Ärsyttävin tapa, jolla miehesi tapa ehdottaa rakastelua?
Kommentit (1174)
11 viikkoo odoteltu sitä aloitetta.
Jos ei tee itse asian(seksin) etteen mitään ja odottaa vain toisen aloitetta, jo valmiiksi yli-kriittisellä virhesilmällä ja sillä asenteella että "jos löydän yhdenkin virheen niin ei heru".. , niin on melkeimpä turha itkeä jos ei homma toimi. taitaa vähä pyöriä oman navan ympärillä ajtukset hellyydestä. Ja eihän mies-aivoille tarvi muuta ku selittää asia. Hyvin loogista. Nais-aivo vaan usein sen ajattelee sillä tavalla että asia slviää itsestään itkemällä siitä naisten palstalla ja jos ei selviä niin paska jätkä.
Itse monesti teen, niin, että jos tyttöystävänä pyllistelee jossain, menen vähän hellästi hinkkaamaan itseäni hänen persettään vasten tai vastaavaa, ja tyttöystäväni siihen yleensä vain hymyilee tai kiusoittelevasti käskee lopettamaan.
Luin täältä, että se on kuitenkin aika usein ollut ärsyttävä tapa. Niin kysyn teiltä, naiset: miten te vastaatte tähän? Meinaan, jos te vain hymyilette, vaikkakin vain mieliksi, niin mies kyllä ymmärtää sen olevan hyvä asia. Pitäkää vaan tyhmänä, mutta miehet luottavat ruumiin kieleen enemmän, vaikka olisittekin sanoneet erilailla.
Tavallaan odotan naisilta eräänlaista julkista anteeksi pyyntöä. Olo on ollut sen verran huono lähiaikoina että. Mistähän se johtuu että suomalaiset naiset on niin haluttomia seksin suhteen? Kun tuntuisi menevän rajojen taaksi niin on niin kuumaa valuuttaa että. Että huumoriketjuhan tämä on. Tuskin te oikeasti olette niin haluttomia, kuin annatte meidän ymmärtää.
Tästä ketjusta on tehty valitus ylläpidolle. Sillä tämä ketju sisältää paljon miehiä loukkaavaa materiaalia.- Viljo
Vai mistä moinen morkkis?
T: 11cm mies
että miehelläni on huumorintajua. Vaikka välillä puhuisikin Pekko Aikamiespojan äänellä. Hirvittävintä olisi, jos hän vinkuisi täällä, kuinka miesparkoja taas kohdellaan kaltoin.
t: sen miehen vaimo, joka nauroi näille kyyneleet silmissä ja aikoi seuraavaksi testata konttoristimiehen käpälää ja GRRR:tä (en muista numeroa)
että miehelläni on huumorintajua. Vaikka välillä puhuisikin Pekko Aikamiespojan äänellä. Hirvittävintä olisi, jos hän vinkuisi täällä, kuinka miesparkoja taas kohdellaan kaltoin.
siis sen miehen, joka nauroi ja aikoi testata jne. vaimo
Naisessa on jotain vikaa, jos mies joutuu ehdottamaan rakastelua
11 viikkoo odoteltu sitä aloitetta.
Mut ei oo vieläkään aika tehdä aloitetta itse?
T:Nainen :)
En ihmettele, että ärsyttää. Nainen on aina alisteisessa asemassa perheessä ja parisuhteessa:
"Naisiin kohdistuva väkivalta määritellään ihmisoikeusloukkaukseksi siksi, että naisiin kohdistuva väkivalta liittyy niihin rakenteisiin jotka aiheuttavat naisen alisteisen aseman perheessä, parisuhteessa ja yhteiskunnassa."
http://www.amnesty.fi/kampanjat/joku-raja
Miesten himot ja tapa käyttäytyä ovat osa alistamismekanismia. Suuniva Drake, feministi, on sanonut "jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja". Naiset, tutustukaa asioihin:
Suomen Amnesty, Naisasialiitto Unioni, Tulva jne.
Meillä kaukoidästä oleva vaimoni varmistaa joka ilta(jos en ole itse tehnyt aloitetta), että haluanko seksiä. Hän ottaa kiihottavasti mulkustani kiinni ja alkaa vedellä siitä hellästi. Samalla hän aina suutelee ja halaa intohimoisesti, kuiskaten ihanasti suomea murtaen että "lakas, haluatko". Jos haluan, niin ensin hän ottaa aina suihin vähän aikaa, että kaluni kovenee ja sitten vasta varsinaisesti käymme asiaan. Vielä kolmen vuoden jälkeenkin, tämä jaksaa aina toisinaan yllättää. Entinen suomalainen tyttöystäväni suhtautui seksiin hyvin kielteisesti, ja käytti sitä lähes aina jonkin haluamansa asian edistämiseen. Onneksi tajusin ajoissa erota hänestä ja löysin todellisen onnen elämääni.
Niinpä. Yleensähän naiset vaan odottaa hellyyttä ja ihania sanoja mut joskus ne kelpais miehellekki, mutta se on niin monessa suhteessa nähty ja huomattu että ainoostaan naisilla on oikeus saada kaikkea kivaa ja huomion osoituksia yms. Onneksi tää kaikki on omassa suhteessa hyvin ainaki vielä ja molemminpuoleista :D
En ihmettele, että ärsyttää. Nainen on aina alisteisessa asemassa perheessä ja parisuhteessa:
"Naisiin kohdistuva väkivalta määritellään ihmisoikeusloukkaukseksi siksi, että naisiin kohdistuva väkivalta liittyy niihin rakenteisiin jotka aiheuttavat naisen alisteisen aseman perheessä, parisuhteessa ja yhteiskunnassa."
<a href="http://www.amnesty.fi/kampanjat/joku-raja" alt="http://www.amnesty.fi/kampanjat/joku-raja">http://www.amnesty.fi/kampanjat/joku-raja</a>Miesten himot ja tapa käyttäytyä ovat osa alistamismekanismia. Suuniva Drake, feministi, on sanonut "jokainen mies on potentiaalinen raiskaaja". Naiset, tutustukaa asioihin:
Suomen Amnesty, Naisasialiitto Unioni, Tulva jne.
Jaa...lienee näin, että mies ei ole ihminen, koskapa Suomen Amnesty rajaa perheväkivallan ihmisoikeusloukkaukseksi vain naisiin kohdistuvana?
Kannattaaako tuolle järjetölle antaa rahallista tukea?
T:Nainen :)
jos nainen ei koskaan kaipaa sitä, että mies osoittaa haluavansa häntä, vaikka sitten seksiä ehdottamalla. Aika kalsea täytyy suhteen olla.
Kuinkahan suuri osa heistä on miehiä...
Älkää sitten ihmetelkö, jos alatte saamaan omituisia ehdotuksia mieheltänne... ehkä miehesi on vain lukenut tätä ketjua ;))
mun ex oli nymfomaani. se oikeesti halus sellasta "puolraiskaus-settiä ja lupia ei tarvinnu kysellä ku se oli aina valmis mulle ja frendeille. kiva on harrastaa sellasta spontaanii seksiä,mutta jos ja kun toista kovasti rakastaa,niin on kiva ottaa ilo irti seksistä ympäri vuorokauden spontaanisti ja rauhassa,ilman kiireitä. aina rakkaus ei päädy välttämättä yhdyntään,koska toista voi stimuloida saunan,suukottelun,hyvän ruuan ja ympäristön vaikutuksilla. sitä on toimiva suhde..
kun ollaan edellisenä iltana kumpikin hyvillä fiiliksillä alettu rakastella ja mies tästä intoutuneena on lauennut ja lauettuaan lopettanut ja jättänyt minut ilman orgasmia, niin seuraavana päivänä - kun olen siis edellisenä iltana pettynyt - yks kaks yllättäin vaikka ruuan laiton tohinassa tokaisee: Ota housut pois, jos mä vaikka nyt lipaisisin.
Se saattaa olla ainut mahdollisuuteni saada ko. kuun aikana orkku mieheni kanssa, joten välillä suostun. Äkkiä vaan housut pois ja nopeasti pinnistellen orkku, koska samalla mies saattaa tosiaan paistella jauhelihaa... Pikainen nuolaisu, käynti keittiössä paistinpannulla ja sitten taas pikaisesti nuolaisemaan.
Jotenkin laiha lohtu minulle. Olisi niin paljon mukavampaa saada silloin, kun kummallakin on aikaa ja fiilistä.
SIIS OIKEESTI!! TÄÄ ON PAHIN KAIKISTA! =)))) ITKEEKÖ VAI NAURAA?! JÄTÄ SE!!!!
mieheni sanoi jouluna et tuuks joulupukin apuriks tyhjentämään kassit
Tulee joku luonto ohjelma mieleen, hahahaha