohtaisesti kaikkea parasta ja täältä ajattelen ja pyydän sinulle voimia, että jaksat eteenpäin lastesi vuoksi. Jos tämä kaverisi ryhdistäytyisi, miehistyisi isäksi ja puolisoksi yhden pettämisen jälkeen  ettei tarvitsisi erota, mutta enhän tunne tapausta. Outoa monissa pettäjissä on se, että on tekijöiksi, mutta ei vastuunkantajiksi. Olisi voinut itsekin soittaa. Jos on turvallinen ja hyvä isä, isäkin on lapsille tärkeä ja voi olla lasten elämässä mukana huolimatta siitä eletäänkö parisuhteessa.  Naisen ei tarvitse alistua kynnysmatoksi. Pyydän sinulle paljon voimia päivittäin. Aina eteenpäin! , jaksa lastesi vuoksi.

Vierailija
58/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin kuvitellaan, miehet eivät yleensä tee tällaista toista kertaa. Mutta en siis väitä, että minulla olisi ratkaisun avaimia, kerron vaan tilastollisen faktan. Näitä juttuja selvitettyä myös tieteellisen tutkimuksen valossa kun olin itse samassa tilanteessa.

Palasin vaimon luo, en silti tiedä oliko se paras ratkaisu. En tiedä mitä olisi pitänyt tehdä ja en osaa neuvoa muita.

Vierailija
59/62 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI HUOM! Tämä on 5 vuotta vanha aloitus:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
60/62 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI HUOM! Tämä on 5 vuotta vanha aloitus:DDDDDDDDDDDDDDDDD

No eihän sitä tiedä jos se ukko punkkaa yhä siskollaan.