Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Täysin pöljähän se on! vaan niin tuntuu olevan muillakin.
Mutta en ole kyllä varma miten minun mies seksiä pyytää... no kysymys "onko meillä?" väärään aikaan esitettynä aiheuttaa ärtymystä. Mutta kun muuten on parisuhde ja seksielämä kunnossa niin nuo typeryydet ehkä kestää.
Mutta on tässä ketjussa kyllä esimerkkejä vaikka minkälaisista tolloista!! :D :D
kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!
Riisuu vaatteet pois ja kulkee ympäriinsä muna pystyssä tai alkaa sohvalla maatessaan heilutella löysää vehjettään, jonka kaivaa alushousuistaan. Varsinkin jälkimmäinen etoo.
Kahdestaanko asutte?
ei kun asuu appivanhemmat ja lapset saman katon alla, kylläpä niitä huvittaakin.
Tai surullisia. Kuinka moni teistä käytti naisista sanaa ämmä tai muita rumia ilmaisuja.
Tämähän oli keskustelu siitä ärsyttävimmästä aloitteesta. Ei siitä, että mies tekisi "KAIKEN väärin".
Hyvä ketju pilattiin näille miesten rutinoilla. Olisitte pysyneet omilla palstoillanne.
Itse olen ollut suhteessa, jossa miestä ei haluttanut kuin kerran kahdessa kuussa. Maksimissaan. Sama mies selitti suhteen alussa, että sellaista tilannetta ei miehelle voi tulla, etteikö haluaisi naistaan. Kolahti omaan nilkkaan aika nopeastikin. Mutta minä ymmärsin, sillä tilanne nyt vain oli mikä oli, yövalvomisineen ja kaikkineen.
Mutta toisinpäinkö tätä ei voisi ymmärtää?
Niin, ja yhden exän tapa ilmoittaa halukkuutensa seksiin oli puraista minua nenästä kun suudeltiin. Voi kiesus. Turn off. Totally!
Tästä vuodatuksesta. Ei muuta kun kaikki panemaan vierasta naista ja annetaan näiden kitisijöiden tiskata rauhassa ilman tökkimistä.
kun ei sitten multa saanut, vaikka olin kertonut että miten pitäisi toimia, niin meni maksullisiin naisiin. Vuosi sitten käry kävi, kun ei ollut mikään expertti jälkien peittelyssä. Nyt parkuu, että ota kulta takaisin, mä olen muuttunut mies.
Voi mun silmät on auenneet. En halua sitä törppöä idioottia takaisin, mulla on uusi mies tapailussa, ja voi luoja, nyt mä saan myös ihanaa suuseksiä! Ex ei suostunut koskemaankaan sille alueelle, se oli vaan tyyliä-hierotaan vähän tissiä, avaa reites, rojut sisään, pieru ja kuorsaus ja hoida ittes loppuun. Ja tietty vaimolle vaatimus, että ota munaa poskeen.
Eli mun piti antaa, mutta mä en saanut saada.
Eipä tosiaan ihme, että sihteeriopiston sivuilla on vilskettä, juu. Siellä mun hyvin empiiren otannan perusteella pyörii just ne täystörpöt, jotka ei saa kuin rahalla maksamalla. Vaikka ongelman ratkaisu olisi lopulta yksinkertainen: ole sille naisellesi hellä, ja tyydytä senkin tarpeet äläkä ajattele vain itseäsi.
Meillä on tainnut osat vaihtua, mies ei juuri koskaan ehdottele ja itse sorrun vonkaamaan keksimällä kaikenlaisia kaksimielisiä vitsejä, tai sit ehdotan suoraan "mennäänkö sänkyyn" "haluisitko että hoitelen sut" tms. Oon kauhea kiimanen bitch :(
Mustakin alkoi tuntua näitä juttuja lukiessa tolta! Saatan nimenomaa esimerkiksi suihkussa vaan alkaa hommiin mitään kyselemättä tai sitten saatan päivällä tokaista että tänään harrastetaan seksiä :D toisaalta kyllä minuunkin kohdistuu peniksellä tökkimistä ja muita likaisia ehdotteluja, mutta mä vähän niinkuin tykkään siitä :D toisaalta ei olla oltu kun vasta muutama kuukaus yli vuoden yhdessä, että saattaapi olla että vaaleenpunaset alkuhuuma lasit on vielä käytössä, tai sitten ei :)
mun on pakko saada tyhjennettyy kassit tänään.
Ah, kuinka inspiroivaa! Oikein alkaa pöksyt kostua tästä.
olisi niin kamalaa jos vähän huomioisi vaimoa viikolla?
Olen sanonut että älä kysy etukäteen vaan tule illalla viereen sohvalle makoilemaan tai tule vaikka antamaan pusu ja sano että nyt mennään makkariin. Että tulee ja vie, eikä anna mun vikistä vastaan. Mutta ei se perkele opi.
Miehillä on joku sisäänrakennettu juttu tuon kanssa ilmeisesti. Olen sanonut sen tuhat kertaa että älä sano tai kysy päivällä/iltapäivällä että "no miten olisi seksi" tms.koska silloin siitä tulee minulle vähän sellainen olo että se olisi sitten pakko.
Meillä mies voi perjantai-iltana sanoa, että sunnuntaina vois sit seksiä harrastaa. Huoh :D
-Ottaa munan esiin ja heiluttelee löysää kaluaan, kyselee että haluttaisko sua. joo tosiaan haluttaa :D tottakai, hetik un näen heiluvan löysän kullin niin jopas seksihalut heräävätkin
-saunassa tökkii selkääni (jos istun alempana) löysää kullia ja kysyy voitaisko me täällä.
-Aina kun pyydän hierontaa, on vastaus jos me voidaan sit sen jälkeen.
-voin tulla samaan aikaan tänään nukkumaan. Muuten aina valvoo myöhempään, huoh.
-kysyy suoraan et voitaisko me PANNA, ootko märkänä :D joo tottakai olen esim tiskejä laitattessa todella märkänä ja odottelen vain tuota kysymystä :D
-kun olen kieltäytynyt, kysyy voidaanko ees vaan pussailla :D Juu ainahan se pussailuun jääkin..
-voidaanko ees tosi nopeesti, jos panen nopeesti.
-mikset suostu, säkin kuitenkin saat, en ymmärrä mikset haluu orgasmia, voin tehdä sulle sen jälkeen jos et saa seksin aikana. mä en ainakaan vois kieltäytyy jos tietäisin et saan..
Ainut ihana tapa on juuri se että hieroo ja pitää hyvänä, ei kysele tuolleen suoraan vaan elää hetkessä ja pitää mua hyvänä ja on HILJAA. Siitä sytyn..:) mutta joo näin tumpelo mies mulla ja aikasta nuori on.. ikää alle 30vuotta..
kun ollaan edellisenä iltana kumpikin hyvillä fiiliksillä alettu rakastella ja mies tästä intoutuneena on lauennut ja lauettuaan lopettanut ja jättänyt minut ilman orgasmia, niin seuraavana päivänä - kun olen siis edellisenä iltana pettynyt - yks kaks yllättäin vaikka ruuan laiton tohinassa tokaisee: Ota housut pois, jos mä vaikka nyt lipaisisin.
Se saattaa olla ainut mahdollisuuteni saada ko. kuun aikana orkku mieheni kanssa, joten välillä suostun. Äkkiä vaan housut pois ja nopeasti pinnistellen orkku, koska samalla mies saattaa tosiaan paistella jauhelihaa... Pikainen nuolaisu, käynti keittiössä paistinpannulla ja sitten taas pikaisesti nuolaisemaan.
Jotenkin laiha lohtu minulle. Olisi niin paljon mukavampaa saada silloin, kun kummallakin on aikaa ja fiilistä.
-Ottaa munan esiin ja heiluttelee löysää kaluaan, kyselee että haluttaisko sua. joo tosiaan haluttaa :D tottakai, hetik un näen heiluvan löysän kullin niin jopas seksihalut heräävätkin
-saunassa tökkii selkääni (jos istun alempana) löysää kullia ja kysyy voitaisko me täällä.
-Aina kun pyydän hierontaa, on vastaus jos me voidaan sit sen jälkeen.
-voin tulla samaan aikaan tänään nukkumaan. Muuten aina valvoo myöhempään, huoh.
-kysyy suoraan et voitaisko me PANNA, ootko märkänä :D joo tottakai olen esim tiskejä laitattessa todella märkänä ja odottelen vain tuota kysymystä :D
-kun olen kieltäytynyt, kysyy voidaanko ees vaan pussailla :D Juu ainahan se pussailuun jääkin..
-voidaanko ees tosi nopeesti, jos panen nopeesti.
-mikset suostu, säkin kuitenkin saat, en ymmärrä mikset haluu orgasmia, voin tehdä sulle sen jälkeen jos et saa seksin aikana. mä en ainakaan vois kieltäytyy jos tietäisin et saan..Ainut ihana tapa on juuri se että hieroo ja pitää hyvänä, ei kysele tuolleen suoraan vaan elää hetkessä ja pitää mua hyvänä ja on HILJAA. Siitä sytyn..:) mutta joo näin tumpelo mies mulla ja aikasta nuori on.. ikää alle 30vuotta..
että miehet aina kuvittelee että hierottuaan hetken hartioita he pääsee panolle. Se hetki kun on yleensä hetki. Tyyliin, hieron hartioitasi 15 sekuntia ja sitten ollaankin jo tisseissä kiinni.
Olen vääntänyt miehelleni rautalangasta että laitetaan lapset nukkumaan (tehdään se yleensä yhdessä) ja kun tulen istumaan sohvalle, anna mun istua 10-15 minuuttia ihan rauhassa ja rentoutua että saan lapsiin, työhön ja ylipäätään arkeen liittyvät asiat pois mielestä. Että älä ole minuutissa tisseissä tai perseessä kun pääsen sohvalle.
Olen tosin itsekin nainen mutta aloin miettiä tätäkin näkökulmaa. Onneksi en sentään ole naimisissa; en jaksaisi parisuhdetta.
Meillä mies kysyy aina "laitetaanko muna pilluun?" ei kovinkaan kiihottavaa!
tai 'mielummin olen ilman kun alan vaimoa palvoa'. Nyt itsetuntoa kehiin!
Asiat voi esittää yleensä kahdella tavalla ja lopputulos voi olla yllättävä. esim:
' ..kun oot hoitanut tän huushollin edustuskuntoon voit hoitaa sitten mut..'
tai '.. olet kyllä aikamoinen nainen, kun hoidat niin hyvin tän huushollin, anna mä vähän hoitelen vuorostani sinua, oot sen ansainnut..'
'.. voi helvetti mikä läski tuolla telkkarissa, en kyllä panis mistään hinnasta tollasii leväperseitä.. en mä suo tietenkään tarkottanut..'
tai '..oot niin upee, ettää katsominenkin kiihottaa, en kyllä vaihtais ikinä pois..'
'..hitto kun panettaa, pitäis saada pallit tyhjiksi..' tai
'.. tänään tehdään ensin niinkuin sinä haluat, saat kertoa tarkalleen mistä kohtaa tuntuu parhaimmalta..'
Mun mies katsoo sellaisella kiiltävällä katseella ja tiedän, että hän haluaa seksiä, ei tarvis sanoakaan. Saattaa kuitenkin kysyä, että "tehtäiskö jotain kivaa" tai "tekis mieli pillua, tekiskö sulla", "olispa kiva hinkkautua lämpimään, kosteaan ja tiukkaan koloon..." tms yhtä ällöttävää. Tai sit alkaa vaan kourimaan tai hinkuttamaan itseään mua vasten. Niin ja tuo munan vetäminen housuista ja sillä heiluttelu - voiko vastenmielisempää näkyä olla?
Joo, ja tätä tapahtuu lähes joka helvetin ilta. Ei kiinnosta yhtään, kun univelkaa on, vastuullinen työ, viisi lasta joista kaksi nukkuu huonosti ja isoimmat on teinejä jotka saattaa kuunnella seinän takana jne. Yritän sysiä kauemmaksi miestä mutta se joko loukkaantuu ja muuttuu kärtyksi tai sitten ei luovuta vaan jatkaa ehdotteluaan. Pakko siksi suostua muutamana iltana vaikka kuin ällöttää. Eikä miehelle riitä pikapano tai se, että otan siltä suikkiin. Ei, vaan mun on pakko lähteä mukaan ja saada itsekin, väkisillä. Yritä siinä ajatella kiihottavia ja saada itsesi vireeseen, kun ei yhtään kiinnosta ja haluttais vain nukkua. Piinasta et pääse, ennen kuin olet saanut orgasmin, jota et ole halunnut alun alkaenkaan.
On mulla varmaan hyvä mies, kun haluaa joka ilta, kehuu seksikkyyttäni, tuo kukkia, halailee, pussailee, ihailee, huolehtii mustakin rakastelun aikana jne. Vika on minussa, kun ei vaan jaksa kiinnostaa seksin ylitarjonnan vuoksi. Kun näkee jo töistä tullessa miehen kiiltävän katseen liikkuvan vartalolla niin iltapäivä on pilalla valmiiksi. Tietää että taas on pakko virittää itsensä kiihotuksen tilaan, koska vähempi ei miehelle riitä. Tätä siis lähes joka helvetin päivä.
Pitää miehen puhtaissa ja siisteissä vaatteissa, leikkaa tukan, parsii sukan, tekee ruuan valmiiksi nenän eteen. Katsoo, että miehelle on jääkaapissa purtavaa, että miehen koti on siisti ja miehen lapset hoidettu..
Kuinka naiset voisivat huomioida miestään?
Olen tosin itsekin nainen mutta aloin miettiä tätäkin näkökulmaa. Onneksi en sentään ole naimisissa; en jaksaisi parisuhdetta.
että miestä ei jotenkin tarvi huomioda, se haluaa seksiä silti. Mä olen hoitovapaalla ja konsensus on se että hoidan kodin pääosin. Mikä tarkottaa sitä että mies tulee töistä, syö mun laittaman ruoan, kellahtaa sohvan ääreen katsomaan telkkaria. Tai tekee mitä haluaa, lähtee kylille. Kyllä se jonkun verran kotitöissä auttaakin ja on mullakin omaa aikaa, mutta siltä minä olen se joka pääosin on koko ajan muksuissa kiinni. Mä tiedän, että jos tästä ehdottaisin että mies osallistuisi enemmän, se ärsyyntyisi. Nyt kun mies ei osallistu kovin paljon, minä ärsyynnyn. Silloin ei oikeasti seksikään maita. Varsinkaan kun mies ei _ikinä_ vaikka halaa ohimennessään tms. Halaus on aina yhtäkuin seksiehdotus illalla pomminvarmasti. Ja sitten kun mies ehdottaa niin on pakko suostua pitkin hampain, vaikka oikeasti sen pärstäkin ärsyttää. Että kyllä tää meidän meininki toimisi paremmin jos mies pitäisi mua enemmän hyvänä. Olen sanonut. Ei vaikutusta.
Mulle kelpaisi oikein hyvin jos muija tulis heiluttelemaan tissejään naamani eteen taikka sanoisi että tuu panemaan taikka ihan pokkana ja yllättäen istuisi kasvojen päälle ja tarjoaisi tavaraansa nuoltavaksi. Vaikka aamukuudelta...
Eilen illlalla riitelin miehen kanssa puhelimessa, olemme eron partaalla. Aiheeseen liittyen, että ei erottaisi, puhuttiin mm. että minä en halua tällaista parisuhdestta ja keskustelun edelessä sanoin miehelle: tee itsestäsi haluttava.
Emme siis puhuneen naimisesta, tai seksistä, jota meillä ei ole, vaan siitä, haluanko parisuhteen hänen kanssaan ja mitä hän voisi tehdä, että haluan.
Mies muistutti, että miten hän sen tekee, kun vuonna xx hän esim. istui sohvalla perspallukat paljaana enkä minä ollut huomannut mitään ja vasta aamulla olin kuulemma kysynyt, että onko hän ollut noin koko ajan. (en muista nukuimmeko samassa vuoteessa, ilmeisesti emme).
Siis halooo! Minä sanon, että haluan parisuhteen, jos se ei onnistu sinun kanssasi, se onnistuu jonkin toisen kanssa. Jos haluat että se on sinun kanssasi, tee ja toimi, jotta haluan sen sinun kanssasi.
Ja mies muistelee noin 3 vuoden takaista tilannetta, jossa hän oli mielestään haluttava istuessaan tyynen rauhallisena ja hiljaisena sohvalla perse paljaana, enkä minä sitten halunnut, en edes huomannut hänen valtavaa palavaa sykkivää haluaan ja suuren suurta upeaa seksuaalisuuttaan. Miten hän siis tekee itsestään haluttavaa jos minä en halua,v aikka hän on perse ja muna paljaana samassa huoneessa istumassa minun kanssani.
Arvatakaa, olenko miettinyt, haluanko minä tuota miestä ja haluanko minä tuon miehen. Täysin pöljähän se on! vaan niin tuntuu olevan muillakin.