Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
ketjussa on
oih, niin loukkaantuneet miehet!
No hyvä. Suomalaisen perusnaisen kyvykkyys ihan vaikkapa Itse ilmaista jonkinlaisia halujaan ei onneksi kuuluu aiheeseen.
Suomen maalla puutteisia naisia... Käsittääkseni tähän pätee myös sama sananlasku kun miehillekkin - ronkelit runkkaa...
Älkääs nyt pilatko hyvää ketjua tosikkomaisuudella.
Naisten ja miesten todellisuus ei aina todellakaan kohtaa myöskään seksin saralla, mutta niin kauan kuin on rakkautta, on myös huumoria ja kykyä kestää toisen toilailut ja heikkoudet ja omituisuudet. Ja kömpelöt yritykset. Eikö niin? Ja aina kannattaa puhua. Nätisti ja toista kunnioittaen.
Minusta on ollut ihana lukea näitä juttuja, osa on pikkuisen myötähäpeää, osan ymmärrän täysin saman kokeneena, osaa olen tirskunut ääneen. Mutta ihan oikeasti rakkaat siskot, niin kauan kuin teidän omat miehet haluavat teitä (olkoon kuinka kömpelöä tahansa) niin olkaa onnellisia ja ylpeitä miehistänne. Miehet ovat pikkuisen neanderthaaleja, edelleen, ja tulevat aina olemaan, mutta minusta se on ihanaa ja kiihottavaakin. Koska sitten kun halu loppuu, tai seksi vaikka miehellä haluja ja himoja olisikin, niin sitten meidän tilalle haetaan tai löytyy joku toinen halukkaampi.
Tätä maailmaa pyörittää heppi ja hepin tarpeet. Ja heppiä pyrittää pimppa. Joten meillä naisilla on mahtava valta.
Halit kaikille. Armahtakaa höpöjä miehiänne, joita panettaa jatkuvasti, ja ottakaa se kunniana että panettaa juuri teidän kanssanne eikä muiden.
t. nainen 42 v
Parhaiten onnistuu (onnistunut jo kahdesti), kun esittää välinpitämätöntä ja keskittyy omiin askareisiinsa.
Eli ei kannata odotella nurkan takana muna pystyssä sopiva laineri kielenpäällä. Ehkä kaikki naiset eivät pidä päälle käyvistä miehistä?
Toiset odottaa mieheltä aloitetta.- Viljo
Joo, ihan vaan coolisti antaa ymmärtää, että torttua on kyllä muualtakin saatavissa.
Naisetkin voi varmaan ihan coolisti antaa ymmärtää, että hellyyttä on kyllä muualtakin saatavissa.
Ootteko te naiset koskaan ikinä itse ehdottaneet taikka vihjanneet haluavanne? Ja miten?
- eipä yhtään vastausta ole tullut.
Valitusta ja kälätystä miesten tekemistä virheistä sen sijaan riittää.
ei näin typerään kysymykseen jaksa kukaan vastata. Eiköhän jokainen normaali nainen ole tehnyt aloitteen?
Minun suhteessani teen välillä aloitteen, mutta mies ei kauheasti innostu niistä. Ehkä jokatoinen kerta "antaa" kun teen aloitteen. Meillä siis toimii paremmin se, että mies tekee aloitteen. Sitten suurin osa kerroista menee läpi ja seksiä onkin ihan mukavasti.
Mutta silti minukin miehelläni on huvittavia tapoja vongata :) löysätkää pipoa.
Sain elämäni naurut tästä ketjusta ja pystyn samaistumaan moneen kirjoittaneeseen naiseen. Kiitos tuhannesti, en ole ainoa :)
Entinen tapasi myös heilutella puolivelttoa lellikkiään ja tanssahdella "esileikkitanssia", yyh ääh miten lapsellista ja lapsenko kanssa olisin seksiä alkanut harrastamaan jeesus kristus ja pyhä henki sentään! Halut tippu nelosesta pakkasen puolelle alta aikayksikön. Myös naaman eteen on tuotu elintä milloin kesken unien ja milloin kesken leffan.. Yleensä aina pahimpaan mahdolliseen aikaan. Miehet, te ette ymmärrä että kaikki naiset eivät syty pelkästä näkemisestä kuten useimmat miehet. Ja haluttomuus on jokaisen henkilökohtainen asia mikä lähtee itsestä ja omanarvontuntemisesta, toisen henkilön kanssa olemisen helppoudesta ja rakkaudesta. Joku palanen ei ole kohdallaan - halu vähenee.
Ainaki katselin exän kotkotuksia aloitteiden suhteen ja melkoisen kyllästyneenä torjuin niitä yhä enemmän. Sama kaava, ei sytytä. Tein itsekin harvemmin aloitteita ja kunnes eräänä päivänä havahduin aloitteiden puutteeseen, aloin kiinnostumaan miehestä. Kun niitä tuli taas liikaa (samoja hölmöjä), ei kiinnostanut.
ALOITTEEN TEOLLA ON MERKITYSTÄ ja ALOITTEIDEN MÄÄRÄLLÄ! Humpuukia jos joku väittää ettei sillä ole väliä miten sen tekee -> jos sitä samaa toistaa oikeesti aikakausien ajan niin todellakin alkaa vituttamaan.
Mun mieheni tuleemja ottaa kyrvän suuhun. Siinä sitä on jotain!
Pakko kiittää kaikkia osallistujia tästä pari päivää kestäneestä tiedotustilaisuudesta!! Jää kyl hiihtoliiton lahden sessarit ihan kakkoseks! Keep the flow coming..
-MORE kiittää ja kumartaa!!
Kaikille miehille, jotka lukee tätä threadia.
Ei saa ehdottaa suoraan. Parhaat tulokset saa sillä, kun odottaa oikeasti siihen kun nainen itse tulee vonkaamaan jollain pitkään hiotulla tekniikalla. Tähän kannattaa vastata "Voitko mennä pois telkkarin edestä. Sun läski perse peittää näkyvyyden, vaikka just sen takia hankin 70" valkokankaan josta luulis jotain näkyvän."
Irtoo muuten ihan varmasti. Sitten onkin kiva seurata 2 seuraavaa viikkoa, kun nainen käyttää kaikki keinonsa saadakseen sitä.
Joko annat sille orgasmin (saa varmasti) tai sitten vain annat olla naureskellen paskaisesti "Onko tuossa kaikki mihin pystyt. Tossa keittiön roskiksen vieressä on paikka tiskinpesukoneelle. Ehkä sä mahdut siihen, kun kunnolla rasvaa. Laita vielä se sun valkonen häähmekko päälle, niin et erotu muista kodinkoneista."
Sitten vain menet vieraisiin naisiin. Niitä irtoaa varmasti. Varsinkin jos olet onnistunut olemaan yhden akan kanssa useamman vuoden naimisissa, silloin sussa on sitä jotain, mitä naiset oikeasti hakee.
ja todellisen hurmurin vaimo ei voi vastustaa miestään.
Katkerat loukkaantujamiehet katsokoot peiliin.
t. hurmurimiehen vaimo. jo 20 vuotta onnellista yhdessäoloa takana
Lähelle hyvää tilannetta voi päästä, mutta sellaista soutamista ja huopaamista se helposti on. Täytyy puhua ja yrittää ymmärtää.
Ymmärrän sen, että miehelle ei ole helppoa edes oman puolison kanssa se jos tulee toistuvasti torjutuksi. Joku on voinut saada joskus niin rankkaa arvostelua, että tosiaan ei voi enää muuta kuin kaikkein etäännyttävimmällä tavalla vetää se pyyntö seksiin aivan överiksi. Tietysti voi olla myös kyse siitä, että on vähän erilaiset huumorintajut, toista väsyttää, toinen nauttii seksistä enemmän, toinen haluaa useammin kuin toinen ja tästä sitten tulee niitä hetkiä kun se haluttomampi osapuoli tuskastuu ja/tai halukkaampi tulee torjutuksi.
Minä yritin omassa parisuhteessani ratkaista tämän ongelman sillä että rupean itse tekemään kaikki aloitteet seksiin. Mies oli valittanut seksin vähyydestä, kun seksiä oli pari kertaa viikossa pikkulapsiaikana. Mies oli niin puutteessa, hän sai erektion mistä tahansa meidän välisestä läheisyydestä. Joka ilta (ja aamu ja päivä) hän jaksoi yrittää josko tänään, pari kertaa viikossa sitten niin sinnikkäästi (siis tarvittaessa vaikka koko yön yritti suudella, sormeilla, hieroa, tökkiä jne.) etten jaksanut enää kieltää ja suostuin sitten. En juuri nauttinut seksistä, ja kaipasin ennen kaikkea unta, läheisyyttä ja hellyyttä muuten kuin seksiin liittyen. Mies ei pystynyt mihinkään halailuun ennen seksiä (erektio) eikä seksin jälkeen (nukahti tai ahdistui), eikä varmaan halunnutkaan kun minäkin kerran olin niin hankala. Yritin selittää sitä mitä täälläkin moni on sanonut, että jos vaikka päivällä vaan halaisit ja menisit pois, etkä jäisi nylkyttämään, niin se auttaisi tosi paljon. Mutta se ei onnistunut, mies ei halunnut muuttaa mitään eikä luopua mistään, kun yritin kysyä että jos edes vähennettäisiin näitä seksikertoja, niin minäkin saattaisin ehtiä vähän haluamaan siinä välillä. Ja yritin selittää että et kai sinäkään halua haluttomalta vaan mieluummin niin että minäkin olisin mukana. Mutta ei, ei mitään, umpikuja vaan pimeni.
Tein sitten lopulta sen ratkaisun, että aloin tekemään itse kaikki aloitteet. Siihen piti vähän pakottaa itseni, koska tosiaan en minä halunnut seksiä. Mutta enemmän kuin en halunnut seksiä, halusin että se ahdistelu seksiin loppuu, ja halusin katkaista kierteen ennen kuin katkeroidun liikaa. Tiesin myös että mieskään ei varmasti tykkää siitä seksin anelemisesta. Koska mies oli valittanut kärsimystään kun seksiä oli vain parina iltana viikossa, otin tavaksi tehdä aloitteen vähintään joka toinen ilta. Mies oli innoissaan ja parissa viikossa minäkin aloin päästä mukaan. Kun seksiä oli minun aloitteestani niin paljon, mies ei ehtinyt vongata, sain nukkua rauhassa ja monesti käpertyäkin ihan rauhassa miehen kylkeen, ja alkaa sitten itse viedä tilannetta housujen availuasteelle jos halusin.
MUTTA. Ei mennyt kauaa, kun mies alkoi väsyä. Vaikka aiemmin hän oli omasta mielestään ollut valmis seksiin vaikka monta kertaa päivässä, nyt yhtäkkiä alkoikin se neljäs kerta samana viikkona olla liikaa. Ensin mies muuttui vähän hämillään olevaksi jos vaikka tulin suihkuun hänen perässään ja aloin pestä häntä, että ei kai me taas... MIES olikin se, joka ärtyneesti torjui minut ja kääriytyi sängyssä peittoon ja esitti nukkuvaa. Tai istui koneella surffaamassa yömyöhään, kun tiesi että minä olin vielä valveilla sängyssä. Ja minähän vasta olin pääsemässä vauhtiin, kun aloitevalta oli vihdoin minulla.
Tämä "kokeilu" loppui sitten niin, että aloin jättää aloitteet harvemmalle. Sitä ennen käytin hyväkseni sitä tilannetta, kun mies kerrankin ei halunnut seksiä, ja kaivauduin sängyssä hänen kainaloonsa tai lusikka-asentoon nukkumaan. En tiedä mitä mies oli siitä mieltä, pidättikö hengitystään että koska se taas alkaa, vai nauttiko hänkin vähän edes. Tiesin tietenkin omasta kokemuksestani millaista se on, kun tuntuu että toinen ahdistelee, ja arvelin että miehellä tässä on vielä oma ego pelissä jos ei pystykään tyydyttämään naistaan, joten luovutin.
Ei meillä vieläkään olla kultaisella keskitiellä tämän asian suhteen. Vaikeaa on välillä. Mutta halusin kertoa tämänkin kokemuksen, kun tämä ketju on mennyt vähän puolin ja toisin syyttelyksi. Ihmisiä me vain ollaan kaikki.
Meillä myös on pitkässä suhteessa tilanne mennyt päälaelleen, välillä toisinpäin ja välillä toinpäin. Mutta kuvio on aina selvä, se joka alkaa vonkaamaan, on halukkaampi ja halukkaampi koko ajan, mutta mies taas ei oikein koskaan innostunut.
Ja myöhemmin suhteessa on menty ihan vastakkaiseen tilanteeseen, että minä en oikein jaksaisi ja mies valittaa kun minua ei koskaan huvita.
Se on hassua kuinka se aina menee, toinen haluaa hitusen enemmän kun toinen. Toisen torjuminen laittaa toisen haluamaan yhä enemmän ja se joka ei ole niin halukas, ei ehdi tekemään aloitetta laisinkaan kun toinen on koko ajan kimpussa ja se taas vähentää haluja.
Eli vinkki TEILLE MIEHET joidenka vaimot ei "anna". Kokeilkaa, että ette tee aloitetta ollenkaan. Tähän ei sitten riitä mikään muutama päivä vaan teidän pitää yrittää vähän pidempään olla vonkumatta. Halatkaa vaimojanne, pussatkaa vaimojanne, mutta älkää edes toivoko sen johtavan seksiin. Jatkakaa näin ja antakaa vaimon tehdä välillä aloite ja toinenkin...pikkuhiljaa huomaatte, että vaimo tekee aloitteita enemmän ja enemmän ja kohta ette enää itse edes ehdi. Mutta tässä taktiikassa pitää olla tosi kärsivällinen, ei saa menettää hermojaan heti ja luovuttaa ei saa heti sen jälkeen kun vaimo on tehnyt ekan kerran aloitteensa, heti ei kannata palata vanhaan.
Näinhän se joskus ehkä mahdollisesti on en tiedä. Kerran luin semmosen naistenlehden jutun, must se oli aika naisille. Jos mä nyt joskus satun himas olee, niin mua ei ainakaan lämmitä mikään hieno kattaus vaan suoraan vaan panemaan mieluiten silleen pehmeesti vaikka sohvaa vasten. Ja sitten mul onkin jo jotain muita juttuja, voisin ehkä korjata sen pesukoneen poistoletkun, jos vaan voisit muistasit ostaa sit sen iltalehden kun käyt siel kaupas. Kiitos.
Kuinhan moni näistä täydellisyyksistä kestäisi vastaavaa kritiikkiä itseään kohtaan? Vaikka suoraselkäisesti henk koht kerrottuna. Itse en arvostelisi saatika haukkuisi vaimoani edes nimimerkin takaa julkisesti. Ja naisethan ei itse ole herkkänahkaisia ei...
justhan edellisellä sivulla ykskin kerto, ja sitte mä teilasin sen valittavan äijän just tällee niinku sä teilaat nyt tässä ja moni muu loukkaantunu ukkeli jo aiemmin :D ootte te jotku vähän yksinkertasia, suosittelen yhä sitä lukemista ennen kommentointia.Kauhee tarve vaan tulla tänne teilaamaa kaikki naiset kun kehtaavat sanoa pari asiaa mitkä omissa suhteissaan harmittaa. Se ei ilmeisesti ole ollenkaan sallittua, miesten arvostelu? Naisia kyllä saa arvostella, onhan se jo kuultu.
todistaa näppärästi tuon viestin pointin mihin vastasit. kiitti. with wives like you, who needs enemies, siinä teille sitä ihanaa enkkuuu
Jos vonkaa suoraan, on rasittava
jos hinkkaa, on rasittava
jos käyttää kiertoilmaisuja, on nössö
jos ottaa suoraan on tunteeton/karu/raiskari
jos ei vonkaa, ei huomioi
jos hivelee ja hieroo, niin se tapahtuu väärään aikaan
Siskot hei haloo.
+ Itse en näe oman miehen kikkelinheiluttelua seksin vonkaamisena. Sehän pitää vain hauskaa, ehkä vähän kiusaa. Tuulettelee kasseja ja kokee tarpeelliseksi vähän "esitellä". Ei siitä nyt tarvitse pahastua ja kokea että nyt sit pitää heittäytyä reva levälleen.
Ruuan jälkeen mieheni tuli halaamaan minua, halatessaan röyhtäisi megasuuren ja äänekkään röyhyn suoraan korvaani. Tämän jälkeen katsoi mua silmiin ja kysyi: mites olis tänään tsukutsuku.. Ja tsukutsuku äännettä tehosti lantionliikkeella nytkyttäen edestakaisin.
Mikäpä se siinä, illalla sitten tsukutsuku.. ;D
ps. tätä kirjoittaa 34v nainen, joka itse ilmoittaa halukkuutensa seksiin esim. näin: menen nylkyttämään miehen reittä vasten ja tokasen "mua panettaa." Eipähän tuo ukkokaan ole hernettä nenään vetänyt, vaikka noin juntisti asiani ilmaisen.
se oletus että jos naiset eivät syty miesten vonkaamisesta ja miehet pitävät naisia kusipäälahnoina, silti näiden oletetaan elävän parisuhteessa.
Onneksi ei tarvitse. Jos mieheni alkaisi tehdä näitä asioita (tyyliin heiluttaa löllöä pippeliä mun naamani edessä) ja syyllistäisi minua siitä etten anna tarpeeksi usein, niin päätös luopua tästä parisuhteesta olisi tosi helppo.
Jos "vaativaisuuteni" seksin suhteen käy liian ylivoimaiseksi miehille niin onneksi se taso tulee hyvin helposti elektronisille laitteille. Ei vittuilua, ei syyllistystä, pelkästään orgasmeja.
Olet ihana! Nää naiset on ihan sekaisin... jotain virtuaalinaisia. Onneksi opetit mut hyvin :) Kiitos. Tulen viikonloppuna käymään avecin kanssa, katotaan iltateeveetä ja maistellaan viinejä, tuon sitä ei tanniinista, mul tulee krapula niist tanniineist. Pusuja, muista Pietarin reissu! ;)
Jos vonkaa suoraan, on rasittava
jos hinkkaa, on rasittava
jos käyttää kiertoilmaisuja, on nössö
jos ottaa suoraan on tunteeton/karu/raiskari
jos ei vonkaa, ei huomioi
jos hivelee ja hieroo, niin se tapahtuu väärään aikaanSiskot hei haloo.
+ Itse en näe oman miehen kikkelinheiluttelua seksin vonkaamisena. Sehän pitää vain hauskaa, ehkä vähän kiusaa. Tuulettelee kasseja ja kokee tarpeelliseksi vähän "esitellä". Ei siitä nyt tarvitse pahastua ja kokea että nyt sit pitää heittäytyä reva levälleen.
Asiaa!!! Jännä että mies ei tee koskaan mitään oikein. Ja jännää että suomessa naiset ovat ilmeisen huumorintajuttomia?
Totta on että äijillä ON parantamisen varaa, mutta niin on teilläkin arvon daamit.
Nainen, milloin olet ITSE tehnyt asioiden eteen jotakin? Vietellyt? Ottanut huomioon toisen tarpeet?
Sille kun ei voi mitään että luonto on hormonit antanut myös miehelle, itse varmastikin tiedätte mikä niiden voima on.
Jos aina haukuitaan isäntää, pidetään puutteessa ja morkataan niin seuraava haukkumisen aihe on se että nyt se sika lähti lätkimään..
Nähnyt tämän kaveripiirissäni, itselläni onneksi asiat paremmin.
T. 22 vuotta onnellisesti (ja seksuaalisesti toimiva edelleen) naimissa oleva "sika".
Meillä mies ahdistuu vain sovitusta seksistä ja tuloksena voi olla pakoon juoksu melkeimpä. Molemmat nautimme myös ihan lähekkäin olosta ilman mitään lupauksia. Mutta olen itsekin jo ottanut asenteen, että odotetaan sitä hetkeä kun mies haluaa, sillä olen jo todennut että voin olla välillä jopa liian päällekäyvä. Raskausajan sain niin paljon kuin halusin, mutta asia muuttui kun tuli tämä että en pystynytkään seksiin sitten heti synnytyksen jälkeen. Mieheni on taitava kyllä, jos sille päälle sattuu, mutta useimmiten kaikki menee siten tylsällä tavalla joka ei enää himoja nostata.