Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
201/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasten ollessa pieniä, luimme jostain, että seksistä kannattaa sopia, että tulee edes joskus harrastettua ja ei mene yhteys ja parilla säilyy rakkaus ja lässytilää. Joku seksuaaliterapeutin juttu kai se oli.

No, me työtä käskettyä. Mutta kun miehellä on putkiaivot, mutta muuten herkkä luonteeltaan, se meni ihan päin prinkkalaa. Päivän aikana saattoi olla, ettei lapset nukkuneet kunnolla päiväunia ja oli kiukuttelua ja jopa sairastelua yms. Illalla olin niin väsynyt, että meinasin istualleen nukahtaa. Kun lapsia yritti nukkumaan, oikein huonolla tuurilla se lapsista, kenellä oli isot kitarisat ja uniapneaa, heräisi ja kitisi. Meni puoleen yöhön, ennen kuin sai sen nukkumaan.

Siinä vaiheessa jo oksetti kun niin väsytti. Mies kuitenkin koko ajan oli odottanut, että "seksiäseksiäseksiäseksiä" kun näin oli sovittu. Kun menin peiton alle ja sanoin, että mua väsyttää niin, että kuolen tähän kohta, mies loukkaantui.

Oli tosi ahdistava tunne sitten. Tuntui, että olen petturi ja luuseri ja nyt olis pakko väsyneenä panna. No sitten pantiin väsyneenä tai sitten kieltäytyin ja mies loukkaantui. Kun se ei voinut tajuta sitä, kuinka väsynyt minä olin. Koska se ei koskaan ollut kokenut sitä oloa, että kuukausikaupalla nukut pätkissä ja päässä humisee ja väsyttää yms.

Eli kun aamulla sovittiin sen seksuaaliterapeutin neuvon mukaan, että illalla seksiä, koko päivän oli pikkuisen maha kipeänä, että voi kun nää nukkuis ja kaikki menis putkeen, että illalla jaksaisin sitä seksiä harrastaa ja kaikki ei menis pieleen ja kaikilla ei olis paha mieli.

Se tunne ei oikein kostuttanut paikkoja, eikä herättänyt haluja.

Onneksi ne vuodet on takana ja lapset on isoja.

on varmaan ollu, kun imetin sängyllä poikavauvaani kyljellään niin mies työntyi takaapäin sisään ja sanoi vauvalle, et ime sinä vaan tissiä niin minä käytän äitiä toisesta päästä.

"käytän äitiä"... sitäkö se seksi sitten on, että mies käyttää naista oman tyydytyksensä saamiseen.

Tässä ketjussa on kyllä ollut aika monta sellaista juttua, mitä meillä on tullut miehen tai mun suusta aloitteena seksiin. Mä esimerkiksi kysyn itse toisinaan, että "nussitaanko" tai "pannaanko". Miehen ehkä ärsyttävin tapa on sanoa, että "nyt vois kyllä sodomoida" :D Mutta en mä sitä silti torju.

Ja meillä kyllä aika usein saatetaan vaikka aamulla sopia, että illalla rakastellaan. Jos meidän seksielämä ois pelkän spontaanin seksin varassa, niin aika vähiin seksi jäisi näin ruuhkavuosien aikana. Monet täällä kokevat, että sellainen etukäteen sopiminen ei ole kiihottavaa tai että siitä tulee tunne, että on "pakko" olla halukas sitten illalla/huomenna/ensi viikolla. Miksi siihen seksiin ryhtyessä pitää jo etukäteen ihan kiimassa olla, kyllä mä ainakin pääsen vauhtiin, kun hommiin aletaan, vaikka olisinkin vielä hetki sitten miettinyt seuraavan päivän ostoslistaa, kesken olevaa esseetä tai vauvan vaippaihottumaa. Ja kyllä se etukäteen sovittu seksi voi toimia kiihokkeenakin, kun tietää, että illalla on sitten kivaa :)

meillä molemmat kuitenkin ymmärtävät sen, että ihan aina siitä sovitusta seksistä ei syystä tai toisesta voi pitää kiinni, ei se sopimus siis ole mikään niin ehdoton juttu, että siitä pidetään kiinni, vaikka mikä olisi. Sehän on eri asia, jos toinen osapuoli ei tajua toisen väsymystä (eikä auta esimerkiksi lasten kanssa niin, että toinenkin saisi välillä huokaista ennen puolta yötä).

Siltikin olen sitä mieltä, että ei se seksistä sopiminen lähtökohtaisesti mikään huono juttu ole, kun kyllä se ainakin meillä (ja varmaan monella muullakin) toimii ihan hyvin. Ja että seksiin kannattaa välillä "suostua", vaikka halut eivät ihan katossa itsellä olisikaan, koska monesti ne halut sitten siitä heräävät. Enkä tällä tarkoita, että seksiin pitäisi loputtomiin vaan suostua, jos itse ei halua ollenkaan sittenkään, kun seksiin on alettu, koska silloinhan ongelma ei selvästikään ole siinä, että seksiä ei vaan saa aikaiseksi harrastaa.

Tietenkin silloin, jos kommunikaatiossa on muutenkin ongelmia, niin lopputulos sovitusa seksissä voi olla jotain ihan muuta, kuin mitä lähdettiin hakemaan. Itse olen kaiketi kohtuu onnellisessa asemassa, kun meillä miehen kanssa kommunikaatio pelaa ja seksihalutkin kohtaavat melko hyvin. Emmekä kumpikaan ota nokkiimme turhan herkästi ja molemmilta löytyy joustavuutta näissäkin asioissa.

Vierailija
202/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvet lattiaan setä antaa rakkautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos sitten vaihtaisit???

Vierailija
204/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiintoisa keskustelu... Ei meillä ainakaan tarvii erikseen mitään ehdotella, se tulee ihan luonnostaan ja on aina ihanaa. Mut meillä onkin valtavasti rakkautta, ei lapsia (eikä tuu), joten ihanan vapaa elämä! :)))

Vierailija
205/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 viikkoo odoteltu sitä aloitetta.

Viime elokuusta asti odottanut, kesällä sai pari kertaa ja sitä ennen meni 11kk. Vaimo valitti aina että vonkaan, no kai vonkaan kun ei sitä seksiä muuten olisi saanut, en tosin heilutellut mulkkua naaman edessä tai läpsytellyt sillä poskelle mutta muita näitä kliseitä tuli harrastettua mitä tässä ketjussakin on tullut ilmi. Miehillä on semmonen juttu että jos on pihtaava vaimo niin kyllä siinä aletaan jo edellisenä päivänä tai samana päivänä jo kyselemään että onko seksiä tarjolla tänään/illalla, jos se ärsyttää niin eihän sille mitään itse voi mutta se menee siihen että vituttaa se torjuminen eikä oikein jaksa näitä kuukausien pausseja joten tulee varmisteltua että onkohan sitä seksiä tarjolla vai ei.

Nyt en ole vongannut kohta kahteen vuoteen ja kerran on tänä aikana vaimo itse halunnut seksiä :) Ilmeisesti tuo vallankäyttö lähti vähän lapasesta hänellä ja onkin nyt kääntynyt itseään vastaan. Nyt on panokaveri hommattu sinkkunaisesta ja kyllä hymyilyttää kotona, viheltelen ja ilolla teen kotihommia. Vaimo on edelleen naama norsunvitulla :)

Vierailija
206/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahasmielinen

Vierailija
207/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanokaas koska on oikea hetki ottaa vaimoa kädestä kiinni ja viedä sänkyy (tai mihin vaan) ja harrastaa seksiä.

Meillä tuntuu olevan tilanne, että ajoitus on aina väärä.

- Ei ole käynyt suihkussa --> ei voi saa nuolla kun on likainen

- On käynyt suihkussa --> ei saa nuolla, kun ei jiaksa käydä uudestaan pesulla.

- Illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen ei käy kun haluaa lukea kirjaa tai katsella telkkaria

- Ja sitten kun on antunut rauhan keskittyä siihen Harlikiiniin, niin onkin jo liian väsynyt ja pitää mennä nukkumaan.

...ja lista jatkuu...

Aikansa, kun sitä koittaa vietellä ja/tai muuten vaan ilman sen ihmeempiä kysymyksiä aloittaa lämmittelyn, mutta aina saa pakit, niin kyllä ne halut siitä miehelläkin loppuu.

Itse lopetin kaikenlaisen ehdottelun ja minkään muunkaan läheisyyteen liittyvän jo jonkin aikaa sitten. Eipähän tule pettymyksiä, mutta eipä sitä seksiäkään ole. Ei kyllä näytä vaimoa häiritsevän...

Vierailija
208/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna kun setä vähän koittaa."

Vierailija
209/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies näyttää halunsa halaamalla, ja hivelemällä selkääni todella hellästi. Sitten hän alkaa suudella (yleensä kaulan alueelta) ja jotenkin siinä sitten aina syttyy. Kohta 2 vuoden suhde, ja edelleen se ensihuuma päällä...

Joskus tosin ärsyttää kun nukun selkä häneen päin, ja hän tulee ihan kiinni minuun, kuiskaa korvaan "Hey darling" ja tuikkii tikullaan reiteeni. Siinä vaiheessä kyllä käännyn ympäri ja sanon että ei voisi vähempää kiinnostaa. Mies kääntyy kiltisti ympäri ja yrittää nukkua, kunnes alkaa hivellä kylkeäni, niskan ja kaulan aluetta, sekä suutelee niskaani, siinä sitten taas syttyy. Ja kyllä, mieheni ei ole suomalainen, eli jotenkin tuossa englannin kielessä on sitä jotain taikaa.

Hän on melkein joka ilta temmi tanassa, ja saa minut sitten tempastua mukaansa ihmeelliseen rakkauden mereen.

Mitä jos palaat asiaan aikaisintaan 10v päästä?

Vierailija
210/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani ja minulla on ollut suhde vähän päin seiniä viimeiset 8 vuotta. Seksiä ei ole vaimo halunnut vaikka olen ottanut puheeksi. Hän tulee nukkumaankin klo 04.00 aaamulla, katselee siihen asti olohuoneessa DVD leffoja tai lukee tai roikkuu netissä. Lisäksi hän on sairas ja kunto heikko.

Jos hän joskus vielä tulisi terveemmäksi niin miten kannattaisi saada hänet kiinnostumaan? Silloin kun vielä harrastimemme seksiä niin ei paljon puhuttu vaan tulin hänen puolelleen sänkyä ja vedin housuni alas, mutta nyt jos yritän lähennellä niin hän torjuu.

Tämä ei ole vitsi siis, haluaisin ihan tosissani ryhtyä harrastamaan sitä uudelleen hänen kanssaan.

JOs olette noin pitkään olleet ilman, ehkä kannattaa aloitaa hyvin varovasti: yhtenä päivänä yksi pieni huomionosoitus, seuraavana päivänä toinen, kolmantena päivänä kolmas - ja sitten kun itse vaistoat että luottamuksellinen läheisyys on syntynyt - ainakin minulle riittää ilman mitään löpinöitä seuraavan kaltainen, mitä kuvasi myös (olikohan viesti 217): "Meillä mies näyttää halunsa halaamalla, ja hivelemällä selkääni todella hellästi. Sitten hän alkaa suudella (yleensä kaulan alueelta) ja jotenkin siinä sitten aina syttyy."

Onnea yritykseen!

Vierailija
212/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus saada tälle kysymykselle ihan näin suurta julkisuutta...

ap

Vierailija
213/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen saakin jo syytteen raiskauksesta.

Vierailija
214/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, kanalauma kokoontuu taas motkottamaan mistensä saamattomuutta.

Miettikääpä siltä kantilta että ehkäpä se teidän 4 lasta uloslykkinyt ruhonne ei vaikutakkaan miehestä kovinkaan suuren vaivannäön arvoiselta?

Hirmuinen homma yrittää lukea ämmän mieltä ja parhaassakin tapauksessa palkkana on lössähtänyttä lahnaa.

Vierailija
215/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin muna kovana - ja saman tien on jo sisällä.

Ihan tosi ärsyttävä!

elääkö mun ukkoni kaksoiselämää?

Meillä kans tuttua :D

Vierailija
216/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ukko sanoi aina (lähes päivittäin) "kohta mennään sänkyyn hellimään" ! Nousi karvat pystyyn samantien. Ei tehoa tuommoinen, ei!

Paras tulos saavutettaisiin kun sanoisi vaan suoraan "mua panettaa" !

Vierailija
217/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se sun vaimo käy vieraissa??

Vierailija
218/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaukoidästä oleva vaimoni varmistaa joka ilta(jos en ole itse tehnyt aloitetta), että haluanko seksiä. Hän ottaa kiihottavasti mulkustani kiinni ja alkaa vedellä siitä hellästi. Samalla hän aina suutelee ja halaa intohimoisesti, kuiskaten ihanasti suomea murtaen että "lakas, haluatko". Jos haluan, niin ensin hän ottaa aina suihin vähän aikaa, että kaluni kovenee ja sitten vasta varsinaisesti käymme asiaan. Vielä kolmen vuoden jälkeenkin, tämä jaksaa aina toisinaan yllättää. Entinen suomalainen tyttöystäväni suhtautui seksiin hyvin kielteisesti, ja käytti sitä lähes aina jonkin haluamansa asian edistämiseen. Onneksi tajusin ajoissa erota hänestä ja löysin todellisen onnen elämääni.

Onko tämä nyt esimerkki siitä, mitä mies pitää eroottisena? Täydellinen alistuminen ja seksinukkena toimiminen naisen taholta? Puhumattakaan tuosta tekstistä itsestään, jos tuo on miesten mielestä jotenkin haluja nostattava kirjoitustyyli niin huhhuh.

Vierailija
219/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"NYT AKKA PANNAAN"

Koskaan ei mitään muuta. En muista, milloin olisimme viimeksi suudelleet. En saa hellyyttä koskaan. Mies ei koskettele minua edes seksiä vongatessa. Olen kertonut satoja kertoja mitä haluaisin mutta ei äijää kiinnosta. Olkoon sitten ilman.

Vierailija
220/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"että miehet aina kuvittelee että hierottuaan hetken hartioita he pääsee panolle" sama naisilla luulee heti et saa munaa ku rupee ottamaan suihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä