Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Kun mies haluaa naista, hän haluaa *heti*, sillä luonto käskee häntä niin juuri sillä hetkellä. Ei se veri pysyttele siellä paisuvaisessa tuntikausia siihen asti, kun teitäkin sattuu vihdoin haluttamaan. Ei mies ole mikään kone.
Nainenkaan ei ole mikään kone, jonka saa haluamaan miestä *heti* kuin nappia painamalla. Haluta toki saa, mutta aikuiselta ihmiseltä luulisi löytyvän myös itsehillintää. En jaksa uskoa, että miehet käyttäytyvät "luonnon käskyjen mukaan" mm. työpaikoillaan ja esimerkiksi paskovat siihen paikkaan, missä hätä sattuu yllättämään.
Mies on Marsista, nainen Venuksesta, eivätkä planeettojen radat tunnetusti leikkaa. Tätä on turha yrittää muuttaa murjottamalla.
Paskanmarjat. Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
<a href="http://www.cathtatedirect.com/files/imagecache/thumbnails/files/product…" alt="http://www.cathtatedirect.com/files/imagecache/thumbnails/files/product…">http://www.cathtatedirect.com/files/imagecache/thumbnails/files/product…;(Tätä on turha yrittää muuttaa jollain pseudopsykologisella feikkilausahduksella.)
Kaverihan räjähtää! Kun ollaan pisteessä jossa mies ei enää edes ehdottele seksiä, olette hävinneet pelin jollekin joka ymmärtää asian paremmin.
Ei räjähdä, älä huolehdi. Ihmisten suonissa virtaa vain verta, ei Semtexiä. Ja jos himottaa liikaa, niin käteenveto on keksitty.
Tää oli ketjun paras, kiitos tästä! =)
ihmetyttää vaan kuinka moni on sanonut, ettei penis ole kiihottava. Siis mitä...
Penis on osa miestä. Tottakai sen pitäisi kiihottaa. Ymmärrän toki, että vähän etoo jos joku tulee löysällä kusenhajuisella katkarapukokoisella lerssillä läpsimään, mutta senkin voi ottaa huumorilla. Suuttuisin omalle miehelleni aika tavalla, jos sanoisi ettei oma alapääni ole hänen mielestään kiihottava.
minä olen kateellinen sille miehellesi.
VAUDE!!!
Mä läiskyttelin yhtä exää jäykällä kyrvällä otsaan mut mulla on sen verran iso et se kiihottu silti aina siitä!
On olemassa sanonta "kyrpä otsassa", mutta se ei tarkoita kiihoittumista ;)
Onkohan Laasasen Henkka lomalla kun ei ole linkittänyt tätä ketjua vielä blogiinsa. Tässähän on taas loistava esimerkki meidän naisten pirullisuudesta, kun emme kiihotu velton munan läpsyttelystä naamaan. Jokaisen naisen (myös ruman) on velvollisuus olla jalat levällään heti, kun mies esittelee tavalla tai toisella löysänä letkuna lörpöttävää vehjettään. Naisten kuuluu kiihottua, kun kalmankalpea olmi heiluttaa kopterina kikkeliään pitkin kotia, unohtamatta lyllyviä ja heiluvia perseposkia.
Henkka, ole mies ja tee jo uusi kirjoitus!
Tulisi varmasti historian lyhyin ketju. Vonkaisi ihan kuinka tahansa, kunhan joskus tekisi aloitteen!
Itsehän teen aloitteen noin 9/10 kerrassa. Noista kerroista joka kolmannella lohkeaa. Ei mulla ole varaa kieltäytyä jos mies tekee aloitteen - vaikka se toisinaan onkin juuri tuota kikkelillä sohimista siinä vaiheessa kun olen jo puoliunessa.
Vähän vain jäin miettimään, että puhutteko noista asioista miehillenne? Moni sanoo ettei siksi ole seksiä tms, mutta eikö asiaa voisi yrittää parantaa? Kyllä se mieskin varmasti haluaisi olla naiselleen kiihottava eikä pelle. Mutta hän ei voi tietää jos ei sanota asiasta. Varmaan moni tehnytkin niin, kunhan mietin :)
Meillä ei mies tee mitään ärsyttäviä aloitteita. Ei sekään mitään temppuja esittele seksin toivossa, onneksi. Mutta kerran unissaan tarttui kaksin käsin tissiin kiinni, otti tissin suuhun, lopetti ja jatkoi uniaan normaalisti. Kyllä huvitti. Joskus unissaan saattaa käydä määrätietoisesti käsiksi ja se on ärsyttävää.
Ja kyllä me naisetkin osataan olla ärsyttäviä ja itseämme viihdyttää! Itsekin saatan laittaa rinnat miehen silmille, ja sanoa "night time, day time" ja ottaa rinnat pois silmiltä. Mies repesi täysin ja sekös oli kivaa.
Meillä kaukoidästä oleva vaimoni varmistaa joka ilta(jos en ole itse tehnyt aloitetta), että haluanko seksiä. Hän ottaa kiihottavasti mulkustani kiinni ja alkaa vedellä siitä hellästi. Samalla hän aina suutelee ja halaa intohimoisesti, kuiskaten ihanasti suomea murtaen että "lakas, haluatko". Jos haluan, niin ensin hän ottaa aina suihin vähän aikaa, että kaluni kovenee ja sitten vasta varsinaisesti käymme asiaan. Vielä kolmen vuoden jälkeenkin, tämä jaksaa aina toisinaan yllättää. Entinen suomalainen tyttöystäväni suhtautui seksiin hyvin kielteisesti, ja käytti sitä lähes aina jonkin haluamansa asian edistämiseen. Onneksi tajusin ajoissa erota hänestä ja löysin todellisen onnen elämääni.
"Hello Mr. Dudley!"
sain hyvät naurut tuosta konttorirotasta villiksi tiikeriksi "GRRRRRR" -jutusta ja tuosta "Markiisi kun täräyttää" :D Reps!
Mulla oli kans kerran poikaystävä, joka puoliunissaan tökki kullilla ja yritti sisälle. Tosi inhottavaa herätä keskellä yötä siihen että joku työntyy varoittamatta sisään :/ Ei kuulemma voinut tälle mitään kun ei itsekään ollut kunnolla hereillä mutta silti...
Iso osa noista miesten kommenteista on hra Henry Laasanen, ja muutama "nainenkin" sillä oli käsinukkena kommentoimassa. Tyylin tunnistaa vaikka yrittääkin muuttaa kirjoitusasuja.
Muutama muukin mies kävi täällä väärinymmärtämässä ketjun pointtia JA kommentteja.
Lyhyt oppimäärä:
1. Ketjun pointti on kertoa NIISTÄ KERROISTA kun miehen ehdottelu on ollut jotain muuta kuin kiihottavaa.
Tämä ei tarkoita sitä etteivät naiset olisi
a) harrastaneet seksiä miehensä kanssa 99% ajasta, kun näitä tökeröjä ehdotuksia ei tehdä
b) suostuneet seksiin siitä huolimatta että ehdotus oli sillä kertaa typerä.
JOIDENKIN naisten kohdalle oli sattunut ikäviä asioita (yölliset raiskaukset ym.) ja JOILLAKIN naisilla oli liitto jossa muutenkin haluttomuutta.
2. Tämä ei ole lista siitä mitä miehet eivät saa tehdä koskaan ikinä.
Tässä on YKSILÖLLISIÄ kokemuksia YKSILÖILTÄ. Jokaisen viestin takana on YKSI nainen, ja jos vaivautuisi ymmärtämään lukemaansa, huomaisi että myös naiset ovat eri mieltä siitä mikä on kiihottavaa ja mikä totaalinen turn off.
Ja tässä kaikkein tärkein asia, pyydän etukäteen anteeksi että huudan, mutta se tuntuu olevan tarpeen:
NAISET EIVÄT OLE HOMOGEENINEN RYHMÄ.
Miksi niin moni mies kokee tämän niin perkeleen vaikeaksi ymmärtää?
KOSKA TÄMÄ ON AIVAN LOISTAVA, MUTTA EN VOI, KOSKA hän tunnistaisi itsensä tuosta "pippelitutkimuksesta".
ja sori, tarkoitus ei ollut huutaa, mutta puhelinnäppäimistö teki tepposet :)
Onkohan Laasasen Henkka lomalla kun ei ole linkittänyt tätä ketjua vielä blogiinsa. Tässähän on taas loistava esimerkki meidän naisten pirullisuudesta, kun emme kiihotu velton munan läpsyttelystä naamaan. Jokaisen naisen (myös ruman) on velvollisuus olla jalat levällään heti, kun mies esittelee tavalla tai toisella löysänä letkuna lörpöttävää vehjettään. Naisten kuuluu kiihottua, kun kalmankalpea olmi heiluttaa kopterina kikkeliään pitkin kotia, unohtamatta lyllyviä ja heiluvia perseposkia. Henkka, ole mies ja tee jo uusi kirjoitus!
kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo
GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!
:D :D :D :D
paljon siedettävämpiä tapoja kyllä silti kuin joillain muilla vastaajilla.
hmmm... outoa, itse olen mies ja sellasessa tilanteessa et olen sinkku mutta tapailen.
jaah en ikinä itse ehdottele mut silti harvoin meen baarista himaan tai millon naapuri tulee kylään ;) ei ole ongelmaa :D en tee aloitteita vaan runkkaan jos panettaa ja annan kyydit ku sitä tarvitseva haluaa...
Onneks meillä mies suurimmaks osaks tajuaa olla töksäyttämättä mitään tyhmää, vaan tunkee automaattisesti kätensä pöksyihini ja alkaa lämmitellä mua, samalla suudellen sun muuta.
Välillä kyllä on noita VOI EI tapauksia, esim. ottaa munansa varresta kiinni ja heiluttelee sitä edessäni ja tokaa "ota se suuhun", "lutkuta sitä". Tai sitte pari kertaa on tullut, "nyt saat nainen parrua perseeseen". Siinä on sitte hetken aikaa, et ootko oikeesti tosissas? Mies näkee mun ilmeestäkin jo, että en innostunut ja toteaa perään nopeasti Vitsi, vitsi. Joko yrittää paikata tilannetta, tai sitte oikeesti tarkotti sen vitsillä.
Mä inhoan NIIN paljon, kun MINUN aikuisen naisen värkistä käytetään sanaa PIMPPI! Siis ei jumankauta! Mieheni, kun joskus alkuaikoina vonkasi aina tuolla pimppijutulla "saiskos tänään vähän pimppiä, onks sun pimppi märkä jne."
Minusta pimppi on pienen tytön alapäästä käyettävä nimitys ja minusta se ei TODELLAKAAN ole kiihottavaa, että mies vonkaa minulta PIMPPIÄ! :D
ja eiköhän hän tunnistanut itsensä monesta noista ehdotteluista. ei vain ole herkkä loukkaantumaan.