Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Riisuu vaatteet pois ja kulkee ympäriinsä muna pystyssä tai alkaa sohvalla maatessaan heilutella löysää vehjettään, jonka kaivaa alushousuistaan. Varsinkin jälkimmäinen etoo.
Kahdestaanko asutte?
Uskomattoman urpoja ehdotteluja teillä! =D
No joo myönnetään, mun mies on ihan yhtä urpo.
Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin muna kovana - ja saman tien on jo sisällä.
Ihan tosi ärsyttävä!
elääkö mun ukkoni kaksoiselämää?
tässä ketjussa onkin kyseessä ne ärsyttävimmät ehdottelut :D
Mulla ei nyt tuu muuta mieleen kun että kans vilauttaa housuistansa tai kysyy jotain tyhmää tyyliin haluaisitko parrua pakaraan...
ei kuitenkaan mitään ihan hirveen ärsyttävää. Yleensä vaan tulee halimaan ja lähentelemään ja siitä se sitten lähtee.
kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo
GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!
Tuohon sun aloitteeseen nukahtaa alta aikayksikön. Tarkkaanottaen jalkojen hierontavaiheessa. Älä hiero edes moloa, äläkä vedä kieltä mitään pitkin vaan tatti poskeen asap!
MIkä sitten on se "EI ärsyttävä tapa" sellaista en ole täällä nähnyt ja veikkaan että jokainen teistä pitäis heivata parisuhteesta ulos, eikä ne teidän miehenne.
MIkä sitten on se "EI ärsyttävä tapa" sellaista en ole täällä nähnyt ja veikkaan että jokainen teistä pitäis heivata parisuhteesta ulos, eikä ne teidän miehenne.
ja sitä varten on jo toinenkin ketju olemassa, joten sieltäkin löytää vastauksen.
sen kun lukee vain.
Tästä vuodatuksesta. Ei muuta kun kaikki panemaan vierasta naista ja annetaan näiden kitisijöiden tiskata rauhassa ilman tökkimistä.
kysyy jo päivällä että miten ois illalla tai haluttaisko illalla? No kuule nyt kun kysäsit niin ei... Niinkuin joku aiempi sanoi, homma on torpedoitu siinä vaiheessa.
Olen sanonut että älä kysy etukäteen vaan tule illalla viereen sohvalle makoilemaan tai tule vaikka antamaan pusu ja sano että nyt mennään makkariin. Että tulee ja vie, eikä anna mun vikistä vastaan. Mutta ei se perkele opi.
Tästä vuodatuksesta. Ei muuta kun kaikki panemaan vierasta naista ja annetaan näiden kitisijöiden tiskata rauhassa ilman tökkimistä.
No itse asiassa mun avokki kokeili tätä ja palasi lopulta puolen vuoden päästä takaisin oven taakse häntä koipien välissä. Kun ei ne ihanat ja seksikkäät naiset lämmenny sille yhtään enempää kuin minäkään. Mä en edes kuvittele olevani mikään taivaan lahja Suomen miehille.
no ei se aina pelkkää kerjäämistä ole, nää tulee silloin kun minua ei oikein huvita. Ja tottahan mä annan, on se lahnasekskin seksiä, saan minäkin aina kun haluan.
Minullakin on ihana mies ja seksi on loistavaa. Mutta en tiedä, miksi ne muutamat jutut ärsyttää niin äärettömästi ennen seksiä.
Se määrätynlainen kuurtoilu ja silmien vilkutus ja pyörittely ja sitten se huokailu, että "ihana saada pimpsaa pitkästä aikaa".
Arghh, en osaa selittää, mutta jos rakastelu alkaa näillä keinoilla, pimpsa sanoo, että slurpss ja imaisee kaikki kosteudet pois ja koko homman vois lopettaa siihen.
Eikö sitä vois pitää suutaan kiinni ja tulla vain viereen hyväileen.
tehkää mitä teette, mutta älkää hommatko itsellenne jotain ennalta-arvattavaa maneeria joka toistuu joka kerta samana.
Yleisesti tuo vihjailee niin typerästi, että menee maku suurimman osan ajasta, ikävä kyllä.
Paras oli ehdottomasti kun joku aika sitten vaihdoin ehkäisyn kierukaksi ja mies sitten ehdotti: testattaisko se sun kierukkasi tänään? Voin sanoa että meni hermot siihen paikkaan.
Sen silmienpyörittelijän vaimo :D
kuvitelkaa miltä näyttää kun keski-iän tukevoittama konttorityöntekijämies sanoo
GRRRRRRR, ja kynsäisee "käpälällä" ilmaa!
Mitähän meillä ois.. "harrastettasko lähempää kanssakäymistä?", tai sit ukko "etenee tappituntumalla" ts ohittaa mut takaapäin niin että muna just hipoo mun takapuolta.
Olen sanonut että älä kysy etukäteen vaan tule illalla viereen sohvalle makoilemaan tai tule vaikka antamaan pusu ja sano että nyt mennään makkariin. Että tulee ja vie, eikä anna mun vikistä vastaan. Mutta ei se perkele opi.
Miehillä on joku sisäänrakennettu juttu tuon kanssa ilmeisesti. Olen sanonut sen tuhat kertaa että älä sano tai kysy päivällä/iltapäivällä että "no miten olisi seksi" tms.koska silloin siitä tulee minulle vähän sellainen olo että se olisi sitten pakko.
Olen pyytänyt että olisi spontaani aloitteissaan, eikä kysyisi ja ehdottelisi pitkin päivää. Mulle tulee ihan oikeasti silloin sellainen olo että se seksin harrastaminen on sitten PAKKO tehdä sinä iltana..
Mutta ärsyttävimmät tavat miehellä on kaivaa penis alushousuistaan ja näyttää sitä minulle, joo tosi eroottista. En ihan oikeasti kiihotu peniksen näkemisestä. Toisena tulee ehdotus "pikkusen seksiä".
Joku kysyi että millaisia aloitteita itse teemme:
Viimeksi toissapäivänä (nyt on menkat niin en pysty tekemään mitään, edes suihinottoa) tein aloitteen niin että kun mies oli makaamassa mahallaan sängyssä ja lukemassa kirjaa, aloitin hieromaan hänen jalkojaan, siitä selkää, hartioita ja sitten aloin näykkimään hänen kaulaa ja korvia. Sitten vedin kieltä hänen kylkeään pitkin jne...
Mies saattaa ehdotella seksiä verbaalisestikin. Jopa ne tökeröt "imisitkö mun munaa" on paremmat siihen normaaliin verrattuna.
Mies silittää kymmenen sekunnin ajan jotain ruumiinosaani ja alkaa mitään sanomatta kiivetä päälle. Siinä sitten tökkii munalla ja ehkä ihmettelee ääneen, kun en ole yhtään kostunut. Jos ei ärsyttäisi niin naurattaisi se määrätietoinen kapuaminen ylleni. Tulee joku luonto-ohjelma mieleen.
tehkää mitä teette, mutta älkää hommatko itsellenne jotain ennalta-arvattavaa maneeria joka toistuu joka kerta samana.