Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin muna kovana - ja saman tien on jo sisällä. Ihan tosi ärsyttävä!
Onneksi ei ole tuollaisia miehiä kuin teillä. Minun mies pitää hyvänä muutenkin kuin seksiä halutessaan ja siitä se hyväily jatkuessaan johtaa välillä myös seksiin. Eikä seksi aina sisällä yhdytää.
kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!
Nauroin ääneen :D Aika ihana silti
Nämä kelpaisi; "Mulle kelpaisi oikein hyvin jos muija tulis heiluttelemaan tissejään naamani eteen taikka sanoisi että tuu panemaan taikka ihan pokkana ja yllättäen istuisi kasvojen päälle ja tarjoaisi tavaraansa nuoltavaksi. Vaikka aamukuudelta..."
- ja sekin tuntuis kivalta jos muija alkaisi sängyssä hinkkaamaan perseellään munaa taikka tarttuis kulliin kiinni ihan milloin vaan.
Enpä osaisi loukkaantua taikka esineellistyä ollenkaan.
myös alapäästä. Siitten tietää onko nainen kostunut eikä tarvitse turhaan tökkiä.
Olenpa sattunut löytämään miehen joka ymmärtää naisen päälle seksissä.
ainaista painostusta. Olen nykyään onnellinen enkä tosiaan kaipaa ainakaan hänen kanssaan seksiä.
Mies oli täysin tunnekylmä ja tilannetajuton puusilmä. Ei mitään hajua kuinka nainen kiihotetaan eikä mitään taitoa sängyssä, sen kuin jyysti menemään silmät päässä seisoen. Ja kuitenkin oli joka ilta valittamassa, kun "meillä ei tapahdu mitään". Pelkkä p*llu sille olisi riittänyt, itsekäs ääliö.
No olihan siinä tietysti muutakin pielessä mutta tästä olen erityisen helpottunut, ei enää koskaan ketään ääliötä tyhjentelemässä itseään minuun muka parisuhteen oikeudella!
"Minä sanon, että haluan parisuhteen, jos se ei onnistu sinun kanssasi, se onnistuu jonkin toisen kanssa." jos sanot näit miehelle niin en ihmettele että teillä onn todella huono suhde.. ja toiseksi ihmettelen suuresti miksi se mies edes jaksaa katsella sinua...
Pitää miehen puhtaissa ja siisteissä vaatteissa, leikkaa tukan, parsii sukan, tekee ruuan valmiiksi nenän eteen. Katsoo, että miehelle on jääkaapissa purtavaa, että miehen koti on siisti ja miehen lapset hoidettu..
Kuinka naiset voisivat huomioida miestään? Olen tosin itsekin nainen mutta aloin miettiä tätäkin näkökulmaa. Onneksi en sentään ole naimisissa; en jaksaisi parisuhdetta.
eikä suinkaan tasavertaista huomioimista, minun mielestäni. En ajanut tällaista takaa.
niin aika moni mies tuossa kuviossa myös käy siellä töissä tehden tuosta kuviosta mahdollista.
Onko mun avioliittoni oikeesti jotenki omituinen, kun kodin yleis-siistinä pitäminen ja lasten hoito on oikeesti jaettu tasan?
Toisaalta mun mieheni ei myöskään läpsyttele veltolla mun naamaa.
hmmm.. voiskohan se jollain tapaa johtua siitä, että meilä harjoitetaan jotain kommunikointia.
summa summarum: paljon edellä mainituista "keinoista" herättää ajatuksen että onko nämä kaikki käytännöt vain peräisin siitä, että ~epätoivoiset ajat vaativat epätoivoisia tekoja~
Mies saattaa ehdotella seksiä verbaalisestikin. Jopa ne tökeröt "imisitkö mun munaa" on paremmat siihen normaaliin verrattuna. Mies silittää kymmenen sekunnin ajan jotain ruumiinosaani ja alkaa mitään sanomatta kiivetä päälle. Siinä sitten tökkii munalla ja ehkä ihmettelee ääneen, kun en ole yhtään kostunut. Jos ei ärsyttäisi niin naurattaisi se määrätietoinen kapuaminen ylleni. Tulee joku luonto-ohjelma mieleen.
Ja se tosiaan odottaa ja odottaa eikä usein edes sano mitään kun kysyn mitä sillä on asiaa, mitä se haluaa jne.!
Kun se ei sano mitään. Kaikki kuulostaa kuitenkin niin lapselliselta.
Kuten joku aiemmin sanoi, minäkin haluan seksiä MIEHEN kanssa, en jonkun vikisevän pellen, joka vonkaa.
Ja mieheni on normaalisti Mies isolla M:llä, mutta miten ihmeessä ne taantuu juuri tärkeimmällä hetkellä anelevaksi ääliöksi? Eikä minulta tarvitse kerjätä ,koska olen aina mukana.
tulee sängyssä ihan lähelle ja kysyy: Miten ois? eikö me vähän voitais? jos vastaan et noo, luen vähän, koska tosi hyvä kohta kirjassa ja just pääsin tähän makuulle. Siihen mies, miksi ei kiinnosta, miksi???
Mies kääntyy toiseen suuntaan ja tuijottaa seinää.
Huh, että on naurettavaa. Pitäiskö alkaa heti että tottakai kiinnostaa rakas, aah tule tule. Inhoan teennäisyyttä.
Mä laitan kirjan pois hetken päästä ja sit pitääkin ihan pinnistää, että alkais haluta sitä mököttäjää.
Ja meillä seksielämä on loistavaa ja yleensä ihan riittävästikin harrastamme. Mies on vaan niin hauska kun ei keksi uutta kosiokutsua.
Kompaten tätä. Aika surullista lukea tätä palstaa; ihmekään kun ukkonne eivät tee mitään seksin eteen, kun tuntuu että kaikki tänne kirjoittaneet pihtaavat ihan urakalla. "Koska se on ällöttävää" "Etovaa" "Iljettävää"
Tehkääpä te se aloite joskus. :)
~epätoivoiset ajat vaativat epätoivoisia tekoja~
Se on juuri näin. Jos pelkää saavansa rukkaset, on helpompi tehdä ehdotus vitsin varjolla. Jos taas tekee parhaansa huomioiden toista päivästä toiseen ja onnistumisprosentti vastaa lotossa voittamista, niin siihen kyllästyy. Meillä otettiin asia puheeksi ja minäkin aloin harrastamaan mm. liikuntaa, niin johan alkoi makuuhuoneessakin tapahtumaan. Väsymys seksielämään johtoi ainakin osin liikkumattomuudesta, kun vähäinenkin vapaa-aika meni tietokoneella, tv:n ääressä tai lukien. Alkuun kun vaan saa pakotettua itsensä liikkumaan, niin siihenkin jää koukkuun ja saa hyvän olon ja jaksamista päivään.
Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin muna kovana - ja saman tien on jo sisällä.
Ihan tosi ärsyttävä!elääkö mun ukkoni kaksoiselämää?
Lisäksi vielä hinkkaa itseään mua vasten.Todella ärsyttävää. Mutta ei kyllä usein tuolla tyylillä sisään pääse. Olen usein tuosta sanonut mutta suuttuu vaan.
Lapset on menneet nukkumaan ja istun olohuoneen sohvalla katsomassa telkkaria. Mies kävelee pyjamassaan mun luo, seisahtuu mun eteen niin etten näe telkkaria, laskee housunsa ja tökkää kullinsa mun naaman eteen. Sitten se sanoo "saa suorittaa".
Toinen sen vakiotapa on tulla takaapäin kähmimään ja tökkimään, kun vaikka tyhjennän tiskikonetta, ja sanoa "markiisi kun täräyttää" :)
Työntää etumustaan nk. tyrkylle ja sanoo, että "Koeta mun kikkeliä."
Toinen on, että tulee suoraan kysymään "Oisko tänään jotain pillutouhuja?"
Ja sitten sillä on tapana tulla mun eteen lipomaan huuliaan ja pitämään slurps- ja maiskis- ääniä.
Kyllä rupee tekeen mieli!!! Not.
Kehtaa vielä ihmetellä miks meillä on niin harvoin seksiä.
hohhoijaa kun väsyttää, taidan mennä nukkumaan. Jos en reagoi, huutelee kohta että mulla on asiaa, tule niin supatan sen sulle. Ja mikäköhän se asia mahtaa ollakaan... usein menen, vaikka ärsyttää.
Mutta ärsyttävintä on se, kun mies saattaa yöllä kähmiä minua unissaan! En inhoa mitään muuta kuin että minut herätetään kesken unien ja en todellakaan halua silloin seksiä. Joskus tekee mieli painaa tyyny sen naamaan!
Taikka tulis kontalleen eteeni ja pyllistäisi... Nam!
-sama