Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
321/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä vit--a te naiset kitisette, voisi ehkä olla rakentavampaa kertoa että mitä te oikeesti haluaisitte, ettekä leikkiä morseinta mystistä ja antaa arvuuttaa että millä tuulella milloinkin ootte.

Meillä tämä on johtanut siihen että olen alkanut odottelemaan rouvan ehdotuksia, jos huvittaa niin vastaan ehdotukseen, mutta menipäs joskus silmät emännällä lautasen kokoiseksi kun sanoin että senkus hoitelee hommat, kunhan siivoo jälkensä...

Nimim. kakarat, koirat ja kotitalouden hoitava MIES!

Vierailija
322/1174 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä ketju on kerännyt (ilmeisesti ennätykselliset) yli 600 vastausta vajaassa neljässä vuorokaudessa.

Myönnetään... miehenä nolottaa, vaikka en tunnistakan itseäni mistään viestistä.

Läheskään kaikki tästä ei koske aihetta, eikä tämä ylipäätään ole joku universaali lista että näin paljon väärää on miehissä. Ei tarvitse nolottaa yhtään :) molemmilla osapuolilla on _aina_ ärsyttäviä tapoja jotka ottaa toista päähän, tämä nimenomanen ketju nyt vain keskittyy juuri tähän asiaan ja kaikki mielipiteet on yksilöllisiä ja eroavia.

Miehet on silti ihania, kultaisia ja rakastettavia otuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun paskanjauhannan vois säästää muihin ketjuihin. VAastatkaa vaan otsikon kysymykseen, please. Ärsyttää avata ketjua, kun tekisi mieli nauraa, mutta täällä miessurkimukset vinkuu kohtaloaan.

hölmöö, kuvittelet omistavas tän ketjun.

T: Ex

Vierailija
324/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun paskanjauhannan vois säästää muihin ketjuihin. VAastatkaa vaan otsikon kysymykseen, please. Ärsyttää avata ketjua, kun tekisi mieli nauraa, mutta täällä miessurkimukset vinkuu kohtaloaan.

Tapsin kerran tämän ketjun kaltaisen naisen. Olin ylpeä mies, mutta muija pilasi minussa kaiken kun käytti ystävällisyyttäni hyväksi. Heitin muijan pihalle ja voi sitä itkun ja vinkunan määrää. Ei käynyt sääliksä.

Elämänlaatu koheni heti huomattavasti ja löysin paremman naisen. Ei leiki prinsessaa ja omaa huumorintajun. Ei siis tuollainen huonolla itsetunnolla varustettu teini kuin osa tämän ketjun "naisista"

Vierailija
325/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluun nussia sun kiimaista lorttoas"

Tulee jotenkin semmonen käytetyn naisen olo. Ei siis todellakaan heru tuossa tilanteessa.

Vierailija
326/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan ollu, kun imetin sängyllä poikavauvaani kyljellään niin mies työntyi takaapäin sisään ja sanoi vauvalle, et ime sinä vaan tissiä niin minä käytän äitiä toisesta päästä.

Pari kertaa on käynyt niin, että kun olen väsymykseen vedoten kieltäytynyt seksistä, niin mies on on yrittänyt kammeta itseään päälleni ja sanonut, et nuku vaan rauhassa, niin minä häärään samalla.

Mä olisin lempannut tollasen sian heti pois elämästäni :( Toi ei oo ees hauska niinkuin jotkut täällä on ollut vaan surullista.

Vierailija
327/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täällä valitetaan ihan pikkuasioista, olkaa nyt hyvät ihmiset kiitollisia siit et teil on mies joka teitä haluaa ja ylipäänsä haluu olla parisuhtees teidän kans. Täällä suurimmaksi osaksi nalkutetaan joka ikisestä sanasta mitä mies on sanonut/tehnyt. Okei, idioottejakin löytyy kyllä, mut muistetaan se et miehet ovat erilaisia kuin me naiset, miehillä on erilainen ajattelutapa kuin naisilla. Miehet on vaan sellaisia et he tykkää mennä suoraan asiaan kaunistelematta, tosin poikkeuksiakin löytyy, niit on vaan harvassa. Ja ex:sistä puheenollen, mitäs väliä sillä on millainen exä oli, se on mennyttä ja mitä sitä enää miettimään, ei kannata kaivaa huonoja muistoja.

Kannattaa keskustella asioista miehensä kanssa, jos ei haluta niin sanoo sen hänelle, jos ei tykkää tavasta jolla mies ehdottaa seksiä, sanoo sen ettei pidä. Miehen täytyy kunnioittaa sitä jos et tahdo/sua ei huvita rakastella hänen kanssaan juuri sillä hetkellä. En vittuile kenellekään kommentoijalle, sanon vain mielipiteeni.

Keskustelkaa miestenne kanssa asioista avoimesti, laittakaa kissa pöydälle ja sanotkaa omat mielipiteenne seksinkin suhteen, kertokaa mitä haluatte ja mitä ette halua.

Kysyttiinkö tässä ketjussa miehiltä mitään? Ei.

Vierailija
328/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
329/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Kysyn teiltä naiset!

Oletteko kuulleet karman laista? Sitä saa mitä tekee ja niin edelleen.

Monen miehen kanssa olen keskustellut ja itse olen Mies, niin kyllä mä vähän ihmettelen, että mitä vittua. Lesbojako me kaikki ollaan? Mitä sitten vaikka vähän ohi lipaisee ja sanalla ei oikealla vilauttaa... Mitä sitten ? Koitetaan pitää hauskaa, sitä toivon mä!

kun yrität esiintyä miehenä, älä sano, että "lesbojako me kaikki ollaan?" jotenkin ei vakuuta.

Vierailija
330/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyt pois kleopatra, olis vähän asiaa

tää oli oikeesti hyvä!

Vierailija
331/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Ei kait ne menkat tuu sulta suusta,voiha sitä pikkasen lipassa vaikka menkat onki :D

Vierailija
332/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanokaas koska on oikea hetki ottaa vaimoa kädestä kiinni ja viedä sänkyy (tai mihin vaan) ja harrastaa seksiä.

Meillä tuntuu olevan tilanne, että ajoitus on aina väärä.

- Ei ole käynyt suihkussa --> ei voi saa nuolla kun on likainen

- On käynyt suihkussa --> ei saa nuolla, kun ei jaksa käydä uudestaan pesulla.

- Illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen ei käy kun haluaa lukea kirjaa tai katsella telkkaria

- Ja sitten kun on antunut rauhan keskittyä siihen Harlikiiniin, niin onkin jo liian väsynyt ja pitää mennä nukkumaan.

...ja lista jatkuu...

Aikansa, kun sitä koittaa vietellä ja/tai muuten vaan ilman sen ihmeempiä kysymyksiä aloittaa lämmittelyn, mutta aina saa pakit, niin kyllä ne halut siitä miehelläkin loppuu.

Itse lopetin kaikenlaisen ehdottelun ja minkään muunkaan läheisyyteen liittyvän jo jonkin aikaa sitten. Eipähän tule pettymyksiä, mutta eipä sitä seksiäkään ole. Ei kyllä näytä vaimoa häiritsevän...

Eipä kannata tuollaisen naisen kanssa olla.

Ei kannata pilata elämää jos toinen ei osaa ajatella kuin itseään. Kaikilla saa olla halut ja kyllä puolison pitää se ymmärtää.

t. Nainen, joka ei ymmärrä tässä sivulla kirjoittelevia naisia YHTÄÄN. Naurettavaa ja lapsellista käytöstä naisilta enemmän kuin miehiltä..

Vierailija
333/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?"

-ei ole tavalla väliä, ärsyttää joka tapauksessa.

Sekin ärsyttää jos ei ehdota.

Itse en koskaan ehdota.

Vierailija
334/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin olen ylpeä miehistä. Loistavia suorituksia. Kiitos.

Vierailija
335/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se velton lerssin heiluttelu ja esittely. Ihan tosi, ei se muna oo esteettisesti kovin viehättävä vekotin.

peenis on esteettisesti todella viehättävä!!!!

Vierailija
336/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakkohan täällä jonkun on puolustettava miehiä hei :D Tasa-arvoa hyvät ihmiset. Miehissä niinkuin naisissa on vikansa, kumpikaan osapuoli ei ole täydellinen.

PS: Käsitin varmaan väärin et käsitit että tämän kommentin lähetti mies, niin sorry mä olen ihan 100%:n nainen :)

Vierailija
337/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä tota lahnaa viitti enää mouruta, naama on joka päivä sellasella valaanv***lla, et menen käväisemään jonkun vakkarihuoran luona kun panettaa. On jo niiden kanssa vakiintunut asiakassuhde et saan kaikilta melko edullisesti. Riittää rahat vielä niiden jälkeen lasten kurahousuihin, koulukirjoihin ja kaurapuuroon. Toisaalta kiva kun elämä on tälleen vakiintunutta.

Vierailija
338/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käy aina ensin suihkussa, sillävälin mä olen jo sängyssä. sit se tulee suihkusta, heittää kylpytakin pois päältään, ja tulee sängylle mun jalkopäähän. sen jälkeen se yleensä aina ottaa mua ronskisti ja miehekkäästi jaloista kiinni, nostaa ja samalla vetää mua lähemmäks itteensä, ja alkaa nuolemaan mun jalkoväliä. ei se paljoo kysele :) aikas ihana tapaus, taidan olla onnekas kun vertaa suurimpaan osaan tänne kirjottaneista...?

Miehesi siis raiskaa sinut aina suihkun jälkeen? Oletko jotenkin mielisairas kun tunnut siitä nauttivan? Meillä ei TODELLAKAAN kosketa intiimialueille tuosta vaan ilman lupaa kysymättä!

Vierailija
339/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseltään ei näytä löytyvän sitä ollenkaan.

Ette kai te voi tosissaan väittää, ettei nuo teidän vonkailut mitä täällä on kerrottu, ole naurettavia?

Eihän noille "laitettaisko sullekin suppoo?" ja "grrrrr" ja päälle käpälää ym. voi olla nauramatta.

Vierailija
340/1174 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan odotan naisilta eräänlaista julkista anteeksi pyyntöä. Olo on ollut sen verran huono lähiaikoina että. Mistähän se johtuu että suomalaiset naiset on niin haluttomia seksin suhteen? Kun tuntuisi menevän rajojen taaksi niin on niin kuumaa valuuttaa että.

Suurin osahan suhtautuu ihan rakastavalla huumorilla joskus hassuihinkin ehdotuksiin:). Ja varmasti me naiset osaamme olla ehdotuksinemme ihan vastaavalla tavalla törppöjä, ei kun ketjua pystyyn... Ero rajojen takana on varmaan se, että Suomi-miehellä on rahaa ja yhteiskuntamme on hyvä - ei se ulkkarinaisten seksi-into aivan niin puhdasta kiimaa aina ole, vaan kylmää laskelmointia ja tiukkaa kotikasvatusta miesten miellyttämisellä elämässä pärjäämiseen.

Viljo hei, ainakin tuttavapiirissäni me suominaiset olemme varsin aktiivisia seksin suhteen, niin kuin miehemmekin (paitsi nyt kun toi kännissä kuorsaa). Varmaan typeriä tai hassuja ehdotusmaneereita on itse kullakin sukupuolesta riippumatta, eikä sitä tarvitse niin vakavasti ottaa saati sitten anteeksi pyydellä. Ei se tarkoita, että suominaiset ovat ylipäätään haluttomia, jos eivät just kaikki sua halua (sori). Tai että miehet (tai naiset) ylipäätään olisivat jotenkin epähaluttavia ja typeriä, jos ei kaikista maneereista innostu. Heh. Se heittäköön ensimmäisen kiven, joka ei koskaan sorru totunnaisiin tapoihinsa. Mutta hauska ketju, juu.

Laasasesta. Joo, ilmeisen epämiellyttävä luonteeltaan ihan noin ihmisenä, ei vain miehenä. Kaltaisensa haukkuja ja arvostelija ja pilkunviilaaja ja asiasta kukkaruukkuun sinkoileva arvostelija harvempaa nyt vain tuppaa sytyttämään, oli sitten mies tai nainen. Jätettäköön omaan arvoonsa moinen sosiaalisesti avuton mussuttaja. Ja pysytään me norminaiset ja -miehet erossa tuollaisista älyttömyyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi