Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Tulee mieleen, että miestäni haluttaa aina, kun minä teen jotain TYÖTÄ, esim. pesen lattioita, tyhjennän tiskikonetta, laitan ruokaa, haravoin... Tulee siihen takapuolen taa ja alkaa tökkien leikkisästi ehdotella: Isäntää panettaa! (Inhoan sitä isäntä -sanaa) Mulla taas vaan se itse työ mielessä siinä just silloin.
Mikähän kartanonherra se on entisessä elämässään ollut - ja minä pantava palkollinen?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei edes haittaisi nylkytyshalailut tai humoristiset letkautukset, mutta exällä oli tapana kysyä asiasta hyvin arkiseen ja kliiniseen tapaan.
Saatettiin istua syömässä kun se vaan nostaa katseensa lehdestä, kattoo mua silmiin ja kysyy "pitäiskö harrastaa seksiä?" sellaisella äänensävyllä niinkuin puhuis vaikka säästä tai töistä. Ei jotenkin herättänyt suurta kiihkoa mussa.
Itse tykkään eniten taas tästä, että ihan vain suoraan kysyy harrastetaanko seksiä. Kuulostaa itsestänikin aika kliiniseltä, mutta en ole tähän päivään mennessä keksinyt, miten muuten minut saisi edes ajattelemaan seksiä kuin antamalla vähän aikaa tottua ajatukseen. En kestä jos mies tulee yllättäen suukottelemaan niskaan tai hyväilemään tai hieroessaan alkaakin muuttaa tyyliään vihjailevaksi. En ylipäätään kestä vihjailuja mutta en toisaalta mitään suoraa lähestymistapaakaan. Ajoituskin on tosi tärkeää. Parasta olisi vaan jos oltaisiin ensin vaikka puoli tuntia juteltu sängyllä ja silitelty toisiamme ja vasta sitten jotenkin tyylikkäästi mentäisiin seksin puolelle. Lapsiperheessä vain me ei ikinä puolta tuntia makoilla sängyssä juttelemassa ilman, että jompi kumpi nukahtaa.
Parasta olisi jos vain saisin itse ehdotella silloin kun tekee mieli. Olen hankala, tiedän.
Joskus se tulee lähelle ja alkaa silitellä mua ihan siveästi vaan. Siitä sitten pikkuhiljaa siirtyy kädet rinnoille ja sisäreisille... :)
Pakko myöntää että yleisin taitaa silti olla se että se heittää helikopterin kehiin mun edessä. :D
Aika käsittämätöntä touhua kyllä täällä. Itselle ei tulisi mieleenkään ruveta juoruilemaan pahaa omasta kumppanista. Aivan varmasti miehillännekin olisi asiaan koskien vähintään yhtä paljon sanottavaa teistä, mutta pitävät kuitenkin suunsa supussa. Pitäisi ottaa miehet pois teiltä ja antaa parempiin suihin.
Eksällä oli sitomisfetissi, joten hänellä oli tapana vihjailla kutittamalla minua, jotta laittaisin ne kädet kuriin. Alkoi kyllä vituttaa, kun normaali seksi ei kelvannut kuin joskus. Toisaalta oli kiva, kun sai jättää ukon sänkyyn tunneiksi ja pelata sillä välin itse Simssiä tms. :D
"Nostahan nyt hamoa ,että päästään vähän taas pökkimään" (ja se "heh,heh" vielä päälle)
Olen aivan kauhuissani taas tästäkin keskustelusta. Jos vaimo kuolee, en varmasti eläessäni vilkaise enää yhteenkään naiseen. Jos taas en olisi onnellisesti naimisissa, niin vanhana poikana turvautuisin lähinnä kai netistä löytyviin eteerisiin bambi-lesbo-seksivideoihin, ja omaan käteen. Ei tulisi pieneen mieleenkään ilmoittautua vapaille markkinoille enää. Olette kummasti avannut silmiäni ihmisyyden suoranaisesta alennustilasta. Voi kristus sentään, näitä Teidän juttuja kun lukee, niin tajuaa olevansa maailman onnellisin mies.
Siis ihan oikeasti... RAKASTELUA voi siis ehdottaa VÄÄRÄLLÄ tavalla ? Mitähän tästä ovat mieltä ne palstan sinkkunaiset, joilla se oikea ei ole koskaan edes tullut vastaankaan ?
Sinulle 1071: Älä luule, että tämä palsta olisi hyvä poikkileikkaus suomalaisista naisista. Tämä ketju on otsikkoa myöten tyhmä.
Rentoutuu käsivarsi niskantakana ja ottaa mut ensin haliin, sitten pian tarttuu päähän ja alkaa painamaan alaspäin. Ennenvanhaan toimi ja sai hoitonsa ja siitä sitten muuta. Mutta nykyään tuo tapa lähinnä ärsyttää ja jättää kylmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus se tulee lähelle ja alkaa silitellä mua ihan siveästi vaan. Siitä sitten pikkuhiljaa siirtyy kädet rinnoille ja sisäreisille... :)
Pakko myöntää että yleisin taitaa silti olla se että se heittää helikopterin kehiin mun edessä. :D
Ai hitto muuten, tää oli multa huono vastaus. Luin siis alkuperäisen kysymyksen huonosti ja viestejä luettuani vaan päätin kommentoida mun miehen kosiomenojen tyylin.
Tuo ei siis ärsytä mua ollenkaan, päinvastoin. Se on hauskaa. Ja mies onnistuu jopa tuolla helikopterilla. :D Joko mulla on huono huumorintaju tai sitten mä olen helppo.
Joskus oon jo nukkumassa, mies tulee sänkyyn ja painautuu kiinni, rupee kuiskuttelemaan korvaan "oot rakas, rakastan sua älyttömän paljon" ja kun sanon että voitaisko vaan makoilla, niin möksähtää, käy juomassa vettä, ja tulee takaisin sänkyyn, sanoo "öitä rakas" ja nukahtaa 5 minuutissa. Sama kaava ihan AINA jos kieltäydyn.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että miestäni haluttaa aina, kun minä teen jotain TYÖTÄ, esim. pesen lattioita, tyhjennän tiskikonetta, laitan ruokaa, haravoin... Tulee siihen takapuolen taa ja alkaa tökkien leikkisästi ehdotella: Isäntää panettaa! (Inhoan sitä isäntä -sanaa) Mulla taas vaan se itse työ mielessä siinä just silloin.
Mikähän kartanonherra se on entisessä elämässään ollut - ja minä pantava palkollinen?
Tyrkkää noissa tilanteissa miehellä luuttu/astia/kauha/harava käteen ja sano meneväsi valmistautumaan sillä aikaa kun hän viimeistelee kesken jääneet työt. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä kun silittelen, hyväilen vaimoa sohvalla, niskasta, selästä, hiuksista, kuiskaan jotain korvaan...kuulen vastauksen, että minä haluaisin katsoa tätä ohjelmaa mielummin, sitten lopetan ja odotan kaksi kuukautta, sitten saatan säälistä saada. Mahtava parisuhde!
Itse varmasti innostut vaimon silittelystä heti saman tien vaikka kesken suomi- ruotsijääkiekkopelin vaikka olisi viimeinen erä meneillään?
Älä änkää vaimosi kimppuun silloin kun hän haluaa rentoutua esim tv-ohjelman parissa.
Minun mieheni on samanlainen. Silloin kun haluan katsoa juuri sitä yhtä ohjelmaa kerran viikossa niin on silittelemässä ja sitten että aijaa miksi muka ei panna. On aivan kuin kateellinen jollekin ohjelmalle.
Ei tulisi itselle mieleenkään mennä vikittelemään miestä kun hän on keskittynyt johonkin ohjelmaan.
ei juma, en kestä näitä juttuja :D :D ei nää voi olla kaikki tosiakaan...
entiseni oli kauhea vonkaaja, sieltä tuli vaikka minkälaista ehdottelua, vaihtokauppojen ehdotusta, lähentelyjä (epämiellyttäviä, tyyliin sitä penistä esille ja sen heiluttelua tai todella typeriä ehdotuksia). kumma juttu että jaksoin katsella senkin aikaa. useimmiten yritti olla kai hauska, useimmiten oli vain karmiva.
nykyinen ei onneksi ehdottele vaan tulee vaan halailemaan ja hellimään ja siitä se etenee, jos on edetäkseen. ainakin toistaiseksi myös hieroo yms. ilman että tarvitsisi miettiä, onko tässä jokin taka-ajatus. näin on hyvä, mitään typeriä, tönkköjä ja mukahauskoja reploja en vain jaksaisi enää.
Kysymys tässä ketjussa vastanneille naisille: pidättekö miehestänne? Siis viihdyttekö hänen seurassaan tai peräti olette vielä rakastuneita?
Osa tavoista oli tietty alakoulun tasoa mutta en esimerkiksi ymmärrä että miksi lähelle painautuminen ja kevyt "hinkkaaminen" on niiiin ärsyttävää jos toista kohtaan on positiivisia tunteita. Jos positiivisia tunteita ei ole niin sitten tietty hinkkaaminen on erittäin ärsyttävää. Ainakin molemmin puolisessa positiivisessa suhteessa voi myös kertoa suoraan mikä toimii ja mikä ei.
Miehenä totean että jos tässä ketjussa on nyt ne ärsyttävimmät koottu niin taitaa olla mahdotonta koota listaa "ne mukavimmat". Ainakin omassa avioliitossa kokenut juuri sen että ainoa kriteeri on se että mikä juuri sillä hetkellä on vaimon mieliala. Tänään voi pieni vihjailu olla ällöttävää, pitää vaatia miehekkäästi. Huomenna miehekäs vaatimus on törkeää, pitäisi vain katseella koettaa sytyttää. Ylihuomenna katselu on toljotusta joka sammuttaa kaikki intohimot.
Seksielämä on käytännössä loppunut juuri siitä syystä että en ole päässyt lainkaan jyvälle siitä miten ehdotukset pitäisi hoitaa. Jos vaimoa ei huvita niin sitten ei huvita. Siinä ei auta siivoukset, imuroinnit, hieronnat tai vastaavat naistenlehtien fantasiat. Jos vaimoa taas sattuu huvittamaan niin sitten pitää sinun olla tikkana valmiina vaikka esim työhuolet painaisi koska miehelle kieltäytyminen olisi aviollinen itsemurha.
Eniten ottaa aivoon se että hoidan oman osani varmasti riittävästi kotitöiden osalta (siivous, tiskit, lasten hoito, lasten kuljetukset) ja takuuvarmasti täytän naistenlehtien vaatimukset mitä hyvältä perusmieheltä vaaditaan. Se ei kuitenkaan näköjään riitä mihinkään.
Ole siinä sitten mies.
Ex ukko kaivoi löysän vehkeen housuista ja sanoi" paa se kovaksi ni saat". Ja taatusti meni halut.
Entinen miesystäväni oli muo 9v nuorempi. koko ajan piti saada. Naapurin vanha mummo pyysi kahville, kun oli yksinäinen. Mies sanoi sille et mun pitää ensin saada tussua, sit tullaan. Hirveetä, mut totta. Hän jäi kotiin ja minä menin yksin, hävetti !
Mies ottaa munan esiin housuista ja alkaa "puhdistaa" sitä mun nähden, eli kaivaa esinahan alta sissijuustot sormella ja pyyhkii housuihinsa tms. Tämä siis pitäisi tulkita siten, että nyt olisi puhdasta kyrpää tarjolla... :S
Miten, siis miten ihmeessä te naiset oikein ajaudutte kymmenien vuosien parisuhteisiin tämmöisten miesten kanssa? En mitenkään usko, että tilanne olisi radikaalisti suhteen aikana muuttunut. Nämä jutut kyllä ovat varmasti suurimmaksi osaksi aitoja.
Alkaa nylkyttämään :D