Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
401/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni ei ollut usuttaa miehiä ja naisia taistelemaan keskenään, vaan tarkoitukseni oli ihan vain harmiton pelleily. Älkää ottako tätä niin vakavasti.

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Rakastelkaa toisianne!

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

ap

Vierailija
402/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surullisen kuvan saa avo- ja avioliitoista tätä ketjua lukemalla. Hauskojakin kommentteja toki on, kun ihmiset jakaa vaan hauskimmat "replat". Mutta jostakin syystä suurimmassa osassa viesteistä oli ihan hirvee negatiivinen sävy.

Mulla ei oo omaa "markiisia" heittämässä haussuja vonkailuja joita tänne vois kirjoittaa. Huumoriviestejä luin ääneen nauraen ja hieman ehkä harmitellenkin, kun ei oo vielä löytynyt miestä jonka kanssa elämäänsä jakaa. Mutta ikinä en haluaisi tyytyä suhteeseen jossa en haluis oikeesti olla, jossa inhottaa toisen lähentelyt /huumori/leikkimielisyys. Mielummin olen sitten yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näin miehenä mieleen, että mitäpä jos nainen aivan kertoisi miehelleen, että tällä on jokin tapa, mikä ärsyttää häntä. On se ihan vitun perseestä, että toinen kuvittelee olevansaa sexy kun toimii jollain tavalla ja toinen ei sano jos se on perseestä. Mitäpä jos nainen rohkaistuisi aivan kertomaan, että miten vitussa sitten toivoisi sen aloitteen tulevan.

Tulee näin naisena mieleen, että jospa lukisit ketjut ennen kuin kommentoit niihin? Johan tässäkin on tullut monen eri naisen viesteistä ilmi, että mies ei muuta tapojaan vaikka kuinka sanoisi jonkin tietyn tavan olevan ällöttävää ja halut vievää. Jos noin miehenä kertoisit minkälaisesta rautalangasta se pitää vääntää, että mieskin ymmärtäisi.

Vierailija
404/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteissa voi olla montakin tapaa tehdä aloite, niitä mistä kiihottuu ja kostuu ja niitä mitkä vie halut. Ja niitähän tänne on kerrottu, (valitettavasti joillakin on vaan niitä ärsyttäviä).

Ja siinä tapauksessa mies saa mennäkin kiertoon jos miehen mielestä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa, joko suora pano (mikä ilmaistaan löysää munaa heiluttamalla naaman edessä tai epäromanttinen pyynto/käsky) tai ei mitään.

Hyvän ammatitaidon omaavalta huoralta näin voi odottaakin, mutta omalta vaimolta ja lasten äidiltä vaatimus voi olla aika rankka. Nainen hoitaa aamusta iltaan lapset (ei mitään pientä puhdetoimintaa kuitenkaan) ja lisäksi usein talouden, ruuan, pyykit ja siivouksen. Vie koiran kolmesti lenkille ja tekee siihen päälle 8 tunnin työpäivän. Vielä pitäisi jaksaa hoitaa se mieskin, huoh, mielelläänhän sitä rentoutuisi ja nauttisi seksistä, mutta aina ei paukut riitä.

Niiin monessa viestissä on tullut selväksi, että nainen kaipaa seksin LISÄKSI hellyyttä ja hoivaa (sitä pientä arjen huomaavaisuutta ja auttamista ja eritoten KUNNIOITUSTA). SIELTÄ lähtee se syttyminen. Mutta niin monelta mieheltä on tullut selvä sanoma, että jos ei nainen ole heti kostea ja aina valmis tai hoida miehen pussit tyhjiksi oma-aloitteisesti, niin eikuin pettämään :(

Melkosia kalkkunoita tässä ketjussa Onneksi on niitä järkeviäkin naisia jotka osaavat itse tehdä aloitteen ja ymmärtävät myös huumoria. Kaikki ei ole tällaisia prinsessoja kuten tässä ketjussa.

Ei tarvite ihmetellä jos miehenne pettää teitä.

Vierailija
405/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää mut klo 6 vaikkapa lauantaiaamuna, että nyt noi tenavatkin vielä nukkus...

Jep. Mä niin haluunkin herätä kukonlaulunaikaan vapaapäivänäni. NOT!

Vaikka toisaalta, ihan sama se sit siinä vaiheessa on enää, kun on kerran herännyt. Hoitakoot hommansa ja pääsen takas nukkumaan nopeemmin. (Mikä tosin ei hirveesti haluja lisää, mut ihan sama) Metrinen on meikäläisellä otassa kuitenkin.

Ja KYLLÄ, mä olen sanonut, kertonut ja eri tavoin suomenkielisin lausein muotoillut: EN ole aamuvirkku, EN halua tehdä MITÄÄN ennen aamukahvia, ENKÄ jumalaut juo aamukahvia vapaalla ennen aamuysiä. Jos ei oo ihan pakko. Enkä lämpiä yhtään sen paremmin arkiaamuna klo 5. Aamut ei ole mun aikaa. Piste.

Uskooko se. No vittu EI! Ei sit oo kymmenessä vuodessa ton vertaa oppinu. Takaa vaan sen, ettei mua kyl tasan hotsita enää illallakaan. Varsinkaan kun väsyttää kun ei taaskaan saanu nukkua. Kun tenavat ei enää herätä, ni ukko herättää.

Vierailija
406/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut läheskään kaikkia lukea ja ymmärrän kyllä naisena että nuo juntit ehdottelutavat ärsyttävät. Mulle tuli kuitenkin jotenkin niin sääli niitä kaikkia miehiä, suurin osa niistä ei varmaan vaan tajua miten toistaa itseään tai tiedä, mitä nainen haluaisi hönen tekevän.

No, pääasiana pitää kuitenkin sanoa kaikille, että NAUTTIKAA siitä, että miehenne yleensäkin ehdottaa seksiä, suostuu harrastamaan sitä ja haluaa teitä! :-) Se on isompi asia kuin uskottekaan.

Nimim. 2 vuotta parisuhteessa, 1,5 vuotta ilman seksiä...

Vierailija
407/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näin miehenä mieleen, että mitäpä jos nainen aivan kertoisi miehelleen, että tällä on jokin tapa, mikä ärsyttää häntä. On se ihan vitun perseestä, että toinen kuvittelee olevansaa sexy kun toimii jollain tavalla ja toinen ei sano jos se on perseestä. Mitäpä jos nainen rohkaistuisi aivan kertomaan, että miten vitussa sitten toivoisi sen aloitteen tulevan. Ehkä se voisi vähän auttaa asiaa..... On totta, että me miehet ollaan täysin uunoja ja tolloja ainakin aluksi ja parhaatkin meistä ovat jossain kohtaa matkan varrella saaneet kumppaneiltaan vinkkejä siitä kuinka se aloite pitäisi hoitaa, että se sytyttäisi ja sama itse aktinkin osalta.

Itse luulen tietäväni miten saan naiseni syttymään ja kuvittelen, että hän on tyytyväinen. Vituttaisi ihan helvetisti, jos teen aloitteen ihan väärin, mutta muija ei siitä koskaan mainitsisi. Muuttaisin heti toimintaani ja tekisin ilman muuta aloitteen toisin niin kuin hän sen haluaa tapahtuvan ja saa hänet syttymään.

Jos nyt joku jää miettimään, että mitä meillä sitten tapahtuu niin tässä lyhyt kuvaus eilis-illasta.

Saunottiin koko perheellä (kaksi alla kouluikäistä) lasta, syötiin maukas illallinen, katsottiin hetki telkkua, pistettiin lapset nukkumaan. Katsottiin Voice of Finland ja odoteltiin, että lapset nukahtaa. Ehdotin vaimolle rohkeasti ja miehekkäästi (ei todellakaan millään vauvaäänellä) eroottista hierontaa.

Vaimo oli halukas, minkä jälkeen varmistin kuinka hän haluaisi hieronnan etenevän. Hänelläkin oli rankka työviikko takana ja stressiä yms. Toiveena tuli, että ensin hartioita,sitten jalkoja ja sitten pikkuhiljaa kohti erogeenisiä alueita.

Puolisen tuntia hartioita ja jalkoja hieroin (aivan kunnon hierontaottein). Tämän jälkeen vaikutti vaimon elehdinnästä kaikin muodoin siltä, että oli aika siirtyä lähemmäs strategisia alueita. Toisen puoli tuntia viihdyin sitten sisäreisien ja pillun hieronnassa ja varmistin, että orgasmi tuli siinä. Sitten työnnyin siihen orgasmin sykkeeseen sisään ja seuraavan vartin verran työntelin menemään kun vaimo vääntelehti hekumassa ja tulin sitten itsekin.

Tällä kertaa näin ja seuraavalla kerralla sitten taas aivan uudet kujeet.... niin, että yllätyksellisyys ja jännite säilyy.

Käsitykseni on, että sen enempää vaimo kuin minä emme voisi parempaa toivoa, mutta tähän on päästy vain siten, että pikkuhiljaa pienin askelin molemmin puolin on esitetty toiveita ja annettu toisillemme palautetta siitä miten toivoisimme asioiden olevan.

Eihän tällaista synny, jos eintoisilleen kerrota mistä tykkää ja mistä ei. Puhukaa nyt hemmettintoisillenne hyvät ihmiset. Niin ne asiat ratkeavat.

Tuli ihan kylmät väreet, ihana mies. Toisaalta tuli kyllä saman tien kyyneleet silmiin, niin paljon mua harmittaa tämä oman suhteen seksittömyys.

T: Äskeinen kirjoittaja

Vierailija
408/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää mut klo 6 vaikkapa lauantaiaamuna, että nyt noi tenavatkin vielä nukkus... Jep. Mä niin haluunkin herätä kukonlaulunaikaan vapaapäivänäni. NOT! Vaikka toisaalta, ihan sama se sit siinä vaiheessa on enää, kun on kerran herännyt. Hoitakoot hommansa ja pääsen takas nukkumaan nopeemmin. (Mikä tosin ei hirveesti haluja lisää, mut ihan sama) Metrinen on meikäläisellä otassa kuitenkin. Ja KYLLÄ, mä olen sanonut, kertonut ja eri tavoin suomenkielisin lausein muotoillut: EN ole aamuvirkku, EN halua tehdä MITÄÄN ennen aamukahvia, ENKÄ jumalaut juo aamukahvia vapaalla ennen aamuysiä. Jos ei oo ihan pakko. Enkä lämpiä yhtään sen paremmin arkiaamuna klo 5. Aamut ei ole mun aikaa. Piste. Uskooko se. No vittu EI! Ei sit oo kymmenessä vuodessa ton vertaa oppinu. Takaa vaan sen, ettei mua kyl tasan hotsita enää illallakaan. Varsinkaan kun väsyttää kun ei taaskaan saanu nukkua. Kun tenavat ei enää herätä, ni ukko herättää.

Vierailija
409/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny yhren kerran miehet!

Tää on lukenu täällä moneen kertaan, mut kerrataanpa kun vinkujia kerran riittää.

Lopettakaa se ainainen ruinaus ja ehdottelu. Antakaa naisellenne aikaa välillä tulla itse tekemään aloite. Meni siihen sitten viikko, kaksi tai kolme. Ei ne kassit siinä ajassa räjähdä! Tänä aikana antakaa sitä hellyyttä muuten omatoimisesti, esim. suukko ennen töihin lähtöä ja sieltä vaikka viestiä että on ikävä jne. Huomioikaa myös iltaisin. Ei oo mitään prinsessa touhua, oletan toki että naiset antaa sitä hellyyttä myös. Naiset ruinaa hellyyttä, miehet seksiä. Yleensä se menee näin. Välillä täytyy koittaa vaihtaa hommat päin vastoin, muuten käy näin.

Mua alkaa puistattaa heti, kun mies tulee lähelle. Sen aloitteesta kun ei sitä suukkoa saa ellei sillä ole pano mielessä. Mut huomataan kotona vasta, kun haluttaa. Ja siinä pitäs sitte heti olla että jes, mennään panemaan. Not. Ainainen painostus ahdistaa, samoin suuttuminen siitä kun ei nyt sillä kertaa satu herumaan. Vihjailut, painostukset pois kokonaan ja sitä hellyyttä ja rakkautta voi tosiaan osoittaa muuallakin kun sängyssä, niin johan alkais irtoomaan...

Vaan ei tätä putkiaivot tajua vaikka päin naamaa kertoo! Panotaidoissa ei oo vikaa, mutta näin ei tuu pitemmän päälle ainakaan usein herumaan!

Olisitte naiset iloisia, kun miestä haluttaa vaikka nainen on kaikkea muuta kuin haluttava.

Kun naisesta on hävinnyt kaikki muu haluttavuus, niin sitten ne ehdotukset ovat tuolla tasolla.

Pitäisitte itsestänne huolta ja olisitte haluttavia, niin mieskin haluaisi teitä muutoinkin luonnon aiheuttamien tarpeiden tähden.

Minkä takia nainen vetää herneet nenään, jos sille sanoo ettei tarttis karkkia tai suklaata mussuttaa? Oikein naurattaa, kun loukkaannutaan, jos kehottaa syömisen sijasta vaikka lenkille.

Miksi samaisista naisista on oikeutettua kieltää mieheltä seksi, mutta itse ne loukkaantuu, kun niiltä kieltää karkin syönnin?

Seksistä kieltäytyminen ilman perusteltua syytä on pettämistä siinä kuin vieraissa käyntikin.

Ja kukas sua pakottaa olemaan sen pullaa mussuttavan eukkos kanssa, on se sitte ihme että hellyyttä ei kiinnosta sille läskille antaa mut pillu kyllä kelpaa? Onks se pelkkä halujen tyydyttäminen sitte rakkautta häh? En ihmettele yhtään et sulle ei heru..

Vierailija
410/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitoin illalla vauvalle supon pyllyyn ennen nukkumaan menoa, ja kun tulin takaisin olkkariin niin mies alkaa tökkimään mua munalla perseelle "laitettaskos sullekin vähän suppoa".

Ihan hillitöntä.

Vierailija
411/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
412/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaankohan me mieheni kanssa tosi estyneitä, kun en voisi kuvitellakaan sen seisovan jossain olohuoneessa mun edessä alasti muna pystyssä. Saatikaan heiluttelevan sitä naamani edessä.

Mä järkyttyisin kuoliaaksi, jos ihana mieheni alkaisi heilutella vehjettään naamani edessä kun esim istun sohvalla ja katson telkkaria. Tai yhtä äkkiä kulkisi alasti juhlakunnossa pitkin kämppäämme ja puhuisi "tuhmia" ja tekisi rivoja eleitä ja ilmeitä. *huhhuh*

Vierailija
413/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oli silloin, kun exäni ehdotti, peppuseksiä kun minulla oli kuukautiset. "Pleaseee eikö me voitais?" NO EI VOITAIS.

Myöskin sellainen "sähän lupasit" tuntuu ikävältä.

Parasta on kun joskus tulee "mun teki mieli jo tossa aiemmin... voisinko vaik tehdä ekaks sulle ja sen jälkeen sitte oltais yhdessäkin..." Eipä tarvii kauaa miettiä=)

Vierailija
414/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisko äiti hoivata vähän totakin" (Sojottavaa munaansa siis...)

"No mee ihmees kysyy siltä?"

Ei ristus...

Onneks ei kokeillut montaa kertaa :D

Vierailija
415/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huuhhuh. sehän auttaakin kun jokunen vuosi takaperin on tehnyt itsestään "haluttavan" (omasta mielestään) niin miehelle se riittäää.... jotenki tulee oma ukko mieleen, ku vuonna sillon ja sillon tein sitä ja tätä.. huoh!

Vierailija
416/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI!!!

Vierailija
417/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti itse esim. ejakuloi? Naisissa on eroja ja jotkut naiset voivat ejakuloida sen verran voimakkaasti, että suihkun on ihan hyvä vaihtoehto nuolemisen jälkeen.

Vierailija
418/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen jokalauantainen töksäytys:

"Anna lortto vittua"

Ja aina annan. Mikä ihana mies minulla :)

Vierailija
419/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain tokaisee että nyt pannaan.

melkein kaikki muut keinot saa kiihottumaan mutta ei aina. ja ps päänsäryn valittelu ei ole naisille enää mikää syy ettei halua, sillä seksi helpottaa siihenkin.

Ihanaa taas on jos mies laittelee työpaivän aikana härskejä viestejä ja sitte ku molemmat on illalla kotona ni sit käy kiinni vaa suutelee jne, ite siis en seurustele ainakaan viellä. mutta yhen illa jutuis on oppinu ja nähny kaikenlaista yleensä alotteen tekee mies mutta se on just sillee et aletaa suutelee ja esileikit ja kaikki mukana toki ei aina tarvitse olla itse yhdyntää koska monesti tärkeintä on se mitä ennen yhdyntää on.

Vierailija
420/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkakaa.