Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?

Vierailija
27.03.2012 |

Kommentit (1174)

Vierailija
221/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ARPI AUKI" tai että "puolapuut kohti otavaa"...tosi kiihottavaa mutta minkäs teet, pakko sitä on rakastaa.

Vierailija
222/1174 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilti tuo miehen tapa on jotenkin ollut karmaiseva :D Joko näkee seksiunia tai sitten on vaan ainaisessa puutteessa.

Ja jos haluaa usein mutta on ainaisessa puutteessa niin kenen vika? Miehen vai sinun? Tai ette vain sovi yhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa noista miesten kommenteista on hra Henry Laasanen

:( Huh, kauhea mies. Kuka lieneekin.

Vierailija
224/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa toki ero niistä miehistänne, kun ihan haluavat kanssanne rakastella.

Voisiko ehkä olla, että on kaverit niin tulleet torjutuiksi, että on jo paljon, että ylipäätään edelleen tekevät aloitteita.

Minkäslaisia ne teidän erinomaiset aloitteet ovat? Jos saan veikata, niin ei ole miehenne niitä viime vuosina nähneet. Ole siinä sitten itsevarma ja hurmaava!

Tästä elämästä!!!

Vierailija
225/1174 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry,mutta oliko tää se palsta,missä naiset möi käytettyjä"pikkareita".onko ne hinnat alv:sia.

Vierailija
226/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani näitä viestejä, niin en yhtään ihmettele miksi miehet käyvät vieraissa!

Vierailija
227/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee monta näistä mainituista asioista, tulee tökkimään munallaan kun teen kotitöitä, kourii tisseistä, heiluttelee velttoa munaansa ja kysyy perään että "kiihottiks toi sua?", suuttuu jos en sano että joo. Kysyy suoraan että pannaanko. Mut sit välillä hän myös tulee suukoittelemaan niskaa ja halailee ihan joka päivä ja osaa olla niiiiiiiin ihana. Ite varmaan ehdottelen vähemmän, mut jostain syystä meillä on vaan sattunut menemään roolit näin.

Vierailija
228/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naisia, jotka on parin tunnin tuttavuuden perusteella valmiita seksiin. Ei kai se sitten ole ihme, että miehet tottuvat siihen. Naintiahan se tosin vain on, ei rakastelua.

Jos haluaa oppia hyväksi rakastajaksi, on oltava uskollinen omalle vaimolleen ja kuunneltava häntä ja hänen toiveitaan. Ei se ensihuuma kestä vuosia, jos ei puhuta ja hoideta suhdetta.

Vierailija
229/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiintoisa keskustelu... Ei meillä ainakaan tarvii erikseen mitään ehdotella, se tulee ihan luonnostaan ja on aina ihanaa. Mut meillä onkin valtavasti rakkautta, ei lapsia (eikä tuu), joten ihanan vapaa elämä! :)))

Miten se tapahtuu? Kun tässä on puhuttu aloitteista ylipäätään. Ei siis pelkästään sanallisista aloitteista. Olisipa jännä tietää miten se vain tapahtuu luonnostaan. Yhtäkkiä huomaatte vain, että mies on naisen sisällä ja siitä se sitten jatkuu?

Vierailija
230/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehelläni on huumorintajua. Vaikka välillä puhuisikin Pekko Aikamiespojan äänellä. Hirvittävintä olisi, jos hän vinkuisi täällä, kuinka miesparkoja taas kohdellaan kaltoin.

t: sen miehen vaimo, joka nauroi näille kyyneleet silmissä ja aikoi seuraavaksi testata konttoristimiehen käpälää ja GRRR:tä (en muista numeroa)

Vierailija
231/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean vuoden kokemuksella ja useamman ämmän kanssa...

Ihan sama miten teitä houkuttelee kanssakäymiseen peiton alla. Kerran kuussa kun teille sopii on ainoa vaihtoehto. Sekin pitää tapahtua just oikeaan aikaan illalla. Viisi minuuttia myöhästyy sängystä - Kuuluu kuorsaus tai luetaan lehteä. Vastaus siinä vaiheessa ämmiillä sori kello on liian paljon. Tämä yleistyy vahvasti lapsen jälkeen ja kun yhteisiä vuosia on takana yli 7 vuotta. Eli turhaa valitatte, että kuin ne miehet...

Katsokaa peilistä itseänne ja miettikää miksi miehiä ei todellakaan kiinosta panostaa tuohon lirkutteluun. Miksiköhän 34% miehistä pettää tomosia ämmiä, jotka valittaa kun ei saa, ja kuitenkin vian syy löytyy useimiten peiliin katsomalla.

Vierailija
232/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seurustelin eksäni kanssa, niin yleensä sohvalla vierekkäin istuessamme saattoi hän ruveta hipelöimään housujen läpi jalkoväliäni, sitten hän usein kaivoi kullinsa esiin ja pyysi ottamaan suihin, tästä siirryttiin aina makkariin.

Myös aika usein tuli hän takaapäin halaamaan, minun vaikkapa kokatessa tai kirjoittaessa tekstiviestiä, laittoi kädet housuihini ja saattoi siinä samalla vetää housutkin pois. Siinä sitten takaapäin uunia vasten..Ärsyttävää ehkä, mutta kieltämättä kuitenkin kivaa :)

Eron jälkeen kun ollaan nähty, ollaan aina päädytty myös sänkyyn. Kerran kyläillessäni hänen luona, sanoi hän vahingossa "mennään yläkertaan panee, pliis" tämän tajuttuaan lehahti hän punaiseksi ja alkoi hätäsesti sönköttämään että "ei ei ei pliis, en tarkottanu sitä niin" haha, reppana.

Nykyään aina kun hänellä ja hänen nykyisellään on riitaa, soittaa hän minulle ja ehdottaa "kahvitteluja". Usein nähdään hänen tai minun luona ja yksi katse riittää siihen että siirrytään suoraan makkariin ja touhuks.

Liian usein kyllä suhteen aikana tuli herättyä siihen että sen kikkeli sujahti pakaroiden välistä sisään.. Noh, mikäs siinä itseäni haluttaa jatkuvasti ja pano sopii aina.

Vierailija
233/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko ottaa HERRA PIPPELIN suuhun?" "Herra pippeli on kovana..."

Ja sitten kun torjuin hänet väsymykseen tms. vedoten niin suututtiin. Lisäksi NIIN ärsyttävää oli se, että keskellä yötä aletaan tökkimään munalla ja jos yrität kieltäytyä niin ei uskota ja jonkin ajan jälkeen suututaan. Naurettavaa... Usein homma meni siihen että makasin lahnana ja annoin ukon tehdä hommat ihan vain siksi että pääsisin takaisin nukkumaan. Kenenkään tuskin tarvitsee miettiä miksi tämä kyseinen henkilö on nykyisin exä.

Vierailija
234/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Olen ollut mieheni kanssa jo pitkästi toistakymmentä vuotta ja koskaan ei ole tullut mitään ihmeellistä kyselyä tai ehdottelu sanoin taikka elein. Yleensä ihan sanattomasti etenee ilman kyselyitä.

Tosin joskus tuumattiin yhdessä että ei tosiaankaan haluta silloin jos on aamulla kiireessä jääny hommat kesken ja sovitaan että "illalla sitten". menee se fiilis ohi. Kaikista parasta on spontaani seksi ilman kommervenkkejä.

Nuoruudessani ensimmäinen poikaystävä oli niinkin erikoinen että kysyi "saisinko emätintä?" tai "haluaisin sun emätintä" =) =) =) =D

Ei luoja mä olin kuolla nauruun!

Vierailija
235/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan, mies on jo nukkumassa, hän kääntyy mua päin muna kovana - ja saman tien on jo sisällä. Ihan tosi ärsyttävä!

ten muna voi mennä pimppiin jos nainen ei ple märkänä???? ei mun sisälle ainakaan mitään saa jos ei paikat oo litskat.

Itsehän olen vielä teini, mutta on ne paikat silti koko ajan märät että ihan hyvin tuo kyrpä sisään menee vaikka nukkuisin.

Vierailija
236/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se peruste? Kyllä suhde on tyhjän päällä, jos se perustuu pelkästään seksiin.

Vierailija
237/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota...joku Suomi-mies on vissiin ottanu vähän itteensä... :P hei kelaisit ny vähän! ohan nää äijät ny ihan uskomattomia! xD ja mä oon MIEHENÄ sitä mieltä! -.-

Vierailija
238/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin täällä ällistyneenä, vain muutaman kommentin luettuani, ihmettelen että mies edes jaksaa enää ehdotella naiselleen seksiä. minusta on ihanaa kun mieheni haluaa edelleen kanssani seksiä, usein ja paljon. aamulla hän herää aikaisemmin kuin minä, ja aina haluaa seksiä. itse olen puoliunessa, mutta suon toki sen hänelle. ei se koskaan todellakaan pahalta tunnu! kiva lähettää tyytyväinen mies duuniin. ja aina saan myös itse seksiä kun haluan. miksi te olette niin kärttyisiä ja vaikeita tuon asian kanssa? en ymmärrä. me olemme hyvän matkaa yli nelikymppisiä.

Vierailija
239/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkasin viimeksi vaimoltani vuonna 2006 ja kun tuntui olevan niin vaikeaa tuo seksiin suostuminen, niin lopetin vonkaamisen.

Vierailija
240/1174 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä ilmoittaa, että itse sytyn vielä näin monen vuoden jälkeenkin miehen munan heiluttelusta, kyllä mua naisena ainakin kovan kalun näkeminen kiihottaa!

Joten toivottavasti oma ukko ei lue tätä ja lopeta tapaansa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä