Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
961/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäisenä tulee tuollainen testosteronien tason lasku vastaan että tuon kestäisi. Itse olen 30v sinkkumies, ja lähtisin kyllä tuollaisesta tilanteesta kävelemään kk kuluttua, jos ei parannusta tulisi.

Tosin jos sulla on lapsia ja muuten olet kiintynyt vaimoosi, ehkä kannattaisi jutella asiasta, vaikka sillä tavoin että et suoraan tästä tilanteesta puhu ellei pakko, mutta että pääsette keskustelemaan seksistä ja sen tärkeydestä.

Jos ei sekään auta, niin mikset jostain muualta salaa hankkisi sitä seksiä. Ei varmaan hirveän vaikeaa näinä internet aikoina. Ei kannata ainakaan huonoa omatuntoa ottaa. Ihmisellä on tarpeensa.

Vierailija
962/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusongelma oli se, että kaikki syy oli minussa miehenä. Jos tuuli kaatoi puun jalkakäytävlle, seksi ei luistanut, aamukahvi maistui pahalta tai pyörästä puhkesi rengas oli syy tavalla tai toisella minun miehenä.

Vaihdoin naista, ja tilanne parani. Otin positiivisen ihmisen.

Edelleen esimerkiksi seksissä on kuivempia kausia, mutta nykyinen naiseni sanoo rehdisti, että hänellä on nyt hiljaisempi kausi, syyllistättä minua. Olen uuden puolisoni kanssa erittäin onnellinen. En vaihtaisi päivääkään pois, mutta aiemman naiseni kanssa eläminen opetti, että negatiivisuus tarttuu, masentaa ja murentaa parisuhteen perustan.

Nykyistä naistani puristelen, läiskin kalulla, hieron, ja ärsyttävin tapani ottaa seksiä saattaa olla, että sanon toisinaan "suu kiinni ja naama tyynyyn, pylly ylös, minä panen sinua nyt."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1174 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on niin ihanaa, että mulle on ihan sama miten hassusti mun mies sitä pyytää, kunhan pyytää se on tärkeintä. Usein kyllä minä teen aloitteen. Mutta siis so what, miten sitä pyytää, eikös se itse asia ole tärkeintä, eli se, että mies haluaa seksiä?

Saattaa ehdottaa esim. että "pannaanko" tai "otappas suihin" tms. mutta mun mielestä siinä ei oo mitään vikaa.

Vierailija
964/1174 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tosiaan heiluttelee löysää kulliaan, niinku näköjään monen muunkin mies. Mutta mun mielestä se ei todellakaan oo vastenmielistä, vaan hassua ja jos mies vihjaa sillä seksiin niin oon heti innoissani et pääsen panemaan. Meidän suhteessa se oon minä joka haluaa enemmän seksiä ja sortuu välillä vonkaamaan. (mies on mua 15 vuotta vanhempi) Nyt oon jo hyväksyny et mies haluaa vaan muutaman kerran viikossa. Ite varsinkin alussa halusin monta kertaa päivässä ja olin ihan masiksissa jos en jonain päivänä saanu kertaakaan. :P Ja suhteen alussa riitti jos mies vaan viittaskaan seksiin, niin olin jo ihan märkä.

Vierailija
965/1174 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on pelkästään hyvä että tuo trolli ilmoittaa jo otsikossa millä kehonkielellä hänen viesteihinsä tulee suhtautua.

Mun mielestä on hyvä että osaat purkaa kiukkuasi täällä, vaikka sitten noinkin lapsellisella tavalla. Sun ei toivottavasti ole tuon seurauksena tarve purkaa kiukkuasi lapsiisi. Minulle tuo kertoo vain sen että olen kohdallasi oikeassa. Kaikki voittavat. :)

Vierailija
966/1174 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskaan tehny aloitetta eikä perus vihjailun (koskettelu, pussaillu jne) avulla ymmärrä antaa. Aina pitää sanoa suoraan, että nyt mä tahon seksiä ennenku mitään tapahtuu. Turhauttavaa.

Lisäksi ei miestä kiinnostanu ollenkaan minun mielihyvä, kunhan itse laukeaa.

Tuota noin. Miehissä on puheiden perusteella tuon osalta kaksi koulukuntaa. Ne jotka ottavat kaiken läheisyyden aloitteena seksiin ja ne jotka vaativat "käynnistyäkseen" suorempaa toimintaa. Ongelma noissa "pussaillaan vähän ja halitaan"-tyylisuunnissa on se ettei ainakaan oman kokemuksen mukaan viattomalla pussailulla, puoliviattomalla ohi mennen pussailulla ja aloitteella seksiin ole mitään käytännön eroa. Toki naisen omassa päässä ero on selkeä koska aie ja yleensä fiilis on eri. Kuitenkin, jos se ei käytännön toteutuksessa selkeästi näy tai sitten iskosta jotain maneeria miehen päähän signaaliksi siitä mitä tuleman pitää niin harvemmin kai nuo ukot ymmärtävät mistä on kyse.

Noin niin kuin miehenä voin kyllä myöntää ihan suoraan että olen melko huono lukemaan niitä piiloviestejä joita joidenkin naisten itseilmaisu on pullollaan. Käsittääkseni se osa miehistä joka ei kuulu kanssani samaan sarjaan koostuu pääasiassa niitä joiden olisi ulkoisen antinsa perusteella ollut aiheellista syntyä tytöiksi.

Vierailija
967/1174 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin raskaasti otti tuon kopterina pörräämisen (?), siis että kaikki naiset on pahoja, kun ei kiihotu kopterista ( kun sitä alastonta munaa pyöritellään ja pahimmassa tapauksessa pompitaan sängyllä samalla)?

Vierailija
968/1174 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sitten miehessä jotain vikaa jos nainen joutuu ehdottamaan?

Luulisi että nimenomaan ei ole jos nainen haluaa myös sitä seksiä tarpeeksi tehdäkseen aloitteen.

Vierailija
969/1174 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taijan tosin olla aika lailla poikkeus kun tuntuu että haluan useimmin kun mies.mies on sanonut välillä ettei huvita tai muuten tehnyt selväksi ettei nyt ja ite olen aina kyllä suostunut.no ei nyt aina ole kauheasti huvittanut täytyy kyllä myöntää,varsinkin kuin olen makoisasti nukkumassa aamulla, kauhean näköisenä ja olo on kaikkea muuta kun seksikäs!eikä sitä seksiä voinut tietenkään harrastaa silloin illalla, kun oli tissit kaulaan asti ja meikit päässä ja muutenkin yritin viestittää että nyt tekisi mieli ja ukko sanoo että kylläpä väsyttää ja alkaa kuorsaamaan vieressä. mutta kaippa se on niin että suostun kun saa kun sitten ei tiiä taas milloin saa:Denkä jaksa tehdä aina aloitetta kun sitten jos ukko kieltäytyy niin halut kyllä rapisee pitkäksi aikaa poijes.

öö, mitäpä jos miestäsi ei erityisesti nappaa "tissit korvissa ja meikit PÄÄSSÄ"-meininki? Äämien harhaluulo, että miehet tykkää puuterilla kuorrutuksesta

Vierailija
970/1174 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli emäntä kotona tai ei nii joka tapauksessa meillä peitto heiluu joka ilta. En tiiä miten teillä muilla.

Vierailija
971/1174 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harastettaisko seksUa?"

Jotenkin toi vaan särähti korvaan.

Vierailija
972/1174 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun mies haluaa, että mulla on toppatakki päällä, pipo päässä ja lapaset kädessä. Alaosassa ei saa olla mitään. Sitten mun pitää ratsastaa niissä vaatteissa kunnes mies tulee. Aluksi tämä vaikutti hauskalta, mutta nyt olen ihan väsynyt tähän ja varsinkin kesällä se on kauheen kuumakin! Mutta tämä on ainoa tapa, jolla mies suostuu harrastamaan seksiä kanssani.

Vierailija
973/1174 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joskus: Olisko kiva jos Matti (mieheni nimi) olis kukkarossa? Voi jessus!

Vierailija
974/1174 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ikinä ajatelleet KESKUSTELLA ASIALLISESTI miehenne kanssa seksiasioista? Ei kai se mieskään mikään ajatusten lukija ole? Miehelle pitää kertoa mitä haluatte. On lapsellista kuvitella että mies voisi tietää miltä teistä tuntuu jos ette ole sitä hänelle kertoneet. Ja jos seksihalut ei kerta kaikkiaan kohtaa, pitää puhua vaihtoehdoista. Se että toinen joutuu elämään jatkuvassa puutteessa ja toinen pihtaa, ei johda muuta kuin katkeruuteen puolin ja toisin. Jos kerran epätyydyttävä seksi saa elämänne noin vaikeaksi, niin kannattaisiko erota?

Meillä menee mieheni kanssa loistavasti monen vuoden jälkeenkin. Välillä seksiä usein, välillä vähemmän. Saan hellyyttä ilman että kuvittelen mieheni haluavan vain seksiä. Joskus rakastelmme spontaanisti, joskus suunnitellusti. Joskus olen suostunut vaikka ei sillä hetkellä olisi oikein huvittanutkaan. Jälkeen päin on kuitenkin ollut hyvä olo. Asiat sujuu kun niistä puhuu asiallisesti.

Vierailija
975/1174 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä puhunkin, mutta se ei ymmärrä. Ja tämä liittyy kaikkiin muihinkin asioihin parisuhtteessa ja yhteisessä elämässä. Ainoa tapa saada viesti varmasti perille on HUUTAA ja sitten se ehkä muistaa vuoden tai kaksi. En vielä kyennyt siihen, että huutaisin: En haluu nähdä sun löysää munaa ääliö!

Vierailija
976/1174 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tääkin ketju jo kertoo paljon siitä miksi avioerojen määrä on niin valtava. Molemminpuolinen kommunikaation puutteellisuus, naisen jatkuva haluttomuus ja kyvyttömyys ymmärtää omaa sekä miehen seksuaalisuutta ja miehen kyvyttömyys ilmaista tunteitaan oikealla tavalla ja ymmärtämättömyys naisen seksuaalisuutta kohtaan. Kyllä seksi- ja parisuhdeterapeuteilla kukkarot suurenisi miljoonilla jos kaikki ongelmapariskunnat hakeutuisivat terapiaan.

Joku täällä kertoi, että ärsyttävää on kun mies syttyy niin nopeasti. Naiset eivät tunnu ymmärtävän, että miehet eivät voi useinkaan tälle nopealle syttymiselle mitään. Se kuuluu miesten luontoon ja miehen hormonitoiminta on erilaista kuin naisella. Sitä on vaikea ymmärtää miksi luonto on asiat näin järjestänyt, että miehen tarve siittää on voimakkaampi kuin naisen halu olla yhdynnässä, vaikka lapsia ei ole tarkoitus tehdäkään aina seksissä. Yhtälailla miestenkin tulee ymmärtää se, että naiset eivät syty yhtä helposti.

Miehen ja naisen aivot yksinkertaisesti ovat erilaiset. Testosteroni on se mitä voi "syyttää". Kun poikasikiön sukupuolinen kehittyminen kohdussa etenee, on testosteronin määrä yhtä korkea kuin murrosikäisellä ja aivoissa oleva osa, joka vaikuttaa empaattisuuteen ja tunteiden käsittelyyn, "surkastuu" osaksi testosteronin vaikutuksesta. Tämän vuoksi mies ei välttämättä kykene ymmärtämään naisten suuria tunnemyräköitä eikä välttämättä osaa ilmaista tunteitaan ja halujaa oikein. Mutta kaikelle on tarkoituksensa, koska miehen tulee pystyä olemaan paineen alaisissa tilanteissa rationaalinen ja tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkevat liikaa.

Kyllä monien kommentoijien olisi syytä katsoa peiliin, pyytää puoliso pöydän ääreen ja keskustella vakavasti asioista niiden oikeilla nimillä aikuismaisesti ja kypsästi. Ongelmien hautominen mielessä ja sitten niiden purkaminen aika ajoin suurempien riitojen yhteydessä ei johda mihinkään hyvää ikinä. Kommenteista kuitenkin voi aistia sen, että asiasta ollaan joko tekemässä ongelmaa tai se on jo olemassa.

Kertokaa niille miehillenne suoraan, mutta hienovaraisesti mitä ajattelette heidän ehdotteluistaan ja kuinka voisi tehdä asiat toisin. Ihan turha olettaa, että toinen on ajatustenlukija. Jos kuitenkin kyse on puhtaasti haluttomuudesta niin kannattaa miettiä syitä siihen ja ratkaisuja. Kumppanista ei saa tehdä syytä omaan haluttomuuteen vaan asia on käsiteltävä oman pään sisällä ja tutkittava omaa seksuaalisuutta. Sitä kautta voi sitten löytää ratkaisuja ja pystyy auttamaan kumppania ymmärtämään ja toimimaan paremmin. Mutta aivan yhtä lapsellista itkeä sitten keskustelupalstalla näitä asioita kuin on joidenkin miesten lapsekkaalta kuulostavat seksiehdottelut, vaikka tämä onkin aikamoinen huumoriketju.

Vierailija
977/1174 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hassu kiertoilmaisu. Ja se on joskus muodossa "mitä jos tänään vetäydyttäisiin..."

Tai "vois vähän vetäytyä tänään".

Vierailija
978/1174 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni neuvominen on hyvä ajatus, ellei mies sitten ota sitä loukkauksena (niitäkin on). Ainakin oma mieheni kertoo usein, että hänellä on joskus vaikea löytää klitoristani, kun se on aika pieni. Sama ongelma on ollut myös muutamilla aikaisemmilla miehillä.

Mua rupesi jostain syystä naurattaa toi ja tekis ihan sikana mieli sanoa tollaselle miehelle, että "mullakin on vaikeuksia löytää sun munaa kun se on niin pieni" :D

Vierailija
979/1174 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla se oikea tapa sitten?

Täällä ei hyväksytty suoraa puhetta, ehdottelua, fyysistä kontaktia (hieronta, hyväily/kouriminen), eikä edes munaa naamalle :D

Mitä muita vaihtoehtoja jää? :D

on yh-den nai-sen kir-joit-ta-ma.

Hablas español?

Francais?

Italiano?

Svenska?

English?

Latinum?

Yksi nainen on kirjotellut itsekseen koko viestiketjun? Mahtaa olla tosiaan vaikia tapaus. Ja tylsistynytkin vielä.

Minä luulin, että jokainen viesti olisi eri naisen kanta tähän keskusteluun mutta näköjään erehdyin. Kiva, että korjasit.

Vierailija
980/1174 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 18:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2012 klo 14:25"]

innostus lopahtaa justiinsa siihen ku ton kysymyksen kuulee sängyssä.. ja totta sekin että pikkasen muka vähän hierotaan ja sit pitäis olla jo heti valmista kauraa ja kintut levällään..
pannuun ottaa myös se että se mulkku pitää työntää siihen naaman eteen ja sillä huitoo tai muuten vaa oikeen näkyvästi näplätä löysää kalua nii et alkaa seisoo.
en oikeen jaksa näitä miehiä aina ymmärtää..huoh..

Et sitten kuitenkaan ole vaivautunut näyttämään miehelle kuinka sua pitää sormettaa? Naisisissa nimittäin on isoja eroja siinä (voi olla miehissäkin, ei ole kokemusta): Se ei ole läheskään sama millaisella rytmillä, millä alueella ja millä voimakkudella sormea pyörittää, yhtä pitää koskea kevyttäkin kevyemmin ja uittaa toisella kädellä 2-3 sormea sisään, toista taas pitää painaa niin kovaa että alka pelätä rikkovansa paikat eikä sisälle saa työntää mitään.

Kaikki naiset eivät todellakaan pidä sormettamisesta!

Jonkun pitäisi ottaa kirjoittaakseen opus "Kuinka saadaan nainen haluamaan seksiä".

Jos tuollainen opus olisi asioista edes puoliksi kartalla, sen kirjoittajasta tulisi monimiljardööri ja opuksen levinneisyys menisi parissa vuodessa Raamatun ohi.