Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
681/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä tuntuu siltä että miestä ei jotenkin tarvi huomioda, se haluaa seksiä silti. Mä olen hoitovapaalla ja konsensus on se että hoidan kodin pääosin. Mikä tarkottaa sitä että mies tulee töistä, syö mun laittaman ruoan, kellahtaa sohvan ääreen katsomaan telkkaria. Tai tekee mitä haluaa, lähtee kylille. Kyllä se jonkun verran kotitöissä auttaakin ja on mullakin omaa aikaa, mutta siltä minä olen se joka pääosin on koko ajan muksuissa kiinni. Mä tiedän, että jos tästä ehdottaisin että mies osallistuisi enemmän, se ärsyyntyisi. Nyt kun mies ei osallistu kovin paljon, minä ärsyynnyn. Silloin ei oikeasti seksikään maita. Varsinkaan kun mies ei _ikinä_ vaikka halaa ohimennessään tms. Halaus on aina yhtäkuin seksiehdotus illalla pomminvarmasti. Ja sitten kun mies ehdottaa niin on pakko suostua pitkin hampain, vaikka oikeasti sen pärstäkin ärsyttää. Että kyllä tää meidän meininki toimisi paremmin jos mies pitäisi mua enemmän hyvänä. Olen sanonut. Ei vaikutusta.

Oletko miettinyt, että kun olet hoitovapaalla niin se on vähän niin kuin sinun työpanoksesi hoitaa pääosin se kämppä. Ukkosihan käy töissä ja se on sen homma + se että auttaa sinua jonkin verran. Homma ei mene "tasan" niin, että miehesi menee ensin töihin ja sitten hoitaa pennut ja huushollin sieltä töistä tullessaan...

Vierailija
682/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää enemmän tämä naisten asennevamma. Ensin valitetaan että seksi on vääränlaista, ja sitten sitä vielä PYYDETÄNKIN väärin. Miehenne osoittavat teille rakkauttaan ja että haluavat teitä - luulisi ajatuksen miellyttävän. Ja kyllä minua saa vongata heiluttelemalla nenän edessä, jos sen tekee tarpeeksi vakuuttavasti. Ja minun ihana rakas miehenihän tekee.

Vähän ryhtiä, naiset!

A) Penis on ruma. Aina. En halua että mies tulee heiluttelemaan sitä nenäni eteen. Se ei ole kiihottavaa, vain ja ainoastaan ällöttävää. En ihan tosissani usko että mieskään siitä kiihottuisi jos alkaisin vaginaani hänen nenänsä edessä heiluttelemaan.

B)Peniksen heiluttelu nenäni edessä on mielestäni alentavaa. Mies voisi samantien näyttää minulle keskisormea tai persettään. Olen tästä sanonut ja onneksi mies on alkanut uskomaan minua.

C) Peniksen heiluttelu nenäni edessä ei ole rakkaudenosoitus eikä halun osoitus, vaan edelleen loukkaavaa ja alentavaa.

D) Minulla on ryhtiä vaikka muille jakaa. Jos koen jonkin asian minua alentavana ja loukkaavana, niin silloin minulla on oikeus sanoa siitä miehelleni, samoin kuin on miehelläkin oikeus sanoa minulle. En ole mieheni omaisuutta, joten hän ei saa käyttäytyä minua kohtaan kuin vajaaälyinen.

Ja oma vastaukseni on:

Peniksen heiluttelu nenäni edessä. Onneksi hän on alkanut uskomaan että tuo toiminta vain karkoittaa seksihaluni.

Luojalle kiitos mies osaa oikeastikin tehdä hyviä aloitteita. Tuo peniksen heiluttelu oli vain jotain typerää machoilua. Seksi meillä on upeaa, hän osaa huomioida minut oikein jne. Nykyään aloitteet ovat myös hyviä, hän ilmaisee halunsa hyvin, ei kuten alkueläin. Ja muuten ei, en ole estynyt seksin suhteen. Se on meillä monipuolista ja sitä on usein. En vain todellakaan tykkää/tykännyt tuosta peniksen heiluttelusta. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käy aina ensin suihkussa, sillävälin mä olen jo sängyssä. sit se tulee suihkusta, heittää kylpytakin pois päältään, ja tulee sängylle mun jalkopäähän. sen jälkeen se yleensä aina ottaa mua ronskisti ja miehekkäästi jaloista kiinni, nostaa ja samalla vetää mua lähemmäks itteensä, ja alkaa nuolemaan mun jalkoväliä. ei se paljoo kysele :) aikas ihana tapaus, taidan olla onnekas kun vertaa suurimpaan osaan tänne kirjottaneista...?

Miehesi siis raiskaa sinut aina suihkun jälkeen? Oletko jotenkin mielisairas kun tunnut siitä nauttivan? Meillä ei TODELLAKAAN kosketa intiimialueille tuosta vaan ilman lupaa kysymättä!

Teillä ei vissihin harrasteta ikinä sponttaania seksiä...? Meillä Suomessa on sellainen sana, kun EI jota käytetään siinä vaiheessa, kun toista ei kiinnosta. Vaikeneminen on myöntymisen merkki, joten jos kieltoa ei kuulu, niin sitten mennään eikä meinata. Raiskaus se on jos kiellosta huolimatta ottaa toisen väkisin...

Meidän suhteessa minä olen se hellyyden kipeä yksilö. Halauksia ja pusuja tulee annettua avovaimolle päivittäin, vaikka seksiä ei joka päivä olekkaan. Hierontaa tulee annettua kerran - kaksi viikossa. Seksiä on riittävän usein ja se yleensä alkaa, kun maataan sängyssä ja jutellaan ja pusutellaan. Joskus tulee otettua nainen, tuos ensimmäises viestis kuvatulla tavalla. Vaihtelu virkistää... ;)

Vaikka seksiä onkin "tarpeeksi", niin silti saatan yöllä nukkuessani syylistyä tuohon perseeseen tökkimiseen, kun nukutaan lusikassa. Se onkin avovaimon mielestä ärsyttävin piirre minussa, varsinkin kun onnistun yleensä aloittamaan sen juuri, kun hän on nukahtanut. En osaa sanoa mikä tuon aiheuttaa, kun usein tuo tapahtuu, vaikka olemme rakastelleet juuri ennen nukkumaan menoa. Avovaimo on onneksi itsekkin erittäin seksuaalinen, joten tommosen nopean tökerön aloituksen jälkeenkin pystyy saavuttamaan huipun, mut jos hän on tosi väsynyt, niin on oppinut etten loukkaannu vaikka torjuu mut huitaisemalla kyynerpäällä kylkeen.

Mies 34v

Vierailija
684/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Antakaa naisellenne aikaa välillä tulla itse tekemään aloite"

Hah! :)

Joo-o. siis suomalaiselta naiseltako tuollainen teko olisi odotettavissa? :)

Tietääkseni olen ihan kokonaan suomalainen nainen, ja mä teen meidän suhteessa varmasti 75% aloitteista seksiin, ainakin. Jos en teksi niin meillä ois seksia kaks kertaa kuukaudessa. :D

Vierailija
685/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Se, miten voimakas orgasmikokemus tapahtuu naisen elimistössä ja psyykessä, riippuu osittain siitä, kuinka korkea oksitosiinitaso on orgasminmuodostumishetkellä, Virtanen selittää.

Jos kahden ihmisen välillä on myönteistä vuorovaikutusta, hyvältä tuntuva koskettaminen lisää oksitosiinin eritystä. Kun ottaa toisen syliin ja puhuu kauniisti, oksitosiinia erittyy enemmän ja enemmän.

- Vanha viisaus pitää paikkansa - eli mies, opettele puhumaan, opettele koskettamaan ja käytä aikaa riittävästi. Sillä näyttää olevan selkeästi hermokemiallinen perusta.

http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/392605?hyvinvointi…

Vierailija
686/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lukee miesten kommentteja. Asenne tuntuu olevan se, että varmana en kyllä vaimoa rupea pitkin viikkoa lämmittelemään! Jos ei kelpaa niin ei sitten. Höh. Ainahan elämässä asiat menee niin, että se muokkaa toimintaansa joka haluaa jotain juttua enemmän. Ilmiselvästi naiset haluaa vähemmän seksiä ja sille on hyvät biologiset syyt. Ei ole lasten selviytymisen etu, että nainen paneskelee megakiimaisena jatkuvasti hankkiutuen raskaaksi ennenkuin entisetkään pysyy hengissä. Joten mies on se, jonka on pakosta yritettävä enemmän, jos haluaa paljon seksiä.

Mutku ei käy. Naisen kuuluu, ja jos nainen ei, niin voi voi ja on ne naiset vittumaisia prinsessoja. Toimiiko tää asenne missään muussa jutussa? Jos sun koulutus ei riitä vaikka johonkin työpaikkaan, niin kummalla on pallo, sulla vai ko. firmalla, jos todella haluat sinne töihin?

Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen. Nainen joka haluaa pitää miehen luonaan tekee asioita sen eteen. Jos ei tee, mies etsii toisen naisen. Nykyään kun sosiaalihuolto takaa pentujen selviämisen niin naisen ei ole enää "pakko" olla miehelleen hyvä. Jos ukko lähtee niin valtio hoitaa miehen duunit. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos suhde ei toimi syystä tai toisesta, oli ongelma mikä tahansa, se kannattaa lopettaa. Jos nainen ei halua seksi mutta mies haluaa ei ole mitään järkeä jäädä makaamaan siihen suhteeseen. Lusikat jakoon ja mimmi sitten etsii jonkun impotentin tai aseksuaalin samalla kun se ukko etsii jonkun viriilin naisen. Tilanne ohi ja kaikkien elämä muuttuu paremmaksi.

Vierailija
687/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on riittävän usein ja se yleensä alkaa, kun maataan sängyssä ja jutellaan ja pusutellaan.

Vs. munan heiluttelu tai aamuinen ilmoitus illalla harrastettavasta seksistä.

Vierailija
688/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko eilisen illan meillä kuului vähän väliä GRRR jostain päin kotia. liekö mies kuvitellut sen esileikiksi.

Vierailija
689/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun että meissä akoissa täytyy olla vikaa. Kun luin näitä viestejä, tajusin vasta kaikki exien "ime sitä vähän" ja sinne perään lisätyn "vitsivitsi"n. Voi helvetti! Jos olisin ymmärtänyt että se hätäinen "vitsin" lisäys sinne loppuun on itseään täynnä olleiden primadonnaexien aiheuttavaa torjutuks tulemisen pelkoa, oisin ensin imenyt ja sitten käyny leipomassa niitä exiä turpaan. Ymmärtääkö osa teistä edes että joku horo on saattanut sanoa teidän miehellenne joskus todella pahasti ja siitä on jäänyt arpia, jotka aina satuttaa?

Vituttaa niin että tekis mieli soittaa exälle ja pyytää anteeks sitä kuinka tyhmä oon ollu. Mutta löytyy miehistäkin valitettavaa: mun parhaat ystävät on ollu miehiä, mutta sitten kun mä ihastun, ei yhtäkkiä halutakkaan tuhota ystävyyssuhdettä koska oon "niin hyvä kaveri". Siinä on kyllä miehet teille jotain ajateltavaa: ettekö mielummin eläisi lopun elämää parhaan ystävänne kanssa, joka on nainen, joka rakastaa, ei petä ja haluaa seksiä niin kuin teille sopii. Mutta ei, hyvä ei kelpaa, vaan kattelen vierestä kuinka te valitsette joukosta ne mäkättäjät, mielisairaat, rajoittuneet, narsistiset eikä edes niinkään hyvännäköiset harakat, joista sitten eroatte ja luikertelette mun luokse avautumaan ja ihmettelemään ku ei ollu samanlainen ku mä. SILLOIN MENEE HALUT MONELLA TASOLLA. Ei voi olla oma suvunjatkokyky ihan kohdallaan kun ei tunnista selvästi sopimatonta akkaa jonka kanssa eletään niin kuin ois pallo jalas. Eli omaa hautaanne te vain kaivatte.

Ehkä kokevat menetyksen riskin liian suureksi ja on parempi elää nykytilassa kuin ottaa se riski?

Vierailija
690/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko eilisen illan meillä kuului vähän väliä GRRR jostain päin kotia. liekö mies kuvitellut sen esileikiksi.

kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!

Vierailija
691/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yäk...! Vähemmästäkin kalu veltostuu...! XP

=D Eihän mun tarvitse muita kuin omaa miestäni miellyttää, yleensä se on valmis siinä vaiheessa kun häntä näykkäisee joko niskasta tai korvasta ja ihan havainnointien mukaan tuo pieni kiusaaminen tekee itse aktista ja suihinotosta hänelle nautinnollisemman. =)

Vierailija
692/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitoin illalla vauvalle supon pyllyyn ennen nukkumaan menoa, ja kun tulin takaisin olkkariin niin mies alkaa tökkimään mua munalla perseelle "laitettaskos sullekin vähän suppoa".

NOT!

Vierailija
693/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä floodaa.

Vierailija
694/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli tapana työntää sormi sisään ja alkaa kaivamaan. Koukisti sormensa ja veti ulos, sitten sama uudestaan. Hyi helv**, se oli ällöttävää.

Joskus alkoi pyörittelemään nännejäni niin että tuntui siltä että irtoaa ihan justiinsa. Se oli hänen mielestään hirveän hauskaa, eikä yhtään haitannut vaikka sanoin sen sattuvan.

Ja sitten se oli ihan marttyyria kun en kiihottunut ö.ö

Vierailija
695/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Ei kait ne menkat tuu sulta suusta,voiha sitä pikkasen lipassa vaikka menkat onki :D

Siinä vaiheessa kun saat sellaisia kramppeja joiden aikana et voi tehdä muutakuin maata sikiöasennossa niin minkäänlainen seksuaalinen kanssakäyminen ei käy mielessäkään. Tämä hyvistä särkylääkkeistä huolimatta. Ei siinä ihan oikeasti mitään lipaista kun vähän väliä tuntuu että lantio halkeaa.

Vierailija
696/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, näitä kun lueskelee niin ei voi muuta todeta kuin, että oli muuten viimeinen kerta kun teen tasan mitään aloitetta naisten suhteen -__-

Vierailija
697/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, näitä kun lueskelee niin ei voi muuta todeta kuin, että oli muuten viimeinen kerta kun teen tasan mitään aloitetta naisten suhteen -__-

Nimittäin jos aloitteesi ovat samanlaisia kuin tässä ketjussa, naiset ovat varmasti onnellisempia kun pidät ne ihan itselläsi.

Vierailija
698/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenvetona voisin omasta elämästäni todeta, että jos seksi on hyvää, niin on ihan sama millä tavalla sitä ehdottaa (aina kelpaa!). Jos seksi on huonoa (sisään ulos kuiviltaan max. 2 min. operaatio) niin on ihan sama millä tavalla ehdottaa (ei juuri koskaan nappaa).

Vierailija
699/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

_vielä_ en ole ketään lerssillä naamaan hakannut, puhunut vauvaäänillä tai käyttänyt termejä "melaa mekkoon" tai "parrua pakaraan" tai mitään muutakaan yhtä siistiä :) Ehkä voisin tänään jotain näistä mainioista viihdykkeistä kokeilla?

Urpoilut on urpoiluja, mutta silti saan nyt väkisinkin sellaisen kuvan, että mitä ikinä teenkin niin se on näemmä päin helvettiä joka tapauksessa :/

Vierailija
700/1174 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän me naiset teemme koko ajan. Siis käymme töissä, hoidamme LAPSET ja huushollin.