Itse olen DI ja Executive MBA. Luonnollisesti myös miljonääri. Vaimoni on todella kaunis ja ihana. Mukavaa päivää kaikille!
Kommentit (25)
Ja mä olen Teräsmies. Onko palstalla muita mielikuvitusolentoja?
Täällähän niitä paljon onkin. Etenkin palstamammojen miehiä joilla yli 20- senttinen.
Minä en ole miljönääri mutta mieheni on tohtori ja upea.
Montakin leikkelettä aamiaispöydässä?
Ja toimeentulotuki riittää kuun loppuun asti?
Minä olen opistokoulutettu ja omaisuutta noin 5 miljoonaa. Löytyy miljoonan euron mökki. Vähällä vaivalla menestykseen.
Olen myös yh.
Olen onnellinen. Ei stressiä.
Fiksu tekee vähän työtä. Tyhmä ahertaa paljon. Jos voi saada samat asiat helposti, miksi nähdä vaiva.
Mukavaa päivää myös sinne. Mikä sun työnkuva on? Nuo oli vain tutkintonimikkeitä eikä niillä miljonääriksi tulla.
P I N N A L L I S T A.
Onko juolahtanut mieleen, että kun kroppa kosahtaa, niin se DI hommaa uuden kottaraisen? Siinä sitten jäädään yksin pikku eläkkeellä piipertämään.
Paras olisi, että pään sisukset käy yksiin, niin pysyväisyys olisi turvatumpaa.
Usein naisen käsi "vahingossa" viivähtää hetken DI:n ylä-reidellä näiden istuessa vierekkäin sohvalla. Viimein nainen "horjahtaa" ja ottaa kädellä vastaan DI:n siittimen päältä. Koska käsi viipyilee siittimen päällä se alkaa nousta errktioon ja nainen alkaa puristella sitä.
DI ja nainen Ei voi olla vain kavereita. Seksuaalinen lataus on koko ajan olemassa. Ehkä alkuun voi olla "vain" kavereita, mutta ei pidemmän päälle. Tai sitten minä olen jotenkin outo, mutta aina kaveruutena alkanut on johtanut DI-miehen aloitteesta seksiin. Ensin on halailua ja niskan/selän hierontaa kaveripohjalta, mutta siitä se kyllä ajanoloon etenee.
Kaverini vaan jatkaa katkeruuttaan kun menetti naisensa diplomi-insinöörille. Kaveri itse on kansakoulun juuri ja juuri läpsäissyt (saatanan tunari ja tuhkamuna).
Miten voisin häntä lohduttaa?
Hyviin menee , mutta menköön.
Olen Keikkalääkäri, teen joko 2 tai 3 työpäivää viikossa, muut päivät olen perheeni parissa sekä harrastan kesäisin golfia ja purjehdusta. Talvisin laskettelen sekä Suomessa että Krski-Euroopassa. Ja palkkani kuukaudessa... niin sehän 5numeroinen . Sote mahdollistaa tämän.
Vaimoni on ison menestyvän perheyrityksen ainoa perijä.
Miljonäärit ei täällä kirjoittele 😂😂
Laitoin juuri kryptot rahoiksi. Nettosin kymmenen miljoonaa. Repikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mää olen orava.;)
Mutta mää olen ahvena, hiilestä tehty ahvena.
Ha, ha, haa... palsta tänään täynnä paljon teille sopivaa luettavaa. Käykääs myös seksipalstalla, jossa salaisempia juttuja ja tietoa!
Sitten heräsit kalsarit märkänä :D