Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
Elää yhdessä niiden halujen kanssa, niinkuin aikaisempi viisaasti kirjoitti. Todellisuudessa oma mies on varmaan oikein rakastava ja kiltti, mutta kun se ei niissä aloituksissa näy muuten kun omaa etua ja omia tarpeita tavoittelevana tykiltä.
Mutta ei, aina vaan omaa haluaan tyydyttämään. Aina hänet täytyy hoitaa, aina häntä pitää huomioida, hänen pallit tyhjentää.. Ihan sama vaikka olisin aasialainen kotiorja, venäläinen huora tai pumpattava barbara, homma menisi varmaan aina samalla kaavalla.
Meillä tehdään aina kirjallinen sopimus ennen seksiä.
Miehen on syytä ehdottaa että josko voisi aikoa joskus lähitulevaisuudessa aikoa hienovaraisesti ehdottaa hyväilyä joka ei tietenkään tarkoita sitä sen pitäisi johtaa mihinkään.
Tämmöinen ei ärsyttäisi. Tai vois se ärsyttääkin.
Aina ärsyttää vonkaaminen taikka vonkaamisen aikominen taikka vonkaamattomuus
Kylläpä me miehet ollaan ärsyttäviä, mutta miettikääpä tätä. Kuka sen aloitteen tekisi, jos ei mies? Vaikka kuinka typerästi ja tökerösti me sen teemme, me sentään sen teemme, mutta olipa mielenkiintoista nähdä, kuinka rakkaat emännät haukkuu meitä täällä. Kait tässä on ryhdyttävä selibaattia viettämään, ettei vaan tule ärsytettyä ehdotuksillaan.
suurimmasta osasta näitä kirjoituksia paistoi läpi rakkaus miehiä kohtaan. jopa niitä hölmöimpiä.
Silti yleisempi ongelma on että miehet ovat erilaisia kuin tämä kirjoittaja, eli että eivät tuota naisille orgasmeja, vaikka itse niitä saavat.
Poikkeuksia varmasti on. Tämä kirjoittaja saa koko ajan huonoa seksiä naisilta ja silti itse tarjoilee koko ajan mahtavaa settiä josta naiset eivät meinaa saada tarpeekseen. Se ei ikävä kyllä ole se tavallinen tapaus, ja siitä tosiaan on tilastotietoakin vaikka kuinka paljon.
Miehet, tosi moni teistä on HUONO eikä edes halua kehittää itseään seksitekniikassa. Saatte syyttää itseänne jos seksiä ei ole niin paljon kuin haluaisitte. Harva nainen kieltäytyy hyvästä seksistä.
Melkoisen heikkoja esityksiä on tullut vuosien varrella nähtyä ja ihan voin vastapainoksi todeta, että myös erittäin hyviä ja saanut kovasti kehuja omistakin taidoista. Yleensä huonoimmat on myös niitä negatiivisia nalkuttajoa.
Mikä on jo mainittu muutamaan otteeseen, eikä se tarkoita etteikö naisille katkeroituneita miehiäkin täältä löytyisi - mutta tämän ketjun suosio kertoo karua kieltä siitä kuinka syvällä miesviha velloo, ja kuinka "korrektia" on syyttää miehiä parisuhteen ongelmista ja haluttomuudesta.
Jos tällainen ketju olisi kirjoitettu toisinpäin, ei kukaan kyseenalaistaisi että kyseessä on naisvihaa - ja sitä pidettääisiin taas yhtenä todisteena patriarkaalisen yhteiskunnan alistavasta asenteesta.
No nyt tuli todistettua asia toisinpäin.
Onneksi kaikki naiset eivät ole miesvihaajia, eivätkä kaikki miehen naisvihaajia. Mutta näitä katkeroituneita, muita syyllistäviä ihmisä kun löytyy joka sukupuolta niin karu totuus on että se ei ole sukupuoleen vaan ihmiskuntaan sidottu huono ja destruktiivinen ominaisuus - ja jos haluaa elää onnellista elämää ei sellaisen kanssa kannata pariutua, sukupuolesta riippumatta.
Tuo miesten vonkaamistarvehan lopulta vain pelkkää biologiaa. ne on tehty siihen. mitenhän homopareilla, heilutteleeko ne molemmat niitä pilejänsä ?
kun ollaan edellisenä iltana kumpikin hyvillä fiiliksillä alettu rakastella ja mies tästä intoutuneena on lauennut ja lauettuaan lopettanut ja jättänyt minut ilman orgasmia, niin seuraavana päivänä - kun olen siis edellisenä iltana pettynyt - yks kaks yllättäin vaikka ruuan laiton tohinassa tokaisee: Ota housut pois, jos mä vaikka nyt lipaisisin.
Se saattaa olla ainut mahdollisuuteni saada ko. kuun aikana orkku mieheni kanssa, joten välillä suostun. Äkkiä vaan housut pois ja nopeasti pinnistellen orkku, koska samalla mies saattaa tosiaan paistella jauhelihaa... Pikainen nuolaisu, käynti keittiössä paistinpannulla ja sitten taas pikaisesti nuolaisemaan.
Jotenkin laiha lohtu minulle. Olisi niin paljon mukavampaa saada silloin, kun kummallakin on aikaa ja fiilistä.
Ootpahan ainakin löytäny paikkasi :)
Mikä on jo mainittu muutamaan otteeseen, eikä se tarkoita etteikö naisille katkeroituneita miehiäkin täältä löytyisi - mutta tämän ketjun suosio kertoo karua kieltä siitä kuinka syvällä miesviha velloo, ja kuinka "korrektia" on syyttää miehiä parisuhteen ongelmista ja haluttomuudesta.
Jos tällainen ketju olisi kirjoitettu toisinpäin, ei kukaan kyseenalaistaisi että kyseessä on naisvihaa - ja sitä pidettääisiin taas yhtenä todisteena patriarkaalisen yhteiskunnan alistavasta asenteesta.
No nyt tuli todistettua asia toisinpäin.
Nohnoh... Kyllähän noissa kaikissa alkupään viesteissä kuvattiin ihan sellaisia tilanteita, jotka ihan hyvällä syyllä antavat aihetta "miesvihaan", jos sitä sellaiseksi haluat kutsua.
Tuo ajatusleikkisi toisinpäin käännetystä ketjusta ei oikein toimi. Jos kysyttäisiin miehiltä, mikä on/olisi ärsyttävin tapa ehdottaa rakastelua vaimoltasi, et saisi kyllä juurikaan edes kuvitteellisia vastauksia ;-)
Keskustelua voisi syntyä esim. aiheesta, mikä on loukkaavin tapa kieltäytyä rakastelusta. Tosin tähän saisit varmaan vastauksia myös naisilta (loukattuna osapuolena), ehkäpä enemmän.
Nyt-kyllä naiset taas haukkuvat miehiä.
Ootteko te naiset koskaan ikinä itse ehdottaneet taikka vihjanneet haluavanne? Ja miten?
- eipä yhtään vastausta ole tullut.
Valitusta ja kälätystä miesten tekemistä virheistä sen sijaan riittää.
Tämän ketjun aihe on "Ärsyttävin tapa, millä mies vihjaisee haluavansa seksiä". Ja siitä täälä myös kirjoitetaan.
Koittakaa, naiset joskus itse hellyyttä. Sillä on kummallinen vaikutus karskimpaankin äijään.
Kyllä se biologia naisenkin haluja määrittää. Kun aloin joskus 90-luvulla seurustella nykyisen vaimoni kanssa, hän kokeili eri e-pillerimakuja ja päätyi sellaiseen, joka aiheutti olemattomat menkat ja täysin mitättömät halut. Olimme nuoria, mutta seksiä oli max. 2-3 kertaa kuukaudessa. Tätä jatkui monta vuotta, ja ero kävi mielessä parikin kertaa. Nainen ei suostunut käyttämään mitään muuta ehkäisyä, jotta ei tulisi kovia menkkoja. Minulta ei koskaan kysytty, että haluaisiko edes jotain seksiä. Kaikki ehdotukseni hyväilystä yms. torjuttiin tarpeettomina.
Sitten ryhdyimme yrittämään lasta. Nainen jätti pillerit ja muuttui muutamassa päivässä täysin kyltymättömäksi naaraaksi. Minun piti yhtäkkiä olla naimassa päivittäin, joskus montakin kertaa päivässä. Olin taivaassa monta kuukautta, mutta liika on liikaa. Meni vuosi ahnaasti rakastellen. Kerran meille tuli keskellä yötä tajuton riita, kun en väsymykseltäni jaksanut kyntää enää kolmatta tai viidettä kertaa vuorokauden aikana. Ei yksinkertaisesti seissyt, kalu oli arka kuin ampumahaava. Itkuraivaria kuunnellessani tajusin, että nainen ei itse asiassa halunnut minua. Hän halusi tulla vain raskaaksi.
Tästä on nyt vuosia ja nelikymppiset häämöttävät. Lapsiakin meillä on useampi. Seksi on ehkäisystä huolimatta parempaa kuin koskaan, kenenkään kanssa. Enkä vain tajua, miksi.
Pari sivua tekstiä luettuani päätin, että nyt on akat tämmönen juttu sanottavana.
Yks sanoo, että muna ei kelpaa kun puhutaan pillusta, toinen itkee kun pitäis saada orgasmi kaikelta hemmotteluiltakin vielä ja kolmatta niin sanotusti gimmelöidään. Noh, myö miehetkin ujostellaan välillä ja jos ne asiat ei tuu spontaanisti, niin tuttu ja turvallinen tuntuu turvalliselta kun on aikaisemminkin toiminut. Välillä voisi myös itse ottaa sen munan kauniiseen käteen ja ilmottaa että nyt tuikkaat kankkuun. Jos tavat ei miellytä, niin naamakkain puhuminen tämän itkupalstan sijaan toimii varmasti paremmin.
Seksi kuitenkin toteutetaan yleensä kahdestaan, ja niitä aloitteita saa tehdä toisinkinpäin.
PS. Jos mielen pahoittaa kaikesta, mitä mies sanoo, vaikka varsin hyvin tiedostaa ettei sitä ole tarkoitettu niin, hakeakseen huomiota tai muuten vaan narttuillakseen niin haistakaa paska. Kettu kuittaa.
täällä ei muuten itkenyt kukaan ennen kuin tänne eksyi miehiä. kaikilla oli hauskaa ennen sitä.
Mä läiskyttelin yhtä exää jäykällä kyrvällä otsaan mut mulla on sen verran iso et se kiihottu silti aina siitä!
Täytyy myöntää, että tehoaa aika hyvin, kun nainen painautuu kainaloon hyvän tuoksuisena ja pehmeänä. Ei tartte silloin tehdä niitä typerältä kuulostavia ehdotuksia :)
Meillä kaukoidästä oleva vaimoni varmistaa joka ilta(jos en ole itse tehnyt aloitetta), että haluanko seksiä. Hän ottaa kiihottavasti mulkustani kiinni ja alkaa vedellä siitä hellästi. Samalla hän aina suutelee ja halaa intohimoisesti, kuiskaten ihanasti suomea murtaen että "lakas, haluatko". Jos haluan, niin ensin hän ottaa aina suihin vähän aikaa, että kaluni kovenee ja sitten vasta varsinaisesti käymme asiaan. Vielä kolmen vuoden jälkeenkin, tämä jaksaa aina toisinaan yllättää. Entinen suomalainen tyttöystäväni suhtautui seksiin hyvin kielteisesti, ja käytti sitä lähes aina jonkin haluamansa asian edistämiseen. Onneksi tajusin ajoissa erota hänestä ja löysin todellisen onnen elämääni.
ja seksiä on kerran päivässä, jos nyt sua sattuu huvittamaan? no hui. meillä on vielä näin 20 vuodenkin jälkeen seksiä keskimäärin 10 kertaa viikossa. ja tuohon ei ole laskettu mukaan niitä suuseksikertoja, joita mieheni saa, kun minulla on kuukautiset.
"Tee jotain, että tahdon parisuhteen kanssasi." Voi luoja mikä prinsessa ja maailman napa.
Eilen illlalla riitelin miehen kanssa puhelimessa, olemme eron partaalla. Aiheeseen liittyen, että ei erottaisi, puhuttiin mm. että minä en halua tällaista parisuhdestta ja keskustelun edelessä sanoin miehelle: tee itsestäsi haluttava.
Emme siis puhuneen naimisesta, tai seksistä, jota meillä ei ole, vaan siitä, haluanko parisuhteen hänen kanssaan ja mitä hän voisi tehdä, että haluan.Mies muistutti, että miten hän sen tekee, kun vuonna xx hän esim. istui sohvalla perspallukat paljaana enkä minä ollut huomannut mitään ja vasta aamulla olin kuulemma kysynyt, että onko hän ollut noin koko ajan. (en muista nukuimmeko samassa vuoteessa, ilmeisesti emme).
Siis halooo! Minä sanon, että haluan parisuhteen, jos se ei onnistu sinun kanssasi, se onnistuu jonkin toisen kanssa. Jos haluat että se on sinun kanssasi, tee ja toimi, jotta haluan sen sinun kanssasi.
Ja mies muistelee noin 3 vuoden takaista tilannetta, jossa hän oli mielestään haluttava istuessaan tyynen rauhallisena ja hiljaisena sohvalla perse paljaana, enkä minä sitten halunnut, en edes huomannut hänen valtavaa palavaa sykkivää haluaan ja suuren suurta upeaa seksuaalisuuttaan. Miten hän siis tekee itsestään haluttavaa jos minä en halua,v aikka hän on perse ja muna paljaana samassa huoneessa istumassa minun kanssani.
Arvatakaa, olenko miettinyt, haluanko minä tuota miestä ja haluanko minä tuon miehen. Täysin pöljähän se on! vaan niin tuntuu olevan muillakin.
"Lisäksi se on omituinen hygieniafriikki: ei mua ole koskaan häirinnyt se, missä "kunnossa" mun pillu on, kun mies haluaa nuolla. Itsepähän haluaa, miks mun pitäisi stressata siitä, milloin se on viimeksi pesty!"
yök.. noloa...