Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
941/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on onneksi tajunnut sen, että naisen täytyy vain tuntea itsensä kauniiksi ja haluttavaksi ihan joka päivä, jotta hänen seksuaalisuutensa kukoistaa ja seksiä riittää parisuhteessa. Se on kiva tekstari, suukko niskaan, muutama kehuva sana ja katse kun olen lähdössä töihin...pieniä juttuja, joita tapahtuu joka päivä ja jotka eivät tähtää sinällään seksiin, vaan siihen, että minulla on hyvä mieli. Ihan samanlaisia asioita, joita minä teen hänelle.

Ja seksiä saadaan kumpikin tarpeeksi.

n40

Vierailija
942/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää vaan kuinka moni on sanonut, ettei penis ole kiihottava. Siis mitä...

Penis on osa miestä. Tottakai sen pitäisi kiihottaa. Ymmärrän toki, että vähän etoo jos joku tulee löysällä kusenhajuisella katkarapukokoisella lerssillä läpsimään, mutta senkin voi ottaa huumorilla. Suuttuisin omalle miehelleni aika tavalla, jos sanoisi ettei oma alapääni ole hänen mielestään kiihottava.

enkä todellakaan loukkaantuisi jos mieheni sanoisi että alapääni ei ole kiihottava, ei tuo mikään kauniskaan ole =D

En kyllä ymmärrä miehiä että miten he voivat kiihottua jotain kuvia katsomalla. Itse olen bi, mutten ole kuvista ikinä kiihottunut, se on se itse toiminta mikä kiihottaa.

No, en tarvitse visuaalisia ärsykkeitä kiihottumiseen ja se löysänä/puolilöysänä roikkuva/heiluva elin on kaukana kauniista ja kiihottavasta.

Laasanen ja kumppanit: Ei nämä viestit tarkoita sitä että nämä kaikki kirjoittajat ovat 24/7 haarat tiukasti kiinni ja naama naarasnorsun sukupuolielimellä. Tottakai siinä puolisossa on ärsyttäviä tapoja, kaikissa meissä on. Oma mieheni ärsyyntyy siitä että siivouspäivinä en pese hampaitani kuin vasta siivoamisen jälkeen, kun olen käynyt suihkussa. Häntä myös ärsyttää se että nukun yöpaita päällä ja housut jalassa, kuulemma pitäisi olla alasti. Häntä ärsyttää myös se, että pidän enemmän nopeista sessioista ja se että en pidä siitä että minulle annetaan suuseksiä.

No, päästään omaan ärsytykseeni: Hän laittaa päänsä haaroihini. Oikeasti se on todella ärsyttävää. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ärsyyntyy siitä että siivouspäivinä en pese hampaitani kuin vasta siivoamisen jälkeen, kun olen käynyt suihkussa. Häntä myös ärsyttää se että nukun yöpaita päällä ja housut jalassa, kuulemma pitäisi olla alasti. Häntä ärsyttää myös se, että pidän enemmän nopeista sessioista ja se että en pidä siitä että minulle annetaan suuseksiä.

Jos puhuisin niinkuin muutama äijä tässä threadissa, niin täräyttäisin tohon että aika järkyttävä hirvee pikkuprinssi, mä en kattelis hetkeäkää tommosta hienohelmaa! Ois tyytyväinen kun ees on joku jolta saa sitä pesää, nyt päätin ton perusteella itte että en anna kellekkää pikku maailmannapa pukinpäälle seksiä enää ikinä!! Nih olkoon siinä sitte seksittä vaatimuksinee kun minä käyn vieraissa :D :D

Vierailija
944/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei TODELLAKAAN kosketa intiimialueille tuosta vaan ilman lupaa kysymättä!

Montako kappaletta niitä kirjallisia anomuksia tehdään ja mitkä kaikki tahot saavat niistä kopioita arkistoja varten? Entä onko teillä määräaikaistehtävät kalenterissa siivouksen, kaupassakäynnin, tiskaamisen, kokkaamisen ja muiden vastaavien suhteen? Kuka järjestelmän toimivuutta valvoo? Millaisia sanktioita laiminlyönneistä seuraa.

Jokainen toki tavallaan mutta aika vaikea on nähdä sellaista suhdetta toimivana jossa pitää pyydellä erikseen lupia kumppanin koskemiseksi. Toki sillä miten ja mitä paikkaa koskee on merkitystä mutta että lupa pitäisi pyytää... Ei toimi minulle. Aina saa kieltäytyä jos siltä tuntuu.

Vierailija
945/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei täällä saa vapaasti kertoa miehen ärsyttävistä puolista, niin missä sitten? kovin on herkkänahkaisia ukkoja liikkeellä? Tunnistitko kenties itsesi? se koira älähtää...

Kuinhan moni näistä täydellisyyksistä kestäisi vastaavaa kritiikkiä itseään kohtaan? Vaikka suoraselkäisesti henk koht kerrottuna. Itse en arvostelisi saatika haukkuisi vaimoani edes nimimerkin takaa julkisesti. Ja naisethan ei itse ole herkkänahkaisia ei... Ja toinen kysymys että milloin ITSE ehdotit seksiä? Onko se tapa oikea? Silloinhan kyse on tietenkin että vika on urpossa miehessä kun ei ymmärrä teidän naisten lähestymisen erinomaisuutta. Suomalaisen aisen ajattelun perus kulmakivi on kaikkien suhteideni perusteella "kaikki on aina muiden - yleensä oman miehen - vika". Kun asenteestanne lukee niin voi vain kuvitella miehenä olemisen haasteet. Ja saisitte olla onnellisia että ukkonne edes viitsii lähestyä teitä. Jos oikeus ja kohtuus tapahtuisi teitä kohtaan niin kävisivät teidän kiittämättömien ukot tyydyttämässä himonsa muualla. Turha leimata sihteeriopiston tyttöjä huonoiksi. Miehestä ei tee huonoa se että haluaa seksiä ja myös kunnioitusta naiseltaan. Itse olen 41-vuotias ja ollut 8 vuotta virolaisen naisen kanssa naimisissa ja tasapuolinen arvostus toisiamme kohtaan on ihan eri tasolla kuin oli kiittämättömien suomi-akkojen kanssa.

Jännä että siitä noin vedetään herneitä nenään.

Itse olen tässä ketjussa kertonut eksäni vastenmielisen tavan (jota hän ei pyynnöistäni huolimatta lopettanut, ei vaikka se oli minulle kivuliasta). Tarkoitukseni ei suinkaan ollut hyökätä koko miessukua vastaan :)

Muutamat miehet ilmeisesti haluaisivat, että kaikki mitä he tekevät on ihanaa ja seksikästä. Ihan riippumatta siitä kuinka huonosti naisiansa kohtelevat ö.ö

Vierailija
946/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta päivittäistä palvontaa mutta ei yksikään selkärangan omaava mies sitä tule teille antamaan.

ainakin yksi (huom!) vilkkaan seksielämän omaava nainen kertonut juuri sellaisesta miehestä joka antaa paljon hellyyttä seksiyritysten ulkopuolella. Mutta oikei. Selvästi tilanne ei tule miksikään muuttumaan, koska miesten ei tarvi sopeutua. Vain naisten. Ja tällä systeemillä se ei tule onnistumaan. Tässäkin ketjussa on moni nainen kertonut antavansa jatkuvasti seksiä vaikkei yhtään huvita. Niin minäkin. Eli vastaan kyllä tullaan. Vain miesten ei tarvi tulla yhtään vastaan.

Tuota, tulette vastaan miten? Valittamalla asiasta netissä, yrittämättä korjata asiaa siellä suhteessa?

Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että vähänkään vuotta pidemmissä suhteissa itseään kunnioittava mies ei rupea palvomaan sitä naista vain sen seksin takia. Niin käy kun olette sen palvonnan arvoisia. Pidätte itsenne kunnossa ja kohtelette sitä miestänne kunnioituksella niin voitte alkaa vaatimaan samaa häneltä. Juuri nyt ei näytä siltä että em. asiat toteutuisivat monenkaan tänne kirjoittaneen katkerissa tilityksissä.

Minulla on loistava nainen. Hän omasta halustaan tekee sellaisia asioita kuten herää hiukan tarpeellista aiemmin keittämään minulle aamukahvia (jonka osaisin itsekin keittää luonnollisesti mutten ala kieltämään toista jos hän kerran haluaa auttaa). Jos tulee sanomista, se tulee aiheesta eikä koska "menkat/vapaavalintainen tekosyy".

Vastavuoroisesti hänen luonaan ollessamme minä tiskaan pyydettäessä (satunnaisesti omasta aloitteesta), kokkaan, hieron, tuon kukkia (tmv. viimeksi teetin Iittalan lasinpuhaltajalla hänelle esineen), huolehdin hänen orgasmeistaan jne. jne.

Kuitenkaan me emme tee seksistä vaikeaa. Kumpikin tajuaa, että hemmottelu on välillä hyvin aiheellista ja usein kivaa molemmille mutta se ei ole edellytys seksille. Jos jompi kumpi herää keskellä yötä infernaaliseen panetukseen niin riittää että herättää toisen "strategisten" paikkojen hyväilyllä. Se on sitä vastavuoroisuutta kun huolehditaan toistemme tarpeista muulloinkin kuin silloin kun se palvelee juuri omia tarkoituksia.

Kun tekee 10 tuntia töitä ja käy pari tuntia treenaamassa niin ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa alkaa levittelemään ruusun terälehtiä sänkyyn tmv. turhamaista diibadaabaa. Jos silloin haluttaa niin silloin haluttaa ja kumpikin ymmärtää ettei silloin asiata tehdä mitään showta. Joo, se seksi on käytännössä molempia huomioivaa lähes aina, mutta se esileikki menee yleesä ihan muulla kuin noilla sirkustempuilla joita täällä ollaan vaadittu.

Tässä ketjussa tehdään taas asioista niin vaikeita ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään ja vieläpä ilman mitään syytä.

Puuttumatta sen enempää keskusteluun (en ehdi), huomioni kiinnittyi yhteen asiaan: "hänen luonaan ollessamme". Ette siis asu yhdessä. Sanoisin, että vasta yhdessä asumisen aikana sen näkee, mikä on todellisuus. En toki tarkoita, että sinun suhteesi olisi automaattisesti paskaa jos muutatte yhteen :D Tarkoitan vaan, että erillään asuessa se meno on kuitenkin vähän sellaista kuhertelua vielä. Vaikka olisi oltu pitkäänkin yhdessä.

Toki. Sitä suuremmalla syyllä tuo varsinkin ketjun alussa esillä ollut katkeroitunut valitus siitä ettei se ukko tee lähestymisestä tunnin esitystä ja koita joka ikinen kerta uudelleen iskeä muijaansa tuntuu minusta typerältä. "Mieheni ei ikinä (vapaamuotoinen itkuvirsi)" on melko varmasti ensinnäkin rikkinäinen yleistys ja toisekseen asia jolle lienee syy eikä se syy mitenkään välttämättä ole miehessä, lähes varmasti ei ainakaan pelkästään miehessä.

Omista vanhoista suhteistani voin sanoa kokemuksella, että on ihan se ja sama kumman sukupuolen edustaja yrittää yksin pitää sitä erotiikkaa suhteessa ja kuinka "hyvin" tai "huonosti" hän sen tekee, jos kumppani ei siihen osallistu myötävaikuttamalla niin suhde ei kestä. Näiden ketjun valitusten perusteella ne naiset joiden miehet eivät "ikinä" tee "mitään" kivaa heille eivät tee sen miehen elämästä mitenkään helppoa siinä suhteessa.

Vierailija
947/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta päivittäistä palvontaa mutta ei yksikään selkärangan omaava mies sitä tule teille antamaan.

ainakin yksi (huom!) vilkkaan seksielämän omaava nainen kertonut juuri sellaisesta miehestä joka antaa paljon hellyyttä seksiyritysten ulkopuolella. Mutta oikei. Selvästi tilanne ei tule miksikään muuttumaan, koska miesten ei tarvi sopeutua. Vain naisten. Ja tällä systeemillä se ei tule onnistumaan. Tässäkin ketjussa on moni nainen kertonut antavansa jatkuvasti seksiä vaikkei yhtään huvita. Niin minäkin. Eli vastaan kyllä tullaan. Vain miesten ei tarvi tulla yhtään vastaan.

Tuota, tulette vastaan miten? Valittamalla asiasta netissä, yrittämättä korjata asiaa siellä suhteessa?

Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa, että vähänkään vuotta pidemmissä suhteissa itseään kunnioittava mies ei rupea palvomaan sitä naista vain sen seksin takia. Niin käy kun olette sen palvonnan arvoisia. Pidätte itsenne kunnossa ja kohtelette sitä miestänne kunnioituksella niin voitte alkaa vaatimaan samaa häneltä. Juuri nyt ei näytä siltä että em. asiat toteutuisivat monenkaan tänne kirjoittaneen katkerissa tilityksissä.

Minulla on loistava nainen. Hän omasta halustaan tekee sellaisia asioita kuten herää hiukan tarpeellista aiemmin keittämään minulle aamukahvia (jonka osaisin itsekin keittää luonnollisesti mutten ala kieltämään toista jos hän kerran haluaa auttaa). Jos tulee sanomista, se tulee aiheesta eikä koska "menkat/vapaavalintainen tekosyy".

Vastavuoroisesti hänen luonaan ollessamme minä tiskaan pyydettäessä (satunnaisesti omasta aloitteesta), kokkaan, hieron, tuon kukkia (tmv. viimeksi teetin Iittalan lasinpuhaltajalla hänelle esineen), huolehdin hänen orgasmeistaan jne. jne.

Kuitenkaan me emme tee seksistä vaikeaa. Kumpikin tajuaa, että hemmottelu on välillä hyvin aiheellista ja usein kivaa molemmille mutta se ei ole edellytys seksille. Jos jompi kumpi herää keskellä yötä infernaaliseen panetukseen niin riittää että herättää toisen "strategisten" paikkojen hyväilyllä. Se on sitä vastavuoroisuutta kun huolehditaan toistemme tarpeista muulloinkin kuin silloin kun se palvelee juuri omia tarkoituksia.

Kun tekee 10 tuntia töitä ja käy pari tuntia treenaamassa niin ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa alkaa levittelemään ruusun terälehtiä sänkyyn tmv. turhamaista diibadaabaa. Jos silloin haluttaa niin silloin haluttaa ja kumpikin ymmärtää ettei silloin asiata tehdä mitään showta. Joo, se seksi on käytännössä molempia huomioivaa lähes aina, mutta se esileikki menee yleesä ihan muulla kuin noilla sirkustempuilla joita täällä ollaan vaadittu.

Tässä ketjussa tehdään taas asioista niin vaikeita ettei sitä pysty ihmismieli ymmärtämään ja vieläpä ilman mitään syytä.

Puuttumatta sen enempää keskusteluun (en ehdi), huomioni kiinnittyi yhteen asiaan: "hänen luonaan ollessamme". Ette siis asu yhdessä. Sanoisin, että vasta yhdessä asumisen aikana sen näkee, mikä on todellisuus. En toki tarkoita, että sinun suhteesi olisi automaattisesti paskaa jos muutatte yhteen :D Tarkoitan vaan, että erillään asuessa se meno on kuitenkin vähän sellaista kuhertelua vielä. Vaikka olisi oltu pitkäänkin yhdessä.

Toki. Sitä suuremmalla syyllä tuo varsinkin ketjun alussa esillä ollut katkeroitunut valitus siitä ettei se ukko tee lähestymisestä tunnin esitystä ja koita joka ikinen kerta uudelleen iskeä muijaansa tuntuu minusta typerältä. "Mieheni ei ikinä (vapaamuotoinen itkuvirsi)" on melko varmasti ensinnäkin rikkinäinen yleistys ja toisekseen asia jolle lienee syy eikä se syy mitenkään välttämättä ole miehessä, lähes varmasti ei ainakaan pelkästään miehessä.

Omista vanhoista suhteistani voin sanoa kokemuksella, että on ihan se ja sama kumman sukupuolen edustaja yrittää yksin pitää sitä erotiikkaa suhteessa ja kuinka "hyvin" tai "huonosti" hän sen tekee, jos kumppani ei siihen osallistu myötävaikuttamalla niin suhde ei kestä. Näiden ketjun valitusten perusteella ne naiset joiden miehet eivät "ikinä" tee "mitään" kivaa heille eivät tee sen miehen elämästä mitenkään helppoa siinä suhteessa.

Miksi sua repii jonkun YKSITTÄISEN NAISEN ärsytys YHDEN miehen YHTÄ tapaa kohtaan? Ja miksi luulet että oman elämäsi suhteet ovat kaikille totuus?

Aika katkeraa tekstiä.

Kannattaisiko miettiä miksi provosoidut tällaisesta?

Vierailija
948/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi 'facepalm' -aloitus kertoo ihanasta asenteesta. Feispalmit vaan sulle ittelles.

Vierailija
949/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies kävi kertomassa että sellaista harrastaa mutta muuten on ihan vaan toivottu että oma ukko jättäis jonkun yksittäisen epäseksikkyyden pois.

Aivan kohtuullinen pyyntö sillä oletuksella että nainen itse antaa jonkin oikean syyn olla tekemättä niin. Oikea syy voisi olla esimerkiksi "hyvä" seksi. Kyse on toki makuasiasta ja jokaisen pariskunnan yhteisistä kompromisseista. Se (oman kokemuksen mukaan) tyypillinen suomalaisnaisen "mä makaan tässä ja pidän ääntä jotta tiedät että oon elossa"-tyyli ei nyt suoranaisesti kannusta tekemään mitään ns. kunnolla. Seksistä saa enemmän iloa kun vetää alusta saakka homman läskiksi ja saa edes nauraa tilanteen typeryydellä vaikkei saisikaan sitä seksiä. Tämä siis jos se seksi on toteutuessaan epätyydyttävää. Tämäkin ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Vierailija
950/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Oikein rupesin miettimään ja kai sitä on itsekin idiootti. Sanon yleensä vaan että nyt naidaan ja talutan naisen esim. makkariin, nostan istumaan pöydälle tms.

Vierailija
951/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua repii jonkun YKSITTÄISEN NAISEN ärsytys YHDEN miehen YHTÄ tapaa kohtaan? Ja miksi luulet että oman elämäsi suhteet ovat kaikille totuus?

Ei revi. Olen sitä mieltä ettei itsensä psyykkaaminen tyytymättömyyteen ole hyvä tie. Sen sijaan se, että vittuilematta puhuu asioista kumppanin kanssa, selvittää niitä mieltymyksiä ja pyrkii molemmin puolin tekemään toisen kokemuksesta hyvän on hyvä tie. Siitä päätellen miten täällä ihmiset kumppaneistaan puhuvat ei voida olettaa että kukaan heistä, miehistä sen suuremmin kuin naisistakaan oikeasti juttelisi kumppaninsa kanssa. Jos yrittää jutella asiallisesti eikä se toinen lähde siihen keskusteluun millään tasolla mukaan niin ehkä on aiheellista miettiä kannattaako siinä suhteessa jatkaa. Joka tapauksessa nämä vuodatukset täällä toimivat vuodattajaansa vastaan. Ihmismieli kun siitä jännä että kun se tarpeeksi itselleen jotain hokee niin siihen alkaa uskomaan...

Vierailija
952/1174 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v mies ollut nykysen muijan kanssa yhdessä kohta 2v. Seksi loppui kuin seinään kun muutettiin yhteen, puolivuotta reilu ollaan nyt asuttu yhdessä. Ensin se meni että seksiä kerran viikkoon, sitten kerran kahteen ja kerran kuukauteen. Ennen kyllä oli seksielämä kunnossa, nykyään ei halua minua koskaan, ei ota suihin eikä anna ottaa. Lpetin itsekin aloitteen teon, ei kiinnosta vitutuksessa mennä nukkumaan joka ilta.

Tietää nainen itsekin että meillä on seksielämässä ongelma, lupaa asialle muutoksen, mutta tietenkään mitään ei tapahdu.

Oikeastaan olen onnellinen että tämä piirre tästä naisesta tuli näin nopeasti esille, sillä en pysty todellakaan elämään haluttoman naisen kanssa. Rakkauteni on täysin loppunut sen myötä, että seksielämämme on ollut niin persiistä, enkä ole kokenut itseäni halutuksi.

Tätähän nainen ei täysin tiedä, vaikka olenkin maiminnut etten tällaista jaksa ja puhunut tunteista. Ei ilmeisesti ymmärrä miten suuri asia minulle (ja varmaan muillekkin miehille) Hän on minuun kovin rakstunut, aion kuitenkin jättää hänet tässä kesän alkupuolella ja aloittaa taas villin sinkkuelämän. Sinkkunakin sain paljon enemmän ja parempaa seksiä mitä tässä suhteessa. Toivottavasti tyttöystäväni toipuu jätetyksi tulemisesta, en kuitenkaan ole hänelle katkera enkä halua ikinä mitään pahaakaan.

Edellinen parisuhteeni kesti 5 vuotta ja seksi elämä oli siinä suhteessa aivan loistavaa. Halusimme toisiamme tasapuolisesti ja kaikki toimi. Siksi pystyn jättämään tämän naisen, sillä tiedän, että oikeasti halukkaita naisia on kyllä maailma pullollaan, miksi hukkaisin elämääni pihtailijalle?

Rohkeutta vain pihtailijamuijien miehille, jotka ovat menneet lankaan suhteen alkupuolella kun seksiä oli tarjolla. Nosta kytkintä sellaisesta suhteesta, se on kuitenkin loppupeleissä parempi kummallekkin osapuolelle!

Lempeä tasapuolisesti kaikille, tää tulee olemaan rakkauden kesä 2012!

Vierailija
953/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Oikein rupesin miettimään ja kai sitä on itsekin idiootti. Sanon yleensä vaan että nyt naidaan ja talutan naisen esim. makkariin, nostan istumaan pöydälle tms.

Ei, tämä on oikein hyvä. Ei mitään typerää lässytystä.

Vierailija
954/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko sä rinnastat jokapäiväisen, jatkuvan kodin kunnossapidon, siivoamisen, ruuanlaiton, lastenhoidon, pyykkäämisen yms. yms. yms. siihen, että armollisesti suostut kaksi kertaa vuodessa vaihtamaan renkaat?!?! Toi on niin jumalattoman säälittävä veto, etten tiedä itkisinkö vai nauraisinko.

Kyllä se sun naises saa ne renkaat jossain liikkeessäkin vaihdatettua, siitä ei oo kiinni. Remontti- ja huoltohommiin voi palkata tekijän vaikka aviomiespalvelusta, jos oman ukon mielestä tuntuu turhan raskaalta ja epätasa-arvoiselta.

Ihan tiedoksi: mä olen toistaiseksi ihan itse osannut ruuvata verhotangot seinään, vaihtaa lamput, ripustaa taulut, kaivaa kukkapenkin, ajaa nurmikon ja huollattaa auton. Vielä en ole löytänyt yhdenkään työkalun käyttöohjeista vaatimusta, että käyttäjällä pitää olla kikkeli.

Vaikka olen yhteisten hommien suht. tasan hoitamisen kannalla, olisi ihan mielenkiintoista tietää missä ne duunit menee tasan. Miehet kun edelleen lähtökohtaisesti remontoivat, huoltavat ja mm. vaihtavat autosta renkaat. Jos kerran taloushommat muuten menee tasan, millä tavalla naiset tasaavat ne miesten remontti- ja huoltohommat?

Kerran kun otin esille kotitöiden epätasaisen jaon meidän perheessä, miehen valttikortti oli öljynvaihto. Voi JUMALAUTA nyt sentään. Välillä sitä miettii että tuli naitua ihan liian tyhmä mies. Luuleeko etten mä näe miten se lojuu tuijottamassa telkkaria tai tekee omia harrastusjuttujaan kun meikä pitää huushollin pystyssä.

Tuota, en nyt tiedä mietittekö loppuun asti vetäessänne ulkopuolinen työvoima-kortin. Kodinhoitaja kerran viikossa maksaa takuuvarmasti vähemmän kuin yhdenkään naisen pitäminen. Kyllähän kuka vaan voi tehdä mitä vaan hommia jos kykyjä on. Eihän kai siitä ole koskaan mikään ollutkaan kiinni. Kysymys on siitä mitä suostutaan tekemään. Samalla oikeudella millä suurin osa naisista kieltäytyy koskemasta mihinkään työkaluun, kantamasta mitään raskasta, tekemästä mitään vähänkään teknistä osaamista vaativaa vaikka varmaan osaisi itsekin jne. jne. se satunnainen mies vastaavasti kieltäytyy tekemästä kotihommia. Sitten on sellanen jännä homma jota voi harjoittaa ja uskokaa tai älkää, tämä ei ole syötävää. Se homma on "yhteistyö".

Vierailija
955/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tuo tässä ketjussa ensimmäisenä oleva), huomasit varmasti, että mä en tosiaankaan ole kieltäytynyt koskemasta mihinkään työkaluihin, päinvastoin.

Lisäksi, mun pointti oli se, että normaalissa huushollissa sitä "teknistä osaamista vaativaa" on oikeasti aika harvoin tehtävänä - poikkeuksena tietysti sellainen tilanne, jossa on ostettu esim. täysin remontoitava omakotitalo. Jos ne renkaat joutuu tosiaan vaihtamaan kahdesti vuodessa, jonkun taulun ripustamaan kenties yhtä harvoin ja ehkä muutaman vuoden välein kantamaan kämppään uuden sohvan, niin sitä ei tosiaankaan millään mittapuulla voi verrata jokapäiväisiin kotitöihin eikä käyttää perusteluna niistä kieltäytymiselle.

Ihan oikeastiko sä rinnastat jokapäiväisen, jatkuvan kodin kunnossapidon, siivoamisen, ruuanlaiton, lastenhoidon, pyykkäämisen yms. yms. yms. siihen, että armollisesti suostut kaksi kertaa vuodessa vaihtamaan renkaat?!?! Toi on niin jumalattoman säälittävä veto, etten tiedä itkisinkö vai nauraisinko.

Kyllä se sun naises saa ne renkaat jossain liikkeessäkin vaihdatettua, siitä ei oo kiinni. Remontti- ja huoltohommiin voi palkata tekijän vaikka aviomiespalvelusta, jos oman ukon mielestä tuntuu turhan raskaalta ja epätasa-arvoiselta.

Ihan tiedoksi: mä olen toistaiseksi ihan itse osannut ruuvata verhotangot seinään, vaihtaa lamput, ripustaa taulut, kaivaa kukkapenkin, ajaa nurmikon ja huollattaa auton. Vielä en ole löytänyt yhdenkään työkalun käyttöohjeista vaatimusta, että käyttäjällä pitää olla kikkeli.

Vaikka olen yhteisten hommien suht. tasan hoitamisen kannalla, olisi ihan mielenkiintoista tietää missä ne duunit menee tasan. Miehet kun edelleen lähtökohtaisesti remontoivat, huoltavat ja mm. vaihtavat autosta renkaat. Jos kerran taloushommat muuten menee tasan, millä tavalla naiset tasaavat ne miesten remontti- ja huoltohommat?

Kerran kun otin esille kotitöiden epätasaisen jaon meidän perheessä, miehen valttikortti oli öljynvaihto. Voi JUMALAUTA nyt sentään. Välillä sitä miettii että tuli naitua ihan liian tyhmä mies. Luuleeko etten mä näe miten se lojuu tuijottamassa telkkaria tai tekee omia harrastusjuttujaan kun meikä pitää huushollin pystyssä.

Tuota, en nyt tiedä mietittekö loppuun asti vetäessänne ulkopuolinen työvoima-kortin. Kodinhoitaja kerran viikossa maksaa takuuvarmasti vähemmän kuin yhdenkään naisen pitäminen. Kyllähän kuka vaan voi tehdä mitä vaan hommia jos kykyjä on. Eihän kai siitä ole koskaan mikään ollutkaan kiinni. Kysymys on siitä mitä suostutaan tekemään. Samalla oikeudella millä suurin osa naisista kieltäytyy koskemasta mihinkään työkaluun, kantamasta mitään raskasta, tekemästä mitään vähänkään teknistä osaamista vaativaa vaikka varmaan osaisi itsekin jne. jne. se satunnainen mies vastaavasti kieltäytyy tekemästä kotihommia. Sitten on sellanen jännä homma jota voi harjoittaa ja uskokaa tai älkää, tämä ei ole syötävää. Se homma on "yhteistyö".

Vierailija
956/1174 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kyseenalaistaa perusteettoman prinsessakohtelun aiheellisuuden hänet nimitetään katkeraksi nillittäjäksi.

Mä en vaan ymmärrä miksi joka jätkän pitää muuttua Benny Hilliksi kun tulee aika tehdä aloite. Se voi olla hauskaa pari kertaa, mutta vuodesta toiseen - kyl siitä tulee ärsyttävää. Ihan vinkkinä vaan.

Kun huumorin pitäis toimia kevennyksenä. Se ei toimi enää jos se on AINOA kommunikointitapa.

Ihan ystävällisesti, jos miehet toivotte et meitä alkais haluttamaan, niin lässytyksen ja slapstick-huumorin voi jättää tilapäisesti pois.

Jos teille on sensijaan ihan sama haluttaako meitä vai ei, ja pääasia että pesää irtoaa, ni sit kannattaa tosiaan suunnata sinne kaukoitään.

Vierailija
957/1174 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v mies ollut nykysen muijan kanssa yhdessä kohta 2v. Seksi loppui kuin seinään kun muutettiin yhteen, puolivuotta reilu ollaan nyt asuttu yhdessä. Ensin se meni että seksiä kerran viikkoon, sitten kerran kahteen ja kerran kuukauteen. Ennen kyllä oli seksielämä kunnossa, nykyään ei halua minua koskaan, ei ota suihin eikä anna ottaa. Lpetin itsekin aloitteen teon, ei kiinnosta vitutuksessa mennä nukkumaan joka ilta.

Tietää nainen itsekin että meillä on seksielämässä ongelma, lupaa asialle muutoksen, mutta tietenkään mitään ei tapahdu.

Oikeastaan olen onnellinen että tämä piirre tästä naisesta tuli näin nopeasti esille, sillä en pysty todellakaan elämään haluttoman naisen kanssa. Rakkauteni on täysin loppunut sen myötä, että seksielämämme on ollut niin persiistä, enkä ole kokenut itseäni halutuksi.

Tätähän nainen ei täysin tiedä, vaikka olenkin maiminnut etten tällaista jaksa ja puhunut tunteista. Ei ilmeisesti ymmärrä miten suuri asia minulle (ja varmaan muillekkin miehille) Hän on minuun kovin rakstunut, aion kuitenkin jättää hänet tässä kesän alkupuolella ja aloittaa taas villin sinkkuelämän. Sinkkunakin sain paljon enemmän ja parempaa seksiä mitä tässä suhteessa. Toivottavasti tyttöystäväni toipuu jätetyksi tulemisesta, en kuitenkaan ole hänelle katkera enkä halua ikinä mitään pahaakaan.

Edellinen parisuhteeni kesti 5 vuotta ja seksi elämä oli siinä suhteessa aivan loistavaa. Halusimme toisiamme tasapuolisesti ja kaikki toimi. Siksi pystyn jättämään tämän naisen, sillä tiedän, että oikeasti halukkaita naisia on kyllä maailma pullollaan, miksi hukkaisin elämääni pihtailijalle?

Rohkeutta vain pihtailijamuijien miehille, jotka ovat menneet lankaan suhteen alkupuolella kun seksiä oli tarjolla. Nosta kytkintä sellaisesta suhteesta, se on kuitenkin loppupeleissä parempi kummallekkin osapuolelle!

Tämä ei ole keskustelu mistään helvetin haluttomuudesta. Tämä on keskustelu siitä millaisia ärsyttäviä ehdotuksia miehet on tulleet keksineeksi joskus. Edelleenkin moni mainitsi antaneensa seksiä silti.

Vai onko nainen heti frigidi jos ei syty veltolla munalla läpsimisestä tai yöraiskauksesta?

Miehistä ei saa sanoa ikinä mitään edes viattomasti puolileikillään ilman että tulevat vinkumaan siitä miten naiset sitä ja tätä. Ei ihme ettei irtoa piparia kun ei mene mikään perille.

Vierailija
958/1174 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi hyvin haasteelliselta tapaukselta. Ehkä häntä kiinnostaa jotkin todella sairaat jutut. Oletko ottanut selvää näistä todella sairaista jutuista?

Vierailija
959/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli monta hauskaa naurua aluksi, sitten tuli paha mieli muutaman naisen puolesta ja lopulta alkoi vaan vituttaa, kun naiset haluaa yhtä ja haluaa toista, mutta kun sitä antaa mitä haluaa, niin ei kelpaakaan, kun on taka-ajatuksia.

Olen kolmekymmpinen nainen ja haluan kertoa teille, sekä naisille että eriyisesti miehille, että maitä naisia on olemassa erilaisiakin. Kaikki ei ole samasta puusta veistettyjä ja jos joku täällä sanoo, että ettekö miehet jo usko, ettei naiset tykkää tästä tai tosta, niin älkää aina uskoko suorilta. Ja naiset, miksi oikeasti yleistätte, tiedättekö todella mitä kaikki kanssasisarenne haluaa?

KYRPÄ ON IHANA! Tämä on nyt fakta, joka tarvii ehdottomasti saada esille. Niin monta naista on jo sanonut, että miehen elin on ruma tai ällö tai ei kiihota. Kyrpä on kiihottava, hellyyttävä, rakastettava, haluttava. Sitä saa läpsiä naamalle, sillä saa ja pitääkin tökkiä ja sitä pitää hieroa minua vasten, esitellä ja olla ylpeä siitä.

PURISTELU ON ELÄMÄN SUOLA. Kun minä täytän tiskikonetta, mies tulee ja puristaa perseestä. Kun minä seison röökillä, mies tulee ja puristaa tissistä. Kun katson telkkaria, puristetaan mistä sattuu ja huokaistaan - ihanaa! Ja minä teen samaa, kun _tekee mieli koskea_.

PILLU ON PILLU JA KYRPÄ ON KYRPÄ. Pimpsa, pimppa jne on pikkutytöllä, kikkeli ja pippeli pienillä pojilla, ne ei kuulu seksisanastoon eikä tarkoita aikuisen ihmisen sukupuolielimiä. Joku sanoi, että pillu on ruma sana ja alentavaa (niin kuin kaikki nyt ylipäätään tässä ketjussa naisten mielestä tuntuu olevan), mutta eihän mikään sana sellaisenaan ole alentavaa vaan se miten sitä käytetään. Pillu on kaunis sana ja kun minun mies puhuu mun pillusta se yhtälainen ylistys kun minun sanani hänen kyrvästään - se on jotain ihanaa, houkuttelevaa, viettelevää, seksuaalisesti järjettömän vetovoimaista.. Ei lainkaan alentavaa!

HIERONTA ON HIERONTA JA SEKSI SEKSIÄ. Kun haluan, että minun harteitani hierotaan, niin pyydän hierontaa. Kun haluan, että minua pannaan, niin pyydän, että minua pannaan. Kaksi ihan eriasiaa.

SEKSI ON ITSESTÄÄNSELVYYS. Se ei tunnu olevan, mutta niinhän sen pitäisi olla. Minulle on itsestään selvää, että me harrastamme seksiä joka päivä ja jos jommasta kummasta ei tunnu sille, niin sitten ei tunnu, ei siinä ole mitään loukkaantumista. Mutta kun on itsestään selvää, että harrastetaan seksiä, eikä se että sitä pitää ruikuttaa ja tehdä sirkustemppuja sen eteen, niin puolet tämän ketjun naisten ongelmista alkaa vaikuttaa aika olemattomille. Ja tottakai se on itsestään selvää, kaksi ihmistä on parisuhteessa ja rakastaa toisiaan, siihen kuuluu myös fyysinen himo ja sen toteuttaminen. Se suhde missä sitä seksiä ei ole on ystävyyttä.

SEKSI ON SEKSIÄ RAKKAUDELLAKIN. Ei tarvi puhua rakastelusta. Ei tarvi olla aina hellää ja hempeää ja lässynlää. Ei seksistä puhuminen vähennä rakkautta, ei seksistä nauttiminen vähennä rakkautta. Ei se, että seksi on villiä ja kiihottavaa tee siitä vähemmän rakastelua jos osapuolet rakastaa toisiaan.

HEMPEILY ON TYLSÄÄ. Moni nainen tuntuu kaipaavan hellyttä ja hempeyttä ja pussailua ja halailua. No niin moni mieskin kaipaa varmasti, mutta joutaa sitä halimaan sen panemisen jälkeenkin. Toisen vartalo on niin kiihottava, että pelkkä haliminen ja suuteleminen toimii kyllä sekin, mutta onhan seksi paljon kiihottavampaa (ja silloin tullaankin paljon kovempaa!) kun siinä on jotain meininkiä, estetiikkaa, rivoilua, kiimaa! Minua saa ottaa tukasta kiinni, laittaa rautoihin, lämpiä pyllylle, purra ja imeä, nuolla ja panna joka puolelta, mutta minua ei saa koskaan alistaa jokailtaiseen lusikkaseksiin ja hellään silittelyyn, pelkkä ajatus ahdistaa.

VEHKEELLÄ VAAN NAAMALLE! Voiko kiihottavampaa olla kuin herätä aamulla siihen, että mies seisoo sängyn vieressä kyrpä mun naaman kohdalla, työntää vehkeensä kasvoille ja kun herään riittävästä avatakseni suuni, ottaa päästä kiinni ja työntää kyrpänsä syvälle kurkkuun? Voi, se että tulee naamalle ;) Ei me kaikki naiset pelätä sitä miehistä elintä tai sen eritteitä, älkää uskoko vaikka kuinka väittäisivät.

NAISET TEKEE ALOITTEITA. Ihan oikeat suomalaiset naiset. Minä sanon ja teen, vihjailen ja toimin suoraan. Ja saan samaa takaisin. Kun minun tekee miestäni mieli, niin kerron sen. Jos en ole hänen kanssaan samassa paikassa, laitan viestin tai soitan. Kuvaviesti mun märkänä odottavasta pillustakin toimii ;) Jos ollaan yhdessä, kerron mikä kiihottaa, miksi kiihottaa, että haluan tai yksinkertaisesti puristan herkullisesta pyllystä tai alan hieroa jalkoväliä. Lasten nähden ei liian rivosti, mutta onhan se nyt mahtavaa, että lapsetkin kasvavat näkemään avointa, iloista ja onnellista seksuaalisuutta (ilman altistusta yksityiskohdille) kuin että vanhemmat on kuin näkkileipiä, kuivia ja irrallaan toisistaan. Mutta kun alpset nukkuu ja katsotaan telkkaria, niin kyllä minä ihan vaan avaan ne housut ja otan sen kyrvän suuhuni jos siltä tuntuu. Ja saman saan tietty takaisin. En ymmärrä miksi meillä pitäisi olla erikseen lupa koskea toistemme jalkoväleihin, kyllä se lupa on annettu jo kauan sitten ja jos en halua niin osaan kyllä sanoa ja se uskotaan. Mikä voisi olla kiihottavampaa kuin tulla yhtäkkiä yllätetyksi pehmeällä pillun hyväilyllä paikassa jossa sitä ei odottanut.

EI OLE OLEMASSA ESILEIKKIÄ. On vain leikkiä, seksuaalisuuden leikkiä. Se on kuin tuli, joka palaa vaan kun sinne laitetaan puita ja puhalletaan hiillokseen ennen kuin se kylmenee. Koko elämä on yhtä seksuaalisuuden leikkiä, eikä se ala tai lopu, on vaan halua ja tyydytystä vuoronperään. Mitä enemmän saa, sitä enemmän haluaa - omaa halua voi lämmitellä vaikka omalla kivalla ja kun tuntuu, että olisi kvia lämmitellä miestä, niin laittaa sille videopätkän siitä leikistä ja sanoo, etten hoitanut loppuun vielä, jäin odottelemaan sua ;) Ylläpitäkää seksuaalisuuttanne naiset, unohtakaa esileikit.

Naiset on venuksesta ja miehet on marsista.. jaadidaadi. Naiset ja miehet ovat ihan tältä samalta planeetalta, tarvitaan vaan kommunikaatiota ja joustamista molempiin suuntiin. Se mistä minä tykkään ei ole se mistä kaikki tykkää, mutta se on yksi näkökanta tähän hyvinkin homogeeniseen näkökantaviidakkoon - yritys kertoa, ettei kaikki ole samanlaisia, ettei kannata pelätä heiluttaa sitä kyrpää siellä kotona jos tuntuu, että se toimii. Puhutaan, puhutaan ja puhutaan. Ja muistetaan sanoa sille rakkaalle kumppanille, että tuo oli ihanaa, näytät hyvälle, mun tekee sua mieli ja rakastan. Puolin ja toisin.

Ja jotta kantaisin korteni kekoon tämän alkuperäisen kysymyksenkin tiimoilta: Minun mieheni ehdotuksissa ei ole mitään valittamista tai ärsyttävää, mutta eksän mielestä seksistä ei saanut puhua, sen piti tapahtua itsestään. En koskaan tiennyt halusiko hän vaan halia vai halusiko seksiä ja oli tosi vaikea reagoida oikein. Minusta rajut otteet, määrätietoisuus ja alistaminen on olleet aina kiihottavia ja tällainen halipusijuttu oli tosi kammottavaa. Mutta sanoa ei voinut, kun se ei ole sitten "itsestään".. Siksi se onkin eksä ;)

Vierailija
960/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perus, ja halut kaikkoaa sillä sekunnilla. En tiedä pitäskös siihen sit vastata jotain "joo, sovitaanko et treffataan sängyssä vaikka klo 21.15 niin ootan sielä sit ilman housuja"

Hei, tuo on itse asiassa aika hyvä, kokeileppa vastata siihen just noin että kellon aika, ja silleen vakavalla naamalla. Jos se on yhtään fiksu niin tajuaa mikä meni pieleen, tai sit ehkä alitajuisesti jos jatkat tuolla tavalla vastaamista.

Nii ja joo, olen mies. I know.