Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Suomalainen nainen ei miestään tahdo eikä rakasta, ja kaikki mitä tuo mies tekee osoittaakseen halunsa on väärin.
On väärin olla mies. Miehen pitäisi olla nainen, joka viestii kuten nainen, muta jolla on penis.
Uskomattomia ääliöprinsessoja.
Kun minä käsitin, että naiset hyvinkin haluavat seksiä miestensä kanssa, mutta jokaisella on olemassa jokin yksittäinen turnoff, joka saa paikat kuiviksi. :)
Pakko sanoa vielä miehen näkökulmasta (en tiedä onko joku muu jo maininnut asiasta kun en jaksanut koko keskustelua lukea) seuraava: Veikkaan monelle miehelle muodostuvan ongelmaksi tuon verbaalisen vs. "hellillä teoilla" toimimisen kanssa sen, että verbaalisesti kielteinen vastaus on helpompi ottaa puolisolta vastaan. Jos taas "äijä" pistää itsensä likoon olemalla hellä, koskettelemalla ja hyväilemällä, pakkien saaminen on 10 kertaa itsetunnolle vaikeampaa kuin saada vaan typerään ehdotukseen vastaus "Ei." Kyllähän noista asioista kannattaa keskustella sen miehen kanssa jos ne oikeasti niin paljon ärsyttää.:) Joskin hauskaa on näitä lukea :D
Koittakaa, naiset joskus itse hellyyttä. Sillä on kummallinen vaikutus karskimpaankin äijään.
vilkaisit vain jonkin viihdenettilehden uutisotsikon ja pari esimerkkiä ja tulit huutelemaan?
kun täällä naiset ovat kertoneet rakastavansa niitä miehiä, joiden tapoja tässä ketjussa naureskellaan. heille annetaan hellyyttä. ja heille annetaan seksiä. vaikka he sitten heiluttelisivat sitä velttoa elintään tai huutaisivat, että apua, sängyssäni on alaston nainen. tai jopa silloin kun he kynsäisisivät ilmaa ja ärisisivät muka seksikkäästi. noista huolimatta he saavat rakkautta, hellyyttä ja seksiä. ja suurin osa näistä miehistä pystyvät itse nauramaan näille jutuille itsekin.
täällä on muutama, jotka ovat joutuneet niin törkeän kohtelun uhreiksi, etteivät siksi kykene seksiin miehen kanssa, mutta he ovat vähemmistö. eikä heidän kohdallaan auta pelkästään se, että he itse sitä hellyyttä jakavat. he varmasti kaipaisivat sitä itselleenkin. ja kyllä... jos ketjua olisi lukenut, niin näkisi, että hekin ovat miestensä kanssa puhuneet asiasta, mutta eivät ole saaneet vastakaikua. näitä ihmisiä ei syyllistäminen auta. ei naisia. eikä miehiä.
Tulee näin miehenä mieleen, että mitäpä jos nainen aivan kertoisi miehelleen, että tällä on jokin tapa, mikä ärsyttää häntä. On se ihan vitun perseestä, että toinen kuvittelee olevansaa sexy kun toimii jollain tavalla ja toinen ei sano jos se on perseestä. Mitäpä jos nainen rohkaistuisi aivan kertomaan, että miten vitussa sitten toivoisi sen aloitteen tulevan. Ehkä se voisi vähän auttaa asiaa..... On totta, että me miehet ollaan täysin uunoja ja tolloja ainakin aluksi ja parhaatkin meistä ovat jossain kohtaa matkan varrella saaneet kumppaneiltaan vinkkejä siitä kuinka se aloite pitäisi hoitaa, että se sytyttäisi ja sama itse aktinkin osalta.
Itse luulen tietäväni miten saan naiseni syttymään ja kuvittelen, että hän on tyytyväinen. Vituttaisi ihan helvetisti, jos teen aloitteen ihan väärin, mutta muija ei siitä koskaan mainitsisi. Muuttaisin heti toimintaani ja tekisin ilman muuta aloitteen toisin niin kuin hän sen haluaa tapahtuvan ja saa hänet syttymään.
Jos nyt joku jää miettimään, että mitä meillä sitten tapahtuu niin tässä lyhyt kuvaus eilis-illasta.
Saunottiin koko perheellä (kaksi alla kouluikäistä) lasta, syötiin maukas illallinen, katsottiin hetki telkkua, pistettiin lapset nukkumaan. Katsottiin Voice of Finland ja odoteltiin, että lapset nukahtaa. Ehdotin vaimolle rohkeasti ja miehekkäästi (ei todellakaan millään vauvaäänellä) eroottista hierontaa.
Vaimo oli halukas, minkä jälkeen varmistin kuinka hän haluaisi hieronnan etenevän. Hänelläkin oli rankka työviikko takana ja stressiä yms. Toiveena tuli, että ensin hartioita,sitten jalkoja ja sitten pikkuhiljaa kohti erogeenisiä alueita.
Puolisen tuntia hartioita ja jalkoja hieroin (aivan kunnon hierontaottein). Tämän jälkeen vaikutti vaimon elehdinnästä kaikin muodoin siltä, että oli aika siirtyä lähemmäs strategisia alueita. Toisen puoli tuntia viihdyin sitten sisäreisien ja pillun hieronnassa ja varmistin, että orgasmi tuli siinä. Sitten työnnyin siihen orgasmin sykkeeseen sisään ja seuraavan vartin verran työntelin menemään kun vaimo vääntelehti hekumassa ja tulin sitten itsekin.
Tällä kertaa näin ja seuraavalla kerralla sitten taas aivan uudet kujeet.... niin, että yllätyksellisyys ja jännite säilyy.
Käsitykseni on, että sen enempää vaimo kuin minä emme voisi parempaa toivoa, mutta tähän on päästy vain siten, että pikkuhiljaa pienin askelin molemmin puolin on esitetty toiveita ja annettu toisillemme palautetta siitä miten toivoisimme asioiden olevan.
Eihän tällaista synny, jos eintoisilleen kerrota mistä tykkää ja mistä ei. Puhukaa nyt hemmettintoisillenne hyvät ihmiset. Niin ne asiat ratkeavat.
Joka kerta,kun olen lähdössä ovesta ulos,hän tulee halaileen,otsa kiinni mun otsassa...ja sanoo tuon järkyttävän fraasin"...henki haisee,kuin mätä ankerias.
Koittakaa, naiset joskus itse hellyyttä. Sillä on kummallinen vaikutus karskimpaankin äijään.
Mutta kun useimmiten se pieninkin hellyydenosoitus tarkoittaa, että mies olettaa panemisen olevan seuraava askel. Joskus olisi kiva saada tai antaa se hartiahieronta tai suukko ilman, että mies on heti mela tanassa pökkimässä.
Pakko sanoa vielä miehen näkökulmasta (en tiedä onko joku muu jo maininnut asiasta kun en jaksanut koko keskustelua lukea) seuraava: Veikkaan monelle miehelle muodostuvan ongelmaksi tuon verbaalisen vs. "hellillä teoilla" toimimisen kanssa sen, että verbaalisesti kielteinen vastaus on helpompi ottaa puolisolta vastaan. Jos taas "äijä" pistää itsensä likoon olemalla hellä, koskettelemalla ja hyväilemällä, pakkien saaminen on 10 kertaa itsetunnolle vaikeampaa kuin saada vaan typerään ehdotukseen vastaus "Ei." Kyllähän noista asioista kannattaa keskustella sen miehen kanssa jos ne oikeasti niin paljon ärsyttää.:) Joskin hauskaa on näitä lukea :D
Ensimmäinen vastalause, jossa oli käytetty aikaa myös perusteluihin. Ihan loistavaa. Ja vähän hämmentävää. Tällä foorumilla kun on tottunut siihen, että jos tänne eksyy miehiä, heidän elämäntehtävänsä on vain kertoa, että feminatsit ovat paskoja. Ja tässä ketjussa myös tietenkin, etteivät he enää saa seksiä.
Mutta joo, toi on ymmärrettävä selitys noille idioottimaisuuksille, joita olemme tästäkin ketjusta saaneet lukea (ja omassakin makuuhuoneessani kuulla). Kehotan, kuten kovin moni mies tässä ketjussa on naisia tehnyt, ottamaan asian puheeksi niiden kumppanien kanssa. Selviäisi ehkä sekin, kenen vaimo kaipaa sitä peniksen heiluttelua ja kenen taas suudelmia ja kuinka monena päivänä viikosta.
että seksi on vuorovaikutteista hommaa.
Omalla käytöksellänne pystytte vaikuttamaan miten uros teitä lähestyy.
Passiivisesti odottamalla ja haukkumalla ei kannata ihmeitä odotella.
Miehet, tosi moni teistä on HUONO eikä edes halua kehittää itseään seksitekniikassa. Saatte syyttää itseänne jos seksiä ei ole niin paljon kuin haluaisitte. Harva nainen kieltäytyy hyvästä seksistä.
Melkoisen heikkoja esityksiä on tullut vuosien varrella nähtyä ja ihan voin vastapainoksi todeta, että myös erittäin hyviä ja saanut kovasti kehuja omistakin taidoista. Yleensä huonoimmat on myös niitä negatiivisia nalkuttajoa.
Naisten viestit tällä todistavat juuri sen
mitä olen aina epäillyt. Suomalaiset naiset
ovat paitsi tyhmiä ja itsekkäitä, niin myös
kylmiä. Miehet ottakaa itsellenne nainen
aasiasta! Vaihtamalla paranee! Samalla
kannataa muuttaa vittuun täältä muutenkin.
Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin muna kovana - ja saman tien on jo sisällä.
Ihan tosi ärsyttävä!elääkö mun ukkoni kaksoiselämää?
Toisin kuin "pillua mulle nyt, sama se mitä sä haluat" miehet?
kieltämättä vitun ärsyttäviä ja mieltä raastavia...
Mut siis aika perus on meillä et miehen kans makoilee sängyllä tai sohvaalla ja sit se alkaa vaatteet päällä tökkiin etumuksella mun takamukseen. Sit voi tuntee vaan ku se mulkku kovenee.. :D Ja joskus ku teen ruokaa, tiskaan tai siivoon nii sillo taakse tullee tökkiin.
Sit toinen on just et ottaa mulkun esille ja heiluttellee sitä mun näkökentässä ja tunkee vaikka etteen ku koitan telsua vahata:D
Vituttaa jos sattuu oleen menkat tai ei huvita. Yleensä on kyllä niin et minä oon se joka on koko ajan halukas petipuuhiin O:)
kieltämättä vitun ärsyttäviä ja mieltä raastavia...
Mut siis aika perus on meillä et miehen kans makoilee sängyllä tai sohvaalla ja sit se alkaa vaatteet päällä tökkiin etumuksella mun takamukseen. Sit voi tuntee vaan ku se mulkku kovenee.. :D Ja joskus ku teen ruokaa, tiskaan tai siivoon nii sillo taakse tullee tökkiin.
Sit toinen on just et ottaa mulkun esille ja heiluttellee sitä mun näkökentässä ja tunkee vaikka etteen ku koitan telsua vahata:D
Vituttaa jos sattuu oleen menkat tai ei huvita. Yleensä on kyllä niin et minä oon se joka on koko ajan halukas petipuuhiin O:)
" Antakaa naisellenne aikaa välillä tulla itse tekemään aloite"
Hah! :)
Joo-o. siis suomalaiselta naiseltako tuollainen teko olisi odotettavissa? :)
Tämän kirjoittaja, vilkaisepa tuota toista ketjua. Ja kyllä tässäkin ketjussa on moni sanonut ettei mies tee ikinä aloitetta.
Ja k...marjat! Jos odottamaan jää, niin odottaa saa.
Koetettu hoitaa kuukausitolkulla kotiaskareita, ripustaa pyykkejä, siivota, olla lasten kanssa, tehdä ruokaa ja tuoda kukkia kotiin. Rouvaa on kehuttu ja hierottu ja yllätetty. Ja edelleen odotan taivaan aukeavan. Nyt on jo varmaan niin nössö mies, ettei ainakaan kiinnosta.
Parempi vaan antaa rouvan suorittaa vakipanoa kerran viikossa tai kahdessa. Ihan sama.
lähestyä vaimoanne lausumalla hänelle pätkän Laulujen laulusta:
Laul.7: 1-9
" 1 "Kuinka kauniisti astelet kengissäsi, sinä ruhtinaan tytär! Sinun lanteesi kaartuvat kuin kaulakorut, taiturin kätten tekemät.
2 Sinun povesi on ympyriäinen malja, josta sekoviini älköön puuttuko; sinun uumasi on nisukeko, liljojen ympäröimä.
3 Sinun rintasi ovat kuin kaksi nuorta peuraa, kuin gasellin kaksoiset.
4 Sinun kaulasi on kuin norsunluinen torni. Sinun silmäsi kuin Hesbonin lammikot Bat-Rabbimin portin luona; sinun nenäsi on kuin Libanonin torni, joka katsoo Damaskoon päin.
5 Sinun pääsi kohoaa kuin Karmel, sinun pääsi palmikot ovat kuin purppura; niihin pauloihin on kuningas kiedottu."
6 "Kuinka kaunis olet, kuinka suloinen, sinä rakkaus, riemuinesi! -
7 Sinun vartesi on kuin palmupuu, ja sinun rintasi niinkuin rypäleet.
8 Minä ajattelin: nousen palmupuuhun, tartun sen oksiin; olkoot silloin rintasi niinkuin viinirypäleet ja henkesi tuoksu kuin omenain tuoksu.
9 Ja olkoon suusi kuin jalo viini." "Viini, joka helposti valahtaa rakkaaseeni ja kostuttaa nukkuvien huulet!"
Osaatteko laittaa paremmaksi?
haluuks melaa mekkoon
Etunimi alkaa V-kirjaimella? Olenkin monesti miettinyt, että kukahan senkin luuserin korjasi lopulta talteen:D
:)
Suomalainen nainen ei miestään tahdo eikä rakasta, ja kaikki mitä tuo mies tekee osoittaakseen halunsa on väärin.
On väärin olla mies. Miehen pitäisi olla nainen, joka viestii kuten nainen, muta jolla on penis.
Uskomattomia ääliöprinsessoja.