Mies jätti toisen naisen takia, ja nyt miehen sisko soitti mulle
että mies ei kuulemma olekaan ollut näitä viikkoja uuden naisensa luona, vaan on asunut siskollaan ja itkenyt ettei tiedä mitä haluaa.
Tilanne siis se että meillä lapset 2v. ja 6kk ja mies ilmoitti n. kuukausi sitten että on rakastunut toiseen naiseen ja että haluaa olla tämän kanssa. Kahden päivän päästä pakkasi kamojaan ja lähti, oletettavasti tämän naisen luo.
Nyt sitten selvisikin että oli bunkannut siskonsa luona miettimässä mitä tekee, ja viimeisen viikon on porannut ettei uskalla yrittää takaisin kotiin vaikka kuulemma rakastaakin sittenkin minua eniten.
Meillä on ollut alusta asti todella läheinen, lämmin ja inhtohimoinen suhde, kunnes toisen lapsen synnyttyä mies otti rajusti etäisyyttä. Epäilin jo silloin pettämistä ja epäily kävi toteen. Läheisen suhteemme ja pienten lastemme vuoksi tämä oli minulle elämäni shokki.
Anteeksi jos ajatus harhailee tai teksti on sekavaa, en vain saa oikein mistään kiinni ja olen ihan turta enkä tiedä mitä pitäisi nyt sitten asian kanssa tehdä. Olen muutenkin väsynyt kun hoidan pienet lapset yksin.
Miksi siskonsa soitti? Yrittikö sanoa että MINUN pitäisi nyt tulla lohduttelemaan mies-raukkaa kun se ei itse uskalla puhua ja kuitenkin on päättänyt että kotiin haluaa? En jaksa.
Kommentit (62)
Taitaa vain sisko haluta luuseriveljen pois omista nurkistaan, ettei tarvitse passata. Mikä onkin sinällään ihan oikein, mutta miksi se sulle soittelee. Ei taida olla mies eli aikuinen tuo sinun lastesi isä!
Kuukauden jo haahuillut ties missä, pitämättä yhteyttä lapsiinsa... En todellakaan huolisi passattavaksi takaisin tuollaista vastuutonta henkilöä!
-"Rakastaa" sinua eniten-, niinku tällä hetkellä, huomenna se rakkauden kohde voi olla naapurin ajokoira. Ei rakkaus kuitenkaan ole mikään peli!
Ei taida tuo lastesi isä vielä olla ollut eläissään rakastunut. Hullaantumiset ja ihastumiset ovat oma lukunsa. Eikä ainakaan rakasta lapsiaan eikä ota heidän hyvinvoinnistaan vastuuta näemmä!
...että on muka koko ajan ollut siellä siskonsa luona. Ollut varmaan ensin uuden hoitonsa luona, sitten tullut lempatuksi ja mennyt sískon luo itkemään. Sisko on sitten hyväsydämisenä suostunut auttamaan veljeään ja ovat yhdessä keksineet juonen, jolla saisivat sinut heltymään...eli että mies ei olisi uuden naisen luona muka ollutkaan.
Sori että olen näin kyyninen, mutta kun on tässä elämää tullut nähtyä.
n40
Todennäköisesti tekee saman tempun uudestaan ja ehkä silloinen naisystävä ei potkikaan häntä pellolle ja sä odotat turhaan.
Mä en käsitä millainen mies laittaa siskonsa soittamaan tuollaisen tempauksen jälkeen. Lähinnä tulee mieleen, että on käskenyt siskoaan välehtelemaan tuon kaiken. Päivän pari ollut siskollaan ja huomannut tilanteensa toivottomaksi ja päättänyt yrittää sua, koska tietää/kuvittelee sulla olevan vielä tunteita jäljellä.
Se erikseen muuttaminenkin on ihan ok, mutta sulla pitäisi olla silloin myös suht laaja juorupiiri. Sä kun et muuten tiedä yhtään, että odottaako se mies sua siellä kiltisti vai kierrättääkö naisia kämpillä.
Jos mun mies jättäisi mut tuollaisessa tilanteessa ja vielä toisen naisen takia, niin en usko, että pystyisin koskaan enää luottamaan häneen, vaikka rakkautta olisikin. Ja jos suhteessa ei ole luottamusta, niin mun mielestä sellaista suhdetta on turha jatkaa.
Toinen nainen ei jaksanut ukkoasi muutamaa päivää-viikkoa pidempään vaan heitti ukon ulos. Sitten ukko meni siskolleen ja pyysi sitä soittamaan ja valehtelemaan että on ollut siellä koko ajan.
Jos suhde on ollut kunnossa aiemmin niin ottaisin kyllä takas. On vaikeaa löytää ihmistä rinnalle ja se oikea isä on kuitenkin paras lapsille. Kyllä pitkässä yhdessäolossa voi kaikenlaista sattua. Tietty jatkossa pitäisin kyllä varani vähän paremmin... Tekisin selväksi että jos tällaista vielä sattuu niin se on kerrasta poikki.
Eihän sitä voi unohtaa, mutta yrittäisin elää normaalisti ja päästä jotenkin yli. On munkin mies tehnyt monia asioita joita en voi koskaan unohtaa tai antaa anteeksi, mutta yhdessä silti ollaan. Ja avioliitto on onnellinen ja turvallinen koti lapsilla.
Minkälainen mies pistää siskonsa asialle eikä uskalla soittaa itse??!!! En ottaisi tuommoista ukkoa takaisin ollenkaan.
Mutta muista, että valttikortit on nyt sulla ja pääset vaatimaan.
niinkuin mies oli suunnitellut ja eukko varmaan lemppas sun ukkos ja sitten se meni siskolle itkemään.
että mies on satuttanut sua pahimmalla mahdollisella tavalla. Pettänyt ja sitten jättänyt selviytymään yksin lapsien kanssa tilanteessa. Rakastunut toiseen ja ei kai sittenkään.
En ikinä antaisi anteeksi, voisin ehkä ajan kuluessa ruveta käyttäytymään normaalisti ja olla ok väleissä.
Mutta Anteeksi en antaisi koskaan. Aivan kamala tilanne. Mutta jos nyt et ota miestä takaisin, pääset tilanteesta lopulta yli, hyvinkin pian.
Nopeammin kuin luuletkaan.
Jos otat miehen takaisin, muistat aina kamalan asian mitä sinulle teki.
Kamala mies, en voi muuta sanoa. Mun sydämeen sattuu sun puolesta.
Mutta muista, että valttikortit on nyt sulla ja pääset vaatimaan.
Kyllähän semmonen itkettää.
Tosin siskonsa sanoi että oli tullut heille "miettimään" jo samana iltana kun lähti täältä. Mutta tietty mies on voinut saada puhelimessa kenkää siltä naiselta kun ei ollut päättänyt tarpeeksi vikkelään mitä haluaa tehdä.
En ole soitellut hänen peräänsä, minulla on ihan tarpeeksi käsissäni enkä halua tehdä tätä miehelle niin helpoksi että minä vaan soittelen ja hoidan puhumiset ja muut. Hoitakoon itse, minä voin kyllä kuunnella jos selityksiä löytyy.
En vain pääse yli tällaisesta yllätyksestä. Kuitenkin olemme olleet yhdessä 8 vuotta joista 4 naimisissa. Koko yhdessäolomme oli aika vaaleanpunaista unelmaa siinä mielessä että olimme niin kamalan rakastuneita ja kommunikaatio toimi aina. Nyt sitten yhtäkkiä tämä. En käsitä.
Ainoa vihje mikä olisi voinut olla on se että mies on tuollainen taiteilijaluonne joka ihastuu palavasti uusiin juttuihin. Oliko sitten ajan kysymys koska ihastuu uuteen naiseenkin?
Elä nyt ainakaan samantien ota takasin. Itse odottelisin muutaman kuukauden-puoli vuotta, että pysyykö mies haluamisensa takana. Noista tuuliviireistä kun ei voi ikinä tietää. Pystyisitkö vielä luottamaan mieheen ja millaisen särön tämä jättäisi parisuhteeseenne?
Mut jätettiin samanlailla kun lapsi oli 2 kk, kaksi vuotta sen jälkeen vielä rakastin miestä, mutta nyt se on ohi sekin.
olisi mun mies,ni ai raato!! sen ei todellakaan tarttis enää miettiä mitä tekee!! jos on kerran jättänyt noinkin pienten lasten äidin,ni se olisi heti sottonnoo!!
mitä hittoa sä noin raukal paskiaisella teet???!
jos se kerran on lähtenyt,niin mikä takaa ettei se petä sua taas?
Elä nyt ainakaan samantien ota takasin. Itse odottelisin muutaman kuukauden-puoli vuotta, että pysyykö mies haluamisensa takana. Noista tuuliviireistä kun ei voi ikinä tietää. Pystyisitkö vielä luottamaan mieheen ja millaisen särön tämä jättäisi parisuhteeseenne?
Mut jätettiin samanlailla kun lapsi oli 2 kk, kaksi vuotta sen jälkeen vielä rakastin miestä, mutta nyt se on ohi sekin.
että en ainakaan heti pysty takaisin ottamaan. Tietysti minulla on vielä voimakkaita tunteita miestä kohtaan jossain tämän turtuuden alla ja kun väsymys vielä helpottaa niin varmasti tunnen koko sen kirjon. Ajatus erossa elämisestä sattuu, mutta kun vaihtoehtona on parisuhde johon luottamus ei palaa kuin hirveällä työllä ja ajan kanssa, niin... En ainakaan vielä tiedä haluanko yrittää tuota tietä, kun en tiedä miten mieskään siihen suhtautuisi. Jos nyt vinkkaisin että edes haluan yrittää niin aiemmasta puhelusta päätellen lupaisi vaikka kuun taivaalta jotta ottaisin sen takaisin. Haluan olla varma että mitä ikinä minulle lupaa, on sen ainakin harkinnalla tehnyt. Ilman isoa työtä ja pitkää aikaa särö suhteessa saattaisi olla itselleni henkisesti ylivoimainen. Ero kai ajan myötä helpottaisi, niin kuin sanoit?
Todella inhottava kuulla että sinut on jätetty myös yksin pienen vauvan kanssa. Miten selvisit arjesta ihan aluksi? Oliko kukaan auttamassa? Itseäni mietityttää tämä.
ap
Kun ootte erossa, haikailee sun perään. Kun ootte yhdessä, haluaakin elää sinkkuna. Jos nyt otat takaisin, todennäköisesti ei kuitenkaan jaksa kauaa siinä perhe-elämää viettää, vaan kohta jo pakkailee kassejaan.
Nimim. Kokemusta on
jonakin paivana tallaisen voi antaa anteeksi, mutta unohda ei ikina.
Teilla on 2kk vauva.. Eli mies jatti sinut ja lapset juuri silloin kun eniten hanta tarvitaan. Jos ottaisit takaisin, voitko odottaa etta han on rinnallasi kun seuraavan kerran on vaikeaa?
Minusta parisuhde punnitaan oikeasti vasta silloin, kun tulee niita vastoinkaymisia.
Helppohan se on rakastaa kun elama on pelkkaa shampanjaa pilvilinnassa, mutta tosimies ei jata silloinkaan kun lapsiperheen arki iskee paalle.
Ja sano sille siskolle, etta suksii kuuseen. Taitaa vaan haluta miehen ulos nurkistaan parkumasta. Ihme etta kehtasi! Taitaa olla mies aika hemmoteltu, kun ei siskokaan nae hanen tehneen mitaan vaaraa.
Parempi kun paasisit eroon molemmista samalla vaivalla.
voisi ottaa nyt itseään niskasta kiinni. Voisi ihan ensimmäiseksi järjestää itselleen asunnon ja alkaa huolehtimaan tapaamisista lasten kanssa. Sinun ei miestä tarvitse/pidä kotiin ottaa vaan voit alkuun katsoa kuinka sujuu, jos mies tulee vaikka katsomaan lapsia siksi aikaa, että pääset asioille. Yöksi potkaiset miehen omaan luukkuunsa ihmettelemään ja miettimään. Sitten kuulostelet omia tuntojasi ja miehen tuntoja milä jatko tuntuisi ajatuksen ja käytännön tasolla.
En selvinnytkään hyvin, olin todella masentunut, väsynyt, surullinen, vihainen, katkera, toivoin kuolemaa mutten uskaltanut tehdä itsemurhaa, toivoin että olisin antanut lapsen edes adoptioon jne. Osittain olin varmaan melkein psykoosissa.
Lapsi oli todella vaativa vauvana, oli pahaa refluksia ja tempereamenttiä ym.
Apua ei ollut, äitini autteli jonkin verran, mutta mulla oli sisäisesti niin paha olo että en edes onneksi muista kauheasti siitä ajasta. Enkä halua muistella.
Mun oli pakko lähteä muutamaksi kuukaudeksi karkuun toiselle paikkakunnalle, mua ahdisti niin paljon. Ihan hullua pienen vauvan kanssa, mutta se oli pakko tehdä.
Lapsen isä ei ollut kuvioissa mukana, en pystynyt kohtaamaan häntä.
Nyt elämä on asettunut uomiinsa, lapsi hoidossa ja minä töissä ja olo hyvä. Mutta kaksi vuotta siihen meni. Ja nyt vasta näen, että millainen kusipää täytyy miehen olla, että jättää naisen tuossa tilanteessa. Parempi näin kuin löysässä hirressä koko ajan peläten.
soittiko mies jo itse?