Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
En tarkoita, että naisen pitäisi antaa miehelle vastoin tahtoaan, saati hyväksyä seksuaalinen hyväksikäyttö. Mutta se pitää tajuta, että miehen ja naisen seksuaalisuudet ovat tyystin eri maailmasta. Jos viriili mies on ollut puutteessa päiväkausia ja haluaa teitä vaikka teitä ei haluta, kykenette "hoitelemaan" hänet varmasti tavalla tai toisella sen sijaan, että vaaditte häneltä vielä parin päivän vihjailevasti etenevää esileikkiä. Kaverihan räjähtää! Kun ollaan pisteessä jossa mies ei enää edes ehdottele seksiä, olette hävinneet pelin jollekin joka ymmärtää asian paremmin.
koska muuten se lähtee ja etsii uuden? Missä tossa nyt on sitten se naisen vapaa tahto? Saa kuulemma kieltäytyä, mutta pitää sitten kuitenkin muistaa hoidella se mies. Pikkasen ristiriitaista noi sun jutut.
Muutenkin teet miehistä kyllä varsin aivottomia tapauksia, ihan kuin ne ei osais lainkaan ajatella eikä ymmärtää yhtään mitään. Sun mielestä muna vie miestä, eikä mies muuhun kykene.
Onneksi mulla on kotona mies, joka osaa ajatella, eikä anna munan määrätä ihan koko elämäänsä. Meillä molemmilla on oikeus sanoa ei, eikä se tarkoita että sen takia saa heti juosta vieraisiin. EI seksi ole koko elämä vaikka tärkeä ja iso osa elämää onkin.
Ekana kun löysin tän soitin heti ukolle et lukee yhessä mun kaa ja naurettiin ihan kettuna =)
Lapset on menneet nukkumaan ja istun olohuoneen sohvalla katsomassa telkkaria. Mies kävelee pyjamassaan mun luo, seisahtuu mun eteen niin etten näe telkkaria, laskee housunsa ja tökkää kullinsa mun naaman eteen. Sitten se sanoo "saa suorittaa".
Toinen sen vakiotapa on tulla takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjennän tiskikonetta, ja sanoa "markiisi kun täräyttää" :)
Tää oli paha. Reps.
Vain miesten ei tarvi tulla yhtään vastaan.
Ehkä se meidän miesten "vastaan" tuleminen ei tulekkaan sängyn puolella. Vaan jossain ihan arkisissa askareissa ja esim itse olen jättänyt väliin harrasteita, joita tykkään tehdä, esimerkiksi yhteisen kauppareissun takia. Ja kauppareissulla tarkoitan sitä että tyttöystäväni pääsee ostamaan vaatteita itselleen.
Ja aika laatikko ajattelua on sekin jos meinaat sanoa, että eihän tuo ole yhtään sama asia. Voit aina sanoa ei seksille ja minäkin voisin sanoa ei kauppareissulle.
kun lukee miesten kommentteja. Asenne tuntuu olevan se, että varmana en kyllä vaimoa rupea pitkin viikkoa lämmittelemään! Jos ei kelpaa niin ei sitten. Höh. Ainahan elämässä asiat menee niin, että se muokkaa toimintaansa joka haluaa jotain juttua enemmän. Ilmiselvästi naiset haluaa vähemmän seksiä ja sille on hyvät biologiset syyt. Ei ole lasten selviytymisen etu, että nainen paneskelee megakiimaisena jatkuvasti hankkiutuen raskaaksi ennenkuin entisetkään pysyy hengissä. Joten mies on se, jonka on pakosta yritettävä enemmän, jos haluaa paljon seksiä.
Mutku ei käy. Naisen kuuluu, ja jos nainen ei, niin voi voi ja on ne naiset vittumaisia prinsessoja. Toimiiko tää asenne missään muussa jutussa? Jos sun koulutus ei riitä vaikka johonkin työpaikkaan, niin kummalla on pallo, sulla vai ko. firmalla, jos todella haluat sinne töihin?
Seurustelun alkuvaiheessa mies kysyi lähes aina: tekisitkö pippelitutkimusta?
Olin niin rakastunut, että siedin sitä. Ja mies oli viisikymppinen. Onneksi se älysi lopettaa tuon fraasin viljelemisen.
alkaa läpsiin pyllylle, tai sitten sillä on semmonen tietynlainen katse, yleinsä se alkaa tolla katsella, sit tullaan puristeleen/läpsiin pyllyä ja sit alkaa hinkaan itseensä mua vasten, muna tietysti pystyssä heti.
Ihan kauheita juttuja. Olisiko aika alkaa keskustella miehen kanssa? Tietysti jos alunperin on valinnut kiroilevan ja tyhmän miehen, niin voi olla vaikea muuttaa häntä.
laskee housunsa ja tökkää kullinsa mun naaman eteen. Sitten se sanoo "saa suorittaa". Toinen sen vakiotapa on tulla takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjennän tiskikonetta, ja sanoa "markiisi kun täräyttää" :)
Yleensä sytyn kovin helposti ja ehdottelen itsekin, mutta tässä näitä ÄRSYTTÄVIMPIÄ ehdotteluja joista en todellakaan lämmennyt:
* Mun pippeli haluis sun pimppiin - LAPSELLISTA ja inhottavaa!
* Oliskos pienen nusahtelun aika - Hmm, no ei ole!
* Sängyssä tulee ähkimään viereen ja yrittää miltei VÄKISIN tunkea kaluansa minuun.
* Pitää INHOTTAVIA ääniä kuten "MMMMMMM, lohkeeko"
Tässä nyt pari näitä joita on joskus tehnyt ja olen käskenyt yrittää uudestaan joskus toiste :D Tosin on lopettanut tuollaiset pöhköt miltei kokonaan ja tietää miten saa minut parhaiten syttymään. Tosin osa on varmaan ihan vitsimielessäkin heitetty, mutta silti...
miehet ovat ikuisia pikkupoikia ;) Niin lapsellisia vonkausyrityksiä monella...
kovalla munalla reiteeni tai takapuoleeni muka leikkisästi kun yritän nukkua. Huoh.
kun menen itsekin sänkyyn se jää odottamaan mua sillai kyynärpäänsä varassa. Siitä sen tietää. Lisäksi se sanoo jo päivällä että voisin pitää sua vähän hyvänä tänään. Ihana mies mulla.
on perus, ja halut kaikkoaa sillä sekunnilla. En tiedä pitäskös siihen sit vastata jotain "joo, sovitaanko et treffataan sängyssä vaikka klo 21.15 niin ootan sielä sit ilman housuja"
Toinen on se että tulee koko ajan tökkimään munalla takaapäin kun laitan tiskejä, teen ruokaa tms.
"oisko tänään pimppiaika" on myös yks klassikko.
"ootko muistanu ottaa pillerit" kertoo myös siitä että illalla todennäkösesti tulee taas pimppiaika kysymys.
Miehen ehdotukset eivät sinänsä ole ärsyttäviä vaikka ovatkin ennalta-arvattavia. Yleensä ei ehdottele sanallisesti vaan alkaa hyväillä esim sohvalla, tai nappaa mut syliin ja kantaa sänkyyn tai sohvalle.
Mutta se esileikki onkin sitten se joka usein lannistaa mun haluni kuin seinään. Olen kyllä kertonut sekä nätisti että suoraan mistä en todellakaan pidä ja mitä haluaisin, mutta ei mene jakeluun. En pidä mieheni tavasta suudella suu ammollaan niin että puolet naamastani on kuolassa. Inhottaa myös nenään työntyvät ja raapivat viiksikarvojen sänget jos ei ole ajellut naamaansa. Myös se tapa millä hän useimmiten koskettaa (siirtelee kättään levottomasti paikasta toiseen, välillä kahmaisten haarovälistä, sitten käsi tisseille, sitten taas sinne alas, huoh...)saa haluni sammumaan.
Usein käy joko niin, että hän yrittää päästä liian lyhyellä esileikillä sisään, jolloin olen kuiva ja minuun sattuu. En myöskään näyttele mielihyvää, jolloin voi tulla vähän lahnamainen fiilis, jos hän haluaa että nautin niin pitäisi ensin kuunnella ja ymmärtää kun kerron mistä pidän ja tehdä sitten töitä sen eteen.
Tai sitten käy niin että tylsä esileikki kestää liian kauan, jolloin ehkä mahdollisesti syttynyt halu sammuu samantien. Usein mies esim suutelee minua todella kauan kuolaten naamani, eikä samalla kosketa mitenkään, niin siinä menee viimisetkin halut kun saa välillä pyyhkiä kuolaa naamasta.
Edellä mainittu käytös ei aina haittaa minua, jos olen päässyt sopivaan fiilikseen ja haluan itsekin.Mutta jos noila keinoilla mies alkaa lämmitellä ilman että itselläni on haluja niin aika paskaa ja yksipuoleista seksi on silloin.
- Pitäisköhän sitä vähän jylliä taas
- Ehtisköhän tässä vielä vähän painimaan
Tää on tosin niin tuore "suhde" vielä, että näiden alkuhuuman ruusuisten lasien läpi nähtynä nuo on tietysti vain söpöjä ja vähän kömpelöitä lausahduksia, mutta noiden teidän kertomien jälkeen alkoi kyllä huvittaa :D
- Pitäisköhän sitä vähän jylliä taas
- Ehtisköhän tässä vielä vähän painimaan
Tää on tosin niin tuore "suhde" vielä, että näiden alkuhuuman ruusuisten lasien läpi nähtynä nuo on tietysti vain söpöjä ja vähän kömpelöitä lausahduksia, mutta noiden teidän kertomien jälkeen alkoi kyllä huvittaa :D
Kamalinta on seksin ruinaaminen lässyttämällä. "Jaksaisitko hoitaa mun piliä" vauvaäänellä on totaalinen turn-off. Ja toinen paha on äidiksi kutsuminen: "haluaisko äiti pienet iltapanot?" Argh!!
Onneksi mies on lähes lopettanut tuon, kun olen antanut pientä palautetta...