Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
121/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen äijä ja puhuu sängyssä vauvaäänellä seksistä! Mä haluan miehen.

Vierailija
122/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muuten se lähtee ja etsii uuden? Missä tossa nyt on sitten se naisen vapaa tahto? Saa kuulemma kieltäytyä, mutta pitää sitten kuitenkin muistaa hoidella se mies. Pikkasen ristiriitaista noi sun jutut.

Muutenkin teet miehistä kyllä varsin aivottomia tapauksia, ihan kuin ne ei osais lainkaan ajatella eikä ymmärtää yhtään mitään. Sun mielestä muna vie miestä, eikä mies muuhun kykene.

Onneksi mulla on kotona mies, joka osaa ajatella, eikä anna munan määrätä ihan koko elämäänsä. Meillä molemmilla on oikeus sanoa ei, eikä se tarkoita että sen takia saa heti juosta vieraisiin. EI seksi ole koko elämä vaikka tärkeä ja iso osa elämää onkin.

[/quote]

muhahaa :D niin sä luulet. sä luulet et toi on sun miehelle ok. se runkkaan ennemmin ku panee sua tai sit se käy vieraissa. on silläkin halut! ikävää tuottaa sulle pettymys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Laasasen Henkka lomalla kun ei ole linkittänyt tätä ketjua vielä blogiinsa. Tässähän on taas loistava esimerkki meidän naisten pirullisuudesta, kun emme kiihotu velton munan läpsyttelystä naamaan. Jokaisen naisen (myös ruman) on velvollisuus olla jalat levällään heti, kun mies esittelee tavalla tai toisella löysänä letkuna lörpöttävää vehjettään. Naisten kuuluu kiihottua, kun kalmankalpea olmi heiluttaa kopterina kikkeliään pitkin kotia, unohtamatta lyllyviä ja heiluvia perseposkia.

Henkka, ole mies ja tee jo uusi kirjoitus!

- mikä tämä Laasanen-pakkomielle kirjoittajalle on? Mikä laasanen?

Vierailija
124/1174 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo

GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!

Kiitos nauruista! :D

Vierailija
125/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä luettuani voin vain todeta, että olen onnen tyttö. Multa loppuisi mielenkiinto, jos mies puhuisi panemisesta, pillusta, nussimisesta tai heiluttelisi naaman edessä tai kourisi.

Parasta on, kun katseet kohtaavat. Siitä spesiaali ilmeestä ja silmän tuikkeesta jo tietää. Verbaalisesti toimii ihan parhaiten "mä haluan sua".

Tosin ketjussa esiintynyt "markiisi" kyllä sai hekottamaan. Ehkä meillä on kohta myös markiisi, ei täräyttämässä, mutta huolehtimassa linnakkeesta.

Vierailija
126/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani ja minulla on ollut suhde vähän päin seiniä viimeiset 8 vuotta. Seksiä ei ole vaimo halunnut vaikka olen ottanut puheeksi. Hän tulee nukkumaankin klo 04.00 aaamulla, katselee siihen asti olohuoneessa DVD leffoja tai lukee tai roikkuu netissä. Lisäksi hän on sairas ja kunto heikko.

Jos hän joskus vielä tulisi terveemmäksi niin miten kannattaisi saada hänet kiinnostumaan? Silloin kun vielä harrastimemme seksiä niin ei paljon puhuttu vaan tulin hänen puolelleen sänkyä ja vedin housuni alas, mutta nyt jos yritän lähennellä niin hän torjuu.

Tämä ei ole vitsi siis, haluaisin ihan tosissani ryhtyä harrastamaan sitä uudelleen hänen kanssaan.

Vierailija
127/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasten ollessa pieniä, luimme jostain, että seksistä kannattaa sopia, että tulee edes joskus harrastettua ja ei mene yhteys ja parilla säilyy rakkaus ja lässytilää. Joku seksuaaliterapeutin juttu kai se oli.

No, me työtä käskettyä. Mutta kun miehellä on putkiaivot, mutta muuten herkkä luonteeltaan, se meni ihan päin prinkkalaa. Päivän aikana saattoi olla, ettei lapset nukkuneet kunnolla päiväunia ja oli kiukuttelua ja jopa sairastelua yms. Illalla olin niin väsynyt, että meinasin istualleen nukahtaa. Kun lapsia yritti nukkumaan, oikein huonolla tuurilla se lapsista, kenellä oli isot kitarisat ja uniapneaa, heräisi ja kitisi. Meni puoleen yöhön, ennen kuin sai sen nukkumaan.

Siinä vaiheessa jo oksetti kun niin väsytti. Mies kuitenkin koko ajan oli odottanut, että "seksiäseksiäseksiäseksiä" kun näin oli sovittu. Kun menin peiton alle ja sanoin, että mua väsyttää niin, että kuolen tähän kohta, mies loukkaantui.

Oli tosi ahdistava tunne sitten. Tuntui, että olen petturi ja luuseri ja nyt olis pakko väsyneenä panna. No sitten pantiin väsyneenä tai sitten kieltäytyin ja mies loukkaantui. Kun se ei voinut tajuta sitä, kuinka väsynyt minä olin. Koska se ei koskaan ollut kokenut sitä oloa, että kuukausikaupalla nukut pätkissä ja päässä humisee ja väsyttää yms.

Eli kun aamulla sovittiin sen seksuaaliterapeutin neuvon mukaan, että illalla seksiä, koko päivän oli pikkuisen maha kipeänä, että voi kun nää nukkuis ja kaikki menis putkeen, että illalla jaksaisin sitä seksiä harrastaa ja kaikki ei menis pieleen ja kaikilla ei olis paha mieli.

Se tunne ei oikein kostuttanut paikkoja, eikä herättänyt haluja.

Onneksi ne vuodet on takana ja lapset on isoja.

on varmaan ollu, kun imetin sängyllä poikavauvaani kyljellään niin mies työntyi takaapäin sisään ja sanoi vauvalle, et ime sinä vaan tissiä niin minä käytän äitiä toisesta päästä.

"käytän äitiä"... sitäkö se seksi sitten on, että mies käyttää naista oman tyydytyksensä saamiseen.

Tässä ketjussa on kyllä ollut aika monta sellaista juttua, mitä meillä on tullut miehen tai mun suusta aloitteena seksiin. Mä esimerkiksi kysyn itse toisinaan, että "nussitaanko" tai "pannaanko". Miehen ehkä ärsyttävin tapa on sanoa, että "nyt vois kyllä sodomoida" :D Mutta en mä sitä silti torju.

Ja meillä kyllä aika usein saatetaan vaikka aamulla sopia, että illalla rakastellaan. Jos meidän seksielämä ois pelkän spontaanin seksin varassa, niin aika vähiin seksi jäisi näin ruuhkavuosien aikana. Monet täällä kokevat, että sellainen etukäteen sopiminen ei ole kiihottavaa tai että siitä tulee tunne, että on "pakko" olla halukas sitten illalla/huomenna/ensi viikolla. Miksi siihen seksiin ryhtyessä pitää jo etukäteen ihan kiimassa olla, kyllä mä ainakin pääsen vauhtiin, kun hommiin aletaan, vaikka olisinkin vielä hetki sitten miettinyt seuraavan päivän ostoslistaa, kesken olevaa esseetä tai vauvan vaippaihottumaa. Ja kyllä se etukäteen sovittu seksi voi toimia kiihokkeenakin, kun tietää, että illalla on sitten kivaa :)

Vierailija
128/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyt pois kleopatra, olis vähän asiaa

Vierailija
129/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ehdottaa panoa aina silloin, kun naisella on kaikista räkäsin flunssa ja kuume, hiki valuu ja tärisyttää? Kopeloi minkä ehtii ja mankuu että "anna ny...Sä et halua mua!" "No hei, mä olen helvetin kipee!"

No kato miehet haluu kuumaa naista, eiks tä nyt oo ihan selvä juttu?

Vierailija
130/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Laasasen Henkka lomalla kun ei ole linkittänyt tätä ketjua vielä blogiinsa. Tässähän on taas loistava esimerkki meidän naisten pirullisuudesta, kun emme kiihotu velton munan läpsyttelystä naamaan. Jokaisen naisen (myös ruman) on velvollisuus olla jalat levällään heti, kun mies esittelee tavalla tai toisella löysänä letkuna lörpöttävää vehjettään. Naisten kuuluu kiihottua, kun kalmankalpea olmi heiluttaa kopterina kikkeliään pitkin kotia, unohtamatta lyllyviä ja heiluvia perseposkia.

Henkka, ole mies ja tee jo uusi kirjoitus!

- mikä tämä Laasanen-pakkomielle kirjoittajalle on? Mikä laasanen?

Henry Laasanen, suomalaisen tasa-arvon ja erotiikan asiantuntija. Eläköön Henry!

Vierailija
131/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida seksi enää vaimoasi kiinnostaa? Minä pistäisin frigidin vaimon kierrätykseen.

Vierailija
132/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä mä sain poimittua tosta irti, niin on sekin musta ihan kiva ajatus että edelleen kahdeksan vuoden ja parin synnytyssalikeikan jälkeen miehen alkaa tekemään mieli kun vain vilkaisee muhun. ja sitten siihen juttun, että kyllä minullakin 25vuotiaalla naisella on sen verran munaa ja auktoriteettia, että jos mies "läpsii kalulla naamaan" niin se ei muuten tee sitä enää toista kertaa.

Vierailija
133/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei täällä saa vapaasti kertoa miehen ärsyttävistä puolista, niin missä sitten? kovin on herkkänahkaisia ukkoja liikkeellä? Tunnistitko kenties itsesi? se koira älähtää...

Kuinhan moni näistä täydellisyyksistä kestäisi vastaavaa kritiikkiä itseään kohtaan? Vaikka suoraselkäisesti henk koht kerrottuna. Itse en arvostelisi saatika haukkuisi vaimoani edes nimimerkin takaa julkisesti. Ja naisethan ei itse ole herkkänahkaisia ei...

Ja toinen kysymys että milloin ITSE ehdotit seksiä? Onko se tapa oikea? Silloinhan kyse on tietenkin että vika on urpossa miehessä kun ei ymmärrä teidän naisten lähestymisen erinomaisuutta. Suomalaisen aisen ajattelun perus kulmakivi on kaikkien suhteideni perusteella "kaikki on aina muiden - yleensä oman miehen - vika". Kun asenteestanne lukee niin voi vain kuvitella miehenä olemisen haasteet. Ja saisitte olla onnellisia että ukkonne edes viitsii lähestyä teitä. Jos oikeus ja kohtuus tapahtuisi teitä kohtaan niin kävisivät teidän kiittämättömien ukot tyydyttämässä himonsa muualla. Turha leimata sihteeriopiston tyttöjä huonoiksi. Miehestä ei tee huonoa se että haluaa seksiä ja myös kunnioitusta naiseltaan.

Itse olen 41-vuotias ja ollut 8 vuotta virolaisen naisen kanssa naimisissa ja tasapuolinen arvostus toisiamme kohtaan on ihan eri tasolla kuin oli kiittämättömien suomi-akkojen kanssa.

Vierailija
134/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
135/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida seksi enää vaimoasi kiinnostaa? Minä pistäisin frigidin vaimon kierrätykseen.

Mene lääkäriin ja anna meidän pitää huumorimme.

Et selvästikään ymmärtänyt ketjun pointtia ja mt-puolellakin tuntuu olevan jotain pahasti pielessä.

Vierailija
136/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://nyt.fi/20120329-vauva-fi-neuvoo-aelae-vonkaa-naein/?ref=hs-teema…" alt="http://nyt.fi/20120329-vauva-fi-neuvoo-aelae-vonkaa-naein/?ref=hs-teema…">http://nyt.fi/20120329-vauva-fi-neuvoo-aelae-vonkaa-naein/?ref=hs-teema…; että tää ketju pääsi otsikoihin :D :D

että ideaköyhät toimittajat eivät muuta keksi kuin viitata av-palstan keskusteluihin.

Vierailija
137/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun että meissä akoissa täytyy olla vikaa. Kun luin näitä viestejä, tajusin vasta kaikki exien "ime sitä vähän" ja sinne perään lisätyn "vitsivitsi"n. Voi helvetti! Jos olisin ymmärtänyt että se hätäinen "vitsin" lisäys sinne loppuun on itseään täynnä olleiden primadonnaexien aiheuttavaa torjutuks tulemisen pelkoa, oisin ensin imenyt ja sitten käyny leipomassa niitä exiä turpaan. Ymmärtääkö osa teistä edes että joku horo on saattanut sanoa teidän miehellenne joskus todella pahasti ja siitä on jäänyt arpia, jotka aina satuttaa?

Vituttaa niin että tekis mieli soittaa exälle ja pyytää anteeks sitä kuinka tyhmä oon ollu. Mutta löytyy miehistäkin valitettavaa: mun parhaat ystävät on ollu miehiä, mutta sitten kun mä ihastun, ei yhtäkkiä halutakkaan tuhota ystävyyssuhdettä koska oon "niin hyvä kaveri". Siinä on kyllä miehet teille jotain ajateltavaa: ettekö mielummin eläisi lopun elämää parhaan ystävänne kanssa, joka on nainen, joka rakastaa, ei petä ja haluaa seksiä niin kuin teille sopii. Mutta ei, hyvä ei kelpaa, vaan kattelen vierestä kuinka te valitsette joukosta ne mäkättäjät, mielisairaat, rajoittuneet, narsistiset eikä edes niinkään hyvännäköiset harakat, joista sitten eroatte ja luikertelette mun luokse avautumaan ja ihmettelemään ku ei ollu samanlainen ku mä. SILLOIN MENEE HALUT MONELLA TASOLLA. Ei voi olla oma suvunjatkokyky ihan kohdallaan kun ei tunnista selvästi sopimatonta akkaa jonka kanssa eletään niin kuin ois pallo jalas. Eli omaa hautaanne te vain kaivatte.

Vierailija
138/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se pitkälti menee niin että miehillä on tarpeita ja niiden saavuttamiseksi ei jaksa nähdä vaivaa kovinkaan paljoa. kosteusongelmia? vähän kuolaa sormiin ja saadaan alapääkin kosteaksi. ei sitä jaksa hinkata tuntitolkulla...mun mielestä jyvät ränniin ja sitten tupakille. naisen elämän tärkeimpiä tehtäviä on lapsen synnyttäminen ja lastin vieminen makuuhuoneesta vessan pönttöön. nainen on spermaviemäri. ilman pillua nainen ei olisi mitään!

Vierailija
139/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan paneen mua perseeseen kun oon nukkumassa

Vierailija
140/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon miehiä jotka heiluttaa elimiä naaman edessä. Itsellä ei ole ikinä tullut edes mieleen että niin voisi naisen edessä tehdä :D parastahan hommassa nimenomaan on se (vapaa)päivän yhteinen kokopäivän jatkuva flirttailu joka loppujenlopuksi ehkä johtaa vimpanpäälle seksiin. Itse akti ei ole tärkeintä ainakaan mulle. Mielummin kerran viikossa kunnolla kuin jokapäivä hutiloiden. Sitä varten voi vaikka kääydä kädellä jos on kauheat paineet.