Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
1041/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko kirjoitti:

Jos vaimoa taas sattuu huvittamaan niin sitten pitää sinun olla tikkana valmiina vaikka esim työhuolet painaisi koska miehelle kieltäytyminen olisi aviollinen itsemurha.

Olet säälittävä, etenkin jos pelkäät eroa noin paljon.

Vierailija
1042/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa munan esiin housuista ja alkaa "puhdistaa" sitä mun nähden, eli kaivaa esinahan alta sissijuustot sormella ja pyyhkii housuihinsa tms. Tämä siis pitäisi tulkita siten, että nyt olisi puhdasta kyrpää tarjolla... :S

Onko tää tottakaan? Ei voi olla.... Hyi helevetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu saa hiilloksen kytemään häpyluitteni holvissa. :)

Vierailija
1044/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu saa hiilloksen kytemään häpyluitteni holvissa. :)

Sait just hiillokseni sammumaan ja kekäleen lerpahtamaan.

Vierailija
1045/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se käyttäis sanaa "rakastella" ni ei kyllä heruis..

Vierailija
1046/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Oon eka kertaa vauva.fi:ssä, koska oon aina pitäny näitä totaalisena roskana. Mitä vielä: tää ketju on parasta pitkään aikaan! :D Ihme kun ei oo hetkeen natsannu makuuhuoneessa...

M28

Vierailija
1047/1174 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että! Oon eka kertaa vauva.fi:ssä, koska oon aina pitäny näitä totaalisena roskana. Mitä vielä: tää ketju on parasta pitkään aikaan! :D Ihme kun ei oo hetkeen natsannu makuuhuoneessa...

M28

Taidat olla joku katkeroitunut nainen, jolle mies ei anna.

Vierailija
1048/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies katsoo sellaisella kiiltävällä katseella ja tiedän, että hän haluaa seksiä, ei tarvis sanoakaan. Saattaa kuitenkin kysyä, että "tehtäiskö jotain kivaa" tai "tekis mieli pillua, tekiskö sulla", "olispa kiva hinkkautua lämpimään, kosteaan ja tiukkaan koloon..." tms yhtä ällöttävää. Tai sit alkaa vaan kourimaan tai hinkuttamaan itseään mua vasten. Niin ja tuo munan vetäminen housuista ja sillä heiluttelu - voiko vastenmielisempää näkyä olla?

Joo, ja tätä tapahtuu lähes joka helvetin ilta. Ei kiinnosta yhtään, kun univelkaa on, vastuullinen työ, viisi lasta joista kaksi nukkuu huonosti ja isoimmat on teinejä jotka saattaa kuunnella seinän takana jne. Yritän sysiä kauemmaksi miestä mutta se joko loukkaantuu ja muuttuu kärtyksi tai sitten ei luovuta vaan jatkaa ehdotteluaan. Pakko siksi suostua muutamana iltana vaikka kuin ällöttää. Eikä miehelle riitä pikapano tai se, että otan siltä suikkiin. Ei, vaan mun on pakko lähteä mukaan ja saada itsekin, väkisillä. Yritä siinä ajatella kiihottavia ja saada itsesi vireeseen, kun ei yhtään kiinnosta ja haluttais vain nukkua. Piinasta et pääse, ennen kuin olet saanut orgasmin, jota et ole halunnut alun alkaenkaan.

On mulla varmaan hyvä mies, kun haluaa joka ilta, kehuu seksikkyyttäni, tuo kukkia, halailee, pussailee, ihailee, huolehtii mustakin rakastelun aikana jne. Vika on minussa, kun ei vaan jaksa kiinnostaa seksin ylitarjonnan vuoksi. Kun näkee jo töistä tullessa miehen kiiltävän katseen liikkuvan vartalolla niin iltapäivä on pilalla valmiiksi. Tietää että taas on pakko virittää itsensä kiihotuksen tilaan, koska vähempi ei miehelle riitä. Tätä siis lähes joka helvetin päivä.

Sillä on liian hyvä mies. Muutama vuos yksin tai jonkun vässykän kanssa tekis hyvää.

Vierailija
1049/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yleinen varmaan, eli alkaa tökkimään munalla. Joka iltainen juttu, mut ei se nyt niin ärsyttävää ole. Aina sytyn kyllä itsekin, mutta ihmetyttää miten joka ikinen ilta toista haluttaa.

Ikävää, että sulla on tuomonen mies, siitä ei mkukaan tykkää. . JA oma syys, mitäs olet niin seksikäs.  Tiedetäänhän totuus, ei miehilla ole tunteita, ne vain käyttää hyväksi.

Vierailija
1050/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun "vakituinen" saattaa kysyä että "homostellaanko?". On mies ja minä nainen. Kiihottavaa...yleensä vastaankin että "mistäs sinulle mies löydetään tähän hätään?". Jostain syystä tuo avaus ei juuri koskaan johda seksiin :D

Vierailija
1051/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä tulee sänkyyn alasti. Se on selvä merkki. Samoin tuo löysän tavaran heiluttelu. Se on tosin iljettävää. Aamuisin se tökkii kovalla elimellä persuuksiin kun mieli tekee..

Vierailija
1052/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko kirjoitti:

Kysymys tässä ketjussa vastanneille naisille: pidättekö miehestänne? Siis viihdyttekö hänen seurassaan tai peräti olette vielä rakastuneita?

Osa tavoista oli tietty alakoulun tasoa mutta en esimerkiksi ymmärrä että miksi lähelle painautuminen ja kevyt "hinkkaaminen" on niiiin ärsyttävää jos toista kohtaan on positiivisia tunteita. Jos positiivisia tunteita ei ole niin sitten tietty hinkkaaminen on erittäin ärsyttävää. Ainakin molemmin puolisessa positiivisessa suhteessa voi myös kertoa suoraan mikä toimii ja mikä ei. 

Miehenä totean että jos tässä ketjussa on nyt ne ärsyttävimmät koottu niin taitaa olla mahdotonta koota listaa "ne mukavimmat". Ainakin omassa avioliitossa kokenut juuri sen että ainoa kriteeri on se että mikä juuri sillä hetkellä on vaimon mieliala. Tänään voi pieni vihjailu olla ällöttävää, pitää vaatia miehekkäästi. Huomenna miehekäs vaatimus on törkeää, pitäisi vain katseella koettaa sytyttää. Ylihuomenna katselu on toljotusta joka sammuttaa kaikki intohimot.

Seksielämä on käytännössä loppunut juuri siitä syystä että en ole päässyt lainkaan jyvälle siitä miten ehdotukset pitäisi hoitaa. Jos vaimoa ei huvita niin sitten ei huvita. Siinä ei auta siivoukset, imuroinnit, hieronnat tai vastaavat naistenlehtien fantasiat. Jos vaimoa taas sattuu huvittamaan niin sitten pitää sinun olla tikkana valmiina vaikka esim työhuolet painaisi koska miehelle kieltäytyminen olisi aviollinen itsemurha. 

Eniten ottaa aivoon se että hoidan oman osani varmasti riittävästi kotitöiden osalta (siivous, tiskit, lasten hoito, lasten kuljetukset) ja takuuvarmasti täytän naistenlehtien vaatimukset mitä hyvältä perusmieheltä vaaditaan. Se ei kuitenkaan näköjään riitä mihinkään.

Ole siinä sitten mies.

Itseäsi tuntuu vaivaavan se, että pitäisi olla valmis kun vaimoa sattuu huvittamaan, vaikka sinulla on huolia. Mutta vaimoa sitten ei saisi vaivata mitkään huolet, kun mies sentään sankarillisesti hoitaa oman osansa kotitöistä. Päästään tässä sentään siihen lopputulokseen joka on miehille seksiä tärkeämpää: kotitöitä ei tarvitse tehdä, kun niistä ei tule palkintoseksiä. Sohvalta ei siis tarvitse nousta enää koskaan.

Vierailija
1053/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan kauhuissani taas tästäkin keskustelusta.  Jos vaimo kuolee, en varmasti eläessäni vilkaise enää yhteenkään naiseen.  Jos taas en olisi onnellisesti naimisissa, niin vanhana poikana turvautuisin lähinnä kai netistä löytyviin eteerisiin bambi-lesbo-seksivideoihin, ja omaan käteen.  Ei tulisi pieneen mieleenkään ilmoittautua vapaille markkinoille enää.  Olette kummasti avannut silmiäni ihmisyyden suoranaisesta alennustilasta. Voi kristus sentään, näitä Teidän juttuja kun lukee, niin tajuaa olevansa maailman onnellisin mies.

Siis ihan oikeasti...  RAKASTELUA voi siis ehdottaa VÄÄRÄLLÄ tavalla ?  Mitähän tästä ovat mieltä ne palstan sinkkunaiset, joilla se oikea ei ole koskaan edes tullut vastaankaan ?

Aika itsevarmaa: "jos vaimo kuolee". Ei ole siis etäisintäkään mahdollisuutta että vaimo jättäisi? Hän voi ihan hyvin olla täällä kirjoittelemassa. Eiköhän tuo sinunkin järkytyksesi johdu siitä että löysit omat temppusi täältä. "Ihmisyyden alennustila" :D

Vierailija
1054/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä säälin teidän miehiä.. En ihmettele että ovat nykyään "tökeröitä" ehdotellessaan seksiä oman puolison kanssa, kun ovat varmaan vuosia joutunut vonkaamaan ja saavat harvoin seksiä, joka kuuluu normaaleiden ihmisten läheisyyteen parisuhteessa! Itsetunto selvästi nollissa, kun eivät kehtaa naiselleen ehdottaa läheisyyttä :( saavat vaan haukkuja ja vähättelyä varmasti joka pv jostain. Ainakin mitä tätä palstaa lukee.

T: Onnellisesti hyvässä parisuhteessa, jossa kumpikaan ei pidä ehdottelua ällöttävänä ja inhottavana

Vierailija
1055/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei vastaa ihan aiheeseen mutta mies tuppaa aina räpläämään kassejaan (ylläriylläri), siten että ottaa sitä pelkkää nahkaa kalsareiden välistä ja pyörittelee sitä sitten sormien välissä.

No mua tietenkin ällöttää se niin yks ilta kun katseltiin telkkaria ja makoiltiin jalat vastakkain niin otin sitten häpyhuulen esiin pikkareiden välistä ja rupesin räpläämään sitä "muina miehinä". Vielä mitä! Mies katsoi eka kulmat kurtistellen ja sitten (tästä päästäänkin itse aiheeseen), päästi sen iänikuisen mmh huokauksen ja "mitäs mitäs otas housut pois ja istu mun naamalle".

Vierailija
1056/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on hauska lukea miehenä. Meillä se on niin, että tein aloitteen varmaan noin neljä kertaa viidestä ja näistä ehkä yksi johti seksiin. Vaimo yleensä sai, kun sen aloitteen viitsi tehdä. Hänen tapansa on kysyä "halailtaisko vähäsen". Itse yleensä halailin, silittelin selkää, lonkkaa ja reittä ja suukottelin niskasta. En mielestäni ollut härski tai tyylitön.

Nykyään pyrin välttämään aloitteiden tekemistä, sillä en koe sitä palkitsevaksi. Vaimo saa yleensä vieläkin, kun tekee aloitteen. Usein tykkään antaa myös pakit kun itseä ei niin kiinnosta (harrastan nykyään paljon sooloa). Olen havainnut uuden suhtautumiseni tekevän itsetunnolleni hyvää eikä vaimokaan pahemmin tunnu nokkiinsa ottavan. Voin suositella muillekin miehille vastaavaa käytöstä.

Vierailija
1057/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike kirjoitti:

Tätä ketjua on hauska lukea miehenä. Meillä se on niin, että tein aloitteen varmaan noin neljä kertaa viidestä ja näistä ehkä yksi johti seksiin. Vaimo yleensä sai, kun sen aloitteen viitsi tehdä. Hänen tapansa on kysyä "halailtaisko vähäsen". Itse yleensä halailin, silittelin selkää, lonkkaa ja reittä ja suukottelin niskasta. En mielestäni ollut härski tai tyylitön.

Nykyään pyrin välttämään aloitteiden tekemistä, sillä en koe sitä palkitsevaksi. Vaimo saa yleensä vieläkin, kun tekee aloitteen. Usein tykkään antaa myös pakit kun itseä ei niin kiinnosta (harrastan nykyään paljon sooloa). Olen havainnut uuden suhtautumiseni tekevän itsetunnolleni hyvää eikä vaimokaan pahemmin tunnu nokkiinsa ottavan. Voin suositella muillekin miehille vastaavaa käytöstä.

Miten tämä liittyi ketjun aiheeseen? Oliko siis vaimosi tapa ehdottaa mielestäsi ärsyttävä?

Vierailija
1058/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä säälin teidän miehiä.. En ihmettele että ovat nykyään "tökeröitä" ehdotellessaan seksiä oman puolison kanssa, kun ovat varmaan vuosia joutunut vonkaamaan ja saavat harvoin seksiä, joka kuuluu normaaleiden ihmisten läheisyyteen parisuhteessa! Itsetunto selvästi nollissa, kun eivät kehtaa naiselleen ehdottaa läheisyyttä :( saavat vaan haukkuja ja vähättelyä varmasti joka pv jostain. Ainakin mitä tätä palstaa lukee.

T: Onnellisesti hyvässä parisuhteessa, jossa kumpikaan ei pidä ehdottelua ällöttävänä ja inhottavana

Tuo oletuksesi ei perustu yhtään mihinkään.

Vierailija
1059/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Aina vaan vali vali.

Älkää ihmetelkö jos miehenne menee vieraisiin.

Vierailija
1060/1174 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mike kirjoitti:

Miten tämä liittyi ketjun aiheeseen? Oliko siis vaimosi tapa ehdottaa mielestäsi ärsyttävä?

Vaimon tapa on perinteisen nössö ja kiihkoton, mutta ihan ok. Viesti liittyy aiheeseen siten, että niin monet naiset kokevat ihan (mielestäni) tavanomaiset miesten lähestymisyritykset "ällöttäviksi" tai vastenmielisiksi, jos sattuvat lähestymishetkenä olevan sillä päällä. Toki hyvinkin vastenmielisiä ehdotustapoja ketjusta löytyy. Voin toki tarvittaessa piirtää kuvan (sellaisen miellekuvan), jos mielestäsi viesti tuntuu aasinsillalta