Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti toisen naisen takia, ja nyt miehen sisko soitti mulle

Vierailija
28.03.2012 |

että mies ei kuulemma olekaan ollut näitä viikkoja uuden naisensa luona, vaan on asunut siskollaan ja itkenyt ettei tiedä mitä haluaa.

Tilanne siis se että meillä lapset 2v. ja 6kk ja mies ilmoitti n. kuukausi sitten että on rakastunut toiseen naiseen ja että haluaa olla tämän kanssa. Kahden päivän päästä pakkasi kamojaan ja lähti, oletettavasti tämän naisen luo.

Nyt sitten selvisikin että oli bunkannut siskonsa luona miettimässä mitä tekee, ja viimeisen viikon on porannut ettei uskalla yrittää takaisin kotiin vaikka kuulemma rakastaakin sittenkin minua eniten.

Meillä on ollut alusta asti todella läheinen, lämmin ja inhtohimoinen suhde, kunnes toisen lapsen synnyttyä mies otti rajusti etäisyyttä. Epäilin jo silloin pettämistä ja epäily kävi toteen. Läheisen suhteemme ja pienten lastemme vuoksi tämä oli minulle elämäni shokki.

Anteeksi jos ajatus harhailee tai teksti on sekavaa, en vain saa oikein mistään kiinni ja olen ihan turta enkä tiedä mitä pitäisi nyt sitten asian kanssa tehdä. Olen muutenkin väsynyt kun hoidan pienet lapset yksin.

Miksi siskonsa soitti? Yrittikö sanoa että MINUN pitäisi nyt tulla lohduttelemaan mies-raukkaa kun se ei itse uskalla puhua ja kuitenkin on päättänyt että kotiin haluaa? En jaksa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI HUOM! Tämä on 5 vuotta vanha aloitus:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Vertaistuki ei mene koskaan hukkaan, edes viisi vuotta vanhassa aloituksessakaan!

Vierailija
62/62 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako ap-päivittämään tietoja että miten asiassa lopulta kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla