Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
241/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua alkaa kiihottamaan kun mieheni pyytää nussimista.

Vierailija
242/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hemmetistä te olette löytäneet noin kattavan kavalkadin noin aivottomia miehiä??

Tiedän, tai siis arvaan että niitä on, mutta että tuollaisia määriä. Huhh huhh huhhh...

Tokihan naisistakin joitain pölkkyjä löytyy, mutta minun onnekseni harvakseltaan.

Kerran nimittäin oli pakko vetää housut jalkaan ja häipyä yöhön ennen kuin oltiin edes vaatteita saatu kunnolla pois, kun nainen kysyi idioottimainen hymy huulillaan: "Mistä päin sä haluut vetää mua?" Se oli surgasmin paikka.

No, kaitpa tuo friidu oli tottunut siihen, että mies "vetää" häntä aivan niin kuin käteenkin vedetään, mutta uuhhh...

Otan osaa tytöt ja naiset, jos kertomanne kaltaista 'seksiä' saatte miehiltänne kerta toisensa jälkeen.

Terveisin : 'Yks mies vaan'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on nukkuessamme alkanut yhtäkkiä hinkata itseään selkääni/lantiotani vasten ja ruvennut "nylkyttämään" muna enemmän tai vähemmän kovana. Olen joko herännyt tähän tai ollut jo valmiiksi hereillä ja viimeksikin olin flunssassa, joten yöllinen painelu ei tuolloin innostanut millään tapaa. Tökkäsinkin miestä ripeästi pyllylläni ja sain nopeasti pökkimisen loppumaan. Hämmentävintä on, että mies väitti tällöin olleensa unessa eikä muistanut itse mitään.... Edellisillä kerroilla taas olen ollut liian unessa jaksaakseni alkaa säätämään mitään, ehkä kerran lähtenyt mukaan siitä syystä että joskus tuo nylkyttäminen voikin alkaa panettaa. Silti tuo miehen tapa on jotenkin ollut karmaiseva :D Joko näkee seksiunia tai sitten on vaan ainaisessa puutteessa.

Vierailija
244/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täällä ällistyneenä, vain muutaman kommentin luettuani, ihmettelen että mies edes jaksaa enää ehdotella naiselleen seksiä. minusta on ihanaa kun mieheni haluaa edelleen kanssani seksiä, usein ja paljon. aamulla hän herää aikaisemmin kuin minä, ja aina haluaa seksiä. itse olen puoliunessa, mutta suon toki sen hänelle. ei se koskaan todellakaan pahalta tunnu! kiva lähettää tyytyväinen mies duuniin. ja aina saan myös itse seksiä kun haluan. miksi te olette niin kärttyisiä ja vaikeita tuon asian kanssa? en ymmärrä. me olemme hyvän matkaa yli nelikymppisiä.

Myös minä teen aloitteita ja seksiä on sitäkin kautta. Silti hänellä on ärsyttäviäkin tapoja tehdä aloite. Se, että sinun miehelläsi ei sellaista ole, ei tarkoita, että pelkästään teillä harrastetaan seksiä. :)

Hyvän päälle yli nelikymppinen pariskunta, jonka molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä seksielämäänsä, vaikkei huumori aloitteissa aina kohtaakaan. Onneksi sitä huumoria kuitenkin on, suorastaan puistattaa nämä ketjun tosikot.

Vierailija
245/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittee työ naiset pihtootta, siinähän sitä samalla suatta itekkin.

Vierailija
246/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sulla vittumainen mies... hohhoijaa.

lähinnä ihmettelen siis että se mies vielä jaksaa sun kanssa. ja huom. olen itse nainen.

Vierailija
247/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten onnistuu (onnistunut jo kahdesti), kun esittää välinpitämätöntä ja keskittyy omiin askareisiinsa.

Eli ei välttämättä kannata odotella nurkan takana muna pystyssä sopiva laineri kielenpäällä. Ehkä kaikki naiset eivät pidä päälle käyvistä miehistä?

Toiset odottaa mieheltä aloitetta.

- Viljo

Vierailija
248/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksikaa frigidit lesbot vittuun.

Mikä ettei, naisen kanssa seksi on ollut aina parempaa kuin miehen. Johtunee siitä, että nainen tietää ettei naisen halut ala yleensä hyrräämään mistään niinkin "hurmaavasta" kuin tavaran naamaan tunkemisesta tai yöllisestä raiskauksesta. Lämmittelyä se vaatii ja kun kumpikin tietää sen, seksi on ihanaa kahden ihmisen rakastelua, ei mitään yksipuolista panoa.

Vierailija
249/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te naiset koskaan ikinä itse ehdottaneet taikka vihjanneet haluavanne? Ja miten?

Miehen duuniko se vain on?

Vierailija
250/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääppiäisillä olet, kultaseni.

Oikeasti hei! Keskustelkaa miestenne kanssa asiasta. Ilman kommunikaatiota eivät asiat ikinä tule muuttumaan mihinkään.

Joko sen osaa tai ei. En rupea kädestä pitäen opettamaan.

Vierailija
251/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin on selvää etten siedä kaksimielisiä vitsejä. Humoristiset eleet sen sijaan on hauskoja, ja vihjaileva eteneminen se... mmm

Vierailija
252/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tainnut osat vaihtua, mies ei juuri koskaan ehdottele ja itse sorrun vonkaamaan keksimällä kaikenlaisia kaksimielisiä vitsejä, tai sit ehdotan suoraan "mennäänkö sänkyyn" "haluisitko että hoitelen sut" tms. Oon kauhea kiimanen bitch :(

Nää mimmit on kujalla. Sul on asenne kohdillaan. Miehiä mollataan, mut hei joskus on ihan jees nauraa yhdessä ja naida, kuin että rakastella ekaks kaks tuntii ja sit tulla. Sit ihmetellään ku ihmiset pettää, sen homman hoituminen eli tässä tapauksessa naimisen ei tarvii olla kuin hetki hetkeen heittäytymistä.

Vierailija
253/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te naiset koskaan ikinä itse ehdottaneet taikka vihjanneet haluavanne? Ja miten?

??

Vierailija
254/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käy aina ensin suihkussa, sillävälin mä olen jo sängyssä. sit se tulee suihkusta, heittää kylpytakin pois päältään, ja tulee sängylle mun jalkopäähän. sen jälkeen se yleensä aina ottaa mua ronskisti ja miehekkäästi jaloista kiinni, nostaa ja samalla vetää mua lähemmäks itteensä, ja alkaa nuolemaan mun jalkoväliä. ei se paljoo kysele :) aikas ihana tapaus, taidan olla onnekas kun vertaa suurimpaan osaan tänne kirjottaneista...?

Vierailija
255/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Tuskinpa tähän vastausta tulee....

Vierailija
256/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä ainakin vaimo ei tykkää vonkaamisesta kun ei sitä itsekään harrasta :) onneksi ruoho on todellakin vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
257/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten onnistuu (onnistunut jo kahdesti), kun esittää välinpitämätöntä ja keskittyy omiin askareisiinsa.

Eli ei kannata odotella nurkan takana muna pystyssä sopiva laineri kielenpäällä. Ehkä kaikki naiset eivät pidä päälle käyvistä miehistä?

Toiset odottaa mieheltä aloitetta.

- Viljo

Joo, ihan vaan coolisti antaa ymmärtää, että torttua on kyllä muualtakin saatavissa.

Vierailija
258/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähelle hyvää tilannetta voi päästä, mutta sellaista soutamista ja huopaamista se helposti on. Täytyy puhua ja yrittää ymmärtää.

Ymmärrän sen, että miehelle ei ole helppoa edes oman puolison kanssa se jos tulee toistuvasti torjutuksi. Joku on voinut saada joskus niin rankkaa arvostelua, että tosiaan ei voi enää muuta kuin kaikkein etäännyttävimmällä tavalla vetää se pyyntö seksiin aivan överiksi. Tietysti voi olla myös kyse siitä, että on vähän erilaiset huumorintajut, toista väsyttää, toinen nauttii seksistä enemmän, toinen haluaa useammin kuin toinen ja tästä sitten tulee niitä hetkiä kun se haluttomampi osapuoli tuskastuu ja/tai halukkaampi tulee torjutuksi.

Minä yritin omassa parisuhteessani ratkaista tämän ongelman sillä että rupean itse tekemään kaikki aloitteet seksiin. Mies oli valittanut seksin vähyydestä, kun seksiä oli pari kertaa viikossa pikkulapsiaikana. Mies oli niin puutteessa, hän sai erektion mistä tahansa meidän välisestä läheisyydestä. Joka ilta (ja aamu ja päivä) hän jaksoi yrittää josko tänään, pari kertaa viikossa sitten niin sinnikkäästi (siis tarvittaessa vaikka koko yön yritti suudella, sormeilla, hieroa, tökkiä jne.) etten jaksanut enää kieltää ja suostuin sitten. En juuri nauttinut seksistä, ja kaipasin ennen kaikkea unta, läheisyyttä ja hellyyttä muuten kuin seksiin liittyen. Mies ei pystynyt mihinkään halailuun ennen seksiä (erektio) eikä seksin jälkeen (nukahti tai ahdistui), eikä varmaan halunnutkaan kun minäkin kerran olin niin hankala. Yritin selittää sitä mitä täälläkin moni on sanonut, että jos vaikka päivällä vaan halaisit ja menisit pois, etkä jäisi nylkyttämään, niin se auttaisi tosi paljon. Mutta se ei onnistunut, mies ei halunnut muuttaa mitään eikä luopua mistään, kun yritin kysyä että jos edes vähennettäisiin näitä seksikertoja, niin minäkin saattaisin ehtiä vähän haluamaan siinä välillä. Ja yritin selittää että et kai sinäkään halua haluttomalta vaan mieluummin niin että minäkin olisin mukana. Mutta ei, ei mitään, umpikuja vaan pimeni.

Tein sitten lopulta sen ratkaisun, että aloin tekemään itse kaikki aloitteet. Siihen piti vähän pakottaa itseni, koska tosiaan en minä halunnut seksiä. Mutta enemmän kuin en halunnut seksiä, halusin että se ahdistelu seksiin loppuu, ja halusin katkaista kierteen ennen kuin katkeroidun liikaa. Tiesin myös että mieskään ei varmasti tykkää siitä seksin anelemisesta. Koska mies oli valittanut kärsimystään kun seksiä oli vain parina iltana viikossa, otin tavaksi tehdä aloitteen vähintään joka toinen ilta. Mies oli innoissaan ja parissa viikossa minäkin aloin päästä mukaan. Kun seksiä oli minun aloitteestani niin paljon, mies ei ehtinyt vongata, sain nukkua rauhassa ja monesti käpertyäkin ihan rauhassa miehen kylkeen, ja alkaa sitten itse viedä tilannetta housujen availuasteelle jos halusin.

MUTTA. Ei mennyt kauaa, kun mies alkoi väsyä. Vaikka aiemmin hän oli omasta mielestään ollut valmis seksiin vaikka monta kertaa päivässä, nyt yhtäkkiä alkoikin se neljäs kerta samana viikkona olla liikaa. Ensin mies muuttui vähän hämillään olevaksi jos vaikka tulin suihkuun hänen perässään ja aloin pestä häntä, että ei kai me taas... MIES olikin se, joka ärtyneesti torjui minut ja kääriytyi sängyssä peittoon ja esitti nukkuvaa. Tai istui koneella surffaamassa yömyöhään, kun tiesi että minä olin vielä valveilla sängyssä. Ja minähän vasta olin pääsemässä vauhtiin, kun aloitevalta oli vihdoin minulla.

Tämä "kokeilu" loppui sitten niin, että aloin jättää aloitteet harvemmalle. Sitä ennen käytin hyväkseni sitä tilannetta, kun mies kerrankin ei halunnut seksiä, ja kaivauduin sängyssä hänen kainaloonsa tai lusikka-asentoon nukkumaan. En tiedä mitä mies oli siitä mieltä, pidättikö hengitystään että koska se taas alkaa, vai nauttiko hänkin vähän edes. Tiesin tietenkin omasta kokemuksestani millaista se on, kun tuntuu että toinen ahdistelee, ja arvelin että miehellä tässä on vielä oma ego pelissä jos ei pystykään tyydyttämään naistaan, joten luovutin.

Ei meillä vieläkään olla kultaisella keskitiellä tämän asian suhteen. Vaikeaa on välillä. Mutta halusin kertoa tämänkin kokemuksen, kun tämä ketju on mennyt vähän puolin ja toisin syyttelyksi. Ihmisiä me vain ollaan kaikki.

Vierailija
259/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, niin loukkaantuneet miehet!

Vierailija
260/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että ärsyttää. Nainen on aina alisteisessa asemassa perheessä ja parisuhteessa:

"Naisiin kohdistuva väkivalta määritellään ihmisoikeusloukkaukseksi siksi, että naisiin kohdistuva väkivalta liittyy niihin rakenteisiin jotka aiheuttavat naisen alisteisen aseman perheessä, parisuhteessa ja yhteiskunnassa."

<a href="http://www.amnesty.fi/kampanjat/joku-raja" alt="http://www.amnesty.fi/kampanjat/joku-raja">http://www.amnesty.fi/kampanjat/joku-raja</a&gt;

Miesten himot ja tapa käyttäytyä ovat osa alistamismekanismia. Suuniva Drake, feministi, on sanonut "jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja". Naiset, tutustukaa asioihin:

Suomen Amnesty, Naisasialiitto Unioni, Tulva jne.

Naisilla on Oikeus kieltäytyä seksistä parisuhteessakin. Alistamista ei tarvitse hyväksyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi