Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
1001/1174 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hulvaton ketju. Totaali repeäminen konttorirotan "GRRRR" ja käden liike yhdistelmälle.

Mua ei haittaa jos mies heiluttelee kulliaan mun edessä tai tulee pökkimään kun laitan tiskejä tms. Ei se aina myöskään johda seksiin, joskus johtaa. En jaksa ottaa niin vakavissani seksiehdotuksia, sillä mies ei ole moksiskaan jos ei joka kerta käy flaksi.

Mutta siis tästä ketjusta sain ihan parhaat naurut.. Mietin vain, että onko suhteessa kaikki hyvin, jos kaikki kumppanin ehdotukset tuntuu "ällöttäviltä".. Moni on nimittäin luetellut niin monta huonoa tapaa ehdottaa seksiä, ettei vaikuta kovin rakkaudelliselta suhteelta, kun kaikki on ällöä ja inhottavaa.

Vierailija
1002/1174 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Ei se tapa niinkään ärsytä. Se on aika tavallinen, suora kysymys: "Saanko?" "Miten olis?" "Haluaisitko rakastella?" Ei siinä mitään...

Mutta...

Kun se on vaan se, että mies suorittaa masturbaation muhun. Siis mahdollisimman nopea sisään-ulos, ja sitten siirrytään taas muihin hommiin. Mä en siitä saa irti juuri mitään. Ja tätä se on joka päivä.

On keskusteltu, puhuttu, toivottu, pyydetty, jopa riidelty, että mun käsitys hyvästä seksielämästä poikkeaa aika rankasti mieheni näkemyksestä. Mulle ei riitä pelkkä määrä, vaan kaipaisin laatuakin. Esimerkiksi joskus vaikkapa esileikkiä. Mutta ei.

Niin että on se alkanut ärsyttää ihan mielettömästi se suoraan kysyminenkin, vaikkei tavassa itsessään mitään vikaa olekaan. Aina vaan enenevässä määrin tulee sitten kieltäydyttyäkin. Tai pyydettyä, että mitä jos mentäisiin pidemmän kaavan mukaan ja vähän enemmällä vaihtelulla ja koskettelulla ja hellyydellä. No sitten onkin niin kiire ettei ehdi... Koskaan ei ehtis mitään muuta kuin pikaisen... Huoh.

Terveisin hyvänseksinnälässään kärvistelevä vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1174 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2012 klo 22:50"]

oli tapana ottaa rillit pois päästää toooodellaa hitaaaaaasti ja vihjailevaaaaaasti. Aaarhg!

[/quote]YÄK

Vierailija
1004/1174 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 10:01"]

Ääh. Ei se tapa niinkään ärsytä. Se on aika tavallinen, suora kysymys: "Saanko?" "Miten olis?" "Haluaisitko rakastella?" Ei siinä mitään...

Mutta...

Kun se on vaan se, että mies suorittaa masturbaation muhun. Siis mahdollisimman nopea sisään-ulos, ja sitten siirrytään taas muihin hommiin. Mä en siitä saa irti juuri mitään. Ja tätä se on joka päivä.

On keskusteltu, puhuttu, toivottu, pyydetty, jopa riidelty, että mun käsitys hyvästä seksielämästä poikkeaa aika rankasti mieheni näkemyksestä. Mulle ei riitä pelkkä määrä, vaan kaipaisin laatuakin. Esimerkiksi joskus vaikkapa esileikkiä. Mutta ei.

Niin että on se alkanut ärsyttää ihan mielettömästi se suoraan kysyminenkin, vaikkei tavassa itsessään mitään vikaa olekaan. Aina vaan enenevässä määrin tulee sitten kieltäydyttyäkin. Tai pyydettyä, että mitä jos mentäisiin pidemmän kaavan mukaan ja vähän enemmällä vaihtelulla ja koskettelulla ja hellyydellä. No sitten onkin niin kiire ettei ehdi... Koskaan ei ehtis mitään muuta kuin pikaisen... Huoh.

Terveisin hyvänseksinnälässään kärvistelevä vaimo

[/quote]

Voi ei, kuulostaa kamalalta. Tuo "saanko?" kyllä särähtää minun korvaani.. jos miehen mielestä seksi on pelkkää "saamista" hänelle niin jotain on korvien välissä vialla, ei ole asenne kohdillaan eikä oikeastaan varmaan ymmärrä, että nainenkin voi välillä "saada".

Vierailija
1005/1174 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tämä on nostaa vielä kerran tänäkin vuonna :)

Vierailija
1006/1174 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en itsekään ole yhtään parempi tai mitenkään chic ihminen, mutta eilen illalla kyllä meni yli.

Olin AIVAN poikki, lapset jostain syystä hyvin väsyttäviä aamusta iltaan ja vaikea oli ollut saada heidät nukkumaan yksi kerrallaan. Ja mies sen aikaa röhnötti tietsikan ääressä futista katsellen (asia josta jo olin räjähtänyt kun ei edes likaisia lautasia saanut pöydästä korjattua). No kun viimeinen mukelo oli pedissä vihdoin ja rojahdin sänkyyn niin eikös se mies tullut viereen kiehnäämään ja sanonut että "nyt sun täytyy vielä laittaa mut nukkumaan. Byääh, byääh ("lapsen itkua").

Voi helevetti sentään. Ei se tuollaista ole koskaan ennen tehnyt. Liekö tullut tästä ketjusta inspiraatiota hakemaan.

Varmaan hyvin toimiva kikka, aina kannattaa korostaa sitä, että nainen on kuin äiti omalle miehelleenkin. Nyt ei vain tullut tarraa, kun ei korjannut omia astioitaan.

Vierailija
1007/1174 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran entinen säätö ehdotti lässyttäen että josko hän "kävisi laittamassa pikkukaverille sadetakin päälle".
Eiiih..

Vierailija
1008/1174 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto :)

Vierailija
1009/1174 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli myös tuollainen tuppisuu halaajanylkyttäjä, ei luoja. Nykyinen katsoo silmiin ja kysyy mennäänkö rakastelemaan. No todellakin mennään.

Vierailija
1010/1174 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei tehdä tästä raiskauksesta murhaa.."

Vierailija
1011/1174 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pistää lusikat jakoon siinä vaiheessa kun pelkkä ajatus seksistä etoo ja ehdotukset vituttaa. Seuraavassa vaiheessa seksiä haetaan joka tapauksessa muualta ja ne lusikat jaetaan haluttiin tai ei. Turhaa kärvistelyvaihetta ei kannata pitkittää vaan letkut irti kuolleesta suhteesta.

Vierailija
1012/1174 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo "laitetaanko tykkii sisään"? ;)

Vierailija
1013/1174 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun silittelen, hyväilen vaimoa sohvalla, niskasta, selästä, hiuksista, kuiskaan jotain korvaan...kuulen vastauksen, että minä haluaisin katsoa tätä ohjelmaa mielummin, sitten lopetan ja odotan kaksi kuukautta, sitten saatan säälistä saada. Mahtava parisuhde! 

Vierailija
1014/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitinä ja paha mieli. Tiedän kyllä yleensä, mistä silloin on kyse. Eikö aikuinen mies osaa runkata jos on ihan fyysinen tuska? Ja kyllä, minäkin pidän seksistä ja nykyisellään sitä harrastetaan vähintään 3 kertaa viikossa. Unenpuutteessa minä en kykene.

Vierailija
1015/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yritti olla romanttinen eilen. Huusi makkarista että akkaa anna pilluu! Nauruksihan se meni. Olimme puhuneet aiemmin että kaipaisin hieman romantiikkaa suhteeseemme 😊😍

Vierailija
1016/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanokaas koska on oikea hetki ottaa vaimoa kädestä kiinni ja viedä sänkyy (tai mihin vaan) ja harrastaa seksiä.

Meillä tuntuu olevan tilanne, että ajoitus on aina väärä.

- Ei ole käynyt suihkussa --> ei voi saa nuolla kun on likainen

- On käynyt suihkussa --> ei saa nuolla, kun ei jaksa käydä uudestaan pesulla.

- Illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen ei käy kun haluaa lukea kirjaa tai katsella telkkaria

- Ja sitten kun on antunut rauhan keskittyä siihen Harlikiiniin, niin onkin jo liian väsynyt ja pitää mennä nukkumaan.

...ja lista jatkuu...

Aikansa, kun sitä koittaa vietellä ja/tai muuten vaan ilman sen ihmeempiä kysymyksiä aloittaa lämmittelyn, mutta aina saa pakit, niin kyllä ne halut siitä miehelläkin loppuu.

Itse lopetin kaikenlaisen ehdottelun ja minkään muunkaan läheisyyteen liittyvän jo jonkin aikaa sitten. Eipähän tule pettymyksiä, mutta eipä sitä seksiäkään ole. Ei kyllä näytä vaimoa häiritsevän...

Vierailija
1017/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ämmät haluaisi että heiltä ei kysytä mutta toisaalta tekisi rikosilmoituksen raiskauksesta jos kaataisi vaan sängylle ja laittaisi munan sisään niin kuin parhaalta tuntuu. Kaksinaismoralismit korkeimmillaan.

Vierailija
1018/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei edes haittaisi nylkytyshalailut tai humoristiset letkautukset, mutta exällä oli tapana kysyä asiasta hyvin arkiseen ja kliiniseen tapaan.

Saatettiin istua syömässä kun se vaan nostaa katseensa lehdestä, kattoo mua silmiin ja kysyy "pitäiskö harrastaa seksiä?" sellaisella äänensävyllä niinkuin puhuis vaikka säästä tai töistä. Ei jotenkin herättänyt suurta kiihkoa mussa.

Vierailija
1019/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei useinkaan sano ehkä se ei tajua ettei se ole puhunut mitään tuijottaa vain. Yhtä koomisia ei voi miesten pyynnöt olla.

Vierailija
1020/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nussutellaanko?"

No ei Tod! MIkä hemmetin vauvasana toi on, kuulostaa lähinnä sellaiselta nallekarhujen pehmeältä halimiselta :-P