Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
En yllättyisi meillä enää mistään tämän ketjun turn-offeista. Melkein kaikki on jo nähty. Ja sitten vielä tuo rakas rakoperseeni ihmettelee kun en ole heti suo vetisenä.
On jo nähty copterlinet, ajanvaraukset, läähätykset...
Jos nyt hetkeksi yritän unohtaa sen että munakas pitää omaa pipuaan maailmannapana eikä ole tajunnut minun ja pimpukkani yhteyttä, niin tässä muutama helmiheitto:
- Pimpiteltäiskö tänään?
- No ku pitäis saaha pillua.
- Onks meil tänää early night?
- Saa hivellä. (ja makaa halvaantuneena kastematona jorma liimaantuneena kasseihin)
- Vatkaa miun munia.
- Mites ois puoliyhteys? Suku...
- Tyhjennät sie miun kassit?
- Nonii. Pöksyt pois ja pylly pystyyn.
Sitäpaitsi luulisi basistinkin tietävän että hyvin viritetty soitin soi kauniimmin... ;-)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 23:15"]
Ootteko kaikki Vantaalta/Peräseinäjoelta vai miks teillä on noin juntteja miehiä?
[/quote]
Oletko käynyt koskaan Helsingissä? Minä olen, ja lähes masennuin. Totuus on joskus tarua ihmeellisempi.
Noh, onhan se maamme pääkaupunki.
Miten Vantaa ja Peräseinäjoki liittyy toisiinsa? Peräseinäjoki kuuluu nykyään Seinäjokeen, ei Vantaaseen. Tosin mulla on sukulaisia jotka asuu Vantaalla ja mies on kotoisin Peräseinäjoelta..
[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 00:04"]
kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo
GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!
[/quote]
Siis onko parempaa ku tää???
Ihmeellisiä kyllä, varsinkin nämä jotka paljastelee jossain sohvalla, eikö teillä ole lapsia?
Meillä ei kumpikaan sano koskaan mitään, ja nykyään onkin ihan liian harvoin seksiä, on lapset jotka hyökkää aamulla tai jopa keskellä yötä meidän sänkyyn, ja muutenkin nukutaan eri aikoina, mies on vuorotyössä, ja minä olen tälläinen yökukkuja.
Toivon kyllä että senkin päivän vielä näkisin että mies sanoisi jotain, tai edes heiluttelisi heppiään mun edessä vihjailevasti :D
Ruuan jälkeen mieheni tuli halaamaan minua, halatessaan röyhtäisi megasuuren ja äänekkään röyhyn suoraan korvaani. Tämän jälkeen katsoi mua silmiin ja kysyi: mites olis tänään tsukutsuku.. Ja tsukutsuku äännettä tehosti lantionliikkeella nytkyttäen edestakaisin.
Mikäpä se siinä, illalla sitten tsukutsuku.. ;D
ps. tätä kirjoittaa 34v nainen, joka itse ilmoittaa halukkuutensa seksiin esim. näin: menen nylkyttämään miehen reittä vasten ja tokasen "mua panettaa." Eipähän tuo ukkokaan ole hernettä nenään vetänyt, vaikka noin juntisti asiani ilmaisen.
Ihan huippu! Mukava että joillaki on vielä huumorintajua! :D
olisit huomannut, että sanoin peseytyväni vähintään kerran päivässä, joten likainen mun pillu ei ole koskaan. Ehkä mun mies sitten on omituinen, mutta se tosiaankin haluaa mua aina, eikä todellakaan välitä, olenko just käynyt suihkussa vai hikilenkillä.
"Lisäksi se on omituinen hygieniafriikki: ei mua ole koskaan häirinnyt se, missä "kunnossa" mun pillu on, kun mies haluaa nuolla. Itsepähän haluaa, miks mun pitäisi stressata siitä, milloin se on viimeksi pesty!"
yök.. noloa...
Aamuisin en vain halua herätä siihen, että muna on naamassa kiinni. Se ei toki johdu siitä, ettenkö pitäisi mieheni munasta, vaan siitä että olen järkyttävän aamu-uninen ja -äkäinen. Sen sijaan mut saa oikein mielellään herättää sillä lässynlässyllä lusikkaseksillä, mikä varmasti muuttuu rajummaksi panemiseksi, kunhan olen herännyt :)
Niin, ja mä olen nainen, 38 v.
Minulle tuli monta hauskaa naurua aluksi, sitten tuli paha mieli muutaman naisen puolesta ja lopulta alkoi vaan vituttaa, kun naiset haluaa yhtä ja haluaa toista, mutta kun sitä antaa mitä haluaa, niin ei kelpaakaan, kun on taka-ajatuksia.
Olen kolmekymmpinen nainen ja haluan kertoa teille, sekä naisille että eriyisesti miehille, että maitä naisia on olemassa erilaisiakin. Kaikki ei ole samasta puusta veistettyjä ja jos joku täällä sanoo, että ettekö miehet jo usko, ettei naiset tykkää tästä tai tosta, niin älkää aina uskoko suorilta. Ja naiset, miksi oikeasti yleistätte, tiedättekö todella mitä kaikki kanssasisarenne haluaa?
KYRPÄ ON IHANA! Tämä on nyt fakta, joka tarvii ehdottomasti saada esille. Niin monta naista on jo sanonut, että miehen elin on ruma tai ällö tai ei kiihota. Kyrpä on kiihottava, hellyyttävä, rakastettava, haluttava. Sitä saa läpsiä naamalle, sillä saa ja pitääkin tökkiä ja sitä pitää hieroa minua vasten, esitellä ja olla ylpeä siitä.
PURISTELU ON ELÄMÄN SUOLA. Kun minä täytän tiskikonetta, mies tulee ja puristaa perseestä. Kun minä seison röökillä, mies tulee ja puristaa tissistä. Kun katson telkkaria, puristetaan mistä sattuu ja huokaistaan - ihanaa! Ja minä teen samaa, kun _tekee mieli koskea_.
PILLU ON PILLU JA KYRPÄ ON KYRPÄ. Pimpsa, pimppa jne on pikkutytöllä, kikkeli ja pippeli pienillä pojilla, ne ei kuulu seksisanastoon eikä tarkoita aikuisen ihmisen sukupuolielimiä. Joku sanoi, että pillu on ruma sana ja alentavaa (niin kuin kaikki nyt ylipäätään tässä ketjussa naisten mielestä tuntuu olevan), mutta eihän mikään sana sellaisenaan ole alentavaa vaan se miten sitä käytetään. Pillu on kaunis sana ja kun minun mies puhuu mun pillusta se yhtälainen ylistys kun minun sanani hänen kyrvästään - se on jotain ihanaa, houkuttelevaa, viettelevää, seksuaalisesti järjettömän vetovoimaista.. Ei lainkaan alentavaa!
HIERONTA ON HIERONTA JA SEKSI SEKSIÄ. Kun haluan, että minun harteitani hierotaan, niin pyydän hierontaa. Kun haluan, että minua pannaan, niin pyydän, että minua pannaan. Kaksi ihan eriasiaa.
SEKSI ON ITSESTÄÄNSELVYYS. Se ei tunnu olevan, mutta niinhän sen pitäisi olla. Minulle on itsestään selvää, että me harrastamme seksiä joka päivä ja jos jommasta kummasta ei tunnu sille, niin sitten ei tunnu, ei siinä ole mitään loukkaantumista. Mutta kun on itsestään selvää, että harrastetaan seksiä, eikä se että sitä pitää ruikuttaa ja tehdä sirkustemppuja sen eteen, niin puolet tämän ketjun naisten ongelmista alkaa vaikuttaa aika olemattomille. Ja tottakai se on itsestään selvää, kaksi ihmistä on parisuhteessa ja rakastaa toisiaan, siihen kuuluu myös fyysinen himo ja sen toteuttaminen. Se suhde missä sitä seksiä ei ole on ystävyyttä.
SEKSI ON SEKSIÄ RAKKAUDELLAKIN. Ei tarvi puhua rakastelusta. Ei tarvi olla aina hellää ja hempeää ja lässynlää. Ei seksistä puhuminen vähennä rakkautta, ei seksistä nauttiminen vähennä rakkautta. Ei se, että seksi on villiä ja kiihottavaa tee siitä vähemmän rakastelua jos osapuolet rakastaa toisiaan.
HEMPEILY ON TYLSÄÄ. Moni nainen tuntuu kaipaavan hellyttä ja hempeyttä ja pussailua ja halailua. No niin moni mieskin kaipaa varmasti, mutta joutaa sitä halimaan sen panemisen jälkeenkin. Toisen vartalo on niin kiihottava, että pelkkä haliminen ja suuteleminen toimii kyllä sekin, mutta onhan seksi paljon kiihottavampaa (ja silloin tullaankin paljon kovempaa!) kun siinä on jotain meininkiä, estetiikkaa, rivoilua, kiimaa! Minua saa ottaa tukasta kiinni, laittaa rautoihin, lämpiä pyllylle, purra ja imeä, nuolla ja panna joka puolelta, mutta minua ei saa koskaan alistaa jokailtaiseen lusikkaseksiin ja hellään silittelyyn, pelkkä ajatus ahdistaa.
VEHKEELLÄ VAAN NAAMALLE! Voiko kiihottavampaa olla kuin herätä aamulla siihen, että mies seisoo sängyn vieressä kyrpä mun naaman kohdalla, työntää vehkeensä kasvoille ja kun herään riittävästä avatakseni suuni, ottaa päästä kiinni ja työntää kyrpänsä syvälle kurkkuun? Voi, se että tulee naamalle ;) Ei me kaikki naiset pelätä sitä miehistä elintä tai sen eritteitä, älkää uskoko vaikka kuinka väittäisivät.
NAISET TEKEE ALOITTEITA. Ihan oikeat suomalaiset naiset. Minä sanon ja teen, vihjailen ja toimin suoraan. Ja saan samaa takaisin. Kun minun tekee miestäni mieli, niin kerron sen. Jos en ole hänen kanssaan samassa paikassa, laitan viestin tai soitan. Kuvaviesti mun märkänä odottavasta pillustakin toimii ;) Jos ollaan yhdessä, kerron mikä kiihottaa, miksi kiihottaa, että haluan tai yksinkertaisesti puristan herkullisesta pyllystä tai alan hieroa jalkoväliä. Lasten nähden ei liian rivosti, mutta onhan se nyt mahtavaa, että lapsetkin kasvavat näkemään avointa, iloista ja onnellista seksuaalisuutta (ilman altistusta yksityiskohdille) kuin että vanhemmat on kuin näkkileipiä, kuivia ja irrallaan toisistaan. Mutta kun alpset nukkuu ja katsotaan telkkaria, niin kyllä minä ihan vaan avaan ne housut ja otan sen kyrvän suuhuni jos siltä tuntuu. Ja saman saan tietty takaisin. En ymmärrä miksi meillä pitäisi olla erikseen lupa koskea toistemme jalkoväleihin, kyllä se lupa on annettu jo kauan sitten ja jos en halua niin osaan kyllä sanoa ja se uskotaan. Mikä voisi olla kiihottavampaa kuin tulla yhtäkkiä yllätetyksi pehmeällä pillun hyväilyllä paikassa jossa sitä ei odottanut.
EI OLE OLEMASSA ESILEIKKIÄ. On vain leikkiä, seksuaalisuuden leikkiä. Se on kuin tuli, joka palaa vaan kun sinne laitetaan puita ja puhalletaan hiillokseen ennen kuin se kylmenee. Koko elämä on yhtä seksuaalisuuden leikkiä, eikä se ala tai lopu, on vaan halua ja tyydytystä vuoronperään. Mitä enemmän saa, sitä enemmän haluaa - omaa halua voi lämmitellä vaikka omalla kivalla ja kun tuntuu, että olisi kvia lämmitellä miestä, niin laittaa sille videopätkän siitä leikistä ja sanoo, etten hoitanut loppuun vielä, jäin odottelemaan sua ;) Ylläpitäkää seksuaalisuuttanne naiset, unohtakaa esileikit.
Naiset on venuksesta ja miehet on marsista.. jaadidaadi. Naiset ja miehet ovat ihan tältä samalta planeetalta, tarvitaan vaan kommunikaatiota ja joustamista molempiin suuntiin. Se mistä minä tykkään ei ole se mistä kaikki tykkää, mutta se on yksi näkökanta tähän hyvinkin homogeeniseen näkökantaviidakkoon - yritys kertoa, ettei kaikki ole samanlaisia, ettei kannata pelätä heiluttaa sitä kyrpää siellä kotona jos tuntuu, että se toimii. Puhutaan, puhutaan ja puhutaan. Ja muistetaan sanoa sille rakkaalle kumppanille, että tuo oli ihanaa, näytät hyvälle, mun tekee sua mieli ja rakastan. Puolin ja toisin.
Ja jotta kantaisin korteni kekoon tämän alkuperäisen kysymyksenkin tiimoilta: Minun mieheni ehdotuksissa ei ole mitään valittamista tai ärsyttävää, mutta eksän mielestä seksistä ei saanut puhua, sen piti tapahtua itsestään. En koskaan tiennyt halusiko hän vaan halia vai halusiko seksiä ja oli tosi vaikea reagoida oikein. Minusta rajut otteet, määrätietoisuus ja alistaminen on olleet aina kiihottavia ja tällainen halipusijuttu oli tosi kammottavaa. Mutta sanoa ei voinut, kun se ei ole sitten "itsestään".. Siksi se onkin eksä ;)
En jaksa ikinä kysellä seksiä muijalta, niin se joutuu ite kyselemään ja minä säästän kasvoni typeriltä ruinausjutuilta.
Saahan sitä haluta päivittäistä palvontaa mutta ei yksikään selkärangan omaava mies sitä tule teille antamaan.
ainakin yksi (huom!) vilkkaan seksielämän omaava nainen kertonut juuri sellaisesta miehestä joka antaa paljon hellyyttä seksiyritysten ulkopuolella. Mutta oikei. Selvästi tilanne ei tule miksikään muuttumaan, koska miesten ei tarvi sopeutua. Vain naisten. Ja tällä systeemillä se ei tule onnistumaan. Tässäkin ketjussa on moni nainen kertonut antavansa jatkuvasti seksiä vaikkei yhtään huvita. Niin minäkin. Eli vastaan kyllä tullaan. Vain miesten ei tarvi tulla yhtään vastaan.
Tuota, tulette vastaan miten? Valittamalla asiasta netissä, yrittämättä korjata asiaa siellä suhteessa?
Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että vähänkään vuotta pidemmissä suhteissa itseään kunnioittava mies ei rupea palvomaan sitä naista vain sen seksin takia. Niin käy kun olette sen palvonnan arvoisia. Pidätte itsenne kunnossa ja kohtelette sitä miestänne kunnioituksella niin voitte alkaa vaatimaan samaa häneltä. Juuri nyt ei näytä siltä että em. asiat toteutuisivat monenkaan tänne kirjoittaneen katkerissa tilityksissä.
Minulla on loistava nainen. Hän omasta halustaan tekee sellaisia asioita kuten herää hiukan tarpeellista aiemmin keittämään minulle aamukahvia (jonka osaisin itsekin keittää luonnollisesti mutten ala kieltämään toista jos hän kerran haluaa auttaa). Jos tulee sanomista, se tulee aiheesta eikä koska "menkat/vapaavalintainen tekosyy".
Vastavuoroisesti hänen luonaan ollessamme minä tiskaan pyydettäessä (satunnaisesti omasta aloitteesta), kokkaan, hieron, tuon kukkia (tmv. viimeksi teetin Iittalan lasinpuhaltajalla hänelle esineen), huolehdin hänen orgasmeistaan jne. jne.
Kuitenkaan me emme tee seksistä vaikeaa. Kumpikin tajuaa, että hemmottelu on välillä hyvin aiheellista ja usein kivaa molemmille mutta se ei ole edellytys seksille. Jos jompi kumpi herää keskellä yötä infernaaliseen panetukseen niin riittää että herättää toisen "strategisten" paikkojen hyväilyllä. Se on sitä vastavuoroisuutta kun huolehditaan toistemme tarpeista muulloinkin kuin silloin kun se palvelee juuri omia tarkoituksia.
Kun tekee 10 tuntia töitä ja käy pari tuntia treenaamassa niin ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa alkaa levittelemään ruusun terälehtiä sänkyyn tmv. turhamaista diibadaabaa. Jos silloin haluttaa niin silloin haluttaa ja kumpikin ymmärtää ettei silloin asiata tehdä mitään showta. Joo, se seksi on käytännössä molempia huomioivaa lähes aina, mutta se esileikki menee yleesä ihan muulla kuin noilla sirkustempuilla joita täällä ollaan vaadittu.
Tässä ketjussa tehdään taas asioista niin vaikeita ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään ja vieläpä ilman mitään syytä.
Saahan sitä haluta päivittäistä palvontaa mutta ei yksikään selkärangan omaava mies sitä tule teille antamaan.
ainakin yksi (huom!) vilkkaan seksielämän omaava nainen kertonut juuri sellaisesta miehestä joka antaa paljon hellyyttä seksiyritysten ulkopuolella. Mutta oikei. Selvästi tilanne ei tule miksikään muuttumaan, koska miesten ei tarvi sopeutua. Vain naisten. Ja tällä systeemillä se ei tule onnistumaan. Tässäkin ketjussa on moni nainen kertonut antavansa jatkuvasti seksiä vaikkei yhtään huvita. Niin minäkin. Eli vastaan kyllä tullaan. Vain miesten ei tarvi tulla yhtään vastaan.
Tuota, tulette vastaan miten? Valittamalla asiasta netissä, yrittämättä korjata asiaa siellä suhteessa?
Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että vähänkään vuotta pidemmissä suhteissa itseään kunnioittava mies ei rupea palvomaan sitä naista vain sen seksin takia. Niin käy kun olette sen palvonnan arvoisia. Pidätte itsenne kunnossa ja kohtelette sitä miestänne kunnioituksella niin voitte alkaa vaatimaan samaa häneltä. Juuri nyt ei näytä siltä että em. asiat toteutuisivat monenkaan tänne kirjoittaneen katkerissa tilityksissä.
Minulla on loistava nainen. Hän omasta halustaan tekee sellaisia asioita kuten herää hiukan tarpeellista aiemmin keittämään minulle aamukahvia (jonka osaisin itsekin keittää luonnollisesti mutten ala kieltämään toista jos hän kerran haluaa auttaa). Jos tulee sanomista, se tulee aiheesta eikä koska "menkat/vapaavalintainen tekosyy".
Vastavuoroisesti hänen luonaan ollessamme minä tiskaan pyydettäessä (satunnaisesti omasta aloitteesta), kokkaan, hieron, tuon kukkia (tmv. viimeksi teetin Iittalan lasinpuhaltajalla hänelle esineen), huolehdin hänen orgasmeistaan jne. jne.
Kuitenkaan me emme tee seksistä vaikeaa. Kumpikin tajuaa, että hemmottelu on välillä hyvin aiheellista ja usein kivaa molemmille mutta se ei ole edellytys seksille. Jos jompi kumpi herää keskellä yötä infernaaliseen panetukseen niin riittää että herättää toisen "strategisten" paikkojen hyväilyllä. Se on sitä vastavuoroisuutta kun huolehditaan toistemme tarpeista muulloinkin kuin silloin kun se palvelee juuri omia tarkoituksia.
Kun tekee 10 tuntia töitä ja käy pari tuntia treenaamassa niin ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa alkaa levittelemään ruusun terälehtiä sänkyyn tmv. turhamaista diibadaabaa. Jos silloin haluttaa niin silloin haluttaa ja kumpikin ymmärtää ettei silloin asiata tehdä mitään showta. Joo, se seksi on käytännössä molempia huomioivaa lähes aina, mutta se esileikki menee yleesä ihan muulla kuin noilla sirkustempuilla joita täällä ollaan vaadittu.Tässä ketjussa tehdään taas asioista niin vaikeita ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään ja vieläpä ilman mitään syytä.
Puuttumatta sen enempää keskusteluun (en ehdi), huomioni kiinnittyi yhteen asiaan: "hänen luonaan ollessamme". Ette siis asu yhdessä. Sanoisin, että vasta yhdessä asumisen aikana sen näkee, mikä on todellisuus. En toki tarkoita, että sinun suhteesi olisi automaattisesti paskaa jos muutatte yhteen :D Tarkoitan vaan, että erillään asuessa se meno on kuitenkin vähän sellaista kuhertelua vielä. Vaikka olisi oltu pitkäänkin yhdessä.
Kun tekee 10 tuntia töitä ja käy pari tuntia treenaamassa niin ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa alkaa levittelemään ruusun terälehtiä sänkyyn tmv. turhamaista diibadaabaa. Jos silloin haluttaa niin silloin haluttaa ja kumpikin ymmärtää ettei silloin asiata tehdä mitään showta. Joo, se seksi on käytännössä molempia huomioivaa lähes aina, mutta se esileikki menee yleesä ihan muulla kuin noilla sirkustempuilla joita täällä ollaan vaadittu.Tässä ketjussa tehdään taas asioista niin vaikeita ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään ja vieläpä ilman mitään syytä.
Joku mies kävi kertomassa että sellaista harrastaa mutta muuten on ihan vaan toivottu että oma ukko jättäis jonkun yksittäisen epäseksikkyyden pois.
Miehet tänne tuli katkeria tilittämään ja muuttivat ihan höpöketjun joksikin helvetin vääntömatoksi.
"Öö tota... Nussitaaks?"
Ja tämä aina siinä vaiheessa, kun olen itse aivan fiiliksissä kiehnäämässä mieheni sylissä. Tekisi melkein mieli vastata jotain luokkaa "Ei kun muuten vaan tässä oon" -_-
koska en itsekään ole yhtään parempi tai mitenkään chic ihminen, mutta eilen illalla kyllä meni yli.
Olin AIVAN poikki, lapset jostain syystä hyvin väsyttäviä aamusta iltaan ja vaikea oli ollut saada heidät nukkumaan yksi kerrallaan. Ja mies sen aikaa röhnötti tietsikan ääressä futista katsellen (asia josta jo olin räjähtänyt kun ei edes likaisia lautasia saanut pöydästä korjattua). No kun viimeinen mukelo oli pedissä vihdoin ja rojahdin sänkyyn niin eikös se mies tullut viereen kiehnäämään ja sanonut että "nyt sun täytyy vielä laittaa mut nukkumaan. Byääh, byääh ("lapsen itkua").
Voi helevetti sentään. Ei se tuollaista ole koskaan ennen tehnyt. Liekö tullut tästä ketjusta inspiraatiota hakemaan.
Vai luuletko oikeasti, että se perustelujen jankkaaminen joltain anonyymiltä auttaa kenenkään parisuhdetta tai mitään muutakaan. Kunhan jumittaa ketjua.
Minusta ongelma Facepalmin kanssa oli se, että hän jäi jankkaamaan tuota samaa asiaa kymmenien viestien ajaksi. Asian osoittamisessa itsessään ei ollut mitään vikaa, mutta ei tarvitse "tukkia" koko humoristista ketjua jankkaamalla, että naiset menkää itseenne, ja vaikka ei syytä olisikaan tai vaikka mitään todellista ongelmaa ei olisikaan, niin menkää silti.
TOKI siinä oli mukana varmaan monta muutakin kommentoijaa, joista Facepalm ystävällisesti viestinsä signeeraamalla teki itsensä tunnistettavaksi -> sai syytökset niskaansa.
Selitys tälle on ihan yksinkertainen. Niissä ympyröissä joissa minä vietän lähes kaiken aikani on ollut tapana perustella väite joka esitetään. Nyt on vain väitetty että kaikki vika on miehissä. Mitään perusteluja sille ei ole kuitenkaan tarjottu. Kun toistuvasti penää sitä perustelua niin se saattaa vaikuttaa jankkaamiselta sellaiselle joka ei sitä perustelua osaa antaa. Juuri nyt dialogi näyttää seuraavalta:
Random kommentoija: Kaikki vika on miehessä joka tekee kaiken väärin.
Minä: Niinkö? Oletko varma että itse et ole osa ongelmaa? Voitko itse vaikuttaa asiaan?
Minä: Millä perusteella?
Random kommentoija: Älä jankkaa, senkin tyhmänaama. Kaikki vika on miehessä joka tekee kaiken väärin.
Minä: Millä perusteella olen "tyhmänaama" ja millä perusteella mies tekee kaiken väärin ja voitko itse vaikuttaa asiaan?
Random kommentoija: Älä jankkaa, senkin tyhmänaama. Kaikki vika on miehessä joka tekee kaiken väärin.
Minä: Millä perusteella olen "tyhmänaama" ja millä perusteella mies tekee kaiken väärin ja voitko itse vaikuttaa asiaan?
Minä: Millä perusteella olen "tyhmänaama" ja millä perusteella mies tekee kaiken väärin ja voitko itse vaikuttaa asiaan?Ei siis ole ihme jos näyttää jankkaamiselta.
"rakastelua" exä ehdotti sillä et tulee käpälöimään ja vaikka sano sille ettei nyt ni ei muuta ku päälle ja väkisin sisään, sit ihmettelee miks en huohottanu niinku normaalisti tai sit ku vaivautu hieromaan, otti hieronta öljyy, pikapikaa selkä öljyyn ja sit siirrytään pakaroille ja pilluun ja alotti hommat. kolme vuotta ehittiin yhessä olla ja no yleensä ne hommat meni noin tai sit just toi löysän munan kaivaminen housuista ja sillä leikkiminen, eikä tietookaan siitä et ois ees yrittäny saada mua fiiliksiin. Ite ku halusin ni ei tarvinnu ku suudella kiihkeesti ja sivellä käsin selkää. miks se on miehille niin vaikeeta tajuta siis vaikka kertois ohjeet suoraan ja ääneen?
Oon muutenki villi tapaus ja seksii oli tarjolla millon vaan halus, missä halus ja miten halus. jopa asiat mistä en pitäny tein niitä silti ja mä ku pyysin vaan yksinkertasta hierontaa ni eihän siitä mitään tullu. :D Luojan kiitos et on nykysin exä eikä tarvi sen pärstää nähä enää ikinä. :D
Mua ei ärsytä se elimellä tökkiminen, sen housuista ulos ottaminen ja heiluttelu/koskettelu, eikä nuo sanalliset rivot tai vähemmän rivot ehdottelut, eikä tietenkään muu lähentely tai hellyyden osoitukset jotka johtaa seksiin. Mua ärsyttää miehessäni se, kun joskus alkaa tekemään em. kun minulla on kiire ja hän tietää sen. Esim. Mulla lähtee 20min päästä bussi, olen pukenut ja vielä pitäisi ehtiä meikata ja juoda kahvi ja sitten mieskin pitäis ehtiä hoitaa... Ja ärsyttävää myös on se, että jos vihjaan että tänään saa vaikka suikkarin, niin alkaa sitä VAATIMAAN just sillon kun mulla on joku juttu kesken ja kun yritän hienovaraisesti sanoa että myöhemmin tai hoidan tän jutun loppuun olen sit kokonaan sun, niin alkaa valitus "sä oot mulle VELKAA sen, senhän piti olla sillon heti kun MINÄ HALUAN". Huh huh... Arvata saattaa ettei mun enää siinä vaiheessa tee mieli yhtään mitään! En mä mitään velkaa ole, vaikka kivaa olenkin "luvannut", pitäis olla vähän tahdikkaampi. Niin ja sit sitä suututaan ja aletaan mieltä osottaa kun ei saa nyt ja heti. Onnellinen olen että mulla on mies joka mua haluaa ja rakastaa, mutta näitä ärsytyksiäkin löytyy.